Persoonlijk, betrokken en daadkrachtig

Match Plan heeft me uitstekend geholpen bij de verkoop van mijn onderneming. Ze waren vanaf beginsel persoonlijk betrokken en goed bereikbaar. Tot aan de afronding hebben ze goede en professionele begeleiding geboden. We kregen in het verkooptraject te maken met een onzekere fase door Corona, daardoor liepen de tijdslijnen anders dan eerder verwacht. Dit heeft Match Plan goed opgevangen. Een aanrader.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Professionele hulp en advies. Kosten vielen tegen.

Heel goed geholpen door Match Plan. Over professionaliteit, deskundigheid en betrokkenheid geen klachten. Ze hebben het volledige traject keurig begeleid. Communicatie was overall ook zeer goed. Echter vielen de kosten uiteindelijk een stuk hoger uit dan verwacht. Misschien zelf niet goed ingeschat, maar de communicatie daarover had misschien ook beter gekund aangezien verwachtingen rond de kosten besproken waren. Samengevat; heel tevreden over de inzet, deskundigheid en het resultaat. Enige minpunt waren de hoge kosten. Dat doet niets af aan de kwaliteit.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Op alle fronten tevreden!

Het voelde van begin tot eind zeer goed. Zeer correct, efficiënt, doelgericht, analytisch top. Wel beetje geschrokken van kosten....maar klopt volgens afspraak.

professioneel en adequaat

Er is geleverd waar ik naar op zoek was voor een degelijke vergoeding

• Ervaring met Waardebepaling bedrijf

Fijn en deskundig bedrijf die ons goed begeleid heeft in het verkooptraject

In het verkooptraject heeft Hans van de Pas ons zeer goed begeleid. Door de persoonlijke benadering van Hans en Matchplan hebben zij ons niet alleen begeleid in de fysieke verkoop en overdracht van ons bedrijf, maar ook in het loslaten van ons bedrijf waar wij 15 jaar keihard aan en in hebben gewerkt. Aangezien wij Linnenatwork vanaf de start hebben opgebouwd was dit voor ons iets waar we toch meer moeite mee hadden dan gedacht. We hebben er alle vertrouwen in dat de nieuwe eigenaar Linnenatwork op een goede manier zal voortzetten.

• Ervaring met Bedrijfsverkoop

good collaboration and precise work

we had a good detailed briefing at first. Documents where sent and reviewed. Than we had a debrief and a review. I think with that our time was used in an optimized way. Result where impartial and well balanced through different approach and methode We are happy with the collaboration Kind Regards Thierry Jaccoud CEO AND International Publishers NV p.s. selected the english option and the rating below the form didnt translate and the pull down menus didnt work

• Would you recommend us? Yes
  • Expertise
  • Price quality
  • Involvement
  • Honour existing commitments
  • Communication
  • Experience with N/A

Een prettige deskundige samenwerking

Een objectieve beoordeling met goede en deskundige begeleiding gedurende het waarderingstraject.

• Ervaring met Waardebepaling bedrijf

Persoonlijke partner betrokkenheid en uitstekende kennis van waarderingstechnieken

MPCF heeft Energiesector bijgestaan met een bedrijfswaardering op basis van Amerikaanse verslaggevingsregels. Richard Peeters is persoonlijk betrokken, goed bereikbaar en bereid om mee te denken binnen de kaders van het van toepassing zijnde raamwerk van waarderings- en verslaggevingsregels.

• Ervaring met Waardebepaling bedrijf

Heldere waardering en uitstekende communicatie

Richard en Niels hebben een professionele en complete analyze van mijn bedrijf gedaan waardoor de waarde duidelijk werd.

teleurgesteld

de uitkomst was een andere dan de vraag stelling. louter cijfers zonder kader.

Betrokken en gedreven!

Goede ervaring met Matchplan en haar medewerkers. Komen afspraken na en zetten zich in om jouw doel te bereiken.

Fijne club!

Match Plan zorgt voor een fijne begeleiding, to the point en terzake kundig. Ook de backoffice komt alle afspraken na.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Deskundig, betrouwbaar en succesvol!

Voor de 2e maal een verkooptraject laten begeleiden door Matchplan met dezelfde ervaring als tijdens het 1e traject; Deskundig, betrouwbaar en succesvol!

Abcd

Kwalitatief advies

Goed geholpen door Reg en Hans met advies rondom de overname.

• Ervaring met Bedrijfsovername

Zeer persoonlijke benadering met een maximaal financieel resultaat..

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat, maar nog belangrijker is dat wij ons al die tijd enorm gesteund voelden. Jullie hebben heel veel zorgen weggenomen.

Snel en deskundig

Snel en gedegen waardebepaling met nuttig advies.

Duidelijk en accuraat

Goede gesprekken, duidelijke afspraken, kundige mensen.

• Ervaring met Financiering onderneming

Match Plan heeft ons goed geholpen en onze verwachtingen waargemaakt.

Van tevoren heeft Match Plan aangegeven welke stukken en informatie benodigd waren voor de waardebepaling. De waardebepaling is daarna door Match Plan opgesteld en besproken.

Goed geholpen en begeleid tijdens de verkoop van ons bedrijf. Alles verliep in het Engels, dus inclusief de financiële items, wat geen probleem was. Goed advies. Betrokken en kundige medewerkers. Alle afspraken worden goed nagekomen.

• Bedrijfsnaam PACOMA SYSTEMS BV
  • Ervaring met: Waardebepaling bedrijf|Bedrijfsverkoop

Het was een plezier om met jullie samen te werken. Matchplan (Rens, Lucas en Eric) zijn deskundig, gedreven, komen afspraken na en we hebben ook heel veel lol gehad.

• Bedrijfsnaam ezCompany
  • Ervaring met: Bedrijfsverkoop

Wij zijn zeer enthousiast over de deskundige hulp en advies van Rens van Matchplan. Absolute aanrader als je je bedrijf wil taxeren en/ of verkopen.

• Bedrijfsnaam OpdeZon
  • Ervaring met: Waardebepaling bedrijf|Bedrijfsverkoop

Wij hebben onze contactpersonen (Hans, Reg en Justien) als zeer hulpvaardig en betrokken ervaren. Dit tezamen met hun deskundigheid en tomeloze inzet om alles perfect te doen maken Match Plan tot een uitstekend bedrijf om mee te werken.

• Bedrijfsnaam Vertic
  • Ervaring met: Bedrijfsverkoop

Matchplan mag soms meer steunen op de deskundigheid die haar klanten bezit.

• Bedrijfsnaam De Groof accountants en adviseurs
  • Ervaring met: Bedrijfsverkoop
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Matchplan is een deskundige organisatie die het proces van verkoop van onze onderneming zeer adequaat heeft begeleid.

Ga zo door.

• Afspraken nakomen
  • Bedrijfsnaam De Groof B.V.
  • Ervaring met: Bedrijfsovername|Waardebepaling bedrijf|Bedrijfsverkoop
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Met onze contactpersonen (Erik, Hans, Reg en Rens) is snel en vakkundig te schakelen. De betrokkenheid en bevlogenheid is geweldig. Je weet dat je een deskundig team achter en en naast je hebt staan. Complimenten!

Over Match Plan

Match Plan is een middelgroot advieskantoor op het gebied van koop en verkoop van ondernemingen, waardebepalingen en financieringen. Wij richten ons hierbij op het nationale en internationale midden- en familiebedrijf. Heeft u behoefte aan een vrijblijvend advies omtrent onze dienstverlening of een vraagstuk voor wat betreft uw onderneming? Bel dan 070 324 41 03