Mooie materialen en goede service

Al een paar jaar overwegen wij om zonnepanelen aan te schaffen maar het was er nog niet van gekomen. Zonneplan heeft ons goed geïnformeerd en ook de tijd gegeven om alles op een rijtje te zetten. We kregen een duidelijk aanbod met een plan op maat. Eenmaal akkoord was het snel geregeld. binnen een halve dag lagen de panelen op twee verschillende dakdelen, was de aansluiting van de omvormer geregeld en was alles netjes weggewerkt. De opbrengst is zoals beloofd en goed te volgen in de overzichtelijke app. Tot nu toe nog geen moment spijt gehad.

Helemaal tevreden

Heel netjes, alles volgens afspraak en hele duidelijk uitleg. Nog maals bedankt

Duidelijke en goede service

goede service en doen wat afgesproken is. Werken netjes.

Super om te horen dat alle afspraken zijn nagekomen en er netjes is gewerkt.

uitstekend, professioneel, keurig personeel

Plaatsen van de panelen ging uitstekend, en namen de tijd om e.e.a. uit te leggen en te laten zien dat het werkte.

Goed om te horen dat de installatie uitstekend is verlopen! Welkom bij Zonneplan!

Prima, topkwaliteit! Tegen een goede prijs.

Prima techniek, zowel qua hardware als Software. Kundige monteurs die efficiënt werken. Uiteindelijk een mooi product waar Ik met veel plezier gebruik van maak. Ik overweeg nu de aanschaf van een thuisbatterij.

Fijn om te horen dat je de hardware als software van ons product goed vind! En goed om te horen dat je er met veel plezier gebruik van maakt!

Na een goede intake, zeer snel voorzien van zonnepanelen.

Na een tip van de buren heb ik via de zonneplan website mijn gegevens achtergelaten. Vrij snel heb ik twee gesprekken en een duidelijk offerteplan ontvangen. Binnen een week lagen de zonnepanelen op ons dak, werkend en aangesloten. Alles is zeer eenvoudig uit te lezen via de app op de telefoon. Zeer nette prijs voor een goed werkend product. Wij zijn erg tevreden en bevelen het iedereen aan. Soms kan het namelijk ook eenvoudig zijn.

Wat een prachtig compliment! Super om te horen dat jullie zo tevreden zijn en ons aanbevelen. Bedankt voor deze mooie review en welkom bij Zonneplan!

Professionele installatie en perfect werkende app!

professioneel, snelle installatie, handige app. En alles werkt uitstekend!

Wat goed om te horen dat alles uitstekend werkt. Bedankt voor deze mooie review en welkom bij Zonneplan!

Snelle levering en prima service!

Laadpaal kon snel worden geleverd. Installateur werkte netjes en heeft alles goed uitgelegd. Echt een aanrader.

Fijn om te horen dat de laadpaal snel werd geleverd en dat u te spreken bent over onze installateur. Bedankt voor de mooie review!

Fijn contact, netjes geinstalleerd

Heel duidelijk met de adviseur van Zonneplan een offerte en afspraak gemaakt wanneer de laadpaal geïnstalleerd zou worden. Monteur is na het aanpassen van de meterkast naar 3fase langs geweest om de laadpaal op 3fase aan te sluiten.

Bedankt voor dit mooie compliment. Goed om te horen dat u tevreden bent. Welkom bij Zonneplan!

Duidelijkheid

Helder verhaal, meedenkend en oplossingsgericht. Installatie laadpaal vanuit meterkast bijzonder goed verlopen.

Fijn om te horen dat de installatie van de laadpaal zo goed verlopen is. Bedankt voor deze review!

Ben zeer tevreden met Zonneplan. Thuisbatterij voldoet aan verwachting. Alles netjes geïnstalleerd en achtergelaten. Goede service.

Goed om te horen dat je tevreden bent met de thuisbatterij. Een echte voorloper! Fijn dat de installatie ook netjes is verlopen. Veel Powerplay opbrengsten toegewenst!

