Alles netjes geplaatst, vriendelijk personeel

Goed om te horen dat je ons personeel vriendelijk vindt en dat alles netjes geplaatst is. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Komen afspraken na, makkelijk bereikbaar, goede adviezen en zeer vriendelijk en kundige monteurs.

Super dat de ervaring zo goed was. Welkom bij Zonneplan!

Een perfecte installatie van zonnepanelen

Een paar maanden geleden zijn er zonnepanelen bij ons geïnstalleerd. De offerte en uitleg van het vervolg waren heel duidelijk. De installatie ging perfect en alles werd zo snel en goed afgewerkt dat wij er totaal geen omkijken naar hadden. De zonnepanelen werken prima.

Mooi dat alles zo goed verlopen is en dat je zo tevreden bent. Veel plezier met het opwekken van je eigen zonne-energie!

mijn ervaring met zonneplan is uitstekend

Ik ben tevreden over de zonnepanelen en het verwachte resultaat is zoals afgesproken.

Mooi dat je ervaring uitstekend is geweest. Veel plezier met de zonnepanelen!

Alles netjes geplaatst op het dak, de meterkast strak opgeleverd. De monteurs waren prettig in de omgang, En duidelijk in hun uitleg. En alles netjes achtergelaten.

Super dat alles zo netjes geplaatst is en dat de monteurs zo prettig waren in de omgang. Welkom bij Zonneplan!

Alles is goed gegaan zeer tevreden

Goede ervaringen iedereen aan te bevelen

Fijn dat je zeer tevreden bent. Nog veel zonnige uren toegewenst!

Prima ervaring

Goede ervaring met installatie; netjes uitgevoerd en volgens plan. Zonnepanelen en app werken prima.

Mooi dat de ervaring goed was en dat alles netjes en volgens plan uitgevoerd is. Welkom bij Zonneplan!

Aankoop via telefoon en e-mail, was allemaal heel duidelijk en overzichtelijk. Op de dag van installatie alles probleemloos verlopen, aardige mensen, alles in goed overleg.

Mooi dat je het gemak zo fijn hebt mogen ervaren. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Duidelijk aan de telefoon en betrouwbare monteurs

Met 4 man sterk ben ik in een halve dag voorzien van 11 zonnepanelen , waarbij 1 man mij duidelijk uitlegde wat de monteurs gingen doen. Ook de nazorg was duidelijk en helder hoe alles werkt met de app.

Wat mooi om te horen dat alles zo snel verlopen is! Fijn dat de nazorg en alles goed bevallen is. Welkom bij Zonneplan!

Klantvriendelijk

Over de installateurs alleen maar lof, gaan de hele dag door, vragen vriendelijk of ze gebruik mogen maken van het toilet. Doen gewoon hun ding . Met het bedrijf zonneplan, alleen maar positieve ervaringen. Denken met je mee, alles kan.

Super om te horen dat je alleen maar lof hebt over de installateurs en dat de ervaringen allemaal zo positief zijn. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

Goede en bewame monteurs en vooral heel klantgericht

Fijn dat de monteurs heel klantgericht aan het werk zijn geweest. Welkom bij Zonneplan!

alleen maar positief

fijn bedrijf duidelijke voorwaarden komen afspraken na goede klanten service goede en duidelijke app

Super gaaf om te horen dat je alleen maar positief bent. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

doen wat je belooft

vriendelijke mensen en correcte afhandeling van alle afspraken

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en mooi dat alles correct afgehandeld is. Welkom bij Zonneplan!

Super geregeld van begin tot eind

Prettige communicatie. Snel geregeld. In een middag (ondanks het warme weer van ver over de 30 graden) snel en netjes geïnstalleerd. Vriendelijk en hardwerkend team.

Fijn om te horen dat alle communicatie prettig was en dat alles snel geregeld werd ondanks het warme weer. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Prima service en keurige montage

Afspraken worden prima nagekomen en alles is netjes gemonteerd en uitgelegd.

Hartstikke bedankt voor de complimenten! We wensen je nog veel zonnige uren toe :).

Efficiënt netjes duidelijk vriendelijk snel

Goed geholpen, keurige uitleg en goed te woord gestaan. Installatie ging snel en correct onze wensen zijn hierin keurig meegenomen. Al met al erg positief.

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We waarderen het ontzettend en het feit dat je zo tevreden bent, betekent veel voor ons. We wensen je nog veel zonnige uren toe :).

Overzichtelijk

Duidelijk verhaal. Ze doen wat ze beloven.

Hartstikke bedankt voor het delen!

Perfecte installatie

Team was goed op elkaar ingespeeld. Een paar goede vakmensen. Alles werd duidelijk uitgelegd. Waren en zijn nog 100% tevreden

Super om te horen dat je 100% tevreden bent, dat is wat we willen horen! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring :).

Keurige installatie en alles werkt perfect.

Bedankt voor de compliment! We heten je van harte welkom bij Zonneplan :).

Alles was goed geregeld.

Vanaf het eerste telefoongesprek tot en met het plaatsen van de zonnepanelen ben ik zeer tevreden. Ik heb helemaal niks negatief. Top gedaan!

Alles is netjes en soepel verlopen, zijn ook heel blij met de opbrengst!

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

uitstekend

kan zonneplan zeker aanbevelen

Hartstikke bedankt voor de positieve review!

Prima bedrijf, komen alle afspraken na en communiceren goed.

Reeds op 3 daken zonnepanelen laten installeren door Zonneplan niet als bedrijf maar als particulier. Alle drie de installaties zijn goed uitgevoerd en er is prettig en duidelijk contact over de klus. voor mij: ik vind het echt een aanrader en ook betaling achteraf als alles correct is verlopen is een vertrouwde contractvorming.

Dank je wel voor je positieve review! Super om te horen dat de drie zonnepaneelinstallaties door Zonneplan goed zijn uitgevoerd en dat je tevreden bent over het prettige en duidelijke contact. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

Goede montage

Het bevalt ons goed

Bedankt voor de 4-sterrenreview!

Verschil in gasprijs

Mijn partner en ik hebben wonend in dezelfde plaats nemen energie van zonneplan af. Bijna dagelijks valt op dat er verschillende gasprijs in rekening gebracht wordt. Bij de ene 1,14 en andere 1,17 cent. Contact gehad met zonneplan en melden dat dit niet kan. Het wel degelijk het geval en wil mensen erop attenderen om eens te kijken wat beloofd is in rekening gebracht moet worden ook wel klopt

Burgemeester Roelenweg 13 8021EV Zwolle

Over Zonneplan

Nederlands slimste energiespecialist Zonneplan is Nederlands slimste oplossing voor een lagere energierekening. Met de tools en producten van Zonneplan maak jij stroom slim, groen en betaalbaar. Zo werkt Zonneplan aan de toekomst van energie op het gebied van zonnepanelen, laadpalen en de slimme levering van energie voor Nederlandse huishoudens. Heeft u een vraag of storing? Neem contact met ons op! Wij verlenen persoonlijke service zoals we die zelf willen ervaren. Mail ons op [email protected] of bel 088 020 3011 ma t/m do 08:00 - 20:30 uur vrijdag 08:00 - 18:00 uur zaterdag 09:00 - 17:00 uur