De service is uitstekend en de snelheid waarmee gewerkt wordt is petje af! Mocht ik in de toekomst juridisch bijgestaan moeten worden, neem ik zeker nog eens contact op. Aanrader voor mijn omgeving!

• Betrouwbaarheid

Roland neemt uitgebreid de tijd voor je. Licht dingen duidelijk toe telefonisch en indien dit gewenst is de uitleg nog duidelijk op de mail zodat deze rustig nagelezen kan worden. Hij adviseert in het belang van de cliënt. Mij heeft hij in ieder geval uitstekend geholpen met mijn zaak.

Kundig en uitermate professioneel

Vanaf het kennismakingsgesprek tot aan de laatste mail ben ik naar volle tevredenheid door Roland De Graauw vertegenwoordigd.

Mijn ervaring met De Graauw Legal Services heb ik als uitmuntend ervaren

Ik had enige juridische hulp nodig in een ontslag procedure en de service die De Graauw Legal Services bood, heb ik als zeer prettig en nuttig ervaren: prettig en snel in communicatie, duidelijk maar ook meedenkend in zaken waar je niet zo snel aan denkt. Ik kan De Graauw Legal Services dan ook altijd aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Ontzettend goed geholpen. Deskundig, accuraat en duidelijke communicatie.

Zowel het juridisch advies als persoonlijk contact heb ik als meer dan uitstekend ervaren. Het geeft je ook veel rust wanneer je het vertrouwen hebt dat je zaak echt goed en professioneel behandeld wordt. Mocht je in de situatie zitten dat je overweegt een arbeidsjurist te contacten, ik kan Roland de Graauw zeer zeker aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Betrokken en deskundige jurist die het voor je opneemt!

Dit was de eerste keer dat ik te maken kreeg met ingewikkelde werksituaties, zoals een verstoorde arbeidsrelatie en het opstellen van een vaststellingsovereenkomst. Zijn communicatie is snel en vriendelijk, wat mij de ruimte gaf om goed na te denken over keuzes. Hij nam moeilijke gesprekken met mijn werkgever over en dat zorgde voor rust. Voor iedereen die twijfelt en al worstelt met een moeilijke werksituatie: laat je adviseren door Roland, een ervaren jurist die je helpt om te komen tot een vaststellingsovereenkomst waar je je prettig bij voelt.

• Betrouwbaarheid

goede bereikbaarheid en snelle service

Laagdrempelig, vlot contact, duidelijke communicatie, en ik werd van het hele traject goed op de hoogte gehouden. Duidelijke kennis en deskundigheid op het gebied van VSO's.

• Betrouwbaarheid

Prettig contact en snelle en goede afhandeling

Mr. de Gaauw kan ik van harte aanbevelen. Ik heb het hele proces en ons contact als zeer prettig ervaren en ondanks dat een ontslag natuurlijk nooit fijn is, kijk ik er nu met een goed gevoel op terug.

• Betrouwbaarheid

Scherp, accurraat, kundig en aansluitend bij mijn behoeftes en wensen

Ik ben snel en kundig geholpen. Mijn eigen aangedragen punten zijn goed meegenomen en aangevuld met en aangevuld met delen waar ik zelf geen weet/kennis van had. Ik voelde me gesteund en met aandacht geholpen. Het is fijn om zo iemand aan je zijde te hebben op een moment waarop je ondersteuning nodig hebt.

• Betrouwbaarheid

Correct en goed geholpen.

Zeer correct en goed geholpen. Nam ook de tijd om contact op te nemen. Weet goed waar hij mee bezig is.

• Betrouwbaarheid

Geweldige (snelle) service, erg kundig en komt afspraken na

Roland de Graauw heeft mij binnen een aantal weken enorm goed geholpen in een arbeidsrecht zaak. Supersnelle reactie, professioneel advies en kundige tips om alles tot een goed einde te brengen. Gaf direct gevoel van vertrouwen en heeft dit zeker waargemaakt

Uiterst vakkundig

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad met Roland. Hij was zeer professioneel en zorgde ervoor dat ik meer heb uitgehaald op mijn vso dan verwacht. Ik raad hem ten zeerste aan zodat je niet voor de gek wordt gehouden door je werknemer. Roland kan namelijk snel inzien of je meer recht heb dan je wordt aangeboden (in het geval van een ontslag op initiatief van de werknemer).

Rust en fijne handeling

Ik heb contact opgenomen met Roland in een tijd die voor mij erg stressvol was. Roland heeft vanaf het moment van contact mij duidelijk uitgelegd wat mijn rechten zijn voor mijn specifieke situatie en in goed overleg de onderhandelingen overgenomen. Dit heeft mij heel veel rust gegeven en ook hebben wij samen overlegd wat een optie is waar ik een fijn gevoel bij had. Al met al heb ik een hele positieve ervaring gehad met Roland en hebben wij op het gebied van mijn zaak een resultaat kunnen halen waar ik een fijn gevoel aan over heb gehouden.

