Informatie, communicatie, installatie en de afhandeling helemaal goed verlopen!

Informatie, communicatie, installatie en de afhandeling helemaal goed verlopen! Zeker een aanrader om aan te denken wanneer je offerte's gaat vergelijken. Prima service en ze regelen als van A tot Zon.....

Perfecte attente sales force voor en na de installatie!

Na aanmelding via de website positieve contacten van de afdelingen sales en inplannen van de werkzaamheden bij installatie ! BTW teruggave allemaal verzorgd bij de Belastingdienst en snel ontvangen.

Duidelijk komen gemaakte afspraken na

Een prettige bedrijf vanaf offerte tot plaatsen goede contacten gehad.

Service op zijn best.

Sedert 18 januari 2019 heb ik 14 zonnepanelen. Vanaf dag 1 geen problemen gehad tot 23 mei. De installatie was uitgevallen,... zomaar. Oorzaak: een haperende omvormer. Ikzelf heb het systeem opnieuw gestart met hulp (via telefoon) van de Zonneplanners. (Drie kleine handelingen en 15 minuten reset/wachttijd). Al goed? Maandag 10 juni ...hetzelfde liedje, ergerlijk nietwaar? Dinsdag 11 juni om 09.00 uur de klacht (18xB8) gemeld en donderdag 13 juni om 16.15 uur hing er bij mij een nieuwe omvormer op zolder. Kosten: NUL Euro. Let op: Binnen 48 uur alles geregeld en alle ergernissen achter de rug. Waar vindt je dat? Hulde voor de Zonneplanners!

erg goeie service!

Zou Zonneplan zeker aanraden! werd goed geholpen en alles werd goed uitgelegd.

Snelle en goede service en installatie

Tot in de puntjes verzorgt. En aanbeveling reeds gedaan :-)

Installatie vlot en netjes maar niet volgens afspraak

Zonnepanelen netjes en vlot aangesloten en uitgelegd. Jammer dat zodra de rekening is betaald, ook daarmee communicatie en meewerken vanuit Zonneplan verminderd. De kabel van het dak naar de berging zou (zoals telefonisch afgesproken) via een dakdoorvoer lopen. De installateur had aangegeven dat hij dit niet kon en heeft een gat in de muur (voor aanzicht) geboord. Zij hebben daarbij aangegeven dat Zonneplan dit vaker toe heeft gezegd maar dat ze dit doen zonder op lokatie te kijken en zonder dit aan de installateur aan te geven. Na veelvuldig Zonneplan te contacten hebben ze eerst aangegeven dat ik tijdens de installatie had moeten bellen (met als consequentie dat de installatie mogelijk niet zou kunnen gaan) en dat ze dit bij de installateur na zouden gaan. Na 1,5 week heb Zonneplan maar weer gebeld en zij hebben aangegeven dat ze een offerte hebben aangevraagd en dat ik zit zsm door zou krijgen (ik ben wel heel benieuwd wie deze kosten gaat dragen). Ik zal verder niet uitweiden over het contact gedurende deze 1,5 week, want dit was (na veel toezeggingen vanuit Zonneplan) een eenzijdig gebeuren. We wachten af wat er verder uitkomt en ik zal dit zeker hier doorgeven. Ik raad dus Zonneplan wel aan maar zet alle afspraken goed op papier (handel het niet telefonisch af) en betaal niet eerder tot dat alles voor 100% is afgehandeld Want na betaling vervalt het contact en de beschikbaarheid vanuit Zonneplan.

Dit bedrijf aan te bevelen aan anderen. 100% goed werk geleverd

Prima bedrijf. Alles goed en netjes geinstalleerd. Monteurs ook heel erg vriendelijk en accuraat.

Transparant en meedenkend

heldere uitleg en voorlichting goed aangepast aan onze wensen en mogelijkheden. Klant vriendelijke hulp voor wat nodig is. Een bedrijf met een positieve energie vibe.

Goede service alles perfect verlopen

Ik ben goed geholpen en heb veel plezier van mijn zonnepanelen

Perfecte service

Perfecte service, uitleg en installatie

Komen afspraken NIET na.

Komen afspraken NIET na en kunnen geen fouten toegeven en excuses aanbieden. Beloven de gemaakte schade op te lossen maar blijven uitstellen. Alle contact verliep snel en goed tótdat de zonnepanelen geplaatst zijn. Toen begon de ellende. Zonneplan had Solar OK bv ingeschakeld om de zonnepanelen te plaatsen op 22 april 2019. Met 4 man (1 sprak Nederlands, de andere 3 Pools) waren ze druk bezig. 2 deden het binnenwerk en 2 het dakwerk. Alles leek prima te verlopen. Ze hadden de panelen schuin tegen de muur geplaatst aan de zijkant vd woning alvorens ze naar het dak te brengen om ze te monteren. De laatste paneel die geplaatst moest worden stond nog tegen de muur tot deze omviel of is laten vallen door een monteur en tegen onze bestelbus aanviel. In plaats van het netjes te melden en excuses aan te bieden gingen ze gewoon weg toen ze klaar waren met hun werk. Het leken zulke aardige mannen maar dit is niet netjes. Nog geen 2 minuten nadat ze weg waren zagen we ineens de duidelijke deuken en krassen op de zijkant van onze bestelbus. De breedte gemeten was het precies de breedte van een paneel. Meteen contact opgenomen met Arjen van Zonneplan, onze contactpersoon. Ook hij bood geen excuses aan het stuurde de klacht door naar Lisa van Zonneplan. Zij bood óók geen excuses aan en gaf aan dat we een schadeformulier konden invullen, per post naar haar toe konden sturen en nadat zij het dan ingevuld had zou ze het terugsturen zodat we het beide naar onze verzekeringen konden sturen. Meteen vulden wij een schadeformulier in en verstuurden het. Pas een week later reageerde ze dat ze het door zou sturen naar Solar OK en dat zij het dan in zouden vullen en terugsturen. Prima. Een week later nog niks mogen ontvangen dus Lisa weer gemaild. Even later belde Solar OK dat we het formulier begin van de volgende week konden verwachten. Óók geen excuses. 'Begin van de volgende week' was vorige week. Toen ik vorige week woensdag nog niets had ontvangen heb ik contact opgenomen, hij zei dat

