Prima bedrijf zich uitende in behulpzaam personeel.

De tien zonnepanelen lagen binnen een uur op het dak. De rommel die binnen werd gemaakt i.v.m. het ophangen van de omvormer, werd keurig opgeruimd. De opbrengst van de panelen is tot nu toe boven verwachting. Kortom ik ben positief.

We zijn heel blij om te horen dat je positief bent over Zonneplan! Bedankt voor deze geweldige review, Maarten! Heel veel plezier met de zonne-installatie en we wensen je veel stralende dagen toe. ^Saskia

Alles verloopt probleemloos.

Het is zeer fijn dat je alles uit handen wordt genomen en men voortdurend de nodige informatie ontvangt. Snelle en goed afhandeling bij zowel plaatsen als belasting gebeuren.

Bedankt voor deze 10, John! Fijn dat je ervaring met ons zo positief is geweest, dat geeft ons energie! Hopelijk geven jouw panelen lekker veel energie ;) Veel plezier ermee! ^Saskia

Kon niet beter

Van offerte tot aan plaatsen super geholpen. Alles beantwoord gekregen wanneer ik ook belde. Met plaatsen ook alles werd zo achter gelaten zowel binnen als buiten dat ik er niks aan hoefde te doen echt top.

Kijk, dat horen we graag, Stefan! Goed om te lezen dat je het gehele traject zo positief hebt ervaren. Heel veel plezier met de zonnepanelen en veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

Zeer goede afhandeling van het gehele traject

Uitmuntende afhandeling van mijn installatie van zonnepanelen zowel in het voorbereidings traject als ook tijdens de installatie.

Super dat je zo blij bent met de manier waarop wij de zonne-installatie hebben uitgevoerd! Bedankt voor het delen van je ervaring en voor het geven van die dikke 10, geweldig! Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

ouderwetse service met een moderne aanpak.

Al lange tijd dachten mijn vrouw en ik al na hoe we konden meedoen in de trend om te bezuinigen op energie. 'n Nieuwe verwarmingsketel en spouwmuurisolatie hadden al een duit in het zakje gedaan en een volgende stap was het aanschaffen van zonnepanelen. Nadat we ons zelf al enige tijd georiënteerd hadden viel er een grote brief in de bus met een uitgebreide informatie van Zonneplan. Nadat de contacten met Zonneplan gelegd waren kwam de uitvoering in een stroomversnelling terecht. 6 febr. 1e contact met zonneplan, 14 febr. ondertekening van de offerte/bestelling, 15 mrt. 10 Zonnepanelen (3000 wattpiek) op de garage, 19 mrt. Alles elektrotechnisch aangesloten en vanaf het middaguur werd onze eerste eigen stoom opgewekt. Ook de BTW teruggave (een flinke klus) werd via Zonneplan direct aangepakt en binnen de te verwachten termijn zonder verdere problemen eind juni ontvangen. De online monitoring via Zevercloud, om de opbrengst van ons systeem dagelijks te kunnen volgen en de diverse overzichten aan de hand van gemakkelijk te hanteren grafieken, zorgen ervoor dat je dagelijks op de hoogte bent van alle mogelijke gegevens van je eigen installatie. Inmiddels (vandaag 12-10-2019) staat onze teller al op 2540 kWh en liggen we ruimschoots voor op onze doelstelling. Met dank aan Zonneplan: Lilianne en Hein.

Geweldig om deze positieve ervaring terug te lezen! Bedankt voor dit mooie verslag, Lilianne en Hein. We gaan er spontaan van stralen! Fantastisch dat de opbrengsten ruimschoots boven verwachting zijn. Dat wordt alleen nog maar meer, dus dat is heel mooi nieuws! We wensen jullie veel stralende dagen toe! ^Saskia

Het is perfect geinstalleerd

Alles in een dag kompleet geïnstalleerd.

