Alles werkt naar behoren. Eenvoudig in gebruik, ook voor niet ict-ers. Snelle en goede klantenservice, snelle reactie en goede hulp.

• Betrouwbaarheid

Goede ervaringen met Shoptrader accuraat bedrijf fijne medewerkers die je graag van dienst zijn. Problemen worden snel opgelost meestal binnen een paar uur. De schop is goed en overzichtelijk makkelijk mee te werken en seo vriendelijke ingericht. Ja ik heb Shoptrader al enkele keren aanbevolen aan bedrijven die willen starten met een webshop

• Betrouwbaarheid

We zijn onlangs gestart met het gebruik van de webwinkel software en hebben dus weinig kennis. Daarom zijn wij dan ook zeer tevreden dat we kunnen rekenen op een top ondersteuning. Op onze mails ontvangen wij altijd een snelle reactie en passende oplossing. Dus TOP

helemaal goed.

• Betrouwbaarheid

Wij hebben al 5 jaar een webshop bij Shoptrader. In het begin was er wel eens een foutje maar de laatste tijd zijn er geweldige updates. Klanten van ons denken vaak dat wij zeer groot zijn vanwege de professionele uitstraling. De support is erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij raden Shoptrader bij iedereen aan en gaan wat ons betreft nooit meer weg.

• Betrouwbaarheid

Al jaren klant bij shoptrader. Telkens kan ik genieten van de goede service. De SEO is geweldig!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik geef ShopTrader overall een 3/10, en ik zal toelichten waarom. Toen wij het idee kregen om een webshop te openen zochten wij naar een platform dat makkelijk in gebruik was en goede service bood. Daar voldeed ShopTrader zeker aan. Toen wij de demo opzet maakten, hielpen ze ons met kleine en grote zaken, zoals een klein stuk CSS voor ons invoegen. Wij besloten, alhoewel het platform wat beperkte mogelijkheden biedt aan webdesign, om toch een abbonnement af te sluiten, aangezien de service zo goed was. Yuri hielp ons met een een hoop kleine zaken en stond altijd meteen telefonisch voor ons klaar. Toen wij echter het abbonnement hadden afgesloten, ging ShopTrader anders met ons om: wanneer wij telefonisch contact hadden kregen wij geen ondersteuning meer, maar moesten maar een ticket aanvragen. Dit duurde dan meestal enkele dagen en het belangrijkste: alles was ineens betaald. Om een paar regels CSS aan te passen was het niet meer Yuri die ons even hielp, maar een andere werknemer à 39.50 ex btw per uur. Ook was ons de belofte gedaan voor wat gratis add-ons op onze website, maar ineens moesten wij hiervoor betalen. Daar moesten wij dus ineens weer achteraan. Ook vroegen wij hoe wij bijvoorbeeld offline even aan de slag konden met onze webshop, zodat niet iedereen veranderingen zou zien. Dat ging heel makkelijk, zeiden ze aan de telefoon, maar dat zouden ze intern even aan moeten zetten, dus weer een ticket. En ja hoor: voor 10,00 ex btw per maand kon hij dit aanvinken voor ons. Al met al behoorlijk teleurgesteld in ShopTrader, aangezien ik er een hoop van verwachtte na de goede service van Yuri. Jammer dat dit bedrijf dan toch alleen gericht is op upsale in plaats van service, maar wellicht werkt dit beter voor hun. Als de service goed was gebleven, had ik dit bedrijf zeker een 9/10 sterren gegeven (de 9 omdat de mogelijkheden niet onbeperkt zijn, maar de service er wel op gericht zou zijn mensen niet in volledige beperking te laten zitten, zoals nu het geval is zonder jullie serivce). Ik hoop natuurlijk op interne verbetering, en hopelijk was ik constructief genoeg. Met vriendelijke groet, Toby van Eer, namens The Royal Box

• Betrouwbaarheid

Beste Mickey, Bedankt voor jouw feedback. Wij kunnen bij Shoptrader veel betekenen voor onze klanten zoals je bemerkt hebt in het begin bij het aanmaken van de demo. Ik heb inderdaad het één en ander qua kleine CSS aanpassingen voor je (gratis) kunnen uitvoeren om jullie zodoende een vliegende start te geven met de webwinkel. De vraag m.b.t. maatwerk (waar het uurtarief voor werd gevraagd) was gecompliceerder dan het standaard aanpassen van CSS. Vandaar dat één van onze developers voor jullie aan de slag is gegaan. M.b.t. de One Page Checkout add-on welke inderdaad foutief gefactureerd was zijn we reeds tot een oplossing gekomen en hier is inmiddels ook een goede oplossing voor aangeboden. De testwinkel welke is aangevraagd gistermiddag is voor ons niet een kwestie van een vinkje aanzetten. Er wordt namelijk een complete kopie gemaakt van jullie bestaande winkel en op een aparte URL beschikbaar gemaakt op een andere server. Dit neemt in principe net zoveel ruimte in gebruik als een normale live winkel. Vandaar de kosten van €10,- p/m. Je krijgt hier (exclusief de afrekenmogelijkheid) een complete tweede winkel voor namelijk. Ik ben blij dat je inziet dat ik jullie goed heb geholpen met de opstart echter ik vind het wel jammer dat je aangeeft dat wij na de opstart niet meer servicegericht waren richting jullie. We kunnen zoals eerder aangegeven een hoop zaken gratis voor jullie uitvoeren echter zal er bij gecompliceerdere vraagstukken/aanpassingen een vergoeding gevraagd worden. Ook wij vinden een belegd broodje lekkerder dan een droge boterham. ;) Graag zou ik morgen nog even telefonisch contact met je hebben m.b.t. de testwinkel aangezien we hier namelijk ook nog andere mogelijkheden voor hebben, namelijk door middel van een demo te starten. Ik vertrouw erop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Yuri Nanninga Sales Manager Shoptrader

