Een prima stoel

Goed geholpen vriendelijk personeel

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goede ervaring, zowel in de winkel, administratief als levering!

Goede service, fijne stoel

Goede service, fijne stoel.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Mooie showroom in Hilversum met eerlijk goed advies. Erg korte levertijd en de heer die de stoel kwam leveren was erg correct. Kortom uitstekend.

Positief

Rustig een keuze kunnen maken voor een goede stoel. Echter, na aflevering blijkt de stoel niet vast te zetten op het draaipunt. Overigens een prima Easy Sit stoel.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Geweldig ,hij zit heerlijk .ik hoop dat ik er veel zit plezier van mag hebben.. mag hebben.

Het zijn top verkopers.ik raad het iedereen aan .

• Bezoek aan vestiging Burgum

Uitstekend, en de aflevering helemaal super , zeer netjes afgeleverd.

Goede stoel

Geen rugpijn...en zere benen die afknellen

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Prettige en vakbekwame medewerker. Heel prettig en uitgebreid geholpen

Verkoop en levering prima

Goed advies in showroom en levering was perfect op tijd en netjes. Ik zit er de komende jaren weer prima bij.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Dien wat er beloofd qord

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Kost even wat, maar dan héb je ook wat :-)

Prettige deskundige advisering, goed assortiment, ruime mogelijkheden om de stoel tot in detail naar eigen wens uit te laten voeren.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

vriendelijke en behulpzame medewerker(Jordi)

Prima ontvangst medewerker nam uitgebreid de tijd om advies te geven geen opdringere aanpak afwerking en thuisbezorging zeer goed

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed advies en goed uitgevoerd

De eerste stoel was aan vervanging toe. De nieuwe aanwinst past precies en doet wat hij moet doen. Zit comfortabel. Aflevering conform afspraken en de bloemen en de dinerbon zijn in grote dank aanvaard.

Geweldig!!!!!!!

De service is geweldig. Alle afspraken werden keurig nagekomen. Er wordt echt met je meegedacht. Als kers op de taart kreeg ik ook nog een fantastisch mooie bos bloemen. Hier kom ik zeker terug !!!!

• Bezoek aan vestiging Burgum

Ik werd heel goed geadviseerd.

Zeer tevreden!

• Bezoek aan vestiging Burgum

Prima levering , heel fijne verkoper Jordy, klantvriendelijk en neemt de tijd en geeft goed advies

Een dikke 9

De stoel is perfect afgeleverd, juiste kleur en bevalt ons tot heden uitstekend. Jammer dat ik bij aankoop niet voor een oplaadbare accu i.p.v. een snoer heb gekozen, dan had mij dit later niet 400 euro extra gekost. Verder geef ik stoel een dikke 9.

Perfect geholpen, goede uitleg

honderdprocent.

Vanaf het bezoek aan de showroom tot en met de levering alles netjes afgehandeld.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Super tevreden ze doen wat ze beloven

Mooie stoel en perfect afgewerkt.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goed geholpen door een deskundige vriendelijke verkoper. Tijdstip van bezorging prima overlegd en uitgevoerd. Stoel zit heerlijk. Heel blij mee.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Fijn om te horen! Dank voor uw reactie

De afwerking van een stoel van €3900 valt tegen

Het leer zit niet strak om de stoel aan één kant, links wel rechts niet.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Geachte familie Willink, Bedankt voor uw reactie. Dat is niet zo mooi. Wilt u een paar foto’s mailen naar : [email protected] Dan gaan we het beoordelen.

Een prettige ervaring met easy sit

Duidelijke uitleg naar aanleiding van mijn wensen voor een stoel. Geen moeite om alles te laten zien/verschillen in type stoelen ,stoffen/leer. Rustig kopje koffie en ik kon rustig zelf kijken. Hele prettige ervaring maar belangrijker ,de stoel na 10 weken en keurig afgeleverd en hij zit/ligt zalig,erg blij mee.

Verlengde Zuiderloswal 8 1216 BX Hilversum