Prima service en goed advies, uitstekende stoel!

De verkoper nam alle tijd en gaf duidelijk advies om de goed stoel en maat te selecteren. De levering bleek zelfs iets eerder dan gezegd. Een aanbetaling was niet nodig en we konden betalen bij aflevering. De stoel bevalt heel goed.

T

Behalve ‘n klein misverstand v.w.b. de levering zijn we zeer tevreden met onze nieuwe relax stoelen.

De rust en uitleg

We vonden de verkoper Peter Bergsma een rustige en heel vriendelijke verkoper HIJ dacht echt met ons mee gaf ons goede raad We zijn heel trots op onze stoelen.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Stoel zit niet echt lekker .

Heb het gevoel in een kinderstoel te zitten. Geen steun aan de bovenbenen.

Zeer plezierige samenwerking.

Plezierige ontvangst in de showroom en vakkundige hulp bij het uitzoeken van de meubels. Blij verrast met de mogelijkheid de oude meubels mee te kunnen geven. Levering uiteindelijk een week eerder dan verwacht, fijn! Afleveren en retour nemen ging ook snel en vlekkeloos.

lekker koffie

als bedrijf zeker aan te bevelen in goed overleg en snel geholpen maar telefonisch liet de medewerker wat te wensen over. Medewerkers maken of niet een bedrijf.

Dat zit wel goed

Sneller geleverd dan aangegeven

geweldig

vlotte en prettig bezorgd

• Bezoek aan vestiging Burgum

Prettige ervaring in de winkel en de bezorging op de afgesproken tijd.

Probleemloos leveren en zitten

De levering duurde enkele dagen langer dan vooraf geïndiceerd. Wij waren in die tijd vrij veel weg. Verder verliep alles zoals afgesproken. Het impregneren van de stoel gebeurde buiten in de vrachtauto, zodat de lucht niet te veel in huis kwam. Heel attent, prima service. Had natuurlijk ook in de zaak kunnen gebeuren.....

• Bezoek aan vestiging Hilversum

In een woord zeer goed !!

Goede advisering en prima kwaliteit van geleverde ( stoel en bank ) Wij zitten zeker goed ! fam. v.d. Veer [ drachten ]

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goed advies in de winkel

Iets mindere ervaringen nadat deze is aangekomen in de winkel. Zou Max 9 weken duren. Werd in wk 11 geleverd na twee keer bellen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Super geadviseerd en voldoet aan onze verwachtingen

Prettig en rustig geholpen

Een dikke tienh

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

goede prijs voor uitstekend product

Ik kwam bij easysit via MPL en kocht er een mooie stressless stoel , model Paris, met hocker . De nieuwprijs van 3695,00 was voor mij een drempel om de stoel te kopen , maar na diverse contacten kwam er een aanvaardbare prijs van 1375,00 voor dit showmodel dat nieuw is. Er mankeert niets aan deze stoel en ik geniet erin! Ook de bezorging is in handen van easysit: veilig, en op de afgesproken datum en tijd . Ook telefonisch en met de mail correct afgesproken steeds. Kortom: hier bij easysit kan men een gezochte stressless stoel toch weer kopen door de prijs. Aanbevolen: de site in de gaten houden!!

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Goede uitleg en alle tijd om te proberen vriendelijk

Vriendelijk en goede uitleg

Geweldig goed geholpen

Goed, geduldig, en deskundig geholpen

Vriendelijk en goede service

Wij zijn heel vriendelijk geholpen door een deskundige man, die meedacht in wat wij zochten. Oude bank ingeruild en goede bezorgafspraak. Kortom, prima geregeld.

Een prima stoel

Goed geholpen vriendelijk personeel

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goede ervaring, zowel in de winkel, administratief als levering!

Goede service, fijne stoel

Goede service, fijne stoel.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Mooie showroom in Hilversum met eerlijk goed advies. Erg korte levertijd en de heer die de stoel kwam leveren was erg correct. Kortom uitstekend.

Positief

Rustig een keuze kunnen maken voor een goede stoel. Echter, na aflevering blijkt de stoel niet vast te zetten op het draaipunt. Overigens een prima Easy Sit stoel.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Geweldig ,hij zit heerlijk .ik hoop dat ik er veel zit plezier van mag hebben.. mag hebben.

Het zijn top verkopers.ik raad het iedereen aan .