Shoptrader heeft mij bijzonder goed en snel geholpen met mijn vragen

Mijn ervaring met shoptrader is bijzonder positief. Elke keer nadat ik een vraag kreeg heb ik netjes binnen een dag, vaak zelfs binnen een paar uur reactie gekregen.

Responsief en georganiseerd

Zitten inmiddels al bijna 10 jaar met onze webshop(s) bij Shoptrader en zien ieder jaar dat de professionaliteit toeneemt, de producten beter en uitgebreider worden en het team behulpzaamheid en response hoog in het vaandel heeft staan.

Overzichtelijk systeem en goede service!

Wij hebben 2 Shops en dat voldoet uitstekend. Goed uit te breiden met de add-ons.

geweldige service

ALtijd online via chat. Vragen worden meteen en duidelijk beantwoord. Ik raad shoptrader van harte aan

Steeds behulpzame medewerkers

Er wordt altijd gezocht naar een oplossing. Medewerlers zijn hulpvaardig, hebben geduld en zijn vriendelijk

Ze zijn er altijd voor mij

Helemaal blij met mijn platform. Als er eens problemen zijn, kan ik altijd bij Support terecht. Nu ik bezig ben met het moderniseren van mijn webshop, word ik goed begeleid en zijn ze duidelijk in wat zij voor mij kunnen doen, wat ik zelf kan doen. Nooit is een vraag te veel. Dit is de reden om binnen Shoptrader te vernieuwen en niet over te stappen naar een ander.

Compleet e-commerce platform

Compleet systeem met voorraadbeheer en handige rapportages. Webshop naar wens maken is goed te doen zonder expert-kennis middels handige interface. Bij vragen is er een kennisbank en een support die helpt

Shoptrader? Een echte aanrader!

Ik ben al klant vanaf eind 2014. Voorheen heb ik een eigen webshop gehad, maar daar was steeds wat mee, en aan elke oplossing of wijziging hing een behoorlijk prijskaartje. Toen ik me ging oriënteren kwam ik toevallig uit bij Shoptrader. Een webshop huren? Dat was ik niet gewend, maar ik ben er toch ingestapt. Tot op heden geen dag spijt van gehad. Maatwerk is heel betaalbaar en je weet van te voren wat je ongeveer kwijt bent. De support afdeling is snel en heel goed. De webshop ziet er mooi strak uit, is duidelijk en overzichtelijk en je kunt zelf ook heel veel aanpassen. Dat is mij, met mijn beperkte computer-technische-kennis ook gelukt. Er zijn heel veel add-ons, waar je je webshop mee kunt personaliseren. En zo kan ik nog wel even doorgaan :) Ik ga in ieder geval niet meer weg bij Shoptrader!

Tevreden

Mijn webwinkel draait al ruim 10 jaar bij Shoptrader. Ideaal voor mensen die geen verstand van programmeren hebben. Redelijk makkelijk om mee te werken!

Snelle reactie/goede service

Altijd een snelle reactie als er een keertje iets fout gaat. Ze proberen het altijd z.s.m. op te lossen. Als je een suggestie hebt om de site te verbeteren, gaan ze daar zeker serieus mee om. Wat ook belangrijk is dat ze altijd vriendelijk zijn. Dank jullie wel Shoptrader-team

Snel geregeld

Naar een vraag over onze webshop, snel reactie met duidelijke uitleg, top!

Uitstekende klantenservice

Bij melding van een probleem word je altijd op een vriendelijke manier geholpen. Er wordt getracht om steeds tot een oplossing te komen. Ik ben een zeer tevreden klant en kan shoptrader aan iedereen aanraden !

Snelle service!

Goede prijs kwaliteit. je hebt aangename personen aan de lijn wanneer hulp nodig.

Uitgebreid en betrouwbaar

Ben al 5 jaar klant en ervaar het platform van Shoptrader als uitgebreid en betrouwbaar. Ook reageert de support snel wanneer er een issue is, die er overigens bijna niet zijn. Al met al zeer tevreden!

Veelzijdig systeem en klantvriendelijke medewerkers

Ik ervaar de samenwerking met Shoptrader als prettig. Het systeem is eenvoudig in gebruik en is veelzijdig in mogelijkheden. Het team geeft goede feedback en komt met duidelijke oplossingen voor wensen en vragen.

Zeer vriendelijke communicatie , altijd behulpzaam Je kunt alle vragen stellen , en ze proberen direct alles op te lossen Ik zeer tevreden Fantastische team Ik overdrijf niet.

Competitieve software met topklasse ondersteuning

Na een grondige vergelijking en contactname met een 5-tal aanbieders koos ik voor Shoptrader omdat hun pakket veel functionaliteiten en add-ons biedt aan een competitieve prijs. In eerste instantie had ik geen rocket-science-vereisten, maar vond het toch belangrijk om ineens een softwarepakket te kiezen dat kan meegroeien met je business. Het echte verschil maken ze echter met hun ondersteuning en meedenken met de klant. Dit is geen evidentie, en vandaar voor mij dé reden om voor Shoptrader te gaan.

Goede service, mooi programma

Ik ben erg blij met mijn webshop bij shoptrader! Er wordt altijd snel op mijn vragen geantwoord en actie ondernomen.

Afspraken nagekomen

Na wat moeilijkheden zijn ze toch hun administratieve afspraken nagekomen. Verder is het platform heel makkelijk en goed te gebruiken om een leuke webwinkel neer te zetten.

Snelle reactie

Als je een vraag hebt of een probleem, wordt er altijd snel gereageerd. Niet altijd kan het direct opgelost worden, maar ze doen altijd hun uiterste best.

Al 3 jaar tevreden

Zit nu al 3 jaar bij Shoptrader. Soms is er wel eens een bug door de vele updates maar dat wordt vrij snel opgelost. Er wordt snel gereageerd door de service desk waar je ook niet hoeft te wachten.

Al jaren tevreden

Ruim 10 jaar tevreden met de webshop en de service verlening van Shoptrader.

Prima ervaring

Van bij het begin, toen ik de aanvraag deed voor de webshop klikte het onmiddellijk met de mensen van Shoptrader. Geen ingewikkeld gedoe, prima service en geen enkele vraag is teveel. De tickets worden in de kortste keren opgelost. Aan iedereen die een webshop wil beginnen, groot of klein ( zoals ik ) zal ik zeker de mensen van Shoptrader aanraden, wat ik hier in België dan ook reeds gedaan heb. Patrick Van Ouytsel CMC Parts

De klantenservice is subliem!

Ik ben inmiddels al enkele jaren klant bij Shoptrader en vind de klantenservice absoluut de beste. De klantgerichtheid, service, efficiëntie en de korte lijnen zorgen ervoor dat ik niet zo snel zal overwegen om mijn webshop elders onder te brengen. Na vandaag EXCELLENTE hulp te hebben gekregen van Barry Selim is elk probleem dat ik aangekaart heb opgelost. Het geduld dat hij toonde en zijn servicegerichtheid is ongeëvenaard. Alle lof voor team Shoptrader en Barry in 't bijzonder.

Shoptrader is oplossingsgericht en heeft talloze mogelijkheden

Wij werken inmiddels meer dan 5 jaar samen met Shoptrader. Wanneer wij een vraag hebben word deze goed en duidelijk beantwoord door de helpdesk. Wij hechten veel waarde aan het stukje support dat shoptrader ons kan bieden. Daarom zouden wij ook bij Shoptrader blijven.