Hele fijne deskundige dames.

Ik kom hier om een tattoo weg te laseren.En dit werd de eerste keer heel uitgebreid en deskundig uitgelegd.Ook mocht ik altijd na de behandeling nog bellen als dit nodig was.

• Behandeling N.v.t.

Goede uitleg van de behandeling

Heel fijne en professionele behandeling. Goede uitleg.

Fantastische laserontharing

Ik heb eerder bij andere bedrijven laserontharing gedaan, maar helaas is dit nooit met succes afgelopen. Na twee behandelingen bij Derma Kliniek zie ik al veel verschil en vind ik het elke cent waard!

Duidelijke omschrijving van behandeling

Bij derma kliniek geweest voor een IPL huid behandeling tegen roodheid. De behandeling wordt duidelijk uitgelegd en ook de nazorg is uitgebreid toegelicht. Over de resultaten kan ik nog niks zeggen maar ik heb er vertrouwen in. Het niet inspannen na de behandeling had ik graag van te voren geweten.

• Behandeling Couperose & pigmentvlekken behandeling

Snel, eenvoudig.

Ik werd op tijd behandeld. Vriendelijk. Kreeg goed uitleg over wat gaat gebeuren. Ging sneller dan bedacht, beetje gevoelig maar snel afgaan.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Sinds dag één worden wij altijd op de juiste manier behandeld. Altijd op tijd, met een mooie glimlach op het gezicht. Het is niet dat wij alleen behandeld worden maar ook hebben wij een band gecreëerd en dat is het mooiste. De behandelingen zijn super goed. Je ziet na elk behandeling goede resultaat.

Erg fijn

Al een tijde worstel ik met een onzuivere huid, dit is duidelijk een kliniek die de nodige kunde en ervaring heeft. Erg tevreden over de behandelingen!

• Behandeling N.v.t.

Slecht resultaat met Botox, dat ontkend werd

Frons laten botoxen, heb dat in het verleden ook wel laten doen bij een andere kliniek in Amsterdam. Met mooi resultaat. Nu deze kliniek in Rotterdam. Goedkoop is duurkoop. Frons na ruim 2 weken weer terug na eerder amper echt verminderd te zijn geweest. Wat echter wel veranderd is, is dat ik twee gezakte, overhangende zware oogleden en wallen heb sinds de behandeling. Ogen voelen de hele dag zwaar en vermoeid. Op consult geweest maar arts gaf aan dat de behandeling geslaagd was. Hij heeft echter op andere plaatsen gespoten dan ik gewend was (meer richting wenkbrauwen) en veel dieper. Zware ogen krijgen ligt dan op de loer. Deze arts heeft duidelijk weinig inzicht in de anatomie van het gezicht. Doodzonde van toch nog €90. Ik kan niet wachten totdat de boel uitgewerkt is en ik mijn normale oogopslag weer terug heb. Want in plaats van frisser en uitgerust zie ik er nu moe en vijf jaar ouder uit. Afrader!

Al jaren klant en 100% tevreden

Erg fijn om een kliniek en dokter te hebben waar je het gewenste resultaat bij krijgt. Zou niet meer willen switchen naar een andere kliniek, erg blij en tevreden

Amazing

After years of struggle with pimples and scabreus in my back I finally took an appointment at Derma Kliniek. Professional, very well organized and very friendly. Thanks for all the help!

• Behandeling Acne behandeling

top service

Mesotheraphie gaat super goed, tegen kale plekjes. Goede service erg professioneel.

Aanrader

Vriendelijke en professionele arts, die de tijd voor je neemt!

Goed en deskundig

Prettig en deskundig

Top service vriendelijk

Ik kan snel terecht. Loopt meestal goed op tijd. Vriendelijk en er wordt geluisterd wat ik wil

Heel fijn

Ik heb hier een fijne en goede ervaring. Kliniek is ook goed telefonisch bereikbaar en fijne mensen.

Prima!

Ik ben een aantal maal geweest en ben prima geholpen. Dr. Atim is een aimabele en vaardige arts. De dames achter de balie zijn aardig en behulpzaam. Kortom ik beveel de DermaKliniek aan.

• Behandeling Injectables

Siham werkt heel professioneel en bied een goede service aan

• Behandeling N.v.t.

Siham is zeer professioneel en ze doet haar werk grondig en goed.

Professionele medewerkers

Zeer vakkundig personeel en zeer vriendelijk. Zeer hygiënisch.

• Behandeling Schimmelnagels behandeling

Goeie service en ik vind dat de laser werkt! Het is wel belangrijk dat je blijft communiceren met de huidtherapeute

• Behandeling Laserontharing

Er wordt altijd naar je huidwensen geluisterd.

Ik kom hier nu al langer dan een jaar en ik ben zeer tevreden. Mijn huid wordt iedere keer verwend en ik boek resultaat. Er wordt bij iedere afspraak gekeken wat de behoefte is voor de volgende afspraak. Kortom, een echte aanrader!

Fantastic

I’m treating for laser on my legs. I saw good results already from the 1st application. Staff is friendly and prepared. Location is clean with high standards.

Vriendelijk en professioneel

Ik ben pas 2x geweest en zie nu al minder haargroei (laserontharing). Ben tevreden over de professionaliteit en de wijze waarop wordt gewerkt.

• Behandeling Laserontharing

Top service en goede behandelingen

Uitstekende service. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de behandelingen. Een echte aanrader!!

Ik ben erg tevreden

Mijn ervaring ze zijn klant vriendelijk Je wordt goed geholpen

• Behandeling Acne behandeling

Vierambachtsstraat 106 3023AT Rotterdam

Over Derma Kliniek

Wij zijn een medisch en cosmetische kliniek waar kwaliteit, vakkundigheid en gegarandeerd resultaat op nummer 1 staat. Bij Derma Kliniek kunt u terecht voor al uw huidproblemen