Het voelt goed om deskundig juridisch advies te krijgen in een spannende periode.

Roland heb ik als volgt ervaren: -Persoonlijk neemt de tijd om te bellen wanneer nodig, beantwoord al je vragen. -Flexibel past zich aan aan je situatie en geeft net dat beetje extra om te slagen, houd goed rekening met deadlines. -Deskundig Uitstekende wijzen van opstellen(in jou belang) naar de tegenpartij, heeft veel kennis en ervaring, geeft realistisch advies. -Vriendelijk Is beleeft en bekwaam in de communicatie en luistert goed naar je. Bij deze wil je nogmaals hartstikke bedankten voor je juridisch advies omtrent mijn vaststellingsovereenkomst.

Snel en helder uitgelegd

Goed...

• Betrouwbaarheid

Fijn contact en goede hulp!

Het contact met Dhr. de Graauw verliep goed, snel, duidelijk en direct. Goede uitleg van de mogelijkheden, rechten plichten en houdt het doel van de cliënt voor ogen. Fijn om mijn zaak volledig in handen van dhr. de Graauw te leggen, dit scheelde mij als client veel stress. En dhr. de Graauw heeft er alles uit gehaald wat erin zat. Nogmaals dank!

• Betrouwbaarheid

Fijne, correcte afhandeling van mijn zaak

De Graauw Legal Services heeft adequaat en doelgericht mijn belangen behartigd bij mijn werkgever. Mede hierdoor zijn we tot een voor beide partijen gunstige vaststellingsovereenkomst gekomen. Waarvoor mijn hartelijke dank.

Een schot in de roos

Ik heb ons contact en samenwerking als zeer prettig ervaren. Ik kon volledig vertrouwen op jouw deskundigheid en ervaring en je gaf mij de tijd om rustig over jouw adviezen na te denken. Ik vond het ook zeer waardevol dat je niet alleen juridisch zeer kundig bent, maar ook op strategisch niveau sterk kon adviseren en onderhandelen, waarbij je steeds hebt getoetst of ik er comfortabel bij was. Ik ben uitermate tevreden met het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid

Precies de informatie die ik nodig had en dankzij deskundig advies een goed resultaat kunnen behalen

Bij het vrijblijvend telefonisch contact al gelijk duidelijke informatie gehad over de mogelijkheden die ik in mijn situatie van toepassing waren. Precies de informatie en de adviezen waar ik naar opzoek was. De verdere afhandeling is vlot, daadkrachtig en deskundig gedaan. Dhr de Graauw onderhoudt regelmatig contact en voelt de situatie goed aan. Zeer tevreden over het resultaat.

Uitstekende juridische dienstverlener

Prima jurist voor het behandelen van een vaststellingsovereenkomst . Doet alles eraan om het tot een zo goed en redelijk mogelijk overeenkomst te komen.

• Betrouwbaarheid

Erg vriendelijk en professioneel!

Ik ben zeer tevreden, mijn jurist was erg professioneel en ervaren. Hey hele process ben ik goed geinformeerd.

• Betrouwbaarheid

De juiste support, fijne samenwerking en goede begeleiding

Ik keek enorm op tegen het proces, omdat ik door een burn-out maar moeilijk grip kon krijgen op de situatie. De Graauw was echter direct behulpzaam, toonde begrip van en voor mijn situatie en ging voortvarend en kundig te werk. Dank voor de goede begeleiding en prettige samenwerking!

• Betrouwbaarheid

Deskundig juridische bijstand met fijn persoonlijk contact.

Roland nam echt de tijd voor mij en adviseert deskundig. Zijn communicatie met werkgever is scherp maar professioneel waardoor hij met overtuiging de voorwaarden in het VSO voor mij sterk heeft kunnen verbeteren. Hij gaf een hoop rust in een moeilijke situatie.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende dienstverlening met een snelle en goede communicatie

Mijn ervaring met De Graauw Legal Services is uitstekend. Ik werd snel ondersteund bij het opstellen van een vaststellingsovereenkomst met zeer goede adviezen en tips. De communicatie verliep snel en prettig.

• Betrouwbaarheid

Een betrouwbare jurist die je volledig ontlast in een stressvolle situatie

Roland heeft mij enorm ontlast en ondersteund in een juridisch vraagstuk tussen mij en mijn werkgever. Hierin kon ik de onderhandelingen en het juridische uitzoekwerk volledig, met een vertrouwd gevoel, uit handen geven en mij focussen op andere zaken. Hij heeft veel kennis, is goed bereikbaar en kan zich goed inleven in een persoonlijke situatie. Ik kan hem zeker aanbevelen en zal de volgende keer zelf ook weer contact met hem opnemen indien nodig.

• Betrouwbaarheid

Roland heeft mij enorm geholpen om dit toch wel heftige proces goed te kunnen afsluiten

Ik had al met meerdere juristen gebeld voordat ik bij Roland uitkwam. Hij heeft veel kennis van zaken, zonder het menselijke aspect te vergeten. Ontzettend veel aan hem gehad! De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. Duidelijke en snelle communicatie. Iemand die in een toch wel stressvolle situatie, alleen jouw belangen voor ogen ogen houdt.

• Betrouwbaarheid

Doortastend, doeltreffend, correct, klantvriendelijk, aardig

Het contact met Roland was fijn.. hij voelt de zaak goed aan en pakt het doeltreffend op. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking.

• Betrouwbaarheid

Ik ben heel goed geholpen

Ik ben heel goed geholpen met mijn vaststellingsovereenkomst, alles werd met goed overleg geregeld. Dank je wel.

Fijne en goede begeleiding

Reageert snel, communiceert duidelijk en goede expertise.

• Betrouwbaarheid

Na een werkverband van 17 jaar had ik nooit kunnen denken in deze vervelende situatie te komen. Fijn als er dan een deskundig iemand met je meedenkt alles uitwerkt en de communicatie op zich neemt. Heeft mij enorm geholpen

Schipholweg 103

2316XC Leiden

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.