Altijd hulp

Shoptrader is een website met fijne ondersteuning bij vragen en als er is iets is. En voor een leek makkelijk in te vullen zelf en te onderhouden.

Hi Anita, Fijn om te horen dat u onze ondersteuning als prettig ervaart. Bedankt voor de hele mooie review. Met vriendelijke groet, Het Shoptrader team

Deze keer heel snel en efficiënt geholpen

Calendly moest weer op onze webshop, en dat lukte mij niet. Na een ticket aangemaakt te hebben , heeft een werknemer van Shoptrader deze er meteen opgezet.

Hi Freya, Goed om te horen dat wij u snel en efficiënt hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Shoptrader

waardeloos

De webshop werkt voor geen meter, helpdesk lost de problemen niet op .ze sturen je steeds door naar je kassaprovider terwijl het probleem in dew ebshop zit.

Beste Jan, In dit geval lag het issue inderdaad bij Sw-retail. Wij hebben geen invloed op hun koppeling die direct artikelen plaatst in uw webshop. Wij hebben ook meerdere malen met Sw-retail contact gehad op dit te overleggen. Uiteindelijk is het ook opgelost. Wij zouden graag met u in contact willen komen welke problemen er nog meer spelen aangezien die niet bij ons bekend zijn.

Tevreden met Shoptrader die goed meebewegen in e-commerce wereld

We zitten met onze shop WarmWinkel.nl alweer ruim 10 jaar bij Shoptrader. Later is ook de shop ElektrischeVerwarming.nl erbij gekomen waarmee we inmiddels ook via Shoptrader actief gekoppeld zijn op een aantal MarketPlaces In het begin is er een hele reeks van aanpassingen vlot en goed doorgevoerd. Het shop CMS platform kent inmiddels een heel pallet bruikbare direct te koppelen Add-ons en plugins waarmee je de shop vrij makkelijk kunt opschalen met een eigen voorkeur selectie aan handige functies Denk bijvoorbeeld aan een Chat, WhatsApp of Social Sharing optie. Een aantal van deze modulaire Add-ons hebben we zelf ook bij Shoptrader aangekaart en deze zijn echt met een "open-mind" en een "hands on attitude" vlot opgepakt en goed doorgevoerd. De prijs/kwaliteit en doorlooptijd van workflow tickets is goed te noemen. We zouden niet zomaar naar een andere shopbouwer overstappen, hoewel we in de praktijk ook nog best wel eens worden benaderd voor integratie met een combinatie deal met onze B2B groothandel webshops voor 1 centraal beheer CMS (zoals die van ACA groothandel en Profort import) Het platform heeft trouwens ook meer technisch goed doordachte mogelijkheden voor B2C doelen dan op grond van het gepubliceerde portfolio aan webshops mogelijk nog wel eens gedacht zou kunnen worden Kortom: wij zijn meer dan tevreden met Shoptrader als B2C shoppartner die voldoende goed meebewegen in de veeleisende e-commerce "wereld om ons heen" En...als we dan toch 1 tip mogen geven: soms is het handig als er telefonisch (voor)afstemming plaats kan vinden zodat niet overal op voorhand al een workflow ticket voor nodig is (daarom 4 sterren, op weg naar de 5, als altijd gezonde ambities doel :)

Hi Marco, Bedankt voor de mooie 8! Heel fijn om te horen dat u al ruim 10 jaar goede ervaringen heeft met ons producten! Dat vinden we echt mooi om te horen. Uiteraard nemen wij uw tip mee en zullen kijken hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Shoptrader

Zoals altijd weer snel opgelost

Ondanks oudjaarsdag, is mijn issue snel opgelost. Dank jullie weer voor deze super service en voor allemaal een fijne jaarwisseling !!!! Tot volgende jaar !

Beste Yvonne, Graag gedaan! Wij wensen jou ook een bijzonder goed en succesvol 2022! Groetjes Het Shoptrader Team

Samen naar de oplossing

Waar ik in eerste instantie niet geheel tevreden was over het geleverde antwoord, wordt er snel persoonlijk contact gezocht als dit niet het geval is om uiteindelijk tot een tevreden klant te komen. Uiteindelijk staat het resultaat voorop, dat kan ik waarderen. Desondanks denk ik het belangrijk is om de persoonlijke noot niet uit het oog te verliezen, dat is waar Shoptrader zich altijd in heeft onderscheiden. Lees de vraag goed en waar die niet helemaal duidelijk is, vraag door, zonder direct in standaard antwoorden te vervallen.

Beste Ivar, U heeft uw review inmiddels aangepast en wij danken u voor het hele mooie cijfer. Wij zijn blij dat wij spoedig met u in contact konden komen om zo de punten te bespreken. Nogmaals, bedankt voor het hele mooie cijfer.

Heel behulpzaam team

Een heel fijne ervaring

snelle helpdesk

bij problemen steeds snel geholpen, website wordt goed onderhouden

Snelle reactie

De ervaring leert na 3 jaar dat shoptrader snel reageert op vragen binnen de support.