• Betrouwbaarheid

Heeft perfect voor mij gehandeld.

Roland is zeer bekwaam, reageert snel en heel duidelijk. Ik wist continu waar we in het proces zaten en hij heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd. Uiteindelijk heeft hij mijn belang heel goed behartigt. Ik zou hem zeer zeker adviseren.

• Betrouwbaarheid

Uitstekend geholpen en geadviseerd!

Ik ben blij dat ik Roland heb ingeschakeld bij het beoordelen van mijn vso. Hij is zeer deskundig, denkt met je mee en houdt rekening met je wensen. Ook het contact verliep zowel per mail als per telefoon prettig en vlot. Uiteindelijk is er toch een beter resultaat behaald dan als ik geen advies had ingewonnen. Ik beveel Roland bij iedereen aan die met een arbeidsconflict te maken heeft of krijgt.

• Betrouwbaarheid

Het was even wennen en aftasten,

Dit was mijn eerste ervaring met juridische bijstand. Het was voor mij echt wel een stap om de beslissing over mijn verdere loopbaan te delen en voor een stukje uit handen te geven. Nu heb ik er een goed gevoel over. De samenwerking en het contact was prima.

• Betrouwbaarheid

Ronald is een top jurist onder de juristen

Ronald reageert snel op het mailverkeer en heeft voor mij meer gedaan dan ik had kunnen dromen. Hij is snel en nauwkeurig. Heeft een luisterend oor. Ik voelde mij heel prettig en op mijn gemak gesteld tijdens het gesprek. Zowel in de mail als telefonisch. Ben blij dat ik hem om advies heb gevraagd. En raad ieder aan om Ronald de Graauw te benaderen.

• Betrouwbaarheid

super geholpen en snel met veel informatie en adviezen.

Erg fijn geholpen en een uitgebreid advies en aanbevelingen ontvangen. heeft erg geholpen om mijn zaak tot een goed einde te brengen.

• Betrouwbaarheid

Helemaal prima! Volledig, doeltreffend, to-the-point, snel en vriendelijke.

Vriendelijke, complete en overzichtelijke input en feedback. Denkt mee met de klant en doet zijn best er het hoogst haalbare uit te halen met het in acht nemen van de wensen van de klant.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende resultaten maar met kantekening

Dik tevreden met het behaalde resultaat tav vaststellingsovereenkomst. Vlotte reactietijden. Verstand van zaken. Enige kanttekening, je hebt als arbeidsrechten-leek soms vragen i.r.t. juridische formuleringen. Wat staat er nu precies èn waar teken ik dan uiteindelijk voor. Ervaring is dat, in mijn geval, razendsnel door de vso werd heen gegaan qua uitleg. Hierbij had ik telefonisch weinig tijd om het ene deel te verwerken, omdat het tweede en/of derde al behandeld werd. Uiteindelijk heb ik voor bovenstaande wel begrip, omdat het voor hen gaat om dagelijks gesneden koek. En tijd is geld. Als tip zou ik willen aangeven; Besef dat de client voor wie je de opdracht uitvoert er niet dagelijks mee te maken heeft. Een wat rustiger - minder gehaast - gevoel creëren, zodat de cliënt ervaart dat je samenwerkt geeft een veel betere client ervaring.

• Betrouwbaarheid

Op zeer korte tijd alles na behoren geholpen

Arbeids ontslag

Perfect geholpen

Door de deskundigheid van de jurist meer uit de ontslagvergoeding gehaald.

Uitstekende service

Prima deskundige hulp bij een arbeidsconflict. Zeer correcte benadering en prettige communicatie. Uitstekende kennis van zaken en relevante adviezen. Uiterst concurrerende tarieven. Kortom een zeer goede service.

Effectief, snel

Na het eerste contact vlot vervolgcontact met over en weer info. Omdat alles telefonisch voor mij wel erg vlug verteld werd alles nog eens via de mail zodat ik alles rustig kon nalezen. Na de diverse over en weer mailtjes om e.e.a. scherper te krijgen, even onderbroken doordat iedereen met vakantie ging, alles weer opgepakt waarna het tot een afrondend geheel kwam. Ook daar weer prima bij geholpen.

Meedenkend en professionele begeleiding

Doelgericht,accuraat,meedenkend.Dat is mijn ervaring met Mr de Graauw. Een fijne manier van werken.

Bedrijfsgegevens

Schipholweg 103

2316XC Leiden

[email protected]

Over De Graauw Legal Services

Wij zijn een informeel en laagdrempelig juridisch advieskantoor dat volledig gespecialiseerd is in ontslagzaken en vaststellingsovereenkomsten. Wij hebben als doel om juridische informatie en rechtshulp toegankelijk te maken voor alle werknemers. Bel voor tips van een gespecialiseerde jurist onze gratis ontslag advieslijn: 0800 - 777 8 999.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.