Rustige, ervaren club met mensen die weten wat ze doen. Top!

Het scherm van mijn Microsoft Surface Pro7 zat vol barsten. Setso heeft dit fantastisch gerepareerd. Pech was nog dat pas het derde nieuwe scherm dat ze bestelden, goed functioneerde. Top service en uitstekende communicatie!

Vandaag mijn telefoon laten repareren, had waterschade, zeer snel opgelost, Laurens bedankt!!!

100% klantvriendelijk en behulpzaam

Oude mobiel naar nieuwe omgezet, vanaf eerste moment zeer vriendelijk en goed geholpen! Zo blij dat ik mijn nieuwe mobiel na een half uurtje gebruiksklaar weer kon ophalen!

Snel, vakkundig en volgens afspraak

Prima service!

Prima geholpen!

Mijn telefoon wilde niet meer goed opladen. Binnen 5 minuten liep ik de zaak weer uit met een telefoon die meteen op laadt!

Snel en goed

Snel geholpen

Folie op telefoon laten plakken, dat krijg ik zelf niet zo snel en zonder luchtbellen voor elkaar!

Verkeerde gegevens doorgeven S9+ ipv S9 betere gegevens verwerken

Goed werk geleverd

Als goed en prettig ervaren

Keurig geholpen en eerlijk advies

Doet het helemaal weer

Mijn iPhone 8 was het scherm van kapot. Dus ik dacht ik laat hem direct maken voor Dat hij het helemaal niet meer doet. Toen kwam ik bij de website van setso. En dacht laat ik maar gelijk een afspraak maken. En hij was al heel snel klaar. En doet het nu helemaal top het als nieuw.

Snelle prettige service

Ruit van iPad moest vervangen. Snel gedaan maar ruit bleek kleine vlek/beschadiging te hebben. Werd prompt op eigen initiatief vervangen door een vlekvrije ruit voordat ik de vlek had gezien.

Competent en vriendelijk

Alles goed.

goede service!!!

De afspraak was snel te plannen via de site en werd meteen geholpen bij binnenkomst. Ik kreeg een kop thee en binnen een half uurtje stond ik weer buiten met een nieuw scherm.

Altijd goed

Heb alleen maar goede ervaringen met Setso!

Snelle en uitstekende service.

Opladen telefoon lukte niet meer. Binnen 10 seconden opgelost door medewerker Setso. Geen kosten in rekening gebracht.

Snelle service, prachtig zonder mobiele ben je onthand en als het zo snel gerepareerd kan worden. Helemaal klasse. Dank jewel daarvoor.

perfect geholpen en zeer snel

snel, vakkundig en goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel en vakkundig

Kapot beeldscherm was in een half uurtje weer gemaakt. Afspraak maken is makkelijk en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

Refurbish iPhone gekocht voor mijn man. Ze vroegen wat hij er mee deed en wat hij veel gebruikt. Daarna advies. Vond het heel prettig. Ook heb je 2 jaar garantie.

aangenaam

vriendelijke. geruststellende mensen, denken met de klant mee, geholpen terwijl ik wachtte, eerlijke prijs-kwaliteit verhouding, goed in adviseren.

Super service

Mijn Mac was traag. Probleem getackeld en opgelost.

Erg relaxte winkel waar je goed en snel geholpen kan worden!

Een erg fijne en rustige winkel waar je tijdens de reparatie van de telefoon een praatje kunt houden met de maker/werknemer. Binnen een half uur is de telefoon weer gereed voor gebruik. En er wordt ook nog goed werk afgeleverd!

Correct en snel afgehandeld. Dik in orde

Goed geregeld

Goede en snelle service van medewerkers die er verstand van hebben

Vriendelijk