Heel erg fijn om te horen dat de installatie vlot en goed is geïnstalleerd, Huup! Bedankt voor het delen van deze positieve review. Ik wens je nog een stralende dag! ^Saskia

Van A tot Z erg tevreden

Van begin tot eind erg tevreden over zonneplan. Het kontact voor de installatie liep erg soepel. Duidelijke offerte met een scherpe prijs. Wachttijd tot installatie viel erg mee. De dag van installatie door een derde partij verliep ook erg fijn. De afwikkeling van BTW teruggave hoefde ik ook niet naar om te kijken, ook erg prettig. De installatie draait stabiel en wekt al behoorlijk stroom op. Met onze 18 panelen van 300WP zitten we nu na 7 maanden over de 4000KwH. Kortom erg tevreden met onze installatie, daarom zou ik zonneplan ook bij een ieder aanprijzen.

We hebben er weer een echte zonneheld bij! Dankzij deze fijne review gaan we stralend het weekend in, Janko! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We worden natuurlijk heel erg blij van blije klanten, want daar gaat het om! Hopelijk heb jij net zo'n stralend weekend als wij. We sturen in ieder geval extra zonnestralen je kant op ;) ^Saskia

Ik ben erg tevreden over mijn zonnepaneleninstallatie.

Vooraf heb ik de offerte van Zonneplan vergeleken met twee andere offertes. Direct vanaf de start verliep de communicatie met Zonneplan op een prettige en adequate manier. In maart 2019 werden de 14 panelen c.a. geplaatst in één dag. De technici van het bedrijf dat hiervoor was gehuurd werkten netjes en snel in goed overleg met mij. Tot op heden lijkt de energie-opbrengst redelijk aan de verwachtingen te voldoen. Natuurlijk kan ik dit pas goed beoordelen na een wat langere periode.

Wat een stralende review, Johan! Geweldig om te lezen dat het hele traject zo goed is bevallen. Kom maar door met die zonnestralen en laat de opbrengsten maar stijgen! ^Saskia

Zeer fijn

Advisering vooraf was heel goed. Zeer vriendelijke heren die de installatie deden, gaven duidelijk uitleg over wat en hoe ze de installatie deden en hoe het werkte. Installatie ging vlot.

Bedankt voor het delen van deze prachtige review! Fijn dat je zo enthousiast bent over Zonneplan. Dat maakt onze dag helemaal goed! Veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

Aan te bevelen.

Heldere info vooraf, goede begeleiding in offerte en subsidieprocedures en keurige installatie!

Daar worden we blij van, Paul! Bedankt voor deze beoordeling. Ik wens je heel veel zonnige dagen toe zodat de opbrengst lekker stijgt! ^Saskia

Toppers daar bij zonneplan

In eeste instantie wilde ik 12 panelen . zonneplan vod dit echter niet verantwoord om te plaatsen vanwege een minimale oversteek bij de nok. Anderen heb ik hier niet over gehoord. dus de panelen bij zonneplan besteld. deze werden door een extern montage bedrijf geplaatst, bij de plaatsing was een dakpan vergeten, s"nachts regende het pijpenstelen waardoor we lekkage hadden opgelopen. Zonneplan heeft alles in werking gesteld om het op te lossen . de verzekering van het montage bedrijf vergoede niet alles , zonneplan heeft voor haar rekening genomen. en tot grote verrassing zat er voor ons een diner bon bij. bij elke telefonische of mail contact altijd vlot een antwoord en vriendelijk geholpen. na een controle van zonneplan zelf , zij er verbeteringen aan gebracht conform de hoge standaard norm van zonneplan. ik kan alleen maar zeggen chapeau Zonneplan.

Bij het lezen van je verhaal begon de zon hier spontaan te schijnen! Wat een fijne review, Jaap! Ontzettend goed om te horen dat je zo positief over ons bent. Een lekkage is natuurlijk niet fijn en daar zit je niet op te wachten, maar gelukkig kwam er na regen snel weer zonneschijn. Ik ben blij dat de monteurs, de collega's van de klantenservice en de adviseur je zo goed hebben geholpen. Daar doen we het natuurlijk voor! Ik wens je heel veel zonnige dagen zodat de opbrengsten lekker omhoog schieten! ^Saskia

Zonneplan heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen en alle beloftes waargemaakt!

