Snel, super netjes, duidelijke communicatie. Bedankt!

Prima geholpen

Snelle reactie op mijn vraag om een monteur en vriendelijk, deskundig medewerkers.

Klasse

Erg blij dat Bosman op korte termijn de klus kon klaren en dat voor een schappelijke prijs.

Vakkundig

Op de site staat: 'specialist op het gebied van elektroallergie'. Helemaal waar! Top werk verricht. Wij zijn er blij mee, Marten!

Zeer tevreden en volgens afspraak

Zeer professioneel en zeer klantgericht

erg prettig contact met de medewerkers en flexibel inspelen op mijn wensen

Bij een eerste bezoek werden mijn reparatiewensen opgenomen en er werden handige oplossingen voor uitdagingen aangedragen. Bij het uitvoeren van de werkzaamheden kwam dankzij de vakkundige manier van werken onder ander een doorgebrand kabel in de muur ten voorschijn. Voor bijzondere uitdagingen die een ouder huis met zich mee brengt wist men altijd in goed overleg met mij een oplossing te vinden.

Zeer vakkundig!

We kunnen altijd op Marten rekenen en komt zijn afspraken na. Ook tussendoor advies , wordt ad hoc gereageerd . Daarnaast ook een heel fijn mens gewoon. No nonsense😉!

Keurige vakbekwame instalatie.

Precies zoals we wilden, met een goed en kundig advies. Bedankt Marten...…..

Volgende electra klussen weer Bosman

Wij hebben Marten over de vloer gehad voor het moderniseren van de meterkast, en het electrawerk voor de keuken klaar te maken. Dit heeft hij voor een prima prijs, met heldere communicatie erg klantgericht aangepakt. Hij komt professioneel, kundig en nuchter op mij over en zeker een aanrader. Bonus voor z’n persoonlijke houding met tips, en zijn netwerk met andere vakmannen in andere disciplines.

Super service, vakman!

Wederom net werk geleverd, meedenkend en flexibel.

Goede service en een erg vriendelijke monteur.

valt niet zoveel meer te vermelden. Ik vraag me alleen af of kabel aansluitingen op de hoofdschakelaar veilig genoeg zijn gemonteerd. Het is meer een vraag, maar ik zie onder de hoofdschakelaar nog koperdraad. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet veilig was. Ik ga proberen om je een foto te sturen.

Marten heeft ons goed geadviseerd over de uit te voeren werkzaamheden. Zijn kennis van het type woning hielp daarbij. Hij heeft ons gedurende het uitvoeren van de werkzaamheden op een prettige manier op de hoogte gehouden van de voortgang. De keukeninstallateurs waren erg blij met hoe de elektra is opgeleverd. De werkzaamheden zijn dus naar volle tevredenheid afgerond. Helemaal super!

Inspectie correct uitgevoerd.

Vooraf werd de inspectie duidelijk uitgelegd. Zonder poespas en direct na overleg werden de reparaties uitgevoerd.

Prettige communicatie en planning, je ziet dat ze weten waar ze mee bezig zijn

Prima!

Zoals altijd: snel reageren op verzoeken, duidelijke afspraken, vakwerk en geen onaangename (prijs) verrassingen. Eerlijk bedrijf!

goed werk

Vriendelijk en vakbekwaam. Goede uitleg van de nieuwe groepenkast. Goed bedrijf om afspraken mee te maken.

Klant vriendelijk en goed werk!

Goede service, prettige/ heldere communicatie

Werkzaamheden zijn deskundig uitgevoerd. Prettige communicatie rondom het plannen van de afspraak. Sneller service mbt een storing.

Goede offerte, werk naar wens aangepast, goede uitvoering van de werkzaamheden

• Facturatie

Er is snel op mijn vraag gereageerd. De afspraken en mogelijkheden zijn besproken en aan mijn wensen aangepast. Er is met mijn mogelijkheden qua tijd rekening gehouden en op de dag van de installatie is alles prima en in vriendelijk overleg gerealiseerd. Geen aanmerkingen dus.

• Reactiesnelheid
  • Offertes/ aanbiedingen N.v.t.
  • Aanbod dienstenpakket N.v.t.
  • Facturatie

Een prettig goed te bereiken bedrijf, die goed werk afleveren voor een eerlijke prijs.

• Facturatie

Wij waren een nieuwe klant, maar toch werd er snel een gaatje in de planning gevonden voor een afspraak. Het probleem werd snel en voortvarend opgelost, erg blij mee!

• Reactiesnelheid
  • Offertes/ aanbiedingen N.v.t.
  • Aanbod dienstenpakket N.v.t.

• Informatie verstrekking
  • Deskundigheid medewerkers N.v.t.

Fijne vakmannen