heel positief

De aanbieding van zonnepanelen was een mooi aanbod, de plaatsing van de zonnepanelen verliep voorspoedig nadat de eerste afspraak moest vervallen wegens stormachtig weer, men werkte nauwkeurig en netjes en men gaf goeie informatie over het gebruik van de panelen en de omvormer. Dus ik ben zeer tevreden met de aanschaf die onze energie rekening behoorlijk zal doen dalen

Dat is een stralende beoordeling, Lodewijk!✨ Geweldig dat je zo enthousiast bent. Fijn dat de installatie goed is afgerond en dat het opwekken van zonne-energie goed gaat. Op naar veel zonnige jaren!🌞^Saskia

Prima geregeld!

Van tevoren goed contact, heldere uitleg. Na en tijdens plaatsen allemaal prima geregeld!

Dat is een prachtig cijfer, bedankt!πŸ’š Super dat je zo blij bent met onze manier van werken. Veel stralende dagen gewenst!🌞^Saskia

goede voorlichting

gezien mijn leeftijd die boven de 69 is kom ik niet in aanmerking voor een lening bij de bank. en na 6 tot 8 jaar wordt het pas interessant voor mij daarom zie ik er verder van af . verder was de uitleg heel goed te volgen de dame aan de andere kant van de lijn heeft mij alles duidelijk uitgelegd . chapeau .

Bedankt voor dit prachtige cijfer en de mooie beoordeling! Het is natuurlijk erg jammer dat we u niet tot onze klanten kunnen rekenen, maar we vinden het erg leuk dat u alsnog zo'n mooie review over ons schrijft! Nogmaals bedankt hiervoor.πŸ’š Nog veel zonnige jaren gewenst!🌞^Saskia

Duidelijk, betrouwbaar en goed geregeld volgens afspraak.

Naar veel zoekwerk toch bij zonneplan uitgekomen, in mijn ogen een duidelijk en betrouwbaar bedrijf, dat is toch alles wat we willen tegenwoordig ! Daarnaast wordt er ook nog eens kwaliteit geleverd door vakmannen ( Team Eindhoven ) die weten waar ze over praten en zeer netjes werken. Zonnenplan houdt zich aan de afspraken dus....TOP !!!! Op naar een zonnige toekomst ! Bedankt zonneplan en Team Eindhoven !

Wauw, wat een prachtige review en wat een mooi cijfer!😍 Super dat je zo enthousiast bent, daar doen we het voor!πŸ’š Geweldig dat het gehele traject naar wens is geweest. Ik zal dit leuke bericht delen met team Eindhoven, want dat hebben ze dik verdiend. We sturen extra zonnestralen je kant op!πŸ˜‰πŸŒž^Saskia

Goed werk

De aanvraag is goed verlopen. De BTW-aangifte netjes verzorgd en had snel de BTW retour. De installatie verliep vlotjes en de installateurs hebben goed werk geleverd. Met de app op mijn telefoon kan ik goed volgen wat de stroomproductie van mijn panelen zijn.

Wat fijn dat alles goed werkt, dat de btw snel teruggestort is en dat je zo blij bent!🌞 Dat maakt ons heel blij! Veel zonuren gewenst!😎^Saskia

Bijna perfect

Goede groep installateurs. Zeer beleefd en bekwaam. Uitstekende nacontrole op het geleverde werk. Ook met de belastingdienst is alles in orde gekomen.

Bedankt voor deze prachtige review!πŸ˜ƒ Super dat het gehele traject soepel verlopen is. Daar doen we het voor!πŸ’š Veel plezier met de zonnepanelen!🌞^Saskia

Alles zeer goed verlopen

Zeer tevreden met Zonneplan, in feb de scherpe offerte en afgelopen week zeer netjes de panelen geplaatst. Ook goede communicatie, snel en duidelijk, top. Vorige week gelegd, inmiddels 100kwh geleverd β˜€οΈβ˜€οΈβ˜€οΈ

De zon gaat nΓ³g feller schijnen bij het lezen van deze review!✨ Wat een mooie beoordeling, bedankt! Fijn dat alles zo goed is verlopen en dat de opbrengsten lekker binnendruppelen. Met deze mooie dagen is dat een ultiem cadeautje natuurlijk.πŸ˜ƒ Op naar nog meer van dit soort dagen!🌞😎^Saskia

Super heel fijn geholpen met alles

Echt vanaf het eerste telefonisch contact tot de laatste keer contact, super geholpen. perfecte afwerking

Wauw, dat zijn vijf stralende sterren!✨ Super dat je zo enthousiast bent, daar worden we heel blij van!πŸ˜ƒ Bedankt voor het schrijven van deze mooie review en nog veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞^Saskia

Deden wat ze beloofden.

Offerte aangevraagd. Niet wezen schouwen. Van afstand huis en garage kunnen zien en mogelijkheid besproken. Steeds nagekomen wat beloofd werd. Zonnepanelen liggen nu bijna een jaar. Tot nog toe erg tevreden!