Goede en snelle levering

Na de offerte een snellen plaatsen van de panelen met goede en vriendelijke monteurs. Een juiste uitleg van wat er ging gebeuren en hoe het werkte.

Goed om te horen dat alles goed is verlopen en dat je een duidelijke uitleg van alles hebt gekregen. Welkom bij Zonneplan!

Komt gemaakte afspraken na.

Komen gemaakte afspraken na en de panelen werken zoals beloofd.

Bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Welkom bij Zonneplan!

Zonneplan is een innovatieve provider, voorteffelijk in de communicatie en uitermate transparant.

Zonneplan heeft begin 2024 mijn laadpaal van 2012 en de groepenkast van 1977 vervangen. Zowel de voorbereidende fase als de uitvoering is uitermate plezierig en efficiënt verlopen. Deze positieve ervaringen hebben er toe geleid dat Zonneplan binnenkort een thuisbatterij bij mij gaat installeren. Door de slimme laadpaal in combinatie met de dynamische beprijzing zijn de laadkosten enorm verlaagd.

Super om te horen dat je het complete proces zo uitermate plezierig hebt ervaren. Met natuurlijk ook fijn, dat de laadkosten enorm gedaald zijn.

Professioneel bedrijf

Op 08 maart is bij ons een 20kw accu geïnstalleerd en dit is allemaal naar volle tevredenheid gegaan. Had eerst mijn bedenkingen over de verdiensten, maar dat gaat heel goed. We hebben nu al 331 euro verdiend en dat in 5 weken. De afspraken zijn goed nagekomen. De monteurs waren heel beleefd en netjes. Alles is in goed overleg gemonteerd en schoon achter gelaten. Na het plaatsen is er door Zonneplan nog een opleverpuntje geconstateerd. Deze is dezelfde week nog uitgevoerd. Ik raad Zonneplan van harte aan bij vrienden en kennissen.

Wat een mooi rendement al! En super om te horen dat je zo positief bent over het gehele proces. Horen graag dat je ons zou aanraden aan vrienden en kennissen. Welkom bij Zonneplan!

Op 26 maart is bij ons een 20kw accu geïnstalleerd en dit is allemaal naar volle tevredenheid gegaan. Had eerst mijn bedenkingen over de verdiensten, maar dat gaat heel goed. We hebben nu al 215 euro verdiend en dat in 2,5 week.

Fijn om te horen dat de installatie naar volle tevredenheid is uitgevoerd. Mooie verdiensten ook al verdiend in de eerste 2,5 week!

Keurig en vlot werk afgeleverd

Enkele jaren geleden al zonnepanelen via Zonneplan aangeschaft en naar volle tevredenheid geplaatst en geven een opbrengst die hoger uitvalt dan de prognose. De service achteraf is ook (zeer) goed en snel. Nu heb ik sinds vorige week een thuisbatterij die tot op heden goed zijn werk doet. Binnen twee uur geplaatst en op de afgesproken tijd en het huis netjes achtergelaten en alle rommel weer mee terug genomen. ik kan verder nog oordeel geven over de opbrengsten hiervan, maar de vooruitzichten zijn veelbelovend en gemiddeld hoger dan de verwachtingen

Wat geweldig om te horen dat je al voor een aantal jaar tevreden bent met onze zonnepanelen en dat de opbrengt niet teleurstellend is, maar juist boven verwachting! Wij zijn benieuwd of de Nexus Thuisbatterij net zo'n succes gaat zijn bij jou in huis. Bedankt voor deze mooie review en welkom bij Zonneplan!

Wij hebben 3 eenheden van Zonneplan en uiterst tevreden over alle 3 de processen.

Wij hebben zonnepanelen (28+14), Thuisbatterij (20kWh) en Laadpaal van Zonneplan. Bij alle drie eenheden was het proces van eerste contact, overleg, offerte, gevolgd door installatie uitmuntend en snel. Ook eventuele vragen werden uiterst correct en snel beantwoord. Kortom wij raden Zonneplan aan iedereen aan.

