Mooie, nette winkel waar een leuke sfeer hangt. Ook snel het probleem gevonden en opgelost. Duimpje omhoog!

• Snelheid / reparatie-tijd

Ik had een batterij nodig voor mijn Mobiel en deze kon jammer genoeg niet door Setso worden geleverd. Maar de klantvriendelijkheid stond hoog in het vaandel bij Setso want ik kreeg per email een link van een firma, waar ik de batterij wel kon bestellen. Fantastisch voor een goede klantenbinding.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid / reparatie-tijd N.v.t.

Accu kapot. Afspraak gemaakt en snel en vlot gerepareerd voor een betaalbare prijs. Prima service

• Snelheid / reparatie-tijd

Een aantal keer uiterst vriendelijk en snel gratis diverse instellingsproblemen voor mij opgelost met een helder advies. Uiteindelijk had ik wel een wat flinkere reparatievraag. Bleek Setso tevens de voordeligste die ik kon vinden voor deze reparatie. Zeker aan te bevelen wat betreft meedenken, efficiëntie, kundigheid en eerlijk advies.

• Snelheid / reparatie-tijd

Super geholpen, hebben werkzaamheden en advies gegeven zonder het te berekenen, top bedrijf, super klantvriendelijk !!!!!

• Snelheid / reparatie-tijd

Zaterdag einde middag rond 16:40 uur een Iphone 6 van gebracht voor scherm reparatie. voor 17:00 uur was scherm perfect vervangen. Erg snel en vriendelijke service.

• Snelheid / reparatie-tijd

Snelle en uitstekende service, goed personeel, klantvriendelijk en altijd meedenkend.

• Snelheid / reparatie-tijd

Barst in mijn smartphone. Vooraf gebeld, ik kon direct langskomen want het scherm was op voorraad. In de winkel direct geholpen en gestart met reparatie. Na een kwartier was mijn scherm vervangen. Als service ook een ander defect geholpen voor dezelfde prijs. TOP! Aanrader voor anderen.

• Snelheid / reparatie-tijd

Vanmiddag liep ik door Oldenzaal een gezellig dagje winkelen met mijn vrouw. Toen wij een winkel uitliepen viel mijn telefoon op de grond. Barst in het scherm! Een voorbijganger zei dat Setso mijn telefoon kon repareren, dus ik ben meteen doorgelopen naar Setso. Een half uur later had de dokter het al weer gerepareerd. Ik werd er ook op geattendeerd dat het toestel niet automatisch een backup maakt. Dit heeft hij gelijk voor mij opgelost.

• Snelheid / reparatie-tijd

De medewerker wist beide keren (verschillende telefoons) meteen wat het euvel was en wist mij - als leek - dat ook duidelijk te maken. Snelle en kundige hulp en bijzonder vriendelijke mensen!

• Snelheid / reparatie-tijd

Prima service! Reparatie klaar terwijl je je koffie nog niet op hebt!

• Snelheid / reparatie-tijd

over al mee helpen, met elk probleem, altijd behulpzaam

• Snelheid / reparatie-tijd

Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Komen gemaakte afspraken stipt na en berekenen een faire prijs. Een verrijking voor Oldenzaal !

• Snelheid / reparatie-tijd

Erg goed geholpen, snel en ze konden je goed vertellen wat er nu precies mis was.

• Snelheid / reparatie-tijd

Ondanks dat de medewerker alleen in de winkel was en er meerdere klanten aanwezig waren, kon hij meerdere klanten tegelijk van dienst zijn, en goed. De service vond ik tevens opvallend goed.

• Snelheid / reparatie-tijd

Super goede kwaliteit spullen (laders, telefoonhoesjes) Zeer klantvriendelijk en snel. Bedankt!

• Snelheid / reparatie-tijd

Onaangekondigd IPhone6 gebracht met kapotte accu. Binnen het uur gereed. Super ! Vriendelijk en snel, aanrader.

• Snelheid / reparatie-tijd

Deskundig, eerlijk en service gericht bedrijf. Ben super goed en snel geholpen. Nogmaals dank daarvoor.

• Snelheid / reparatie-tijd

Eigenlijk wil je er niet komen, maar we komen GRAAG. Professioneel advies en wederom superservice met een bigsmile!

• Snelheid / reparatie-tijd

iPhone aan diggelen en geen reservekopie... Adriaan was alleen op deze drukke zaterdag, maar hielp me tussen de bedrijven door alles weer up en running te krijgen! Zo vriendelijk en kundig wordt je zelden geholpen. Ik zou bijna m'n telefoon weer laten vallen, zodat ik weer gezellig langs kan ;-)

• Snelheid / reparatie-tijd

Mijn schermpje van de iPhone5 liet los. Direct in de winkel gerepareerd. Kon er binnen 15 minuten weer mee naar buiten lopen. En dat nadat Apple er anders 256,- voor wilde bereken.

• Snelheid / reparatie-tijd

Netjes en snel geholpen, zowel iphone al macbook air ! goed up-to-date gehouden over reparatie

• Snelheid / reparatie-tijd

Bij het bedrijf waar ik werk hebben we aardig wat mobiele telefoons wat ook al snel als gevolg heeft dat er ook met enige regelmaat een probleem is met een toestel. Of het nu een Iphone of Samsung betreft. De reparaties zijn snel, correct en niets te duur. Veel kennis van zaken en eerlijke antwoorden. Helemaal dikke prima zeg ik.

Grootestraat 2 7571EL Oldenzaal