Dat zijn mooie woorden, Evert Jan!πŸ˜ƒ Fijn dat onze manier van werken zo goed is bevallen, dat vinden wel leuk om te horen.πŸ’š Op naar nog heel veel zonnige jaren!🌞^Saskia

Vriendelijke monteurs. Werken netjes, goede omgang met elkaar. Klantgericht en naar wens! Goede uitleg en keurig werk!!! Een tip: Kruimel dief in de auto voor het beetje rommel wat ze maken op te ruimen.

Wauw, dat is een prachtig cijfer!πŸ’š Bedankt voor de mooie review met de goede feedback. Daar kunnen we iets mee!πŸ‘ Veel plezier met de zonnepanelen gewenst!🌞^Saskia

Top geregeld

Werd vriendelijk geholpen, ook voor vragen staan ze (telefonisch) klaar. Plaatsen ging soepel en ook vriendelijke monteurs. klein minpuntje: Heel veel administratief werk om eindelijk alles geregeld te krijgen met een gemeente lening.

Bedankt voor je prachtige review!πŸ’š Super dat je ons met een 9 beoordeelt! De feedback over de administratieve handelingen voor de lening is iets dat we vaker horen. We gaan kijken of we hier zelf nog iets in kunnen verbeteren en we zullen dit terugkoppelen aan de instanties die deze processen beheren. Wie weet kunnen we elkaar daarin ondersteunen! Nog heel veel zonnige jaren gewenst!🌞^Saskia

Professioneel en klantvriendelijk...precies zoals het moet.

Vanaf aanmelding tot levering een prima aanpak! Dank daarvoor.

Wauw, een 10!πŸ’š Geweldig dat je ervaring zo positief is!πŸ˜ƒ Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring hier te delen. Laat die zon maar schijnen!🌞^Saskia

netjes en snel

de heren die bij mij thuis de zonnepanelen kwamen plaatsen gingen snel en netjes te werk. Alles werdt naderhand opgeruimt en ze gingen niet weg voor ik tevreden was over het resultaat.

Dat is super mooi om te horen! Bedankt voor het delen van je enthousiasme, dat waarderen we heel erg.πŸ’š We sturen extra zonnestralen je kant op πŸ˜‰πŸŒž^Saskia

Prima werk

Om 8 uur begonnen met de installatie van 10 panelen en om 14.00 uur waren de monteurs al weer weg. TOP.

Dat is lekker snel! Super dat je niet alleen blij bent met de snelheid, maar ook met de kwaliteit van het geleverde werk. Dat is minstens zo belangrijk.πŸ‘ Laat de zon nu maar schijnen!🌞^Saskia

Alles perfect geregeld en als je nog wat wilde weten, stonden ze voor je klaar

Mijn ervaring met zonneplan is prima verlopen. Na eerst een begroting gemaakt te hebben en een goede uitleg erbij kon je beslissen of je akkoord ging. En ze regelde echt alles, dat je zelf niets hoefde te doen. Uitstekend allemaal.

Dat zijn stralende woorden, Marcel.🌞 Wat ontzettend fijn dat je zo'n mooie ervaring met ons hebt. Daar doen we het voor!πŸ’š Veel plezier met de zonne-installatie gewenst en als er vragen zijn, dan staan we nu natuurlijk ook nog voor je klaar.πŸ˜‰^Saskia

Prima!!!

Vanwege verhuizing hebben we twee keer in enkele jaren zonnepanelen laten plaatsen door Zonneplan. We zijn zeer tevreden over hun aanpak: de kennis, de correcte communicatie, het snel beantwoorden van vragen, de procedure om de BTW terug te krijgen, en de firma's die de zonnepanelen daadwerkelijk geplaatst hebben.

Wauw, jullie zijn een echte vaste klant bij ons! Wat geweldig!πŸ˜ƒ Super dat jullie de tweede keer ook weer voor ons hebben gekozen. Bedankt dat jullie je ervaring hier hebben gedeeld, dat waarderen we heel erg.πŸ’š Veel plezier met de zonnepanelen!🌞^Saskia

Tevreden.

Panelen, 12 stuks, zullen waarschijnlijk net zo veel (waarschijnlijk nog wel meer) opleveren wat was berekend door Zonneplan. Panelen liggen nu bijna 10 maanden op het platte dak.

Dat is een prachtig cijfer, Hans! De beste maanden van het jaar komen eraan, dus de opbrengsten zullen flink stijgen!⚑ Laat die zon nu maar komen.🌞^Saskia

geweldig

Wij hebben de zonnepanelen vanaf vorig jaar zomer en bevalt goed.

Wat fijn om te horen dat het goed bevalt! De mooiste dagen van het jaar komen er weer aan, dus de opbrengsten schieten straks door het dak πŸ˜‰βš‘Nog heel veel plezier met de zonnepanelen!🌞^Saskia

Sterk begin, zwak midden maar een goed einde!