Wat fijn dat je elk proces die je hebt meegemaakt als uitmuntend en snel hebt ervaren. En voor ons een groot compliment dat je ons aan iedereen zou aanraden, dat horen wij graag! Welkom bij Zonneplan en op naar een mooi rendement!

Vakkundige, vriendelijke monteurs die denken in oplossingen en zeer netjes werken.

Het contact met zowel de adviseurs, verkoop en monteurs is prettig verlopen en het gehele traject is volgens afspraak afgerond. Het plaatsen van de batterij verliep vlotjes en is netjes gedaan. Het bepalen van het kabeltraject werd van te voren goed doorgesproken en was tevens conform verwachting. Ook het plaatsen van een door mij zelf aangeleverde kWh meter werd door de monteur direct meegenomen in de installatie. De installatie en omgeving werd netjes achtergelaten. Ik raad Zonneplan van harte aan bij vrienden en kennissen.

Super om te horen dat het contact met al onze medewerkers prettig is verlopen en dat wij ons aan onze afspraak hebben gehouden. Voor de installateurs ook een groot compliment dat de installatie netjes en vlot verliep. Bedankt voor je mooie review!

Zonneplan heeft bij mij een laadpaal laten plaatsen. Snel en vakkundig geregeld.

Goed om te horen dat je laadpaal snel en vakkundig is geïnstalleerd. Welkom bij Zonneplan!

Ben te vreden over de werzaamheden.

Vriendelijk personeel, heb gevraagd om een aanpassing van aanleg van de stroom kabel in overleg is dit netjes uitgevoerd

Fijn om te horen dat het contact met goed is verlopen. Welkom bij Zonneplan!

Alles was top

Bedankt voor deze mooie review!

Laadpaal wekt prima en is netjes geïnstalleerd

Laadpaal werkt goed. De informatie vooraf was duidelijk. De installatie is netjes gedaan. De app werkt heel goed. Zonneplan is klantvriendelijk en zou ik zeker aanraden. Kortom ik ben heel tevreden.

Verschrikkelijk bedrijf

Voorheen klant geweest in een nieuw pand met 3 meters totdat er huurders in kwamen. Enexis constateerde vervolgens dat er meternummers waren omgedraaid waarvoor een correctie van Zonneplan zou volgen, geen probleem en de correctie netjes betaald. Maar naast een correctie hebben ze bij Zonneplan zonder enig overleg het contract weer in laten gaan. Direct aan de bel getrokken en ik zou teruggebeld worden. Niet dus. Uiteindelijk bij de derde poging zo'n 5 weken verder kwam er een reactie dat het allemaal klopte en dat ik een contract had, maar een bewijs dat ik dit had afgesloten was er niet. Verschrikkelijk eigenwijs, onbetrouwbaar en totaal geen bereidheid om even iets uit te zoeken. In plaats van een excuus blijven ze herinneringen sturen. En dan vinden ze zichzelf de slimste energiespecialist.

Bedankt voor je feedback. Ik zie dat mijn collega nog met jou in contact is om hier een passende oplossing voor aan te bieden.

Onze ervaringen met Zonneplan zijn tot nu toe erg goed!

Vriendelijke medewerkers, duidelijke informatie, snelle en goede installatie. Prijspeil van de zonnepanelen is niet ongunstig.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat alle informatie duidelijk was. Welkom bij Zonneplan!

Over Zonneplan

Nederlands slimste energiespecialist Zonneplan is Nederlands slimste oplossing voor een lagere energierekening. Met de tools en producten van Zonneplan maak jij stroom slim, groen en betaalbaar. Zo werkt Zonneplan aan de toekomst van energie op het gebied van zonnepanelen, laadpalen en de slimme levering van energie voor Nederlandse huishoudens. Heeft u een vraag of storing? Neem contact met ons op! Wij verlenen persoonlijke service zoals we die zelf willen ervaren. Mail ons op [email protected] of bel 088 020 3011 ma t/m do 08:00 - 20:30 uur vrijdag 08:00 - 18:00 uur zaterdag 09:00 - 17:00 uur