• Betrouwbaarheid

De zakelijke benadering richting de werkgever heb ik enorm kunnen waarderen. Roland is zorgvuldig, betrouwbaar, consequent en focust op wat ECHT relevant is. Hierdoor heeft hij een goede uitkomst weten te bewerkstelligen. Hij schroomt er ook niet voor om toe te geven, als hij minder bekwaam is op ander vlak en verwijst je dan ook door. Ik ben uiterst tevreden en zou hem dan ook graag aanbevelen, als het gaat om arbeidsrecht.

Was een prettige saamenwerking
  • Betrouwbaarheid

Ik had een geschil met mijn werkgever ik heb Dhr de Graauw om advies/hulp gevraagd. Deze kwestie is inmiddels opgelost door de vakbekwaamheid en snel handelen van Dhr de Graauw. Voor al uw juridische zaken kunt u terecht bij Roland de Graauw juridisch adviseur.
  • Betrouwbaarheid

Duidelijk, praktisch en deskundig advies. Snel en zelfs buiten reguliere werktijden konden wij terugvallen op een goed juridisch advies.
  • Betrouwbaarheid

Hele fijne ervaring. Veel deskundigheid, snelle response. Het voelde vanaf de start zeer vertrouwd aan.
  • Betrouwbaarheid

Ik heb op al mijn vragen zeer snel en professioneel advies gekregen. Het gevoel wat ik krijg bij De Graauw Legal Services is dat het contact en de ondersteuning oprecht is en dat het om mij als klant gaat!

• Betrouwbaarheid

Ik ben perfect geholpen in een onzekere situatie waar ik zelf geen verstand van had. Ben er heel erg blij mee!

Heel fijn.
  • Betrouwbaarheid

Deskundig geholpen en geadviseerd! Tevens werd mijn eigen mening hierin gerespecteerd. Kortom: ik ben zeer tevreden over de hulp.
  • Betrouwbaarheid

gedegen advies, juiste balans tussen 'tanden erin' en nuance, goed ontzorgd door alles uit handen te kunnen geven, duidelijk verstand van zaken en goed in onderhandeling met tegenpartij.
  • Betrouwbaarheid

Zeer prettig in de samenwerking, snel en vakbekwaam! Kwam met goede adviezen en voorstellen! Echt een aanrader, zeer betrouwbaar.

Zeer positief
  • Betrouwbaarheid

Kundig, snel en volledig. De trefwoorden die ik wil gebruiken voor het werk van Roland de Graauw. Ik zou hem zeker aanbevelen voor juridische bijstand en afwikkeling van zaken bij arbeidsconflicten.
  • Betrouwbaarheid

Ik raad de Graauw Legal Services aan voor iedereen die in een fase met zijn werkgever is beland, waarbij zij door middel van een vaststellingsovereenkomst uit elkaar willen gaan. Dit was voor mij onbekend terrein. Door het duidelijke advies en de juridische ondersteuning heb ik met een goed gevoel en met sterk verbeterde voorwaarden mijn werkgever kunnen verlaten. Het contact verliep prettig en dit heeft mij een zeker gevoel gegeven tijdens het hele proces. Ik zou in een dergelijke situatie echt de ondersteuning van Roland de Graauw aanbevelen.
  • Betrouwbaarheid

Heel deskundig extra informatie verschaft waar ik niet van op de hoogte was erg betrouwbaar. Erg vriendelijk.
  • Betrouwbaarheid

helder en behulpzaam, perfect resultaat.
  • Betrouwbaarheid

Zeer prettige communicatie en kundig advies. Duidelijk overleg en richtlijnen betreffende communicatiemomenten. Dank voor de ondersteuning!

• Betrouwbaarheid

Zeer goede ervaring. Snelle interactie, hoge deskundigheid en professionaliteit
  • Betrouwbaarheid

Roland denkt goed mee en komt met gevarieerde oplossingen. Zijn bereikbaarheid is flexibel van deze tijd. Hij heeft kennis van zaken en verantwoordelijk.
  • Betrouwbaarheid

Ik kan niet meer zeggen dan dat als iemand echt juridisch geholpen wil worden zeker bij hem aan het goede adres is. Roland is heel proffesioneel en denkt me je mee wat het beste is. Mijn zaak is goed afgerond dankzij hem. Ik beveel hem heel zeker aan!

Snelle service!

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.