Scherp, accurraat, kundig en aansluitend bij mijn behoeftes en wensen

Ik ben snel en kundig geholpen. Mijn eigen aangedragen punten zijn goed meegenomen en aangevuld met en aangevuld met delen waar ik zelf geen weet/kennis van had. Ik voelde me gesteund en met aandacht geholpen. Het is fijn om zo iemand aan je zijde te hebben op een moment waarop je ondersteuning nodig hebt.

• Betrouwbaarheid

Correct en goed geholpen.

Zeer correct en goed geholpen. Nam ook de tijd om contact op te nemen. Weet goed waar hij mee bezig is.

• Betrouwbaarheid

Geweldige (snelle) service, erg kundig en komt afspraken na

Roland de Graauw heeft mij binnen een aantal weken enorm goed geholpen in een arbeidsrecht zaak. Supersnelle reactie, professioneel advies en kundige tips om alles tot een goed einde te brengen. Gaf direct gevoel van vertrouwen en heeft dit zeker waargemaakt

Uiterst vakkundig

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad met Roland. Hij was zeer professioneel en zorgde ervoor dat ik meer heb uitgehaald op mijn vso dan verwacht. Ik raad hem ten zeerste aan zodat je niet voor de gek wordt gehouden door je werknemer. Roland kan namelijk snel inzien of je meer recht heb dan je wordt aangeboden (in het geval van een ontslag op initiatief van de werknemer).

Rust en fijne handeling

Ik heb contact opgenomen met Roland in een tijd die voor mij erg stressvol was. Roland heeft vanaf het moment van contact mij duidelijk uitgelegd wat mijn rechten zijn voor mijn specifieke situatie en in goed overleg de onderhandelingen overgenomen. Dit heeft mij heel veel rust gegeven en ook hebben wij samen overlegd wat een optie is waar ik een fijn gevoel bij had. Al met al heb ik een hele positieve ervaring gehad met Roland en hebben wij op het gebied van mijn zaak een resultaat kunnen halen waar ik een fijn gevoel aan over heb gehouden.

• Betrouwbaarheid

Heeft perfect voor mij gehandeld.

Roland is zeer bekwaam, reageert snel en heel duidelijk. Ik wist continu waar we in het proces zaten en hij heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd. Uiteindelijk heeft hij mijn belang heel goed behartigt. Ik zou hem zeer zeker adviseren.

• Betrouwbaarheid

Uitstekend geholpen en geadviseerd!

Ik ben blij dat ik Roland heb ingeschakeld bij het beoordelen van mijn vso. Hij is zeer deskundig, denkt met je mee en houdt rekening met je wensen. Ook het contact verliep zowel per mail als per telefoon prettig en vlot. Uiteindelijk is er toch een beter resultaat behaald dan als ik geen advies had ingewonnen. Ik beveel Roland bij iedereen aan die met een arbeidsconflict te maken heeft of krijgt.

• Betrouwbaarheid

Het was even wennen en aftasten,

Dit was mijn eerste ervaring met juridische bijstand. Het was voor mij echt wel een stap om de beslissing over mijn verdere loopbaan te delen en voor een stukje uit handen te geven. Nu heb ik er een goed gevoel over. De samenwerking en het contact was prima.

• Betrouwbaarheid

Ronald is een top jurist onder de juristen

Ronald reageert snel op het mailverkeer en heeft voor mij meer gedaan dan ik had kunnen dromen. Hij is snel en nauwkeurig. Heeft een luisterend oor. Ik voelde mij heel prettig en op mijn gemak gesteld tijdens het gesprek. Zowel in de mail als telefonisch. Ben blij dat ik hem om advies heb gevraagd. En raad ieder aan om Ronald de Graauw te benaderen.

• Betrouwbaarheid

super geholpen en snel met veel informatie en adviezen.

Erg fijn geholpen en een uitgebreid advies en aanbevelingen ontvangen. heeft erg geholpen om mijn zaak tot een goed einde te brengen.

• Betrouwbaarheid

Helemaal prima! Volledig, doeltreffend, to-the-point, snel en vriendelijke.

Vriendelijke, complete en overzichtelijke input en feedback. Denkt mee met de klant en doet zijn best er het hoogst haalbare uit te halen met het in acht nemen van de wensen van de klant.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende resultaten maar met kantekening

Dik tevreden met het behaalde resultaat tav vaststellingsovereenkomst. Vlotte reactietijden. Verstand van zaken. Enige kanttekening, je hebt als arbeidsrechten-leek soms vragen i.r.t. juridische formuleringen. Wat staat er nu precies èn waar teken ik dan uiteindelijk voor. Ervaring is dat, in mijn geval, razendsnel door de vso werd heen gegaan qua uitleg. Hierbij had ik telefonisch weinig tijd om het ene deel te verwerken, omdat het tweede en/of derde al behandeld werd. Uiteindelijk heb ik voor bovenstaande wel begrip, omdat het voor hen gaat om dagelijks gesneden koek. En tijd is geld. Als tip zou ik willen aangeven; Besef dat de client voor wie je de opdracht uitvoert er niet dagelijks mee te maken heeft. Een wat rustiger - minder gehaast - gevoel creëren, zodat de cliënt ervaart dat je samenwerkt geeft een veel betere client ervaring.

• Betrouwbaarheid

Op zeer korte tijd alles na behoren geholpen

Arbeids ontslag

Perfect geholpen

Door de deskundigheid van de jurist meer uit de ontslagvergoeding gehaald.