Update! Sterk begin, zwak midden maar een goed einde! Prettige communicatie en een scherpe prijs, prima! Echter: De avond voor montage om 19:00h een e-mail ontvangen van het installatiebedrijf (Smeets Electro) dat de montage de volgende dag niet kan doorgaan, dit zonder opgaaf van reden (installateur verwijst naar zonneplan). Bij mijn werkgever extra vrijaf genomen voor de installatie dag, en bedankt! De volgende dag meteen telefonisch contact opgenomen met zonneplan, reden van annuleren blijft onduidelijk en het maken van een nieuwe montageafspraak is niet mogelijk?!?! Na een aantal dagen blijkt dat de installateur faillissement heeft aangevraagd. Zonneplan heeft een andere installateur ingeschakeld voor het monteren van onze panelen. Ik begrijp dat dit niet van de ene op de andere dag geregeld kan worden. (met iets meer openheid kweekt u meer begrip bij klanten) Montagebedrijf van de Vin (harde werkers die hun uiterste best doen de klant tevreden te stellen) heeft op 13-mrt de zonnepanelen naar tevredenheid geΓ―nstalleerd en inmiddels zijn er meer dan 300 KWh opgewekt. Moet toegeven dat het eindresultaat precies is wat was afgesproken, met een kleine vertraging is alles dus prima verlopen

Bedankt voor de toevoeging bij deze beoordeling. We zijn ontzettend blij dat de installatie naar wens is verlopen en dat de opbrengsten lekker binnenstromen.😎 We sturen extra zonnestralen jullie kant op!πŸŒžπŸ‘^Saskia

van begin tot einde goed geregeld.

Zeer goede service, mails werden binnen een half uur beantwoord, btw teruggave was ook binnen 3 maanden geregeld.

Fantastisch dat je ons met een 10 beoordeelt!πŸ’š We worden er verlegen van. Bedankt zeg!πŸ˜ƒFijn dat je ze enthousiast bent en dat je je ervaring hier deelt. Heel veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Alles is zeer goed verlopen

De begeleiding is zeer goed b ij plaatsing waren er nette monteurs ook de afhandeling na de hand wat betreft teruggaaf btw en monitoring van de panelen . Alles is zeer goed verlopen . Zeker een aanrader .

Wauw, dat is een prachtige beoordeling. Bedankt voor de 5 stralende sterren!✨ Fijn dat je het gehele traject zo positief ervaren hebt. Dat is heel belangrijk voor ons.πŸ’š Nog veel plezier met de zonne-installatie gewenst!🌞^Saskia

Alles doet het prima, halve dag was alles klaar

Vakkundig gemonteerd. Halve dag lag alles op het dag. Na 1 jaar nog steeds erg tevreden!!

Geweldig dat je na een jaar ook nog zo positief op het traject terugkijkt. De mooiste maanden van het jaar staan voor de deur, dus de opbrengsten zullen weer lekker stijgen.😎 Bedankt voor je review!πŸ’š^Saskia

Probleemloze installatie

Ik heb voor Zonneplan gekozen op aanbeveling van 2 andere gebruikers van Zonneplan installaties. Zowel offerte als installatie verliepen probleemloos. Mooie materialen. Bijna onzichtbaar op ons plat dak. Ook de app voor monitoring werkt probleemloos.

Super dat je via anderen bij ons terecht bent gekomen. Dat is natuurlijk de beste reclame!πŸ‘ Fijn dat je zo blij bent ons bent en dat je je ervaring hier deelt. Dat waarderen we heel erg.πŸ’š Veel zonuren gewenst!🌞^Saskia

Zeer tevreden.

Kortom, alles verliep prima !

Yes, dat horen we graag!πŸ’š Bedankt voor deze prachtige 10 en veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Het complete verhaal: installatie, werking en informatie waren top!

Vanaf het begin tot nu toe alles volgens afspraak. Tijdens de installatie gebeurde alles in overleg. Ook de BTW-teruggave werd keurig geregeld. En, niet onbelangrijk, de opbrengst tot nu toe stelt mij zeker niet teleur.

Wat geweldig dat je het gehele traject zo positief hebt ervaren!🌞 Bedankt voor deze prachtige 10. We sturen extra zonnestralen je kant op.πŸ˜‰βš‘^Saskia

Over Zonneplan

Zonneplan is Nederlands #1 zonnepanelenspecialist. Sinds 2012 hebben we ruim 55.000 woningen voorzien van zonnepanelen. Door onze vernieuwende hardware, software en services brengen wij onze klanten zo'n goede ervaring dat ze het doorvertellen. Vanuit onze positie als zonnepanelenspecialist willen wij de energietransitie in Nederland gaan leiden. Wij geloven in een stabiel, duurzaam en CO2 neutraal energienetwerk. Met de Zonneplan app wordt jouw energie slim en werk je aan een echt duurzame toekomst.