De service neemt af

Hoe komen reviews tot stand? Door ervaringen. Eerder op de dag had ik niet zo'n fijne ervaring ik merkte dat ik via een ticket die ik had ingediend snel een link kreeg naar de kennisbank. Dat voelde voor mij een beetje als succes ermee daar staat het. Uiteraard had ik dit al helemaal bekeken maar ik kwam er niet uit. Daarom had ik een matige review aangemaakt. Ik kreeg het idee dat de behulpzaamheid minder was dan in het begin toen ik klant werd. Toen ik in de gelegenheid was heb ik telefonisch contact gezocht met shoptrader en toen werd ik goed geholpen. De medewerker zocht alles netjes uit en hielp mij met het in orde brengen van mijn verzendmodules en zones. Gelukkig wist de medewerker ook niet direct alles maar samen kwamen we er uit. Ik ben een leek in dit soort dingen en daarom koos ik in 2016 ook voor Shoptrader. Ik ben blij met deze wending en dit zorgt voor tevredenheid en vertrouwen.

Mijn vraag is binnen een paar uur behandeld en kon daardoor snel weer verder.

slechte ervaring

vraag misschien te makkelijke dingen in de ogen van de experts. ben er zelf niet zo in thuis na veel vragen wordt het geregeld.

Goed.

Snelle reactie met doelgerichte oplossingen.

Snelle feedback op mijn vraag, goede ondersteuning, altijd behulpzame en vriendelijke medewerkers

Op de vraag die ik stelde of er een pdf-bestand op de webiste kan geplaatst worden, kreeg ik heel snel antwoord. Helaas is dit niet mogelijk, daarom geen 10/10. Hopelijk wordt dit snel mogelijk gemaakt, bij de meeste andere platformen kan dit wel

Geachte heer Werner, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Een pdf uploaden is al een tijd mogelijk. Geen directe upload knop maar het is vrij eenvoudig. Hier is ook een handleiding van. https://support.shoptrader.com/support/solutions/articles/80000949283-pdf-bestand-of-handleiding-plaatsen

perfect

vlugge oplossing indien er eens een probleempje is

Goeie samenwerking

Inmiddels werken wij alweer 3 jaar samen met Shoptrader. Ze hebben mooie templates die je rechtstreeks kan gebruiken. Soms willen we kleine wijzigingen daarin aanbrengen en dan regelen ze dat snel en netjes op maat. Doordat ze met ons meedenken is het heel prettig samenwerken.

Zeer tevreden veel updates

Ben al 5 jaar klant en mijn webshop wordt constant geupdate met leuke nieuwe features. Als ik wat heb staat support mij snel te woord.

Zeer slechte service

Heel lang klant geweest veel ideeen ingebracht. Ingehaald door betere partijen zeker qua service. Gaat waarschijnlijk slecht omdat ze blijven al ruim een jaar lang incasseren terwijl voor een domein wat opgezegd en verhuisd is. Ik zou niet meer opnieuw met dit bedrijf in zee gaan er zijn inmiddels betere partijen met meer kennis en voordeliger op de lange termijn

Beste Gus, meneer Olie, Allereerst willen wij de waarderen uitspreken dat je bij ons al heel lang klant bent. Bij Shoptrader staat service en klantentevredenheid hoog in het vaandel. Shoptrader doet haar uiterste best om je als klant zo professioneel mogelijk van dienst te zijn. Het domein dat je via Shoptrader had gehost is inmiddels verhuisd, daarvan heb je de autorisatiecode/verhuistoken in goede orde mogen ontvangen. Uiteraard staat Shoptrader open voor tips of feedback. Op die manier kunnen wij onze producten en onze service blijven verbeteren. Graag komen wij met je in contact om tot een oplossing te komen. Wij hebben getracht je te contacten maar helaas tot op heden zonder succes. We horen graag van je!

Uitstekende service.

De, gelukkig schaarse momenten dat ik een beroep op SUPPORT moest doen is daar altijd alert op gereageerd. De communicatie was duidelijk en begrijpelijk.

Shoptrader denkt mee

Inmiddels hebben wij 5 webwinkels bij shoptrader en zijn al vele jaren een tevreden klant. Ze denken goed met ons mee en geven goede feedback.

Gewoon Super

Heb verschillende webwinkels draaien bij shoptrader en kan vanuit onze ervaring enkel zeggen, goed product met een zéér goede ondersteuning!

Top service!

Wij doen al een aantal jaar tot volle tevredenheid zaken met Shoptrader. Communicatie is duidelijk en vaak ook heel snel!

Zeer Tevreden l Snelle support en heel vriendelijk

Ik ben zeer tevreden over het hele Shoptrader package. - Dashboard is zeer fijn en gebruiksvriendelijk, - Support & Service is snel en zijn heel vriendelijk. - Issues worden snel opgelost. Ik raad Shoptrader zeer zeker aan.

Snelle reacties op vragen

Bij het indienen van support vragen wordt er snel gereageerd en vaak met de juiste oplossing.

Geweldige support

Deze heren nemen zeer snel actie en zijn ook nauwkeurig in de uitvoering.