Hele fijne service!

Laserbehandeling op de rug gedaan. Zeer professioneel en Jessie loodst je echt goed door de wat pijnlijkere momenten heen! Fijne kliniek, echt een aanrader!

• Behandeling Laserontharing

Plezierige sfeer en fijne uitleg

Voor het eerst peeling en Dermapen behandeling gekregen. Fijne uitleg gehad van Jasmijn.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Fijne duidelijke uitleg over de behandeling

Goed geholpen!

• Behandeling Couperose & pigmentvlekken behandeling

Goede behandeling voor acne

Deskundige behandeling op het gebied van acne. Goede verzorgingsproducten in combinatie met de behandelingen hebben geleid tot een rustigere huid. Wij zijn heel tevreden.

Slechte onprofessionele arts

Als de mogelijkheid bestond had ik een min 5 ster gegeven. Arrogante arts die mij heeft verminkt. Mijn linker wenkbrauw drukt mijn oog zowat dicht en veroorzaakt hoofdpijn.

• Behandeling Injectables

Je voelt je altijd meteen op je gemak, vriendelijk en professioneel

Ik kom nu al een tijdje en de kwaliteit doet nooit ten onder. Ze blijven innoveren en geven gepast advies en nooit dwingend. M’n huid ziet er ook elke keer beter uit, de beste graadmeter.

Professionele en goede behandelingen

Derma kliniek biedt goede en professionele behandelingen. Ik ben erg enthousiast over de producten van Mesoestetic en het advies van Derma kliniek.

Professioneel

Super service

Elke behandeling weer ga ik weg met een goed gevoel. Ik word op mijn gemak gesteld en er wordt goed geluisterd naar je wensen en problemen. Huidtherapeuten die weten wat ze doen!

Zeer positief

Ik ben zeer te spreken over de laserbehandelingen. Na 3 behandelingen zie je al verschil. Het personeel is klantvriendelijk ! Charissa

• Behandeling Laserontharing

Zeer slecht (arts, botox)

Onzorgvuldige bejegening, slordig en snel en bovenal: 0,0 resultaat. Arts werkt in zones ipv in eenheden en gebruikt per zone veel te weinig product. Heb mijn geld teruggevraagd. Had al eens eerder een mindere ervaring met deze arts maar wilde het nog een kans geven. Dit gaat puur om de arts, niet om de andere mensen die er werken want daar heb ik geen ervaring mee.

Geweldige ervaring!

Zeer professionele organisatie. Warm welkom ! Deskundige artsen en werknemers. Je moet

Zéér tevreden!

Hele fijne service en klantvriendelijkheid. Zéker een aanrader voor eeuwige jeugdigheid!

Botox

Ik ben tevreden met derma kliniek

• Behandeling Injectables

Zeer warm ontvangen en goede uitleg over wat er bij je gebeurt.

Ik voel me altijd fijn ontvangen en ben zeer tevreden met de laserontharing van mijn gelaat.

• Behandeling Laserontharing

Al een tijdje in behandeling en super tevreden. Voorzorg en nazorg is altijd top en vriendelijk behulpzaam personeel

Professionele prettige service

Ik kom bij de Dermakliniek voor een laserbehandeling en ik ben erg tevreden. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Daarnaast is de ontharing zeer effectief. Aanrader.

• Behandeling Laserontharing

Very professional service by Sara. Good hygiëne and she did not miss any patch. Very patiënt.

Goede doeltreffende behandelingen

Een vriendelijk en klantgericht team dat goed bereikbaar is, advies geeft en LPG behandelingen goed uitvoert

• Behandeling N.v.t.

Goede ervaring

Goede service en zeer professioneel. Je ziet snel resultaat.

• Behandeling Acne behandeling

Professionele salon met deskundig advies

Professionele salon met deskundig advies. Er wordt uitgebreid de tijd genomen voor uitleg. Verder flexibel en komt afspraken na.

Positief

DermaKliniek heeft een professionele uitstraling. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De lpg behandeling is ontspannen en pijnloos. Inmiddels 12 behandelingen gehad. Ik had wel meer resultaat verwacht.

• Behandeling N.v.t.

Vriendelijk behulpzaam

Altijd vriendelijk geholpen. Gaan Duidelijk en overzichtelijk ter werk.

• Behandeling Schimmelnagels behandeling

Vriendelijk

Semge , mijn vaste behandelaar ga ik moeten missen. Ik hoop op een goede, ook zo vriendelijke en meedenkend invalster. Eentje met passie en inlevingsvermogen. Verder wens ik semge succes.

• Behandeling Laserontharing

Simge is heel vriendelijk en geeft duidelijke informatie

Over het resultaat van de reeks behandelingen kan ik nog niet veel zeggen omdat we net begonnen zijn.

Over Derma Kliniek

Wij zijn een medisch en cosmetische kliniek waar kwaliteit, vakkundigheid en gegarandeerd resultaat op nummer 1 staat. Bij Derma Kliniek kunt u terecht voor al uw huidproblemen