Fijne organisatie

Dacht mee met ons toen wij een offerte wilden aanvragen bij meerdere schilders. Schilderwerk is uiteindelijk prima op orde gkomen!

Transparant en topservice

Fijn keurmerk waarmee je je onderscheid van andere schilders in de regio.

Blijft onze vaste schilder

Wij doen al jaren zaken met Berry van Dam als onze vaste schilder. Maakt duidelijke afspraken die hij allemaal nakomt. Werkt netjes, verzorgt de klus van A-Z en communiceert goed!

• Heeft u op- of aanmerkingen? N.v.t.

Fijn schildersbedrijf die doen wat je als klant graag wilt.

Fijne schilders, denken mee in keuzes en ze houden de planning goed in de gaten. Ook wanneer er meerdere aannemers actief zijn.

• Hoe beoordeelt u de vakkundigheid van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Meedenken over de Kleurkeuze en planning

Vakkundige schildersbedrijf

Zeer net werkend en meedenkend team

• Hoe beoordeelt u de vakkundigheid van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Adviserende rol, meedenkend
  • Heeft u op- of aanmerkingen? Net en vakkundig bedrijf, zou ik zeker aanbevelen bij vrienden en familie

Nauwkeurig en precies

Schildersbedrijf Berry van Dam hebben ons huis(monumentaal pand) kerurig geschilderd, ook al was het niet meer in de beste staat. Daranaast hebben ze ons heel goed advies gegeven over de staat van de kozijnen en wat we er het beste mee kunnen doen.

• Hoe beoordeelt u de vakkundigheid van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Heel goed
  • Heeft u op- of aanmerkingen? Top schildersbedrijf

Goed bedrijf om mee te werken

Bij Schildersbedrijf M. Vermaas is het nooit te veel gevraagd om schilderwerk uit te voeren voor ons. De kwaliteiten die geleverd worden zijn perfect. De prijsverhouding is ook heel goed.

• Hoe beoordeelt u de vakkundigheid van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? N.v.t.
  • Heeft u op- of aanmerkingen? Gewoon zo doorgaan

Het is een luie lamzak maar het kan wel kwasten

• Hoe beoordeelt u de vakkundigheid van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Denkt goed mee en draagt goede en mooie oplossingen aan
  • Heeft u op- of aanmerkingen? N.v.t.

Punctueel, vriendelijk, gedegen en op afspraak

Vriendelijk personeel en een heldere en open uitleg over waar de schilders mee bezig zijn. Transparantie is belangrijk merken we en de kwaliteit van het schilderwerk is prima!

• Hoe beoordeelt u de vakkundigheid van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Een zeer sterk punt

Vakwerk van vakmensen

De schilders van Vlemmix zijn zeer vakkundig, daarnaast werken ze snel en heel netjes. Zeker het aanbevelen waard!

• Hoe beoordeelt u de vakkundigheid van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Advies over kleur en onderhoud
  • Heeft u op- of aanmerkingen? N.v.t.

Een zeer aangename kwaliatieve ervaring met menselijk contact

Op aanraden van vriend uitgenodigd voor gesprek en offerte. Was een prima click zo ook de offerte . Zijn 2 weken actie bezig geweest . En hebben volgens afspraak alles gedaan, prima behoren. Zeggen wat ze doen. Doen wat ze zeggen.

• Hoe beoordeelt u de vakkundigheid van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? werken erg oplossing gericht
  • Heeft u op- of aanmerkingen? aanrader

Komt afspraken na en levert perfect kwaliteit.

Kwam afspraken keurig na, werkte erg netjes en kon ondanks het slechte weer toch de momenten vinden om te schilderen zodat het schilderwerk binnen de afgesproken tijd kon worden afgerond. Chapeau!

• Hoe beoordeelt u de vakkundigheid van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Goed advies met betrekking tot de kleuren.
  • Heeft u op- of aanmerkingen? Ondanks het slecht weer wist Ruud toch de momenten te gebruiken dat er geschilderd kon worden. Prima vakman

Top kwaliteit en betrouwbaar

Naast de juiste kwaliteit worden ook de afspraken nagekomen en is ook de communicatie met HBM Projecten super! Wij werken fijn samen met deze partij en zullen dat dan ook zeker blijven doen in de toekomst. Aanrader!

• Hoe beoordeelt u de netheid van werken van de schilder?

Perfect reparatiewerk en dito schilderwerk

De afspraken zijn prima nagekomen, mijn huis en schuur zien er weer geweldig uit.

• Hoe beoordeelt u de netheid van werken van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Altijd overleg als er iets bijzonders is.

Kundig en prettig in overleg

Heeft herstel werkzaamheden uitgevoerd nadat vorige schilder verkeerd materiaal gebruikt had. Goed uitgelegd wat het probleem was, meegedacht over mogelijkheden en uiteindelijk goed herstelwerk geleverd.

• Hoe beoordeelt u de netheid van werken van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Zie algemene stukje hierboven,

Zorgvuldig , vriendelijk en vakkundig personeel

Goed initiatief om schilders te monitoren vanuit een consument gerichte organisatie

• Hoe beoordeelt u de netheid van werken van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Opbouwend en vakkundig

Is een schilder met passie die zijn werk zeer serieus neemt. Gaat voor 100 % kwaliteit tegen zeer gunstig tarief,

• Hoe beoordeelt u de netheid van werken van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? Geeft vakkundig advies om onderhoud in de toekomst te voorkomen

Alexander Weenink is de schilder voor onderhoud en restauratie van historische panden

Alexander Weenink is voor ons de schilder die heel goed weet wat er nodig is om een historisch pand , qua schilderwerkzaamheden, in ouder luister terug te brengen. Zijn materiaal kennis, zowel van verf als houtwerk, is uitstekend. Hij zorgt voor een perfecte afwerking. Verbeterpunten: planning & communicatie met klant, maar dat is wat we vaker tegenkomen bij verbouwings- en schilderwerkzaamheden.

• Hoe beoordeelt u de netheid van werken van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? zeer constructief meedenkend en altijd naar oplossing werkend

goede ervaring

Prima vaklieden. Misschien iets te perfectionistisch. Prettig in de omgang. meedenkend.

• Hoe beoordeelt u de netheid van werken van de schilder?
  • Kunt u iets kwijt over de mate waarin met u werd meegedacht en klachten werden opgelost? prima

Goed uitgevoerd schilderwerk conform afspraken.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding

Zeer prettige samen werking en goed advies.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

duidelijke en open suggesties prima vaklui niet te beroerd om de klus af te maken al is de acht urige werkdag al over. zeer tevreden over het resultaat

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Is er nog iets waarover de schilder contact met u moet opnemen? nee

Vanaf het begin met de offerte was er al een "klik" wat voor een goede samenwerking een must is. De schilders zelf kwamen met leuke ideeën, die zeer goed uitpakten. Meer dan tevreden en de opdracht dan ook uitgebreid.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding

betrouwbaar en vooral snel acteren op verzoeken. offerte traject kort en snel daarna actie. Dat vind ik erg fijn.

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Is er nog iets waarover de schilder contact met u moet opnemen? nvt

Vanaf het moment dat ik het schildersbedrijf (de heer Vonk) heb benaderd tot aan het moment dat het werk is opgeleverd heb ik als zeer prettig ervaren.

• Betrouwbaarheid
  • Oplossen klachten N.v.t.
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding
  • Is er nog iets waarover de schilder contact met u moet opnemen? Ja, in het nieuwe jaar (februari/maart) ga ik hem wederom benaderen om het schilderwerk uit te voeren van onze bovenverdieping.