Prima service/snel/ volgens afspraak geholpen door Thomas.

Ook deze keer uitstekend geholpen door Edwin en Marc. Mijn tweede auto gekocht bij Greven Snelle afhandeling zonder problemen. Auto in goede staat afgeleverd. Zeer professioneel geholpen.

Heel goed geholpen door Marc

Heel prettig geholpen in Stadskanaal door Marc. Ook fijn dat ik mijn auto kon inruilen.

Overzichtelijk

Nette service, overzichtelijk en duidelijke dienstverlening.

Prettig.

De eerste keer dat ik te maken heb gehad met een lease maatschappij. Geholpen door Bastiaan Kroep die mij haarfijn door de mogelijkheden heeft geholpen met als einddoel de bedrijfsbus die ik morgen mag verwachten.

Goed en snel geholpen

Bastiaan heeft me uitstekend geholpen en een mooie bus geleverd

Prima geholpen met mijn zakelijke bus!

Prima geholpen met mijn zakelijke bus!

Prima!!

Sinds 1 januari zzp Dus moest er ook een auto komen Ik zelf VW fan (wij rijden dat al 30 jaar privé) Dus een caddy maxi genomen Bastiaan hielp mij er goed bij Toch spannend allemaal Tot nu toe zeer tevreden en zo blij als een klein kind met haar nieuwe speelgoed. Bedankt Bastiaan voor je service en je hulp.

Zeer snelle en fijne deal kunnen sluiten👌

Volkswagen transporter t5GP Dsg. Na een aantrekkelijke advertentie op Marktplaats bij Greven uitgekomen. Na een bericht te hebben achtergelaten werd de volgende dag telefonisch contact met mij opgenomen. De rest is alles via Whatsapp verlopen. Ook een goede prijs teruggekregen voor mijn vorige bedrijfsauto. De auto werd netjes optijd afgeleverd op de locatie. De auto was precies zoals op de advertentie. Bedankt Mark voor de goede service. Bij een volgende bedrijfswagen weet ik jullie te vinden. Mvg Randy Smeets Pintor schilderwerken B.V.

Ongezien de gekocht en perfect geregeld.

Goed bedrijf, komen hun afspraken na!

Alles gedaan volgens afspraak, ook de kleine gebreken wat na de deal naar boven kwamen in de eerste week werden netjes opgelost!

Zeer goed geholpen door marc

Klasse bijzonder goed geholpen door Marc

Geweldig bedrijf heel duidelijk geen fratsen alles uitstekend geregeld echt een aanrader. Goed bij gestaan ik had een hoop vragen maar niks is te veel.

Goede service en aftersales

De auto kon inderdaad binnen 24 uur geleverd (dit had ik niet verwacht na mijn aanvraag). Bij aflevering was er een probleem met de accu dit is gelijk opgelost door Thomas. Ik kan iedereen een auto hier aanraden.

Zaterdag een auto gekocht en maandag geleverd.

Helemaal perfect en correct geregeld. Zaterdag een auto gekocht en maandag geleverd. Thomas super bedankt!

de boel was snel geregeld met Gerlof!

mooi zo doorgaan.

Super aanbod, alles volgens afspraak bij gerlof. top geregeld.

Goed en snel geholpen

Alles werd snel in orde gemaakt en werden vriendelijk te woord gestaan.

Goed geholpen!

Soepele aankoop ervaren! Netjes op de hoogte gehouden van alles.

Goed en mee denkend

Dit is de tweede auto die ik bij dit bedrijf aanschaf. Ik vind het erg prettig om zaken met hun te doen. Krijg echt waard en service voor mijn geld. Geen omkijken naar en de auto word keurig bij mij af geleverd. En echte aanrader voor de drukke ondernemer.

Top geholpen

Super goed geholpen en erg veel geduld.

top service

duidelijk vriendelijk en goed op te hoogte gehouden en een geweldige auto aan over gehouden

Goed geholpen / groot aanbod

Via de chat op de site in gesprek gekomen met Bastiaan. Samen een mooie vito uitgekozen en 2 dagen later gratis geleverd.

Goede en snel geholpen.

Alles was snel geregeld met Bastiaan. Het contact verliep erg soepel en ik had dezelfde week mijn bus nog!

Bedankt Gerlof!

Goede en snelle service!!!