Slechtste ooit!

Bij deze zaak heb ik een Volkswagen Caddy gekocht. In eerste instantie was de verkoper goed bereikbaar. Dinsdag zou de auto komen, helaas was meneer vergeten dit in de planning te zetten. Uiteraard kan dit gebeuren, vervolgens is de auto donderdag aangekomen en de meneer die de auto kwam brengen ging met openbaar vervoer terug. Ik wilde hem een lift geven maar hij weigerde. Achteraf snap ik waarom: toen ik een rondje ging rijden bleek dat er een motorstoring in de auto zat. Ik heb direct contact opgenomen met Greven en die hebben aangegeven dat ik de auto maar naar een garage moest brengen. Dit vond ik een belachelijke opmerking, omdat zij een kapotte auto leveren en hier vervolgens mijn probleem van maken. Ik heb dan ook gezegd dat ze de auto moesten komen halen. Na flink boos te worden hebben ze dit uiteindelijk ook gedaan. Vervolgend heb ik een maand lang niets meer gehoord en uiteindelijk zelf gebeld. De auto kon niet bij Greven gemaakt worden, hij moest naar de Volkswagen dealer. Uiteindelijk na echt boos worden heb ik pas een leenauto gekregen. Vervolgens hoor ik weer niks en na meerdere malen contact te zoeken, heb ik vernomen dat de Caddy helemaal niet gemaakt kon worden. Ik heb aangegeven dat ik de auto niet meer wilde en deze graag wilde ruilen voor een Volkswagen Crafter. Vervolgens werd mij een hele mooie variant aangeboden. Ik heb alle papieren voor de lease in orde gemaakt, factuur ontvangen en contract getekend. Een aantal dagen later krijg ik bericht dat de bus is verkocht? Na alle ellende die ik al heb gehad sta ik nu dus alsnog met lege handen. Uiteindelijk heb ik de koopovereenkomst ontbonden en mijn geld teruggehaald. Geen goede service; Geen oplossingen; Zeer slechte communicatie; Bij verkoop 24/7 bereikbaar, bij problemen niet bereikbaar; Probleem bij de klant neerleggen i.p.v. meewerken aan een oplossing. Koop nooit daar!

ongelofelijk slecht.

Helaas was de piep weer terug naar één dag en ik heb dat toen ook gemeld bij Greven. Hun zeiden toen dat ze daar niks meer aan gingen doen omdat ze al ‘collant’ waren geweest met het spuiten van de achterdeur. Ik heb graven in gebreken gesteld maar dit hebben ze afgewezen. de enige optie om nu wat voor elkaar te krijgen is door juridische stappen te zetten. dit vind ik te ver gaan omdat dit waarschijnlijk alleen maar geld gaat kosten. Afgelopen november zijn wij daar gaan kijken voor een werkbus voor mijn broer. Toen wij een bus hadden ge proefrit had hij daar serieus belangstelling voor. Er was alleen een melding dat de bus onderhoud nodig had dus dat zouden ze nog gaan bekijken. De verkoper reed de bus toen richting de werkplaats die ze daar hebben, maar tot iedereens verbazing deed de verkoper een burn-out met de bus waar mijn broer een serieuze belangstelling voor had. Toen dat gebeurde waren wij er uiteraard helemaal klaar mee. Ik ben echt ongelooflijk verbaast over deze slechte service. De piep in de rem is alleen maar erger geworden en ik moet dat nu zelf oplossen. Ook vind ik het ongelofelijk slecht dat ik zoveel moeite moest doen om überhaupt iets voor elkaar te krijgen daar. En dat ze een burn-out deden met een bus die 24000 euro kost die iemand wou kopen vind ik echt schandalig. Lees op andere review sites mijn volledige review Ik ga hier nooit meer een bus kopen!

garantie stelt niks voor

eind december bedrijfs auto gekocht bij Greven. prima auto ,echter kwam ik er na 8 weken per ongeluk achter dat mijn schuifdeur niet op slot was via de afstandsbediening . had dus geluk dat al mijn electrische gereedschap inmiddels niet was meegenomen. heb er voor €495,- een garantie pakket bij laten verkopen. blijkt nu dus nadat ik hem bij een garage heb gebracht de auto niet door Greven gemaakt gaat worden ,en al zeker niet door autotrustgarantie. heel vreemd dat je een auto koopt van 3 jaar en zelf moet controleren of de deuren wel op slot gaan . kortom : zeer slechte service !

RICK is een vriendelijke en sympathieke verkoper. Ik ben een hele blije rijder.

