Alles goling gewoon goed volgens afspraak

Eindelijk ee n firma die zich aan de afspraak houdt, op tijd hierbegonnen. Alle rommel mee genomen In een woord fantastisch gedaan.

Wat een super compliment, dank je wel! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

Zeer teleurstellen in veel opzichten

Na een zorgvuldige afweging vooraf hadden we voor Zonneplan gekozen om bij ons 16 zonnepanelen te plaatsen. Dit hadden we beter niet kunnen doen: - beschadigde dakgoten - beschadigd plafond op de zolder waar omvormer opgehangen is - onveilig werken op het dak (geen valbeveiliging), ook na melding hiervan tijdens het tweede bezoek - geen PBM's gebruikt, de term VCA kenden de mannen niet en de medewerker op kantoor die ik hierover aansprak ook niet; - slechts 1 van de 4 monteurs kon Nederlands, nou ja, zéér gebrekkig Nederlands! - twee van de 16 panelen waren beschadigd bij/na de installatie - frame was op diverse plekken beschadigd - DC kabels hingen los op het dak - meer dan een half dozijn peuken op de oprit - boorafval niet opgeruimd, plastic afval onder het dak - onjuiste en dubbele facturen - verlate plaatsing - niet nakomen van afspraken (en niet nakomen van overeenkomst waarop staat dat installatie in 1 dag zou zijn, door hoog, via de eigen zonneplan-academie opgeleide monteurs en bovendien perfect zou zijn). Tot overmaat van ramp wist 1 van de monteurs het te presteren met een poetsdoek eerst zijn schoenen te poetsen waarna hij met dezelfde doek het dak op ging en mijn zonnepanelen ging poetsen. Ik heb gedurende beide dagen wat foto's kunnen maken zodat alles ook nog eens vastgelegd is. Zonneplan blijft duiken, ontkennen en afweren en wijst elke aansprakelijkheid van de hand.

Vanaf het begin tot het einde is alles prima en volgens afspraak gedaan.

Super om te horen dat alles van het begin tot het einde goed gelopen is en dat de afspraken nagekomen zijn. Welkom bij Zonneplan en nog veel zonuren toegewenst!

We zijn er positief over onze zonnepanelen van Zonneplan

Goede communicatie, één contactpersoon, duidelijke planning

Fijn om te horen dat jullie zo positief zijn over de zonnepanelen van Zonneplan. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

tot op heden geen enkele klacht

daarvoor ben ik te kort in bezit van zonnepanelen

Bedankt voor je positieve review!

In 1 woord: geweldig.

Betreft aankoop van laadpaal. Klantvriendelijkheid: uitstekend. Gemak van afhandeling: uitstekend. Beantwoorden van vragen: snel, adequaat, goed, geduldig. Afhandeling na bestellen: keurig, hele makkelijke digitale afhandeling. Installatie: er waren wat onzekerheid m.b.t. loze leidingen en de ligging hiervan. Er werd beloofd dit ter plaatse te beoordelen en daarvoor een goede oplossing te vinden, ook al zou dit een extra bezoek kosten. Alles is ter plekke heel goed opgelost. Eindresultaat: ingecalculeerde meerkosten werden pro-actief teruggeven, binnen 1 dag. Ik kan niet anders zeggen: Zonneplan doet het geweldig.

Super dat je het contact met onze medewerkers als fijn hebt ervaren en dat op de dag van de installatie een mooie oplossing gevonden is voor jouw laadpaal. Dat je ons in een woord als geweldig zou omschrijven vinden wij top! We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

strakke organisatie en dito levering

Zeer goede ervaring met Zonneplan, heb hier 8 jaar gelden al 16 panelen gekocht dit jaar er nog 12 erbij.

Super om te horen dat je twee keer een zeer goede ervaring met ons gehad hebt. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Een zeer behulpzame en correcte uitvoering van alles.

We hebben vanaf de offerte aanvraag tot en met de plaatsing van de zonnepanelen een zeer behulpzame en correcte uitvoering ontvangen.

Wat fijn om te horen dat alles van begin tot eind naar wens is verlopen. Bedankt voor het delen. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Klantvriendelijk

Professionele organisatie. Klantvriendelijk en goede uitleg. Goed bereikbaar voor vragen.

Hartstikke bedankt voor de positieve review! We heten je van harte welkom bij Zonneplan :).

Geweldig van eerste contact tot plaatsing

Fijn personeel, vriendelijk en duidelijk aan de telefoon. Willen je met alle vragen helpen en nemen de tijd voor je. Tijdens de plaatsing dachten ze met alles mee en legde duidelijk uit wat ze gingen doen en wat ik de ochtend kon verwachten. Iedereen was weer bijzonder vriendelijk. Ik zou ze altijd aanbevelen!

Super dat je ons van het eerste contact tot en met de installatie geweldig vond. Ook vinden we het fijn om te horen dat je ons altijd zou aanbevelen. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Super service en uitleg

Goed om te horen dat je onze service en uitleg super vindt. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

Prima kwaliteit goeie service.

