Snel hulp geleverd omdat het nodig was. Goed op tijd en vriendelijk geholpen. Niet goedkoop zo'n bezoekje aan huis voor een relatief kleine klus. (bestaande lichtschakelaar maken)

• Nakomen van afspraken

Goed bereikbaar, goede communicatie en goed werk geleverd. Na kortsluiting in mijn meterkast direct een hele nieuwe groepenkast geïnstalleerd. Ik ben zeer tevreden!

• Nakomen van afspraken

Prettig om mee te werken, werk kan vlot worden ingepland, zaken worden makkelijk geregeld en ziet er goed uit.

• Nakomen van afspraken

Brian is zeer ter zake kundig. Geeft een goed en professioneel advies, werkt snel en efficient en is klantvriendelijk. Kortom een topklasse vakman! Heeft bij ons de oorzaak van het probleem, een elektragroep bleef er maar uitgaan, gevonden en verholpen. Voor de zekerheid ook even wat door mijzelf gedaan elektrawerk gecontroleerd en een paar stopcontacten vervangen. Schappelijk geprijsd ook. Aan te bevelen.

• Nakomen van afspraken

Goed en snel werk en zeer prettige manier van doen. Professioneel en vriendelijk.

• Advies N.v.t.
  • Nakomen van afspraken

Brins raad ik aan! De electricien heeft tot midden in de nacht doorgewerkt om het af te maken, zonder pauzes. Grote klasse. Een andere keer ben ik via de telefoon geholpen om het zelf op te lossen, zeer sympatiek.

• Nakomen van afspraken

Zeer vakkundig en buitengewoon vriendelijk. We werden nog om 19 uur geholpen!

• Nakomen van afspraken

Wij hebben nu de diensten van Brins verschillende keren mogen gebruiken en zijn zeer enthousiast over het werk dat werd geleverd. Ze zijn makkelijk te bereiken, leveren professioneel en kundig werk, zijn echt klantvriendelijk en geven ook gegrond advies. Wij zouden ze definitief aanraden.

• Nakomen van afspraken

I am very happy with the service provided by Brins Amsterdam and recommend this electrician. The problem was promptly found (a defect switch in the fuse box) and resolved promptly. Price / performance was good and I would call them again if I have problems with the electricity.

• Nakomen van afspraken

Brian is een man die zijn vak verstaat, zoveel lopen er niet meer van rond

• Nakomen van afspraken

Overal een 10 geven komt wellicht ongeloofwaardig over, maar ze bestaan nog: bedrijven die het verdienen! Na veel onduidelijkheid over de meterkast bij het plaatsen van de keuken heb ik super advies gehad van de firma Brins. Al voor ik besloten had met deze firma in zee te gaan heb ik op verschillende momenten advies gehad. Uiteindelijk kon snel een afspraak gerealiseerd te worden om de werkzaamheden te laten uitvoeren. Nette medewerkers, vriendelijk... TOP! Het werk was sneller klaar dan verwacht, en de prijs werd naar beneden bijgesteld! Waar zie je dat nog? Ik weet waar ik moet zijn voor vakmensen in de elektrotechniek: in mijn meterkast hangt tegenwoordig het nummer van BRINS ELEkTROTECHNIEK!

• Nakomen van afspraken

Heeft mij met een relatief eenvoudige klus uit de brand geholpen. Een plafondlamp, spots in een donkere gang die niet meer werkte. Dacht in eerste instantie dat de trafo kapot was en die gemakkelijk kon vinden en vervangen. Bleek een ongebruikelijk maat te zijn. Ging alsnog stante pede terug naar de leverancier en wist de juiste trafo op de kop tik te tikken. Geen extra kosten willen berekenen. Vakkundig, sympathiek en dienstbaar.

• Offertes/ aanbiedingen N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.

Brian is zelfs op zondagavond goed bereikbaar. Hij denkt goed mee, geeft telefonisch raad en stelde me gerust dat er geen gevaarlijke situatie aan de hand was. Ook contacten en werkzaamheden in het verleden waren altijd prettig en vakbekwaam uitgevoerd.

• Offertes/ aanbiedingen N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.

HELEMAAL blij mee! heeft gelijk op mijn probleem gereageerd en heeft het op korte termijn opgelost. viel goed from the start. ik zal dit nieuw contact zeker in mijn mobiel bewaren!

• Nakomen van afspraken

Bijzonder aardig en super behulpzaam. Wij zijn heel vakkundig en snel geholpen. Ben echt blij dat ik in nood bij Brins terecht ben gekomen. Direct per telefoon al goed geholpen en goede afspraken gemaakt over het vervolg. Deskundig is het probleem opgespoord en verholpen. Nog super veel dank voor alle hulp en inzet!

• Nakomen van afspraken

Al onze storingen zijn na 8 jaar sukkelen opgelost. Wij hebben al vele electriciens over de vloer gehad maar we bleven problemen houden. De heren van Brins waren erg vasthoudend en zochten net zo lang door tot alle problemen waren opgelost. Ook netjes en snel een mooie nieuwe stoppenkast geplaatst. Goede adviezen gekregen. Aardige en betrokken medewerkers.

• Nakomen van afspraken

Zeer vakbekwame elektricien die ontzettend hard heeft gewerkt om het gehele elektra in mijn huis en in de tuin opnieuw aan te leggen. De tips waren goud waard; goed werk geleverd!!! Daarnaast is zijn leerling- elektricien ook een zeer vriendelijke jongen die goed begeleid wordt. Al met al; een aanrader!!

• Nakomen van afspraken

Met de juiste vakkennis is de storing verholpen en door Brian eindelijk weer licht in de zaak! Bedankt!

• Nakomen van afspraken

Brins Elektrotechniek heeft de elektrische installatie/leidingen in mijn woonark vernieuwd, en met grote klasse! Brian denkt met je mee, geeft helder advies en is bovendien buitengewoon servicegericht. Hij biedt een klant geen onnodige producten aan en hij heeft me enorm snel geholpen toen ik problemen had met het aansluiten van apparatuur. Kortom: wat mij betreft één van de beste leveranciers in Amsterdam!

• Nakomen van afspraken

Dank voor de mooie beoordeling ! Blij te horen dat alles helemaal naar wens is gegaan . En als we je nog eens kunnen helpen ...........

Voor een vraag omtrent een stalen armatuur heb ik naar Brins gebeld. Middels whatsapp kon ik mijn vraag met foto's toelichten, waarna ik werd teruggebeld met het verlossende antwoord. Top!

• Nakomen van afspraken

Dank voor mooie beoordeling Taco , En als er nog eens wat is bel gerust we helpen je graag veder ! Gr Brins