Top, super service en voel me altijd op mijn gemak.

Ik ervaar mijn behandelingen heel fijn en kom met plezier terug

• Behandeling N.v.t.

Ervaring met behandelaar Maurel was heel prettig.

• Behandeling Laserontharing

Fijne en professionele behandeling voor ontharing gehad

Duidelijke uitleg over het proces en de resultaten. De lightsheer laser is een van de meest effectieve methodes en ik ben tevreden over de resultaten en het contact met de kliniek.

Super !,

Deze man is een “wonderdokter” klinkt erg overdreven maar het is waar !,,

• Behandeling Vaatjes behandeling

Ben zeer tevreden

Mijn ervaring bij deze kliniek is super goed kom er al jaren voor botox en nu ook voor de filers erg tevreden.

Kwalitatief, betrouwbaar, locatie

tevreden:)

• Behandeling Injectables

Duidelijkheid over behandeling, vriendelijke behandelaren.

Ik doe de lpg behandeling omdat ik op 1 been vreselijke cellulites heb. Ik zit nu op behandeling 7 en merk duidelijk resultaat. Ik val sneller af en mijn huid ziet er strakker uit. Verder heb ik tot nu toe altijd duidelijke uitleg gehad van de behandelaren en ervaar ik hen als zeer vriendelijk. Ik heb een goed gevoel bij alle dames, dat maakt ook dat ik met plezier terug kom voor de afspraken.

• Behandeling N.v.t.

Cosmelan is een leuke behandeling maar wel pittige Behandeling

Ik heb een tijdje terug Cosmelan behandeling gehad. Het is wel een goeie behandeling maar het is wel een lange Proces. Het is best lang geduurd. Uiteindelijk is goed gelukt. Siham is een Leif en vriendelijk meid. zij heeft mij altijd goed geholpen en ook geeft goede advies.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Heel meedenkend en goed begleid in mijn huidprobleem

Ik ben nu meer dan 1 jaar in behandeling, op het begin had ik steeds een andere behandelaar en dat vond ik wat minder. Inmiddels heb ik nu een vaste behandelaar want dat kan je uiteraard aangeven als je dat liever hebt. Ik voel me op mijn gemak, ik voel me begrepen en het is vertrouwt bij mijn behandelaar. Alles wordt besproken en in overleg gedaan. Ik kan altijd bellen en wordt altijd goed geholpen, of dat nou telefonisch is of in de behandelkamer.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Goede ervaring na eerste behandeling al resultaat er wordt echt voor je genomen. Echt tevreden

• Behandeling Laserontharing

Heel tevreden, goede service en meteen resultaat!

Erg tevreden over DermaKliniek. Je wordt altijd professioneel en vriendelijk geholpen bij iedere behandeling!

• Behandeling Laserontharing

Ik ben blij met de resultaten ik kom al jaren hier.

Tevreden

Ik kom hier al jaren en ben erg tevreden. Afhankelijk van wat ik op dat moment nodig heb. Voornamelijk gezichtsbehandelingen. Lieve dames die je altijd op weg helpen.

• Behandeling Peeling & gezichtsbehandeling

Laserbehandelingen met zorg en aandacht

Bij Dermakliniek word ik ontvangen door vriendelijke en zorgvuldige behandelaars. De behandeling duurt niet lang maar wordt wel met veel zorg en aandacht uitgevoerd. De medewerkers begeleiden me goed door de behandeling en stemmen regelmatig gedurende de behandeling met me af of ik last of pijn ervaar. De kliniek zelf oogt net en professioneel. Ik ben zowel voor het laseren van mijn gezicht (couperose) als mijn bikinilijn en oksels (laserontharing) langs gekomen en ben erg tevreden met het resultaat.

Deskundig advies en behandeling

Behandeling met dermapen, duidelijk verschil in een paar behandelingen. Deskundig advies, ook over producten die bij je huid passen, ook erg vriendelijk.

Fijne service

Ben hier terechtgekomen voor een zeer onrustige huid (schouders en rug). In meerdere behandelingen is er veel vooruitgang geboekt. Er wordt echt met je meegedacht en gekeken naar welke behandeling het beste is in welke fase. Een fijne service

• Behandeling Acne behandeling

Mooie en schone kliniek met vriendelijk en kundige medewerkers!

Mooie en schone kliniek met vriendelijk en kundige medewerkers!

• Behandeling Laserontharing

Hele fijne sfeer en service

Leuk team en een relaxte behandeling. Ik kan niet wachten op de volgende afspraak!

Echt super!!

Prachtige kliniek met heel kundig arts. Erg gastvrije ontvangst. Deskundig personeel en zeer bekwame arts. Uitermate tevreden over de behandeling en resultaat. Dank jullie wel.

Super fijn!

De behandelaars nemen echt de tijd met je en zijn super lief het is altijd gezellig tijdens de behandeling. Je ziet ook al super snel resultaat na een paar behandelingen. Zeer tevreden met DermaKliniek:)

• Behandeling Acne behandeling

Duidelijke informatie, erg behulpzaam.

Super fijne huidkliniek

Een aantal laserbehandelingen gehad en erg blij met het resultaat. Het personeel is zeer vakkundig en legt alles goed uit. Ik kom graag terug en raad het iedereen aan.

Zeer tevreden!

Ik ben nu 4 x wezen laseren en ben erg tevreden. Ik laser bij Jessy en ben erg blij met het resultaat tot nu toe en met haar als mijn behandelaar. Ik raad de kliniek zeker aan.

Super geholpen

Ik adviseer iedereen om hier voor fillers te komen. De arts heeft veel ervaring en voert zijn werk kundig uit. Net als altijd weer blij met het resultaat.

• Behandeling Injectables

Ik kom bij derma voor gezichtshaar laseren. Ik ben tevreden hierover merk al het verschil dat me haartjes dunner terugkomenden minder.

Over Derma Kliniek

Wij zijn een medisch en cosmetische kliniek waar kwaliteit, vakkundigheid en gegarandeerd resultaat op nummer 1 staat. Bij Derma Kliniek kunt u terecht voor al uw huidproblemen