Hallo Nathalie, Zojuist hebben we met elkaar gesproken en onze excuses dat u dit zo ervaren heeft. Het ligt nu bij de verzekeraar en zodra er meer bekend is, hoor ik dat graag! Mocht ik in de tussentijd nog wat voor jullie kunnen betekenen dan ben ik te bereiken via 088 020 3011. ^Lisa van Zonneplan

Goede service en hulpvaardig en vriendelijk personeel

. Goede uitleg bij aankoop zonnepanelen. . Hulp bij digitale aanvraag. . Aanbrengen zonnepanelen na uitleg over de werkwijze. . Vriendelijk en nauwkeurig werkend technisch personeel. . Bij klacht over aflevering zonnepanelen, anders dan afgesproken, in overleg goed en snel afgehandeld. . Maand na aflevering contact over het geleverde. N.B. Opmerking over de monteur die de omvormer heeft geïnstalleerd: Een goede en nauwkeurig werkende jongeman. Het ontbrak hem echter aan ervaring over opties waarop de kabel van buiten naar binnen kan worden aangebracht. Het overleg daarover en zijn soepele manier van inhaken op mijn adviezen heeft tot een heel goed resultaat geleid.

Super snel, goede prijs/kwaliteit

Na 3 jaar ervaring: Het begint met een uitgebreide opgave, snel, duidelijk en compleet met tekeningen en prijsvoorstel, dit zonder persoonlijk te komen kijken. Wij hebben gekozen voor 22 panelen, op platte daken (verdeeld over 3) en bijna op het zuiden. Gasketel voor warm water losgekoppeld en een standaard elektrische Boiler van 80 liter(zelf) geïnstalleerd. Het systeem bewust gekozen voor de Solar-edge omvormer met per paneel apart gerichte stroomafgifte. Goed om "onze fabriek" te zien werken op de bijgeleverde app. Het hele systeem werkt werkelijk perfect en helemaal volgens opgave. Helemaal tevreden!

Goed geregeld!

Van a-z goed geregeld. Snel, vakkundig, goed advies en een super nazorg!

Ik ben zeer tevreden. goede service. Vriendelijke monteurs

Ik heb bij u de offerte aangrvraagd. Kreeg snel antwiord. Nog telefonisch gehad. Vriendelijk gesprek

Genieten van afspraak en personeel wat 100% heeft uitgevooerd

Zeker een aanrader daar de gemaakte afspraken volledig overeenkomen met hetgeen is gerealiseerd. Juiste mensen op het werk is hier van toepassing.

Vandaag de zonnepanelen geplaatst, zeer vriendelijk net vakkundige jongens Chapoo! Erg tevreden over het resultaat goede uitleg gehad alleen maar lof kan het iedereen aanbevelen.Netjes gewerkt alles opgeruimd .
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Zeer tevreden over begeleiding vanaf offerte tot en met de vakkundige installatie Super begeleiding en nu maar gaan terug verdienen Kan zonnepanelen 100% aan bevelen
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Duidelijke voolichting, na de bevestiging van de offerte is de afspraak zo gemaakt. Ook als de zonnepanelen zijn geïnstalleerd houden ze nog contact . De installatie is uitgevoerd door vakbekwame en nette installateurs. Houden zich aan de afspraak. Als je nog met vragen zit , ze staan je altijd te woord. Alles gaat in overleg. Echt een aanrader.

• Prijs / kwaliteitverhouding

Zonneplan biedt een duidelijke scherpe offerte aan en komt de afspraken keurig na. Alles rondom de installatie en terugleveren van stroom wordt geregeld. Je hoeft zelf niets te doen. De installatie is keurig en vakkundig uitgevoerd. Kortom een aanrader!!
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Kan er kort over zijn . Hebben de panelen nu een jaar op het dak. Zonnepanelen produceren buiten verwachting . Hoge opbrengst. Over de installatie ook niets dan lof. Kabels erg keurig aangelegd, netjes buiten om, dus geen leidingen in huis. Ben dus een zeer tevreden klanr
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Goede ervaring , duidelijke uitleg , vakkundige installatie , zeer tevreden.
  • Prijs / kwaliteitverhouding

Heldere offerte, bespreken meerdere opties e.d., snelle plaatsing, duidelijke adviezen installateur, alles geregeld met belastingteruggaaf. Na 1 maand al duidelijk dat opbrengst hoger zal zijn dan vooraf verwacht. Met handige app, waardoor je ook nog eens energiebewuster wordt. Complimenten.