Vanaf het eerste contact tot en met de installatie verliep de communicatie vlekkeloos. Duidelijke afspraken, heldere uitleg vooraf en toelichting. Het gehele traject van eerste contact tot offerte en realisatie verliep feilloos. Op de installatie dag verliep ook alles soepel, mede omdat er vooraf al op lokatie gekeken was wat er moest gebeuren, waar lopen we tegen aan met leidingwerk, transport etc. De monteurs kwamen ‘s morgens aan en waren derhalve in no time druk bezig op het dak, in de meterkast op zolder etc. ze wisten precies wat ze moesten doen en waar. Aan het einde van de middag functioneerde alles, de app werd nog even uitgelegd, documentatie achtergelaten en de monteurs vertrokken niet voordat de stofzuiger gepakt werd en alles schoon en netjes werd achtergelaten. TOP!

Wauw, wat een mooie review, super! Niet alleen de installatie zelf moet netjes voor elkaar zijn, maar het is juist ook belangrijk dat alles netjes achtergelaten wordt. Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan. Veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

TOP!

Alles was duidelijk uitgelegd. Met vriendelijk en kundig personeel die alles na installatie ook keurig opruimden. Kortom: Zeer tevreden!

We worden heel erg blij van deze review, Fred, bedankt! Heel veel plezier met de zonnepanelen: laat de zon nu maar schijnen! ^Saskia

Uitstekende service halen je al het werk uit handen.

Van af het begin een goed bedrijf die je al het geregel en btw gedoe uit handen neemt. Als tussentijds de prijzen veranderen geven ze je gelijk een nieuwe offerte. Hierdoor zul je nooit teveel betalen voor goede kwaliteit. Ook het installeren ging makkelijk en zeer professioneel ze denken goed na over wat voor de klant het beste is. in 1 woord geweldig.

Super om te horen dat je ervaring met ons zo positief is geweest! Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we heel erg. Ik wens je veel zonnige dagen toe! ^Saskia

Ik kan geen minpuntje bedenken.

De panelen zijn zorgvuldig geplaatst en werken naar verwachting. Verder verlenen ze goede nazorg. Helemaal tevreden!

Bedankt voor deze TOP recensie, echt super! Fijn dat je zo blij bent met de panelen en dat alles werkt zoals het moet. Veel plezier met je zonne-installatie! ^Saskia

Van begin tot eind is alles naar tevredenheid verlopen.

Eerste telefonische contact verliep meteen heel plezierig. Vervolgens was de installatie veel eerder dan in eerste instantie gedacht. Meevaller dus. Opbrengst tot nu toe ook heel goed.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We zijn heel blij dat alles naar wens is verlopen en dat de opbrengsten zo goed zijn. Nog veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

Goed product door kundige mensen verkocht en gemonteerd

Bij aanvraag kreeg ik goede informatie door geduldige en sympathieke mensen. De administratieve rompslomp wordt goed gedocumenteerd en afgehandeld (BTW teruggave). De montage werd door kundige en aardige mensen geregeld. Ik heb werkelijk op niets van het hele proces opmerkingen. Vanaf montage van de panelen geen omkijken meer naar gehad. De app Solar Edge is super. Je kan hierop zien hoeveel je per dag of maand of totaal hebt terugverdiend wat erg leuk is!

Erg leuk om je positieve ervaring te lezen, Sonja! Dank dat je daar even de tijd voor hebt genomen. We worden er helemaal blij van! Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Duidelijke begeleiding van overweging aanschaf tot installatie en nazorg

De ervaringen met Zonneplan zijn louter positief. Ze hebben me van begin af aan goed begeleid door een goed en realistisch beeld te schetsen van de voordelen van zonnepanelen, wat de kosten zijn en wat er zoal moet gebeuren voordat tot installatie kan worden overgegaan. Nu een jaar na installatie, en een tweetal fantastische zomers, komt de opbrengst van de panalen ruim boven de geschatte jaaropbrengst uit. M.a.w. ik ben als klant meer dan tevreden.