• Betrouwbaarheid

Prima deskundige hulp bij een arbeidsconflict. Zeer correcte benadering en prettige communicatie. Uitstekende kennis van zaken en relevante adviezen. Uiterst concurrerende tarieven. Kortom een zeer goede service.

Effectief, snel

Na het eerste contact vlot vervolgcontact met over en weer info. Omdat alles telefonisch voor mij wel erg vlug verteld werd alles nog eens via de mail zodat ik alles rustig kon nalezen. Na de diverse over en weer mailtjes om e.e.a. scherper te krijgen, even onderbroken doordat iedereen met vakantie ging, alles weer opgepakt waarna het tot een afrondend geheel kwam. Ook daar weer prima bij geholpen.

Meedenkend en professionele begeleiding

Doelgericht,accuraat,meedenkend.Dat is mijn ervaring met Mr de Graauw. Een fijne manier van werken.

Duidelijk en

Recent heeft Roland de Graauw mij bijgestaan. Hij deed dit op een respectvolle en prettige manier waarin hij mij het vertrouwen gaf achter mij te staan. Hij legde tevens al mijn rechten nogmaals uit op een hele duidelijke manier en hij bleek al snel een foutje gevonden te hebben in mijn overeenkomst. Ik kan zijn expertise zeker aanraden.

• Betrouwbaarheid

Ik ben heel blij dat ik in een zeer stressvolle tijd contact heb gezocht met Roland de Grauw. Hij reageerde altijd snel op mijn vragen, was zeer deskundig en bovendien heel empathisch. Zijn ondersteuning gaf me heel veel rust. Ik raad hem dan ook ten zeerste aan.

• Betrouwbaarheid

Zeer deskundig advies en super ervaren in vaststellingsovereenkomsten

Het geeft je een steun in de rug op het moment dat je dit nodig hebt, zeer prettig en kordaat in advies. Geef snel feedback en neemt jou belang en wens als uitgangspunt. Geeft direct een schriftelijk advies, zodat je het nog eens na kunt lezen op het moment dat je het beste uitkomt. Het advies is een zeer degelijk en goede onderbouwing precies wat je hebt op dat moment dat het even teveel is. De Graauw neemt ook direct het contact over zodat je rust krijgt en geen moeilijke gesprekken hoeft aan te gaan. Het is al met al zeer fijn als iemand het voor je opneemt.

Snel duidelijk en korekt

WIJ ZIJN HEEL BLIJ MET DE SAMENWERKING MET MENEER ROLAND DE GRAAAUW. HIJ WAS HEELDUIDELIJK CORECT EN BETROUWBAAR WIJ HEBBEN VEEL AAN HEM GEHAD

Neemt jouw zorgen weg

Op advies van een collega bezocht ik de site Sociaal Plan. Dit omdat ik was beland in een Vaststellingsovereenkomst op mijn werk en zo kwam ik bij Roland De Graauw Legal Services uit. In het begin was ik sceptisch om "zomaar" juridisch advies via internet te zoeken. Maar toen ik de reviews las nam dat de eerste terughoudendheid weg. En zelf heb je toch al geen idee hoe het allemaal werkt en wat je kan en moet. Na het eerste telefoontje en kennismaking was mijn gevoel goed en dat is zo gebleven. Roland adviseert en legt de mogelijkheden aan je voor. En onderhandelt ook zijn eigen vergoeding, de kosten zijn niet voor jou, hoe fijn is dat! Ik had er echt vertrouwen in en kon mijn zorgen bij Roland laten in een toch al onrustige tijd. En het resultaat was prima en raad iedereen aan gebruik te maken van de diensten van De Graauw Legal Services.

Neemt zorgen uit handen.

Ik moest onverhoopt naar een jurist zoeken toen een andere hulpdienst aangaf dat ik minstens een half jaar lid moest zijn om van hun diensten gebruik te kunnen maken. Dus gewoon via google gevonden, met enige twijfel nog omdat het zo makkelijk te vinden was, werd ik er sceptisch van. Vrijblijvend mijn vaststellingsovereenkomst geüpload. Ik kreeg al binnen 3 dagen een belletje over mijn globale opties en dat Roland mij ermee kon helpen. Het proces was over het algemeen uiterst soepel verlopen en geen moment echt enorme stress gehad. Dat betekent gewoon dat hij zo professioneel is dat je onbewust je minder zorgen maakt. Dat was mijn ervaring. Hij heeft voor mijn gevoel een hele goede manier de onderhandeling kunnen afsluiten, naast zakelijk ben ik ook mentaal erg tevreden geweest met het proces geweest. Dit is wat je ervoor terugkrijgt als je Graauw Legal Services in dienst neemt. Ik was van tevoren niet geheel ontevreden met mijn vaststellingsovereenkomst maar Roland heeft nog extra eruit kunnen halen, gewoon doen dat vrijblijvend advies, nee heb je gij, ja kun je het krijgen!

Deskundig en behulpzaam

Goede begeleiding en advies. Zorgvuldig en dienstverlenend

• Betrouwbaarheid

Mr. de Graauw zet de puntjes op de i, heel fijne samenwerking!

Mr de Graauw heeft mij goed advies gegeven en alle details die aandacht moesten hebben, maar waar je zelf niet eens aan denkt goed uitgewerkt en duidelijk verwoord. Ik ben blij dat ik Mr de Graauw mij heb laten adviseren, hij werkt snel, doelgericht en effectief.

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.