Zonnekracht mét Zonneplan levert een ijzersterke transitie op!

Door vakkundigheid en snelle levering van de Zonneplan medewerkers hebben wij in zeer kort termijn ons milieudoel weten te realiseren. Daar zeer wij zeer tevreden over.

Wauw, wat mooi dat jullie zo bezig zijn met verduurzaming en dat wij ons steentje konden bijdragen. Op naar een groene toekomst💚

Zeer betrouwbaar bedrijf en doen wat ze beloven

Ik ben super tevreden over Zonneplan. Het contact met Zonneplan medewerkers is is zeer fijn en helpen ze je daar waar nodig. Alles is vanaf het begin goed verlopen en wordt alle administratieve rompslomp zoals teruggave van BTW voor je geregeld. De installatie verliep naar volle tevredenheid en werd uitgevoerd door vakkundige en vriendelijke medewerkers die met de klant meedenken. Nadat ik later, na installatie een kleine beschadiging zag aan één van de panelen werd deze zonder problemen in “no time” vervangen. Ik kan Zonneplan van harte aanbevelen.

Geweldig om je positieve review te lezen, Jan. Super dat je ook zo enthousiast bent over onze service na installatie. Dat is natuurlijk minstens zo belangrijk.

Super proffesioneel bedrijf

Van begin tot eind (incl. minimale nazorg) door de medewerkers van Zonneplan perfect verzorgd! Klasse werk en service! Hier word je nog geholpen zoals iedereen graag wil. TOP!!

Hier worden we heel blij van, Ton! Hopelijk maken de opbrengsten je net zo enthousiast!

Zeer tevreden!

Wij hebben op 28 juni 2021 12 panelen laten plaatsen. Zeer tevreden over de communicatie tijdens het bestelproces. We hadden veel vragen zijn keurig te woord gestaan. Er waren wat aanpassingen nodig in mijn meterkast dit zat was all in de prijs. In 1 dag dag geplaatst door een vriendelijk team. De app werkt ook heel prettig. Wij zijn er blij mee, heb al een link doorgestuurd naar vrienden. Bedankt voor de goede service!

Geweldig dat we je zo blij hebben gemaakt dat je ons ook bij anderen aanbeveelt. Een groter compliment kunnen we niet krijgen💚

Daad bij woord

Na een deskundig advies en uitgebreide toelichting overgegaan tot aanschaf van zonnepanelen van Zonneplan. Op de afgesproken datum werd onder toezicht door 4 man sterk in korte tijd de installatie uitgevoerd. Alles werkte en werkt nog steeds conform afspraak. Ook de administratieve en financiële afhandeling is keurig conform afspraak afgehandeld. Kortom: Daad bij woord :-).

Dat is een prachtige samenvatting waar we trots op zijn, bedankt voor het delen van je ervaring!

Uitstekende service. Dit bedrijf is een voorbeeld voor andere bedrijven!

Zonneplan komt de gemaakte afspraken helemaal na en bevelen wij graag aan!

Wauw, bedankt voor deze prachtige 10 en voor de mooie woorden!

Zeer positief

Goed goed geholpen goed gemonteerd kortom alles goed gegaan

Bedankt voor deze pracht-acht. Veel zonuren gewenst!

Geweldig!

strak omlijnd plan, ontzettend goede afhandeling en denken met je mee

Geweldig dat je je ervaring hier deelt, Monica! Bedankt voor de 5 stralende sterren✨

Zeer prettig van begin tot eind!

Vanaf de aanbesteding tot het aanbieden van de offerte en de montage van de zonnepanelen in een korte periode een zeer prettige ervaring. Vooral de persoonlijke begeleiding ook op digitaal vlak verdient alle lof! De plaatsing nam een halve dag in beslag, daarin begrepen 8 panelen aanbrengen, elektriciteitskabels aanpassen en omvormer plaatsen. N.b. 2 verweerde panlatten werden kosteloos vernieuwd. De kwaliteit - prijsverhouding is uitstekend.

Super dat de installatiedag soepel verliep en dat de panlatten vervangen zijn. Zo hoort het! Op naar een zonnige toekomst😎

probleemloos en vlotte installatie van de panelen.

Zonneplan is een prima bedrijf dat goed communiceert met de klant De installatie is vlot en goed gedaan.

Fijn dat alles zo goed is gegaan. Bedankt voor het delen van je ervaring💚

Geweldig goed geholpen! Kan altijd bellen of mailen reageren altijd snel top!

Wat fijn dat je ons zo waardeert, Thijs! We staan inderdaad altijd voor je klaar, ook na installatie.

Zonneplan werkt accuraat en zeer klantvriendelijk

Medewerkers van zonneplan zijn goed op de hoogte van de persoonlijke situatie. Erg vriendelijk en behulpzaam. Via mail werd een stappenplan bijgehouden. Alles verliep volgens afspraak. Het plaatsen van de zonnepanelen verliep ordelijk en snel. Medewerkers stemmen hun werkzaamheden goed op elkaar af.

Wat goed om te horen dat je zo over ons te spreken bent. We stoppen een hoop energie in onze communicatie, zodat dit zo soepel mogelijk gaat en zodat je er zelf weinig werk van hebt. Geweldig dat je dat ook zo ervaren hebt😊

Uitstekende voorbereiding en uitvoering

Heldere voorstellen, goed inspelen op vragen tot aanpassingen van ontwerp, week voor plaatsing voorstel tot upgrading panelen met meer rendement zonder meerkosten, opbrengst over 3 jaar is circa 7 % meer dan prognose in offerte. Snelle en adequate aanleg van de panelen door een door Zonneplan gecontracteerde installateur.

