Prima!!!

Goede uitleg, duidelijk

Heb hem pas 2 dagen,tot nu toe geweldig

Hij zit zo lekker dat ik in slaap gevallen ben!

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Prima stoel zit prima netjes afgewerkt van kopen tot aflevering

eerste reactie : prima !

werd bij ons eerste bezoek goed en vriendelijk ontvangen en voorgelicht. stoel werd op tijd en vlot geleverd.

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Goed gecommuniceerd en keurig afgeleverd op telefonisch doorgegeven tijdstip.

het van tijd tot tijd zelf opnieuw impregneren van de meubels is ons niet verteld.

Keurig en deskundig geholpen

Vriendelijke mensen

Goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste oplossing voor de stoelen en bank voor onze woonkamer. Ook het brengen van onze bestelling en de service was heel goed. Ga zo door!!!!!!

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Deskundige en prettige begeleiding van de aankoop van mijn fauteui.

Zie boven.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

was zeer tevreden over ontvangst en uitleg

na ontvangst kreeg ik duidelijke uitleg over de relaxstoelen wat mij deed besluiten direct een stoel te kopen prijs was gunstig en levering nog in dezelfde week over de stoel ben ik nu tevreden maar heb hem pas een week over de langere termijn kan ik dus nog niets zeggen

Een goede ervaring

IS EEN GOEDE ERVARING GEWEEST

• Bezoek aan vestiging Burgum

Erg tevreden over service en producten

Goede ontvangst, vriendelijke verkoper en goed geadviseerd.

Zoals ik verwacht had

Zoals het hoort

• Bezoek aan vestiging Barneveld

prima en bedankt voor de bloemen

beleefd en uitstekend geholpen

• Bezoek aan vestiging Burgum

Nette jongeman en de stoel keurig geplaatst.

Hij heeft de stoel nog extra behandeld met een spray en netjes uitleg gegeven.

Enigszins teleurgesteld

Na 5weken van de geschatte 14 levertijd was het niet mogelijk om zonder 30 % boete de order te annuleren. Elders werd de bestelde stoel €1.000,- goedkoper aangeboden. Zelf met een bijbehorende voetenbank....

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Uitstekende service en kwaliteit.

Onze ervaring met betrekking tot zitcomfort en bediening is tot nu toe zeer positief.

Tevreden.

We zijn content met de banken en tevreden over de levering en service. Een goed product dat vanwege de steveige prijs niet voor iedereen is weggelegd.

Super goed

Fijn geholpen goede uitleg en snelle levering

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Vakkundig, proactief en volgens afspraak

Bij bezoek aan het eind van de middag zonder problemen de tijd genomen om te adviseren. Levering snel en vakkundig. Kortom goede ervaring.

zitcomfort en mooi design

Tevreden klant

Fijne winkel.

Goede voorlichting en ruime keuze

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Jammer van de vertraging in levering

We werden goed geadviseerd in de winkel maar helaas liet de levering zeer lang op zich wachten. De stoel werd na ruim 5 mnd wachten eindelijk afgeleverd.

Geweldig!

Rond gekeken, goed advies gekregen, gewoon geweldig, ook bezorging prima . Tot de volgende keer!

Uitmuntend

In de winkel buitengewoon vriendelijk en deskundig geholpen. De jongeman die de stoel kwam afleveren was ongelofelijk aardig, een aanwinst voor de firma.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Stoel is goed ben er blij mee !

Ik heb nog wel een vraag. Het kan niet anders omdat het ook een opsta stoel is. Maar als ik de stoel hoog zet met mijn voeten languit er in zit is daardoor het laatste deel van de stoel wat afhangend. Mijn voeten kan ik dus niet hoog leggen wat soms nodig is. Maar nu wil ik weten wat een hoofd kussen wat boven aan mijn stoel hangt dus geheel komplot kost. Ik kon dat als voeten kussen gebruiken en de sliert eraan houd het kussen op zijn plaats. Dit is dan om mijn voeten wat hoger te leggen. Groet Mevrouw S.M,van Reenen