GE-WEL-DIGE KLANTEN SERVICE! Heel blij mee!

• Betrouwbaarheid

in 1 woord prima, hebben alles voor elkaar!

• Betrouwbaarheid

Door mijn geweldige actie voor het instellen van de vakantiemelding voor de mailboxen kwam ik op de black list terecht. Matthew was een rots in de branding en heeft me, ondanks de tropische temperaturen, doorheen geloodst. Bleef vriendelijk, zelfs bij mijn zesde telefoontje.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Matthew van support is zoals altijd super snel met oplossen van simpele en moeilijke vragen. Mijn rots in de branding op vrijdagmiddag toen mijn mail niet goed werkte, Matthew had het binnen enkele minuten weer werkbaar, kortom een topper bij Shoptrader!

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Goede, complete, betaalbare en gebruiksvriendelijke webshopsoftware voor zowel beginnende als gevestigde MKB'er. Veel ontwikkelingen en telkens worden verbeteringen en uitbreidingen toegepast. Helpdesk is bij vragen en problemen snel bereikbaar en over het algemeen worden deze snel beantwoordt en opgelost. Men is ook altijd bereid te luisteren naar evt. aanpassingen / verbeteringen (op maat). Evt. verbeterpunten: -Soms worden zaken in de backend c.q. software aangepast waar we niet altijd van op de hoogte zijn en die soms als een verrassing komen. Betere communicatie hierover zou denk ik goed zijn. - Ben je soms iets meer bewust van het feit dat klanten niet allemaal de "technische" taal spreken die jullie spreken. Wij zijn zelf behoorlijke leken op dit gebied en onze technische kennis en niveau m.b.t. software reiken niet zo ver als die van jullie. Dat is af en toe lastig communiceren. Wij zijn al jaren een tevreden klant en zullen dit waarschijnlijk nog lang blijven als men op deze voet verder gaat. Wij kunnen Shoptrader bij iedere MKB'er van harte aanbevelen! Shoptrader team....... ga zo door!! www.motordempers.nl

• Betrouwbaarheid

Beste Dennis, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Wij voeren regelmatig updates door om het platform te verbeteren. Uiteraard proberen we alles zo goed mogelijk te testen. U kunt eventueel in uw backoffice, messages center aangeven of u van te voren update berichten ontvangt. Als u zich hiervoor aanmeldt ontvangt u 1 a 2 dagen van te voren exact welke onderdelen er worden geupdate.

Gewoon zeer tevreden, zeer behulpzaam

• Betrouwbaarheid

Van "ontzorgen" weten ze alles af bij Shoptrader. Eenvoudig, duidelijk en overzichtelijk zijn de keuzes op welke manier je je webshop wilt voeren. Kortom een professionele webshop voor de starter maar zeker ook voor de grote webshops.

• Betrouwbaarheid

Fijn bedrijf om mee te werken. Reageren altijd snel op vragen cq. problemen en het wordt altijd z.s.m. opgelost. En niet te vergeten..... ze zijn allemaal even vriendelijk :-)

• Betrouwbaarheid

Ik heb 1 verbeterpuntje: Het lijkt alsof mutaties niet voldoende uitgetest worden. Ik kijk regelmatig de fysieke website na om te kijken of toch niet plotseling dingen veranderd zijn. Dit is te vaak gebeurd .........

• Betrouwbaarheid

Beste Gerard, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Wij voeren regelmatig updates door om het platform te verbeteren. Uiteraard proberen we alles zo goed mogelijk te testen. U kunt eventueel in uw backoffice, messages center aangeven of u van te voren update berichten ontvangt. Als u zich hiervoor aanmeldt ontvangt u 1 a 2 dagen van te voren exact welke onderdelen er worden geupdate.

• Betrouwbaarheid

Ondanks dat wij nog geen klant zijn bij Shoptrader bevalt ons de support op onze demo winkel nu al! De functionaliteiten zijn bijna oneindig te noemen door de addons en het inrichten van de winkel is echt ontzettend makkelijk. Wij worden zeker binnenkort klant!

• Betrouwbaarheid

Vanmiddag weer snel en valkundig geholpen door Matthew

Herengracht 503

1017BV Amsterdam