Super om te horen dat de panelen al boven prognose presteren, dat is de kers op de taart. Op naar veel zonnige jaren😎

Afspraak is Afspraak

Vanaf mijn eerste kennismaking met Zonneplan t/m het vertrek van de monteurs, zijn de werkzaamheden prima volgens planning verlopen. Zeer tevreden over Zonneplan. Zeker een aanrader voor diegene die interesse hebben in Zonnepanelen.

Bedankt voor je mooie review en voor de aanbeveling, Math!💚

Geweldig geregeld

Goede monteurs die netjes werken en goed alles uitleggen!

Kijk, zo hoor het ook. Fijn dat je zo positief bent, Menno!

Probleemloos en volges verwachting

Ik ben zeer tevreden over de zonnepanelen van Zonneplan. De installatie verliep probleemloos en de service is prima. Ook de app werkt goed en zodoende kun je gelijk je opbrengst bekijken en vergelijken.

Super dat we je verwachtingen hebben waargemaakt, daar doen we ook ons best voor. Dan hopen we dat zon haar verwachtingen ook waarmaakt, zodat je lekker veel energie opwekt!

Uitstekend.

Vanaf het eerste telefooncontact tot en met het leggen van de panelen zijn wij zeer tevreden. Er is super netjes gewerkt en met het plaatsen van de meters binnen werd er ook esthetisch meegedacht door de mannen. Ook na het plaatsen blijft het lijntje kort. Aanrader!

Yes, wat een prachtige score, bedankt! Leuk om te horen hoe je het hele proces hebt ervaren, dat doet ons goed!

Gewoon erg goed.

De panelen en de omvormer werken naar de volle tevredenheid.

En zo hoort het ook, Joop! Op naar veel zonnige jaren🌞

Ik heb de zonnepanelen sinds een half jaar en het doet tot nu toe erg goed . Het werk goed en ik ben erg tevreden erover. Ik zal in de toekomst de Zonneplan wel aanbevelen aan iedereen. De jongens die bij Zonneplan werken zijn snel , efficiënt en bieden goede service. Zeker een aanrader !

Wauw, wat een mooie score, bedankt! Goed om te horen dat het eindresultaat bevalt. Daar doen we het voor!

Prima kwaliteit en service.

Het hele proces van voorlichting, offerte en plaatsing verliep perfect. Na afloop werden wij nog een paar keer gebeld om te zien of alles nog steeds naar wens functioneerde. Echt een aanrader!

Bedankt voor deze stralende review, Hein. Super om te horen dat je zo enthousiast bent!

goed meegedacht

Zonneplan heeft goed meegedacht in alle fasen. Dit betrof het opstellen van een legplan voor 10 panelen, de stringverdeling, de plaats van de omvormer en het kabeltraject naar de meterkast. De monteurs werkten keurig, de panelen liggen er strak op en ze lieten het werk netjes achter. Ook de nazorg werd stipt uitgevoerd. Een tevreden klant.

Dat zijn mooie woorden, Hans. Fijn dat het hele traject van een leien dakje ging. En nu is het aan de zon om haar werk goed te doen!😎

Goede service en snel

Bedankt voor de mooie 10!🌞

prima bedrijf

nu na 3 maanden zonnepanelen van Zonneplan zijn wij dik tevreden met de voorzorg plaatsing en nazorg door dit bedrijf.Een grote pluim is hier op zijn plaats

Super dat je zo positief over ons bent, bedankt voor het delen van je ervaring! Veel zonuren gewenst🌞

Van begin tot afgehandeld zoals beloofd

Het begon met goed advies gesprek, vakkundig en realistisch Monteurs kwamen op de afgesproken dag en en tijd, werkten netjes en vakkundig en alles weer netjes achter gelaten Ook is het Btw terug gave door hun geregeld en en goed afgehandeld Nee wij zijn super tevreden, mochten we gaan verhuizen en er zijn daar geen zonnepanelen bel ik zonneplan gelijk weer

Geweldig dat je ons aanraadt en dat we 5 sterren van je krijgen. Een groter compliment kunnen we niet krijgen😎

Planning was prima. Uitvoering kan stuk beter.

Installatie wordt uitbesteed. Bij boren gat voor kabel is waterleiding geknapt, en is diverse schade ontstaan. Uiteindelijk is alles gerepareerd, echter bij betere voorbereiding waar kabel kan lopen, was dit te voorkomen geweest. Bij afhandeling ligt de bal volledig bij de klant. Zonneplan blijft wel positief in gesprek, maar kan als eindverantwoordelijke zich veel meer laten zien, in het oplossen en qua betrokkenheid. Gehele proces heeft bijna 2 maanden gekost.

Bedankt voor je duidelijke feedback op de afhandeling van de schade. Dat zijn signalen die we serieus oppakken. Het moet niet zo zijn dat je het gevoel hebt dat je zelf overal achteraan moet gaan. Daar gaan we aan werken. Fijn om te horen dat het is opgelost en dat het genieten van zonne-energie nu kan beginnen. Veel zonuren gewenst!🌞

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 85.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.