Ik heb een prachtige bus bij Greven Bedrijfswagens gekocht . Ze hebben het snel en correct afgehandeld. Transport van de auto was ook prima geregeld. Mijn bus is netjes voor de deur afgeleverd . Ik vind het een goed bedrijf.Mijn waardering voor Greven Bedrijfswagens beoordeel ik met 5 sterren. Goede uitleg en advisering . En RICK is een vriendelijke en sympathieke verkoper. Ik ben al met al een hele blije rijder.

Top ben heel goed door Rick geholpen

Top ben heel goed door Rick geholpen een dikke tien met een griffel

Top geregeld top service !!!!!!!

Vandaag mij bestelde bedrijfswagen gekregen zoals TIM beloofd had ik kan alleen maar zeggen top geregeld en snel geregeld TIM bedankt voor je uitleg en geregel wij zijn er blij mee !!!! Marcel+Ilse mailsbeheer bv

gewoon lekker persoonlijk

Rick van greven bedrijfs wagens heb met mij nieuwe bus geregeld ik kan niet anders zegen dan 100% top kwa af handeling en begeleiding in allen opzichten met koop nieuwe bus in ruil oude bus zeker aan te bevelen en gewoon lekker persoonlijk

Na aankoop kun je het schompes krijgen.

Bus gekocht, niet geïnformeerd dat de garantie beperkt was, boden maar een half jaar terwijl een jaar mogelijk was, bus stuk, jammer joh. Nooit kopen hier.

goede uitleg, nette service en snel geholpen!

Uitstekend bedrijf om je bedrijfsauto in te ruilen

Uitstekend bedrijf om je bedrijfsauto in te ruilen, ruim assortiment dus keus genoeg. Zeer vriendelijk personeel die weten waar ze over praten. Kom hier zeker vaker terug. Vriendelijk bedankt R. Bartels, verkoper bij Greven Bedrijfswagens!!

Top & lekker persoonlijk

Rick van Greven Bedrijfswagens heb met mij nieuwe bus geregeld ik kan niet anders zegen dan 100% top kwa af handeling en begeleiding in allen opzichten met koop nieuwe bus in ruil oude bus zeker aan te bevelen en gewoon lekker persoonlijk

Zeer fijn geholpen

Zeer fijn geholpen. Vriendelijk persoonlijk en doen hun uiterste best om het juiste product bij je te krijgen. En nemen er alle moeite voor

Snelle en correcte afhandeling.

Snelle en correcte afhandeling. Transport van de auto prima geregeld. Goed bedrijf.

Een blije rijder

Mijn waardering voor Greven Bedrijfswagens beoordeel ik met 5 sterren. Volop keuze in bedrijfswagens, goede uitleg en advisering, vriendelijke en sympathieke verkoper. Nadat op de weg naar huis een controle lampje begon te knipperen, via Greven Bedrijfswagens bij een Mercedes-dealer bij ons in de buurt een afspraak gemaakt, die de storing direct heeft opgelost. Goede service. Al met al een blije rijder.

Super vriendelijke en kundige verkoper

We waren opzoek naar een vervanger voor onze mercedes citan deze was te klein geworden , dus op naar greven bedrijfswagens in Stadskanaal waar we al meerdere bedrijfswagens hebben gekocht en zijn we uit gekomen bij een vw caddy maxi, we zijn door verkoper Rick Bartels super begeleid en geïnformeerd naar de diverse mogelijkheden en de koop was dan ook snel gemaakt. Ik kan een ieder dan ook aanraden om daar een auto te kopen Doja koeriers bv.....Jan

Drama

ik heb de bus nog maar anderhalf jaar en al 10.000 euro aan motor storingen.. verder krijg ik geen gehoor. Nooit meer dat ik hier naar terug gaat.

Toppers

Bedankt voor de goede service Gerlof. Inmiddels de 3e bedrijfswagen bij je aangeschaft en nog altijd tevreden.... ga zo door!

Oplichters!

Mensen geen zaken doen met deze oplichters!! ik zal hier geen hele verhaal typen

slechte ervaring met deze bedrijf

Ik heb een auto gekocht bij deze bedrijf ze gaven aan dat de auto in perfect staat is wegens corona mog ik de auto niet zien maar ze zeiden dat als ik de auto koop krijg ik twee weken garantie als er waa mis is met de auto dat ze dan met een oplossing komen ze belooften mij om vorige week de auto te leveren hebben ze niet gedaan maandag hebben ze eindelijk de auto geleverd was zelf niet aanwezig bij het levering toen ik de auto zag motorkap helemaal ingedeukt achterklep ingebeukt achterklep kleurverschil heb gelijk met Ronald contact opgenomen en fotos toe gestuurd hij zei ik ga oplossen nu is het inmiddels als week geleden komen ze met een mooie oplossing we kunnen niks voor ke betekenen zoek het maar uit slechter bedrijf heb ik nooit gehad heb altijd gewerkt met Tatev Autos keurig geregeld DUTCH Vans Bedrijfswagens kurig service nooiiiiiit meeer bij deze bedrijf een auto kopen .

