Er was een hoop mis met onze elektra thuis, maar de mannen van Brins hebben allemaal goed meegedacht, hard gewerkt en alles gefixt. En het was nog gezellig ook.

• Nakomen van afspraken

Goed en deskundig advies. Vriendelijke, vakkundige monteurs. De meterkast ziet er weer zeer netjes uit. We zijn zeer tevreden met Brins

• Nakomen van afspraken

Wat een geweldige service en klangerichtheid! Dankzij het telefonisch advies van Brins en de gerichte vragen die hij stelde kon ik de storing die kortsluiting veroorzaakte zelf binnen een paar minuten verhelpen. Duidelijk een vakman met veel ervaring. Ik heb nog een elektraklus die meer aandacht nodig heeft en daar ga ik Brins absoluut voor bellen!

• Nakomen van afspraken N.v.t.

Brins denkt ECHT met de klant mee. Ik had een probleem waarvan 5 andere electriciens een offerte voor schreven tussen de €80 en €95. Brins stelde wat vragen waardoor ik zelf het probleem kon oplossen. Dit bedrijf denkt niet in gauw geld pakken maar in klantenbinding!

• Nakomen van afspraken N.v.t.

Voor onze nieuwbouwwoning heeft Brins Elektrotechniek in keuken, badkamer en woonkamer de elektra aangelegd. Brins denkt mee, werkt netjes, is vakbekwaam en is eerlijk. Zeker aan te bevelen.

• Nakomen van afspraken

Brian heeft mij erg goed geholpen! Super tevreden. Ondanks dat hij het heel druk had, heeft hij mij telefonisch te woord gestaan en met zijn hulp was het probleem snel verholpen. Uitstekende service.

• Nakomen van afspraken

Ik heb geen verstand van elektriciteit en kan de kwaliteit niet echt beoordelen. Maar ik was blij met de snelle en zeer klantvriendelijke behandeling en ik waardeer het enorm dat de medewerkers netjes gewerkt hebben en geen rommel hebben achtergelaten.

• Nakomen van afspraken

Na mijn klacht over de slechte bereikbaarheid, ben ik dezelfde dag teruggebeld met een excuus. Daarna ben ik geholpen met een goed advies. Dat waardeer ik.

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niet te bereiken. Al een week aan het proberen en ik word niet teruggebeld.

• Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.

Ik had een storing in huis en heb Bins opgebeld. Hij vroeg me wat foto's te sturen via whattsapp zodat hij kon kijken naar de situatie. Vervolgens hebben we telefonisch contact gehad en heeft hij me begeleid en het probleem verholpen. Dus bij deze nogmaals… Vriendelijk dank!

• Nakomen van afspraken

Had zelf kortsluiting veroozaakt (automatische zekering wilde niet meer omhoog) en via internet Brins gebeld. Er werd meteen om foto gevraagd voor 1e inschatting. Meteen terug gebeld en probleem was aan de telefoon in een mum verholpen door mijzelf. Geen kosten, terwijl ik zojuist van een ander bedrijf een offerte van 139,- excl. bijkomende materialen had ontvangen. Ik zeg: TOP SERVICE en een volgende keer weet ik Brins te vinden!

• Nakomen van afspraken

Ik geeft niet gauw tienen in een klant beoordeling. Maar ik werd snel terug gebeld na aanmelding, snel een heldere offerte gemaakt die ook volledig conform afspraak op tijd is uitgevoerd op een prettige manier. Ook de keuzes voor een gewone oplossing of een kwalitatief betere (duurdere) oplossing werd helder uitgelegd en als vrije keus voorgesteld. Het was geen grote opdracht, maar alles was perfect. Ik kan geen negatief element bedenken.

• Nakomen van afspraken

zeer goede service,informatief,prettige en behulpzame vaklui.

• Nakomen van afspraken

Zeer bekwame electricien, goed advies over huidige situatie en kosteninschatting voor als ik de spotjes en draden wil laten vervangen.

• Nakomen van afspraken

Brins Elektrotechniek heeft mij snel en zeer vakkundig uit de brand geholpen met een elektrische storing. Punctueel, zeer vakkundig,netjes, aardig en snel. Dat kom je niet snel meer tegen! Ik kan dit bedrijf ten zeerste aan iedereen aanraden. Fijn om dit bedrijf in mijn woonbuurt te hebben.

• Nakomen van afspraken

Vriendelijk, vertrouwelijk 👍 Na een kortsluiting in trekschakelaar van de wasmachine op een vrijdag, was hij nog om 21:00 komen repareren, hij zegt ook; ik kan U niet zonder wasmachine laten in t weekend☺️

• Nakomen van afspraken

Vlot en persoonlijk contact. Snel en efficient werken.

• Nakomen van afspraken

Als je zonder licht en warm water zit en mensen toch, ondanks dat ze volgeboekt zitten, na werk alsnog langskomen om je te helpen dat vind ik nou nog eens service. Dolgelukkig dat het binnen weer warm is. Dankjulliewel. En het extra advies over nieuwe spotjes was gratis erbij. Dank!

• Nakomen van afspraken N.v.t.

Er zijn van die bedrijven waar je graag een beoordeling voor schrijft. Brins Elektra Service is er daar zeker een van. Na kortsluiting vandaag in mijn woning (ik kreeg de elektriciteit niet meer op gang) ben ik er keurig door Brins doorheen geloodst. Op basis van foto's die ik doorstuurde van mijn meterkast en de trafo die ik probeerde te bevestigen, kreeg ik vakkundig advies en werd ik steeds netjes teruggebeld om me verder te helpen. Uiteraard is dit iets wat je verwacht van je elektricien, maar in mijn situatie was dit een gratis service, waardoor mij voorrijkosten e.d. bespaard zijn gebleven. Voor mij is dit hét bewijs dat Brins een partij is waarbij de klant centraal staat. Als ik ooit nog eens een elektricien nodig heb, dan is voor mij het adres overduidelijk. Dikke chapeau voor Brins Elektrotechniek!

• Nakomen van afspraken

Kan er niks anders van maken. Ben snel, vakkundig, klantvriendelijk en ook nog punctueel en volgens afspraak geholpen, dus een 10.

• Nakomen van afspraken

Komen hun afspraken na! Snel en vakkundig! Erg prettige ervaring.

• Nakomen van afspraken

Prima bedrijf. Duidelijke afspraken die worden nagekomen.