Uitstekende service en snelle afwikkeling

Ik ben ontzettend tevreden over de juridische hulp en adviezen van De Graauw. Roland wees mij op punten waaraan ik zelf nooit had gedacht en heeft een VSO met veel betere voorwaarden kunnen regelen. Erg fijn om iemand te hebben die met je meedenkt! Ook nam hij het contact en onderhandelingen met werkgever volledig uit handen, dus had hier geen omkijken naar.

• Betrouwbaarheid

Prima en een goede samenwerking Echt een topper

• Betrouwbaarheid

Zeer deskundig en snelle afhandeling.

Ik ontving een VSO van mijn werkgever en vond de Graauw Legal Services na wat googelen. De positieve recensies die ik las bleken achteraf exact wat ik hoopte. Een zeer snelle reactie en voor mij het hoogst haalbare eindresultaat na onderhandelingen. Ik kan iedereen de Graauw Legal Services van harte aanraden.

Uitstekend advies

De Graauw Legal Services heeft mij uitstekend geadviseerd in het afronden van mijn vaststellingsovereenkomst met mijn voormalige werkgever. Het oorspronkelijke concept bleek voor verbetering vatbaar en daar heeft De Graauw mij enorm goed in geadviseerd. Daarnaast hebben zij de contacten hierover met mijn voormalige werkgever uit handen genomen en hebben zij ook voor alle afstemming gezorgd.

Fantastische arbeidsjurist

Bespreekt alle voor en tegens van mogelijkheden die passen binnen je specifieke situatie. Erg gelukkig met de manier waarop dat schriftelijk, en indien gewenst ook mondeling, werd toegelicht. Een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk en professioneel, De Graauw ontzorgt, regelt en levert.

Door zijn ervaring en werkwijze weet De Graauw de rust te bewaren, het tempo er in te houden en het beste resultaat te leveren. Zijn scherpe en vriendelijke communicatie nemen zorgen en stress weg. Het telefonische intake-gesprek gaf direct vertrouwen; kort maar krachtig schetst hij je situatie en legt de mogelijkheden gedetailleerd uit. Met zijn kennis en efficiënte werkwijze bereikt hij in kort tijdsbestek het beste resultaat.

Snel en vakkundig

Ik ben snel en vakkundig bijgestaan. Alles werd duidelijk uitgelegd op een fijne professionele manier. Bedankt!

• Betrouwbaarheid

Ik ben efficiënt en kundig bijgestaan door dhr. De Grauw (!?) met een mooi resultaat.

Snel en Vakkundig

Ik heb Roland ervaren als een zeer kundig persoon, na de intake en een kort gesprek heb ik mijn verhaal op papier aangeleverd. Dit was voor hem voldoende om aan de slag te gaan. Hij heeft alles zeer vakkundig en in snel tempo weten te organiseren. Het uiteindelijke resultaat was ik zeer tevreden mee.

• Betrouwbaarheid

De Graauw denkt met je mee. Betrokken en efficiënt.

Ik was aardig vastgelopen in het contact met mijn collega's. Daarom wilde mijn leidinggevende met een vaststellingsovereenkomst uit elkaar gaan. Ik heb de VSO laten checken door De Graauw. Waar ik zelf regelmatig gefrustreerd raakte, hield De Graauw de rust erin en hielp mij om de aandacht bij de inhoud te houden. Ik ben uitermate tevreden over het eindresultaat.

Zeer positieve ervaring!

Ik heb de adviezen en hulp van Roland als zeer goed en prettig ervaren. Het eerst aangeboden VSO vanuit mijn werkgever was voor mij niet interessant, met de hulp van Roland heb ik uiteindelijk een tegenvoorstel gedaan en uiteindelijk een zeer fijne overeenkomst gesloten. Dit was zonder hulp absoluut niet gelukt! Nogmaals ontzettend bedankt.

• Betrouwbaarheid

Van a tot z goed geholpen + extra tips/uitleg

De Graauw heeft mij goed geholpen met het nakijken en aanpassen van een vaststellingsovereenkomst. Hierbij heeft hij elk onderdeel (uit de overeenkomst, maar ook situatie) puntsgewijs meegenomen en daar steeds helder uitleg bij gegeven. Daarnaast gaf hij extra tips/uitleg voor mijn situatie en was/bleef hij steeds genegen om extra vragen te beantwoorden. Dit alles netjes tegen de vooraf afgesproken prijs.

• Betrouwbaarheid

Dit bedrijf heeft mij goed bijgestaan in een arbeidsconflict

Dit bedrijf heeft goed bemiddeld en mij goed geadviseerd bij het tot stand komen van een vastellingsovereenkomst

Duidelijk en effectief

Duidelijke communicatie En effectief met behalen van het doel Erg bedankt! Zeer aan te raden

Professioneel

Het contact verliep vriendelijk, snel en zeer professioneel. Bedankt voor de goede zorgen!

• Betrouwbaarheid

Supersnelle, adequate hulp en ondersteuning.

Duidelijke informatie en adviezen. Supersnelle actie en reactie naar alle betrokkenen. Zakelijk en to the point maar niet onpersoonlijk.

• Betrouwbaarheid

Zeer vakkundig, snel antwoord, goed resultaat.

Na een conflict met mijn inmiddels ex werkgever, en besloten uit elkaar te gaan. Contact gezocht met Roland de Graauw. Niet wetende wat hij kon betekenen, was ik blij verast, en heeft een heel goed compromis kunnen sluiten tussen mij, en mijn ex werkgever. alles netjes afgehandeld, chapeau.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over de service!

Ik had een hele krappe deadline, hoog stressgehalte, maar dankzij Roland kwam er weer rust in mijn hoofd. Hij reageert snel, geeft goed advies. Een betere jurist had ik mij op dat moment niet kunnen bedenken.

• Betrouwbaarheid

Ik ben heel blij met de hulp, de goeie adviezen, de samenwerking en uiteraard de behaalde resultaten. Dank je wel hiervoor.

Alert en vriendelijk

Roland heeft mij perfect geholpen. Het was snel, terzake kundig en niet aarzelend om iets te zeggen als ik wat anders in gedachte had.

Snel - adequaat - deskundig

Levert wat wordt toegezegd.

• Betrouwbaarheid

Duidelijke uitleg en erg snel gehandeld

Na het bellen werd ik direct dezelfde dag teruggebeld en werd er uitgebreid de tijd genomen om de situatie te schetsen. Na een fijn eerste gesprek werd er snel gehandeld en geadviseerd in duidelijke taal. Ik raad de Graauw Legal Services dan ook absoluut aan als er vragen of hulp nodig is op het gebied van arbeidsrecht.

• Betrouwbaarheid

Goed advies en begeleiding, prima communicatie

Dank zijn Dhr.. de Graauw heb ik zelf weinig hoeven te ondernemen, wat heel fijn is in een tijd dat er zoveel op je afkomt Er is een goede communicatie en er wordt duidelijk overlegd over wat wel en niet realistisch is bij de onderhandeling van het VSO.

• Betrouwbaarheid

Goed juridische advies met vlotte communicatie via telefoon en email.

Goed bereikbaar via email en telefoon. Uitgebreid advies verkregen in een dag. Aanrader als je hulp nodig hebt met het verbeteren van de inhoud van een vastestellingsovereenkomst.

• Betrouwbaarheid

Zeer deskundig, snel en betrouwbaar!

Roland heeft mij op deskundige, vertrouwenwekkende en accurate manier juridisch begeleid in het proces rondom mijn vaststellingsovereenkomst.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.