Goede software Met de software van Shoptrader is mijn webshop gegroeid tot professioneel niveau! De software is gemakkelijk in gebruik en oogt overzichtelijk en is logisch ingedeeld. De begeleiding is tevens goed. De software werkt razendsnel. Mijn webshop is daardoor ook supersnel.

• Betrouwbaarheid

Sinds kort hebben wij een webshop bij Shoptrader. Wij zijn zeer tevreden over de software, mogelijkheden en support. Wij raden Shoptrader zeker aan.

• Betrouwbaarheid

Wij ervaren het verkopen via het Shoptrader platform als zeer positief. Het prijspeil staat zeer goed in verhouding met de geboden opties. Via het CMS is de website tot in de details toe aan te passen. Vragen of problemen worden snel en adequaat opgelost door de helpdesk.

• Betrouwbaarheid

Snel en correct geholpen door Shoptrader medewerker Kas. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Het aanmaken van een ticket werkt erg prettig. Trailstore.nl

• Betrouwbaarheid

Ik wilde voor support & ondersteuning / communicatie een 10 geven, maar dat ging niet door het vergrootglaasje :-)

• Betrouwbaarheid

Ben inmiddels al 8 jaar klant bij Shoptrader en al met al zeer tevreden over de service en diensten.

• Betrouwbaarheid

Al vanaf 2008 klant en alle ontwikkelingen meegemaakt van waar Shoptrader nu is en voor staat. Volwaardig bedrijf met zeer deskundige mensen. Voor ons is Shoptrader een toegevoegde waarde aan ons bedrijf en hopen nog lang van hun diensten gebruikt te mogen maken.

• Betrouwbaarheid

Helpdesk is super goed! Altijd goed en snel geholpen.

• Betrouwbaarheid

Prima support, snel reactie. Platform is gebruiksvriendelijk, alle functies die ik nodig heb.

• Betrouwbaarheid

Ongeveer 3 maanden geleden ben ik overgestapt naar Shoptrader. Ik miste de support bij mijn vorige hoster, het duurde soms te lang voordat ik een antwoord kon verwachten. Ook miste ik een aantal functionaliteiten, deze biedt Shoptrader wel aan. Het proces verliep uitstekend en snel, als ik een vraag had werd deze snel beantwoord. De software is gebruiksvriendelijk en je kan veel informatie terugvinden op hun kennisbank. Bovendien wordt de software steeds uitgebreider, er komen steeds meer functies bij.

• Betrouwbaarheid

Ik heb shoptrader heel vaak benaderd als ik vragen had over de webwinkel en heb altijd snel en vriendelijk antwoord gekregen! Heel erg bedankt!

• Betrouwbaarheid

Alles werkt naar behoren. Eenvoudig in gebruik, ook voor niet ict-ers. Snelle en goede klantenservice, snelle reactie en goede hulp.

• Betrouwbaarheid

Goede ervaringen met Shoptrader accuraat bedrijf fijne medewerkers die je graag van dienst zijn. Problemen worden snel opgelost meestal binnen een paar uur. De schop is goed en overzichtelijk makkelijk mee te werken en seo vriendelijke ingericht. Ja ik heb Shoptrader al enkele keren aanbevolen aan bedrijven die willen starten met een webshop

• Betrouwbaarheid

We zijn onlangs gestart met het gebruik van de webwinkel software en hebben dus weinig kennis. Daarom zijn wij dan ook zeer tevreden dat we kunnen rekenen op een top ondersteuning. Op onze mails ontvangen wij altijd een snelle reactie en passende oplossing. Dus TOP

helemaal goed.

• Betrouwbaarheid

Wij hebben al 5 jaar een webshop bij Shoptrader. In het begin was er wel eens een foutje maar de laatste tijd zijn er geweldige updates. Klanten van ons denken vaak dat wij zeer groot zijn vanwege de professionele uitstraling. De support is erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij raden Shoptrader bij iedereen aan en gaan wat ons betreft nooit meer weg.

