Goede maar geen opdringerige verkoper!

Stoel werd weken sneller geleverd dan voorspeld. Lange garantieperiode. Goede adviezen

zie boven

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goed levering, bij aankoop. Enthousiaste, behulpzame medewerkers, die de meubels keurig hebben geplaatst. Vriendelijke en deskundige mensen. Ook bedankt voor het mooie bloemstuk. We zullen EasySit graag aanbevelen bij onze kennissen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Geachte familie Leemker, Dank voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw mooie comfortbank en prachtige nieuwe relaxstoel!

Fijne stoel

Nadeel in showroom zijn stoelen niet geprijsd. Verder goede service

Hij zit goed.

Stevige stoel, makkelijk in gebruik. Fijn dat stoel meerdere standen heeft. Mooie slanke poot. Boven verwachting voldoet de stoel.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Zeer goed advies en deskundig geholpen

Levering sneller dan opgegeven ! 6 Ipv 8 weken !

• Bezoek aan vestiging Burgum

Zorgvuldig en ongehaast, persoonlijke benadering. Goed geluisterd naar de vraag om goede stoel.

Met vriendelijke en geduldige en ter zake kundige medewerker een goede en passende stoel voor me uitgezocht. De haal en thuisbreng service was een uitkomst voor me.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Uitstekend geholpen en afgehandeld.

Uiterst tevreden, ook over het meegeleverde garantiecertificaat.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Super goed en snel geholpen fantastisch

Geweldig zoals mijn vader van 93 zo snel aan een nieuwe staopstoel geholpen is

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Aflevering stoel volgens afspraak .

Goede en plezierige voorlichting in de winkel. Inruilhandel viel iets tegen.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Overzichtelijke winkel kon goede keus maken.

Prettig geholpen en goede informatie gekregen. Ook de bezorging was prima. Nam de twee oude stoelen mee. En als verrassing een mooi boekt bloemen, dank hiervoor!

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Geachte mevrouw Smit, Dank u voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw nieuwe stoel!

Ontvangst...gewoon...gezellig....goede uitleg....stoel voldoet zoals gezegd kom nog terug voor een bijpassende stoel Danken fur die blumhme....!!!

• Bezoek aan vestiging Burgum

Prettig geholpen en goede afspraken !

Helemaal top.

Prettige ervaring bij de verkoop ( nu voor de derde keer) Hebben we wel anders meegemaakt bij arrogante en opdringerige verkopers bij andere meubel bedrijven . . De afspraken kloppen en mooie materialen van de geleverde stoelen en banken.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u wederom weer tevreden bent. Veel plezier met uw mooie stoelen en banken!

Vriendelijke en vakkundige medewerker.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goede adviezen, correcte aflevering, prettige service. Lange levertijd.

Prachtige collectie, veel keus. Veel "kortingen". Na bijna 14 weken werd onze fauteuil persoonlijk afgeleverd door Jordy. Na uitgebreide instructie en met achterlating van een reinigingsset en een preventiespray konden we een dagje oefenen. De volgende dag stond Fleurop op de stoep. Al met al een prettige ervaring en een fraaie praktische stoel rijker.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Grote klantvriendelijkheid en goede service bij uitzoeken van de juiste stoelen.

Deze winkel zal ik zeker aanraden als je op zoek bent naar het juiste meubilair!

Prima, MAAR...

Ben na bezorging paar uur flink beroerd geweest suizen oren en geen lucht Bezorger heeft niet gezegd dat je na insprayen van de stoel, hij deed dat vlak voor bezorging, zeker 3 uren moet ventileren. Jammer

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Dank voor uw beoordeling. Excuus voor het ongemak na het impregneren van uw stoel ter plaatse. Fijn dat het nu goed is. Veel plezier met uw stoel!

Zeer klantvriendelijk

Goede afspraak en de aflevering was keurig op tijd

Zeer positief

Klantvriendelijk Goede service bekwaam personeel

Levering verliep naar wens

Mijn aankoop is exact wat ik ervan verwacht heb. Ik was al bekend met Easysit vanwege een vorige aankoop. Ik ben dus zeer tevreden.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Geachte mevrouw Burger, Wat fijn dat u weer zo tevreden bent. Dank voor uw beoordeling!

goede adviezen.

De afgesproken levertijd is punctueel uitgevoerd. Ook de bedankjes in de vorm van een cadeaubon restaurant en de bloemen na de levering wijzen op een goed contact met de klant. In principe geven we nooit een tien, maar 4 sterren is prima.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Dank voor uw mooie beoordeling.

Goed advies daardoor geweldige stoel!

Door het goede advies van u en onze wensen hebben we een geweldige stoel gekregen!

• Bezoek aan vestiging Burgum

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat u ook zo tevreden bent. Veel plezier met uw nieuwe easysit!

Fantastische service

Wij zijn erg klantgericht geholpen. Fantastisch. Alle service die we kregen en goed meegedacht met de klant. Zeker een aanrader deze winkel. Top

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Dank voor uw reactie. Fijn om te horen. Veel plezier met uw nieuwe stoel!

Klantvriendelijk en snelle levering

Zou zeker easysit bij mijn kennissen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe stoel!