Super om je positieve ervaring terug te lezen, Chris! Fijn dat je de tijd hebt genomen om dit te delen. Zo sluiten we heerlijk deze week af en gaan we lekker positief het weekend in! Ik wens je nog veel plezier met je zonne-installatie! ^Saskia

Tevreden van begin (oriëntatie) tot eind (nu)

Goede duidelijke communicatie Vriendelijke, nette werknemers. Je krijgt wat ze beloven.

Dank voor deze positieve review, erg fijn om te horen dat de algehele ervaring zo positief is geweest! ^Saskia

uitstekende installatie

op een bloedhete dag in 2018 kamen ze de panelen op het dak leggen. De mannen werkte aan een stuk door om maar zo snel mogelijk van dat hete dak af te zijn. De panelen lagen mooi stak op het dak en werkte vanaf de eerste dag grandioos. Nu na 14 maanden heb ik meer opgewekt dan gebruikt. Dus beter dan verwacht was. ik kan het iedereen aanraden als er een beetje zon op je dak komt. bij ons liggen ze op ZO. en dat levert genoeg op.

Wat fijn dat de panelen al boven verwachting presteren, super! We zijn blij om te horen dat het hele traject zo goed is verlopen en dat we er weer een zonneheld bij hebben! Nog heel veel plezier met de zonne-installatie! ^Saskia

SUPER!!

Alles wordt voor je geregeld. Het enige dat je moet doen is een handtekening zetten. Zelfs de rompslomp van de BTW teruggaaf wordt voor je geregeld. Een pluim voor Zonneplan.

Dank voor de pluim, Jan! Dat waarderen we heel erg. Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia

Van begin tot eind een bijzonder klantvriendelijke en vakkundige afhandeling.

Na een duidelijk en eerlijk eerste advies is alles na behoren afgehandeld. De uitgebrachte offerte was duidelijk zoals mondeling besproken. De opbrengst van de zonnepanelen voldoet 100% aan de verwachtingen. De montage verliep vlot en ook de afhandeling van de btw werd keurig voor ons geregeld. Ook de nazorg na enige maanden of alles nog naar wens was bevestigd nog eens de goede service. Zonneplan is zeker aan te bevelen!

Super om te horen, Herman! We hebben er weer een blije zonneheld bij! :) Bedankt voor het delen van je verhaal, daar gaan we van stralen! ^Saskia

Een zeer betrouwbare en prettige partij om mee te werken.

Zonneplan doet wat ze doet, namelijk jou geheel ontzorgen. Zowel in het voortraject als bij de uitvoering en ook maanden later bij de teruggaaf van de btw. Bereikbaar, vriendelijk en geen kleine lettertjes. Ik zou direct weer voor Zonneplan kiezen.

Fijn dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen, Hugo! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat je zó weer voor ons zou kiezen. Daar doen we het voor! ^Saskia

De investering voor zonnepanelen is het dubbel en dwars waard!

Dat ik in 2018 zonnepanelen liet plaatsen was een goed besluit. ‘Zonneplan’ prognotiseerde de jaaropbrengst van de 10 panelen. Ruimschoots werd opbrengst overtroffen. Dankzij het mooie zomerweer van 2018. Het laat zich aanzien dat ik binnen 6 tot 7 jaar mijn investering terugverdien.

Bedankt voor het delen van deze mooie review, Jan! Het lijkt er inderdaad op dat de investering zich al aan het terugverdienen is! Daar worden we blij van. Nog heel veel zonnige dagen gewenst! ^Saskia

Goede snelle communicatie, goede uitleg, binnen 2.5 uur installatie geplaatst. Btw teruggave prima geregeld. Alleen maar lof

Dat zijn nog eens fijne complimenten om te ontvangen, bedankt Arie! Alleen maar lof voor deze fijne review :) Veel plezier met de zonnepanelen! ^Saskia