Bedankt Gerlof

Goed geregeld en snel!

Ben vriendelijk geholpen met het kopen van een Renault master top bv raad het aan voor iedere ondernemer en de koffie en thee staat altijd klaar ga zo door mvg

Alles netjes geregeld

Ik heb de auto zonder kijken gekocht ik had daar mijn vraagtekens bij. maar Marc heeft alles netjes geregeld. Na aflevering van een mooi nette auto bleek er een lekken veerdemper onder tezitten en ik zat nog in de garantie. Na overleg met Marc kon ik deze laten maken bij mijn eigen garage. Dus top geregeld kan niet anders zeggen.

Goed en snel geholpen

Bedankt gerlof, en top dat hij bezorgd zal worden.

Mooi bedrijf, goed geholpen door personeel

Netjes en correct geholpen,

Prima bedrijf !

Prima bedrijf met de juiste kennis in huis

Aanrader

Snel en goed geholpen door Thomas. Kon gebruik maken van het voorfinancieren van de BTW. Aanrader voor elke ondernemer.

Zijn goed behandeld en rustig niet gejaagd

We zijn goed ontvangen en geholpen

Goed geholpen door Gerlof!

Bedankt voor het leveren van de bus, specifiek opzoek naar een l3h2 met 2 schuifdeuren en daar heeft gerlof ons goed mee geholpen

Snelle beoordeling en behandeling via Thomas

Snelle beoordeling en behandeling via Thomas. Je merkt dat kennis van zaken aanwezig is. De volgende auto ga ik zeker hier kopen.

Goed geholpen door Gerlof

Een mooi sprinter L4 gekocht bij gerlof, dit alles geregeld via de via de telefoon. Het is een risico wat voor ons toch de nodige spanning mee bracht maar gerlof heeft zijn verhaal waar gemaakt! top service bij Greven, en gerlof!

Na afgelopen week telefonisch contact te hebben gehad met Marc vandaag wezen kijken voor een Renault kangoo. Zeer vriendelijk geholpen en met me nieuwe aanwinst vol plezier naar huis gereden! De eerste kilometers (135km) waren heerlijk Marc!

Fantastisch geholpen

Eerste keer contact gehad resulteerde niet meteen in een koop van mijn kant. Omdat het contact wel goed verliep, later toch nog eens gebeld en uiteindelijk 2 auto's gefinancierd gekregen. Ze denken met je mee en geven goed advies! Top!

Zeer prettig en zal er de volgende keer weer heen gaan.

Goed en snel

Genoeg keus, snelle hulp. Marc van bergen

Super rustig en correct geholpen door Mark!

Ik had op marktplaats een Peugeot Partner gezien en ik wilde graag wat meer informatie over financial lease. Mark heeft mij keurig netjes en heel rustig alles uitgelegd. Mede door het fijne gesprek en de werkwijze van Greven ben ik overgegaan tot de aanschaf! Top service!

Snel geregeld en klantvriendelijk.

Snel geregeld en klantvriendelijk. Goed geholpen door Thomas.

Dit is twee keer dat ik gebruik maakt van finalease en ben zeer tevreden. Hopelijk de derde wordt al elektrisch.

Super geholpen!

Super geholpen, prima communicatie, keurige zaak!

Goed en Deskundig

Goed en betrouwbaar. Positieve uitstraling van het bedrijf en van Verkoper Gerlof, erg deskundig en vooral klantvriendelijk. Tot de volgende auto!

Alles op dezelfde dag geregeld

Vanochtend een Vito bekeken en gekocht bij Thomas. Dezelfde dag kon ik de auto nog meenemen. Prima en snelle service.

Goede service goed bedrijf

Ben goed geholpen correcte mensen en goede uitleg en betrouwbaar bedrijf

Goede service en snelle levering

Goede service, snelle levering, betrouwbaar en duidelijke uitleg leaseplan.

GOED!

goed geholpen door gerlof, onder mijn inruilauto zaten LM velgen en die mocht ik kosteloos omzetten naar mijn nieuwe auto. goede service!

Snelle service

Snelle service, Thomas kwam met goede suggesties waaronder deze bus. Precies wat ik zocht.

Oosterstraat 9 9502EC Stadskanaal