Fantastische hulp in een moeilijke tijd

Roland stond meteen klaar met advies nadat mijn baan was komen te vervallen. Het gaf mij het gevoel niet helemaal alleen te staan in een lastige tijd.

Kundig, vlot, duidelijk

Niets op de werkwijze van Roland aan te merken. Hij schakelt snel, werkt oplossingsgericht, communiceert helder over alle mogelijkheden en consequenties. Zeer professioneel.

• Betrouwbaarheid

Deskundig advies met een persoonlijke benadering

Roland is prettig in de omgang en geeft professioneel advies, erg tevreden met zijn hulp!

Deskundig, professioneel en vriendelijk

De werkwijze van Roland heb ik als zeer positief ervaren, ik was eerst wat sceptisch over een jurist op afstand, maar alle twijfels zijn weggenomen. Roland geeft duidelijk advies, legt de keuzes en mogelijke consequenties goed uit, vat de gemaakte afspraken samen en doet wat hij zegt. In het begin moest ik even wennen aan zijn snelle manier van praten (voor hem is het allemaal gesneden koek ;-) )maar ik ben heel tevreden hoe hij mijn belangen heeft behartigd.

• Betrouwbaarheid

Het juridisch advies van De Graauw zorgde voor een goede afhandeling van het arbeidsconflict.

Wegens een arbeidsconflict zocht ik juridisch advies. Nu terugkijkend was dit de beste keuze die ik had kunnen maken. De opties die mijn werkgever mij voorhield werkte absoluut niet in mijn voordeel. Roland heeft de kwestie vlot en met goede overeenstemming kunnen afronden op een manier die voor mij goed uitpakte. Dit resultaat had ik zonder Roland niet bereikt. Daarbij vond ik het ook een enorme opluchting dat hij het contact met de werkgever op zich nam.

• Betrouwbaarheid

Een zeer betrokken, deskundige en warme persoonlijkheid die er echt voor jouw als cliënt is. Helder, duidelijk, oprecht, betrokken, en heeeeel scherp en reëel. Echt iedereen aan te raden die in juridische problemen heeft met zijn/haar werkgever. In 1 woord, TOP. Dank je wel, Roland nogmaals.

Professioneel en deskundig

Van begin tot eind goed geholpen.Dankbaar voor!

Snel, duidelijk en doelgericht

Roland heeft mij snel en deskundig geholpen met het bereiken van een betere overeenkomst tussen mij en werkgever. Ik ben zeer tevreden: heldere uitleg, snelle aanpak en duidelijke communicatie!

• Betrouwbaarheid

No-nonsense jurist die goed doorpakt

Roland heeft mij bijgestaan en geadviseerd toen ik al in gesprek was met mijn werkgever over een vaststellingsovereenkomst. Ik ben achteraf erg dankbaar dat iemand mij toen tipte over de 'juridische onkostenvergoeding' die vaak geboden wordt door de werkgever, zodat een werknemer een concept vso kan laten checken door een jurist. Dit deed ik dus en via internet kwam ik bij Roland terecht. Een goede keuze: dankzij Roland heb ik de oorspronkelijke vso niet ondertekend, omdat die niet 'ww veilig' was. Ik moet er niet aan denken hoe dat scenario zou hebben kunnen aflopen... Intussen is er met hulp van Roland een nieuwe versie opgesteld die veel beter voor mij uitpakt, op allerlei fronten. Dus super! Naast de juridische expertise heb ik ook gewaardeerd dat hij telkens goed overlegde met mij over wat wel en niet voelde, ook als het ging om mijn relatie met mijn werkgever. Ik heb hem ook als heel erg secuur ervaren in zijn werk. Het enige wat ik soms wat lastig vond is dat Roland een aantal keer best gehaast overkwam. Dan voelde ik bijna niet de ruimte om nog iets te vragen of te zeggen omdat het duidelijk was dat hij eigenlijk verder moest. Verder heb ik geen verbeterpunten. Ik ben vooral erg dankbaar!!

• Betrouwbaarheid

Erg tevreden met zijn hulp bij mijn vaststellingsovereenkomst raad De Graauw aan.

Vriendelijk, snel en duidelijk

Roland heeft mij heel duidelijk geholpen en snel gehandeld. Erg goede ervaring!

• Betrouwbaarheid

Uitstekend! Alles perfect geregeld van A t/m Z!

Roland heeft mij uitstekend geholpen in een heel moeilijke situatie. Als je ooit een arbeidsjurist nodig hebt dan kan ik je De Graauw Legal Services alleen maar aanbevelen!

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden met het proces en de uitkomst

Werd geholpen een veel betere overeenkomst te bereiken dan het originele voorstel.

Uitstekend!

Deskundig, betrouwbaar, snel en volledig. Ik beveel Roland de Graauw zeker aan!

• Betrouwbaarheid

Duidelijke communicatie met een GOED resultaat

Mijn werkgever had mijn een vast stellings overeenkomst gedaan. Eenmaal in contact met Roland kwam eruit dat het een slecht voorstel was. Roland kwam met een tegenvoorstel. Uiteindelijk een mooi/ beter resultaat als van de werkgever. Alles is ook heel duidelijk in communicatie. Echt een aanrader !

• Betrouwbaarheid

Zeer snelle en professionele hulp van Roland de Graauw

Vanwege een arbeidsconflict met mijn werkgever heb ik op internet eea gecheckt, en ben op de site van Roland terechtgekomen. Een uitstekende keus heb ik gemaakt, want hij heeft mij geholpen aan een, in ieder geval voor mij, prima vaststellingsovereenkomst. Snelle hulp, korte lijntjes en duidelijke communicatie. Als je in een arbeidsconflict terecht bent gekomen, is hij de man die je moet hebben.

• Betrouwbaarheid

Zeer professioneel geholpen, duidelijke uitleg en goed overleg.

Prettig in overleg, goed advies. Heldere communicatie, zit boven op de zaak en wil het beste voor de client.

• Betrouwbaarheid

Goede communicatie duidelijk en accuraat

Roland heeft mij met woord en daad goed bijgestaan.

professioneel, vlot en vakbekwaam

professioneel, vlot en vakbekwaam

• Betrouwbaarheid

Het voelt goed om deskundig juridisch advies te krijgen in een spannende periode.

Roland heb ik als volgt ervaren: -Persoonlijk neemt de tijd om te bellen wanneer nodig, beantwoord al je vragen. -Flexibel past zich aan aan jouw situatie en geeft net dat beetje extra om te slagen, houd goed rekening met deadlines. -Deskundig Uitstekende wijzen van opstellen(in jou belang) naar de tegenpartij, heeft veel kennis en ervaring, geeft realistisch advies. -Vriendelijk Is beleeft en bekwaam in de communicatie en luistert goed naar je. Bij deze wil je nogmaals hartstikke bedankten voor je juridisch advies omtrent mijn vaststellingsovereenkomst.

• Betrouwbaarheid

Roland heb ik als volgt ervaren: -Persoonlijk neemt de tijd om te bellen wanneer nodig, beantwoord al je vragen. -Flexibel past zich aan aan je situatie en geeft net dat beetje extra om te slagen, houd goed rekening met deadlines. -Deskundig Uitstekende wijzen van opstellen(in jou belang) naar de tegenpartij, heeft veel kennis en ervaring, geeft realistisch advies. -Vriendelijk Is beleeft en bekwaam in de communicatie en luistert goed naar je. Bij deze wil je nogmaals hartstikke bedankten voor je juridisch advies omtrent mijn vaststellingsovereenkomst.

Schipholweg 103 2316XC Leiden

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.