Goed bedrijf

Koop al jaren hier de auto's. Goed geholpen door Thomas!

Geweldig geholpen

Geholpen door Marc. Eerst een proefrit gemaakt daarna alles perfect uitgelegd hoe het in zijn werking gaat. Een dag later reden we al in onze nieuwe lease auto. Bedankt

Super relaxt! Nuchter en straight, houden we van!

Na een korte onderhandeling onze tweede bedrijfswagens aangenomen. Beide via Greven na veel positieve recensies. Zowel via het web als mond tot mond.

Voor alles js een oplossing.

We kochten een auto die anders was, dan we oorspronkelijk voor kwamen. De opties zoals beschreven op de auto, waren achteraf niet aanwezig op de auto bij thuis komst. Greven auto's erkende de schriftelijke fout en heeft dit keurig opgelost. De auto rijdt super en hopen er jaren probleemloos plezier van te hebben.

Vriendelijk en meedenkend

Zeer vriendelijk en meedenkend geholpen door Thomas. Goede informatie over de auto en prijzen.

Super service

Scudo gekocht bij Thomas. Kon de auto gelijk meenemen super service!

Perfect behandeld

Perfect behandeld door Thomas en Marc

Soepel en correct verlopen

Zie boven

Prima geholpen en de bus stond netjes klaar

Gezocht naar een andere bus snel gevonden bij Greven, goed geholpen alles netjes geregeld nette bus top

Prima en vriendelijk geholpen

Een eerste keer een bedrijfsauto gekocht. We wisten er dus nog niet veel van. Veel gevraagd, gemaild en geappt. Marc heeft ons met alle geduld geholpen en bleef ook nog eens vriendelijk. En dit terwijl we toch heel veel vragen en opmerkingen hadden.

GA ZO DOOR!

Keurig geholpen door Thomas en Gerlof. Er klantvriendelijk en behulpzaam.

Bedankt Gerlof!

Omdat wij een tweeling gekregen hebben waren wij opzoek naar een dubbelcabine nog dit jaar. Gerlof bedankt voor het snelle handelen!

Snel Geregeld door Gerlof

Gisteren de Renault Trafic Fomula edition bekeken, en vandaag rij ik er al in. Alles bij de bank is ook geregeld door Gerlof dus kon mij auto zo laten staan, de rest deed hij. bedankt!!

Prettig en duidelijk geholpen door Marc

Prettig geholpen op tweede kerstdag aan een mooie Vito met weinig kilometers.

Prima geholpen, mooie auto gekocht

Wij hebben vandaag gebeld en konden direct terecht bij Mark. Prima geholpen, Vli afgewikkeld!

Keurig allemaal

Goed geholpen en keurig afgehandeld allemaal.

Mooie bedrijfs bus voor een nette prijs

Netjes te woord gestaan door marc van bergen ... en duidelijke antwoorden. Goed geregeld zo ( koos arends schilders bedrijf arends oude pekela)

ALTIJD BEREIKBAAR

Week lang contact gehad met Gerlof per Whatsapp, positieve daaraan is dat hij altijd bereikbaar is. Bedankt voor de mooie bus Gerlof

Prettig geholpen aan een mooie Transporter door Marc

In Stadskanaal langs geweest en een mooie Transporter uitgezocht bij Marc. Vriendelijk en correct geholpen. Mooi groot terrein met een ruime voorraad!

Geweldige ervaring, ongezien een auto kopen...

Online een mooie Vito gezien, gelijk gebeld met verkoper Marc. Zeer kundig en vriendelijk te woord gestaan. Gekozen voor financial lease vanwege de vele fiscale voordelen voor mij als ondernemer. Vito gekozen met een extra garantiepakket. Ook kreeg mijn Vito nog een kleine beurt voor aflevering. De Vito is vandaag bij mij thuis afgeleverd en ik ben zeer tevreden! Super service!

Heel goed en netjes te woord gestaan Enalles goed opgelost Zelfs de terugroep aktie wel nog niet gedaan was werd geregeld En super service dat de auto thuis bezorgd word

DIK IN ORDE!

Top geregeld! een bus aanschaft naar mijn wensen, ook gaf ik aan dat mijn nieuwe bus volledig bestickert moest gaan worden en Gerlof heeft alles in samenwerking met Bert Smit reklamen geregeld voor mij. dus ben totaal ontzorgd door Gerlof van Greven bedrijfswagens!

top bedrijf

heb zelf bestelbus van hun via thomas heb nieuwe klant aangebracht en ook snel en top geregeld, ook heb mijn premie voor het aanbrengen nieuwe klant van € 250 keurig ontvangen op mijn bankrekening ik zelf neem over jaartje ook weer een auto bij Greven Auto s

Mooie Caddy gekocht bij Thomas. Bedankt voor de goede service.

Uitstekend! Zeer Klantvriendelijk

Mijn ervaring? Ik zal geen andere autobedrijf gaan zoeken om een bedrijfswagen te lease of te kopen dit is het juiste adres voor iedereen. Ben je in nood en heb je de zelfde dag nog een auto nodig geen probleem Thomas heeft dat zo geregeld!

Oosterstraat 9

9502EC Stadskanaal