Idem

Fijn om te horen dat je onze service goed vindt. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

zeer goed

snelle en goed geïnstalleerd . en niet onbelangrijk op een veilig manier gemonteerd ,dus met een veilige steiger en niet even op een ladder

Super dat de installatie snel verliep en dat de panelen op een veilige manier geplaatst zijn. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

Goed en netjes werkend bedrijf

Erg tevreden

Fijn dat je ons een goed en netjes werkend bedrijf vindt. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Zeer tevreden.

Zeer tevreden met het monteren en de uitleg en de begeleiding

Goed om te horen dat jullie zeer tevreden zijn met het monteren, de uitleg en de begeleiding. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

Geen spijt

Goede ervaring, blij met onze keus Ervaren mensen die alle tijd hebben voor je vragen. Ben niet snel van recensies schrijven maar dit is echt aanrader. Inmiddels ook overgestapt naar zonneplan energie. Ideaal en goedkoper en makkelijk betalen na wat je verbruikt. Voor ons ideaal.

Fijn om te horen dat jullie blij zijn met jullie keuze voor Zonneplan. Ook vinden we het super dat jullie overgestapt zijn naar Zonneplan energie. We wensen jullie nog veel zonnige uren toe!

Alles klopte van wat ik er van verwacht had.

Prima tijdsplanning; snelle plaatsing; uitstekend alles afgewerkt door uiterst vriendelijke installateurs.

Wat een lieve complimenten, dank je wel! We heten je van harte welkom bij Zonneplan.

goed werk geleverd in alle opzichten

kwalitatief hoogwaardige panelen en keurige montage. Erg plezierig dat er na een tijdje gebeld wordt of er nog op of aanmerkingen zijn.

Hartstikke bedankt voor de vriendelijke woorden! We wensen je nog veel zonnige uren toe :).

Uitmuntend

Het gehele proces was uitstekend. Van de afspraak maken tot het plaatsen van de zonnepanelen op zich ging allemaal uitmuntend. M.a.w. wij zijn zeer tevreden.

Als jij tevreden bent, dan zijn wij dat ook! Super bedankt voor de mooie review. We wensen je nog veel zonnige uren toe.

Van begin tot eind, prima service!

Vanaf het eerste telefonische contact tot de oplevering prima verlopen. Tussentijdse vragen zijn prima beantwoord, en als verrassing waren we 4 maanden eerder aan de beurt voor de plaatsing dan de originele planning.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring met ons! We vinden het geweldig om te horen dat alles naar wens is verlopen. We heten je van harte welkom bij Zonneplan :).

De afspraken nakomen

Goed om te horen dat alle gemaakte afspraken nagekomen zijn. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Tot bedrijf komen de afspraken na

Alles ging zoals afgesproken alleen bleek de Zonneomvormer door problemen in de backend regelmatig zijn standen niet kon doorgeven waardoor de autmatiseringen niet werken op de momenten dat er veel zon was wat ervoor zorgde dat er minder zelf werd gebruikt dat mogelijk was

Fijn om te horen dat alle gemaakte afspraken nagekomen zijn. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Zonneplan deed wat het beloofde en ook nog eens op tijd.

Van voorbereiding tot plaatsing van de zonnepanelen was Zonneplan uitstekend bereikbaar, bereid tot overleg en bijstelling en ook nog eens op tijd met de plaatsing ervan. De medewerkers waren service gericht en oefenden nooit druk uit. Er was steeds ruimte om op een besluit terug te komen. De panelen werken prima en leveren de tevoren berekende hoeveelheid Kilowatt op jaarbasis op. Kritisch puntje: de monteer vond de meterkast verouderd en adviseerde deze te laten vernieuwen, terwijl Zonneplan op basis van een foto berichtte dat deze geschikt was voor de installatie van de zonnepanelen. Dat bleek achteraf ook juist te zijn, maar e.e.a. Schiep wel verwarring.

Super om te horen dat je panelen naar behoren leveren en dat je positief bent over onze service. We heten je van harte welkom bij Zonneplan!

Alles netjes geplaatst, vriendelijk personeel

Goed om te horen dat je ons personeel vriendelijk vindt en dat alles netjes geplaatst is. We wensen je nog veel zonnige uren toe!

Komen afspraken na, makkelijk bereikbaar, goede adviezen en zeer vriendelijk en kundige monteurs.

Super dat de ervaring zo goed was. Welkom bij Zonneplan!

Over Zonneplan

Nederlands slimste energiespecialist Zonneplan is Nederlands slimste oplossing voor een lagere energierekening. Met de tools en producten van Zonneplan maak jij stroom slim, groen en betaalbaar. Zo werkt Zonneplan aan de toekomst van energie op het gebied van zonnepanelen, laadpalen en de slimme levering van energie voor Nederlandse huishoudens. Heeft u een vraag of storing? Neem contact met ons op! Wij verlenen persoonlijke service zoals we die zelf willen ervaren. Mail ons op [email protected] of bel 088 020 3011 ma t/m do 08:00 - 20:30 uur vrijdag 08:00 - 18:00 uur zaterdag 09:00 - 17:00 uur