• Betrouwbaarheid

Al jaren klant bij shoptrader. Telkens kan ik genieten van de goede service. De SEO is geweldig!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik geef ShopTrader overall een 3/10, en ik zal toelichten waarom. Toen wij het idee kregen om een webshop te openen zochten wij naar een platform dat makkelijk in gebruik was en goede service bood. Daar voldeed ShopTrader zeker aan. Toen wij de demo opzet maakten, hielpen ze ons met kleine en grote zaken, zoals een klein stuk CSS voor ons invoegen. Wij besloten, alhoewel het platform wat beperkte mogelijkheden biedt aan webdesign, om toch een abbonnement af te sluiten, aangezien de service zo goed was. Yuri hielp ons met een een hoop kleine zaken en stond altijd meteen telefonisch voor ons klaar. Toen wij echter het abbonnement hadden afgesloten, ging ShopTrader anders met ons om: wanneer wij telefonisch contact hadden kregen wij geen ondersteuning meer, maar moesten maar een ticket aanvragen. Dit duurde dan meestal enkele dagen en het belangrijkste: alles was ineens betaald. Om een paar regels CSS aan te passen was het niet meer Yuri die ons even hielp, maar een andere werknemer à 39.50 ex btw per uur. Ook was ons de belofte gedaan voor wat gratis add-ons op onze website, maar ineens moesten wij hiervoor betalen. Daar moesten wij dus ineens weer achteraan. Ook vroegen wij hoe wij bijvoorbeeld offline even aan de slag konden met onze webshop, zodat niet iedereen veranderingen zou zien. Dat ging heel makkelijk, zeiden ze aan de telefoon, maar dat zouden ze intern even aan moeten zetten, dus weer een ticket. En ja hoor: voor 10,00 ex btw per maand kon hij dit aanvinken voor ons. Al met al behoorlijk teleurgesteld in ShopTrader, aangezien ik er een hoop van verwachtte na de goede service van Yuri. Jammer dat dit bedrijf dan toch alleen gericht is op upsale in plaats van service, maar wellicht werkt dit beter voor hun. Als de service goed was gebleven, had ik dit bedrijf zeker een 9/10 sterren gegeven (de 9 omdat de mogelijkheden niet onbeperkt zijn, maar de service er wel op gericht zou zijn mensen niet in volledige beperking te laten zitten, zoals nu het geval is zonder jullie serivce). Ik hoop natuurlijk op interne verbetering, en hopelijk was ik constructief genoeg. Met vriendelijke groet, Toby van Eer, namens The Royal Box

• Betrouwbaarheid

Beste Mickey, Bedankt voor jouw feedback. Wij kunnen bij Shoptrader veel betekenen voor onze klanten zoals je bemerkt hebt in het begin bij het aanmaken van de demo. Ik heb inderdaad het één en ander qua kleine CSS aanpassingen voor je (gratis) kunnen uitvoeren om jullie zodoende een vliegende start te geven met de webwinkel. De vraag m.b.t. maatwerk (waar het uurtarief voor werd gevraagd) was gecompliceerder dan het standaard aanpassen van CSS. Vandaar dat één van onze developers voor jullie aan de slag is gegaan. M.b.t. de One Page Checkout add-on welke inderdaad foutief gefactureerd was zijn we reeds tot een oplossing gekomen en hier is inmiddels ook een goede oplossing voor aangeboden. De testwinkel welke is aangevraagd gistermiddag is voor ons niet een kwestie van een vinkje aanzetten. Er wordt namelijk een complete kopie gemaakt van jullie bestaande winkel en op een aparte URL beschikbaar gemaakt op een andere server. Dit neemt in principe net zoveel ruimte in gebruik als een normale live winkel. Vandaar de kosten van €10,- p/m. Je krijgt hier (exclusief de afrekenmogelijkheid) een complete tweede winkel voor namelijk. Ik ben blij dat je inziet dat ik jullie goed heb geholpen met de opstart echter ik vind het wel jammer dat je aangeeft dat wij na de opstart niet meer servicegericht waren richting jullie. We kunnen zoals eerder aangegeven een hoop zaken gratis voor jullie uitvoeren echter zal er bij gecompliceerdere vraagstukken/aanpassingen een vergoeding gevraagd worden. Ook wij vinden een belegd broodje lekkerder dan een droge boterham. ;) Graag zou ik morgen nog even telefonisch contact met je hebben m.b.t. de testwinkel aangezien we hier namelijk ook nog andere mogelijkheden voor hebben, namelijk door middel van een demo te starten. Ik vertrouw erop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Yuri Nanninga Sales Manager Shoptrader

GE-WEL-DIGE KLANTEN SERVICE! Heel blij mee!