Goedemiddag heer Petrosia, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven. Ik vind het vervelend om te lezen dat U niet tevreden bent. Ik heb het dossier erbij gepakt, en zie dat de auto is geleverd zoals op de advertentie te zien is. Uiteraard worden alle auto's voordat ze worden afgeleverd motorisch en technisch helemaal nagekeken en dit is ook met uw voertuig gebeurd. De enkele kras en klein deukje op de achterklep welke op uw bedrijfswagen zitten zijn inherent aan een gebruikte bedrijfswagen. Dit staat ook op onze website vermeld. Ondanks dit wens ik u toch vele veilige kilometers toe in de Vito. Met vriendelijke groet, Serviceafdeling

Goed geholpen door Thomas altijd wel spannend om ongeziens een auto te kopen het gaat toch om een

Eerst auto die ik via thomas heb gekocht was super goed de auto heeft me nooit laten staan top

Goede ervaring

Bij Tim van Auto Greven een Berlingo uit 2012 aangeschaft, proefgereden en een paar dingen welke niet helemaal in orde waren zijn in goed overleg met Tim keurig opgelost. Prettige verkoper welke zich aan zijn woord houdt. Zeker een bedrijf om in de toekomst naar terug te komen

Geldhongerige verkopers

Geld hongerige verkopers, geen enkel fatsoen alleen geld maakt uit voor deze organisatie. Ik neem contact op met deze dealer voor een werkbus blijken ze 2 uur rijden van mij vandaan te zitten. Ik vond dat te ver, maar de verkoper was zeer overtuigend bus zou gratis geleverd worden. Ik laat al mij gegevens achter bij de verkoper en beloof hem volgende dag om 11:00 daar te zijn. Ik kom daar aan spreek een verkoper aan van ik kom voor dit busje en laat hem de advertentie op mijn telefoon zien. hij zoek het op op zijn computer en zegt mijn collega komt zo bij u. komt er een andere knaap met de mededeling dat de bus verkocht is en maar ze hebben een soortgelijke andere staan. ik vroeg ze van waarom ze mij niet gebeld hadden ze wisten dat ik van ver kwam ik heb een afspraak staan om 11:00. maar de persoon waarmee ik een afspraak gemaakt heb(Bas) was niet aanwezig die dag werdt mij verteld... daarna loop ik met die andere verkoper naar een andere bus, die letterlijk helemaal naar de kloten was en dat gingen ze nog allemaal maken maar ze wisten al wel wat ze ervoor wouden hebben en dat was MAAR 4 duizend euro meer dan de bus waar ik voor kwam. Die trouwens niet een van het zelfde merk was. Daarna heb ik meneer de oplichter verteld liever me geld bij een bedrijf uit wil geven met meer normen en waarden.

Zelf alles regelen

De service van het brengen is fantastisch, maar voor de rest is het beneden 0. Na een paar keer gebeld te hebben waar mijn eerste 4 cijfers blijven van het kenteken en gemeld dat mijn navigatie niet werkt, met de belofte van terug gebeld te worden heb ik zelf maar weer gebeld en te horen gekregen dat ik het zelf maar moet oplossen en betalen. Ik zal dit bedrijf niet aan mijn collega's aanbevelen.

Zeer tevreden!

Op een regenachtige zaterdagochtend in oktober 2017 mijn destijds bijna 5 jaar oude VW Transporter T5 opgehaald. Ontvangst met koffie door Ronald, de Finalease papieren ingevuld, ook een fijne ervaring, en voordat ik mijn handtekening plaatste de bus bekeken. De bus was uiteraard bedekt met regendruppels dus extern viel er niet veel aan het lakwerk te zien. Ronald verzekerde me dat het lakwerk in perfecte staat verkeerde en dat ze hem in de eigen poetserij en spuiterij volledig hadden afgewerkt. Op mijn verzoek werd de motorkap geopend en ook het motorblok bleek volledig te zijn schoongemaakt en van APK voorzien. De cabine en de laadruimte waren ook helemaal schoongemaakt. Afgelopen maand is de bus wederom APK gekeurd en mijn vertrouwde garagebedrijf deelde me mee dat de bus zowel qua chassis als motorisch nog steeds in prima staat verkeerde en nog de nodige jaren meekan. Ik kan dit bedrijf drie jaar na aankoop dan ook met gerust hart aan iedereen aanbevelen.

Ik ben uitstekend geholpen door Tim. Alles volgens afspraak. Ga zeker dit bedrijf aanbevelen bij mn collega's.