Prima klantenservice

Ze helpen je altijd vriendelijk en goed bereid je verder te helpen als je ergens mee zit. Top service!

Heel positieve ervaring met re-design van de website

Ben al 3 jaar een tevreden klant bij Shoptrader. Afgelopen weken een re-design uit laten voeren door Shoptrader van de totale webshop. Goed en duidelijk voorstel voor een nieuw design, meerdere tussentijdse voorstellen en feedback-momenten en een geweldig resultaat! Helemaal top!

TOP maatwerk!

Wij zijn ontzettend blij met de support die Shoptrader biedt bij het optimaliseren van onze website: ze zijn goed bereikbaar via de chatfunctie en nemen altijd de tijd om je vraag te beantwoorden en specifiek maatwerk uit te voeren. Vriendelijk, oplossingsgericht en snel dus TOP voor ons!

goede service, snel en vakkundige hulp

met een vraag over onze website, werd ik snel en vakkundig geholpen.

Super service!

Snelle service, goede communicatie en goed resultaat.

Wasparfum Il Bucato di Adele groeit in Nederland, mede dankzij Shoptrader!

Wat begon als "iets" erbij doen is uitgegroeid binnen een half jaar tijd tot mijn broodwinning. Met Shoptrader kon ik eenvoudig mijn webshop opstarten, maar met de groei van een shop komen er ook meer vraagstukken naar boven. Er moet steeds meer geautomatiseerd worden voor ons als bedrijf en steeds meer geoptimaliseerd worden voor onze klanten. Hierin voorziet Shoptrader. Zo kunnen wij uitgroeien tot de marktleider in Nederland voor de verkoop van Wasparfums!

Zeer klantvriendelijk en flexibel

Sinds enige tijd werken wij samen met Shoptrader en dit bevalt prima. Scherpe prijzen, zeer klantvriendelijk, altijd bereikbaar, flexibel, niks is teveel gevraagd en over alles wordt meegedacht.

Goede sales, aftersales én support

Shoptrader denk goed met je mee. Supportmedewerkers zijn vriendelijk en makkelijk per telefoon of mail te bereiken. Maatwerk wordt niet met een vork berekend en wordt berekend per kwartier. Heel fijn!

Hoe gek je vraag ook is, Shoptrader heeft het antwoord!

Omdat wij distributeur zijn van Wasparfums van Il Bucato di Adele uit Italië moeten wij niet alleen onze wensen voor een goede werking van een webshop vervullen maar ook die van onze leverancier. En het belangrijkste die van onze klanten! Shoptrader maakt de voor mij schijnbaar onmogelijke wensen mogelijk, en hoe? Het systeem kan eigenlijk alles, de vakbekwame helpdesk helpt je waar je het kan vinden of hoe je het moet instellen. Soms vind ik mijn vragen een beetje gek of lastig, schroom niet om ze stellen. De oplossing ligt dichterbij dan je denkt.

Door de expertise van de mensen van Shoptrader heb ik nu een goede webwinkel!

Ik zag er erg tegenop, hoe start ik mijn webshop op? Ik ben erg goed geholpen door de mensen van Shoptrader. Door hun ondersteuning en een overzichtelijke manier om mijn webshop(s) te bouwen was ik veel eerder online dan ik had verwacht.

Topservice by technische aanpassingen in het afrekenproces!

Voor de klant ontstond onduidelijkheid bij het afrekenen: de tekst van hetgeen besteld is kwam niet overeen met het plaatje. Na vergelijken met andere webshops zag ik dat zij het op een 'niet zo mooie of omslachtige manier' hadden opgelost. Nadat de Shoptraders met mij hebben meegekeken naar dit probleem hebben ze het prachtig opgelost! TOP!

De software van Shoptrader is erg compleet en vooral gebruiksvriendelijk. De webshop templates zien er professioneel en mooi uit. De medewerkers van Shoptrader zijn vriendelijk en deskundig. Overweeg je een webwinkel te beginnen dan is dat met de software van Shoptrader uitstekend te doen.

• Betrouwbaarheid

Goede software Met de software van Shoptrader is mijn webshop gegroeid tot professioneel niveau! De software is gemakkelijk in gebruik en oogt overzichtelijk en is logisch ingedeeld. De begeleiding is tevens goed. De software werkt razendsnel. Mijn webshop is daardoor ook supersnel.

• Betrouwbaarheid

Sinds kort hebben wij een webshop bij Shoptrader. Wij zijn zeer tevreden over de software, mogelijkheden en support. Wij raden Shoptrader zeker aan.

• Betrouwbaarheid

Wij ervaren het verkopen via het Shoptrader platform als zeer positief. Het prijspeil staat zeer goed in verhouding met de geboden opties. Via het CMS is de website tot in de details toe aan te passen. Vragen of problemen worden snel en adequaat opgelost door de helpdesk.

• Betrouwbaarheid

Snel en correct geholpen door Shoptrader medewerker Kas. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Het aanmaken van een ticket werkt erg prettig. Trailstore.nl

• Betrouwbaarheid

Ik wilde voor support & ondersteuning / communicatie een 10 geven, maar dat ging niet door het vergrootglaasje :-)

• Betrouwbaarheid

Ben inmiddels al 8 jaar klant bij Shoptrader en al met al zeer tevreden over de service en diensten.

• Betrouwbaarheid

Al vanaf 2008 klant en alle ontwikkelingen meegemaakt van waar Shoptrader nu is en voor staat. Volwaardig bedrijf met zeer deskundige mensen. Voor ons is Shoptrader een toegevoegde waarde aan ons bedrijf en hopen nog lang van hun diensten gebruikt te mogen maken.

• Betrouwbaarheid

Helpdesk is super goed! Altijd goed en snel geholpen.

• Betrouwbaarheid

Prima support, snel reactie. Platform is gebruiksvriendelijk, alle functies die ik nodig heb.

• Betrouwbaarheid

Ongeveer 3 maanden geleden ben ik overgestapt naar Shoptrader. Ik miste de support bij mijn vorige hoster, het duurde soms te lang voordat ik een antwoord kon verwachten. Ook miste ik een aantal functionaliteiten, deze biedt Shoptrader wel aan. Het proces verliep uitstekend en snel, als ik een vraag had werd deze snel beantwoord. De software is gebruiksvriendelijk en je kan veel informatie terugvinden op hun kennisbank. Bovendien wordt de software steeds uitgebreider, er komen steeds meer functies bij.

• Betrouwbaarheid

Ik heb shoptrader heel vaak benaderd als ik vragen had over de webwinkel en heb altijd snel en vriendelijk antwoord gekregen! Heel erg bedankt!

Herengracht 503 1017BV Amsterdam