Een enorm leuke en comfortabele ervaring.

De ervaring was leuk en comfortabel. Ik was op mijn gemak en werd goed begeleid betreft de verschillende attributen van een trouwpak.

Fantastisch mooie pakken!

Ik ben ontzettend goed geholpen door Linda. Heel veel keuze uit de meest mooie stoffen. Variatie in budgetten. Duidelijk dat zij veel ervaring heeft in wat ze doet. Echt een aanrader!

Uitstekende kwaliteit

Zowel de service als de kwaliteit van het pak en de hulp die ik ermee heb gekregen waren erg goed! Alles klopt en zit perfect op maat. Ik ben er erg blij mee!

Geweldig mooie pakken en perfecte service

Bij SuitsAndTies kun je echt vinden wat je wil, ik keek mijn ogen uit over hoeveel keuze er is over wat voor stoffen er zijn en hoeveel aanpassingen ik aan mijn pak kan hebben. Geweldige service en lekker vlotte praat, heb samen met mijn ouders echt genoten van deze ervaring.

Prachtige maatpakken met oog voor detail, en vriendelijke service.

Linda heeft mij en mijn broer erg goed geholpen bij het uitzoeken van maatpakken voor een bruiloft. De maatpakken kunnen tot in details worden aangepast naar de eigen smaak. Ongeveer drie maanden na bestelling waren de pakken klaar.

Prachtig maatpak en persoonlijk advies!

Linda van Suits and Ties heeft me geholpen aan een prachtig maatpak voor onze bruiloft! De keuze was enorm maar door haar pragmatische en persoonlijke advies kon ik al snel de keuze maken. Ik hoop het pak nog jaren te mogen gebruiken!

Fantastisch en gespecialiseerde zaak voor maatpakken

Na een zoektocht naar een mooie trouwpak zijn we bij deze zaak terecht gekomen. Werd geholpen door Linda waar we vol enthousiasme werden ontvangen. Deze vrouw heeft echt een passie voor het laten slagen voor jou perfecte maatpak, alles moet kloppen en matchen. Dus geen standaard zaak voor zo maar een pak waar het alleen maar om het verkopen van een pak gaat.

Vriendelijk geholpen en een pak op maat en naar eigen wens

Trouwpak gekocht bij suitsandties, vriendelijk en enthousiast geholpen en ze nemen alle tijd voor je om jou pak pak samen te stellen helemaal naar eigen wens!

Enorm goed en fijn geholpen

Ik was opzoek naar een pak voor mijn bruiloft. Een belangrijke en spannende aankoop. Linda heeft mij goed en geduldig geholpen om keuzes te maken uit staaltjes zodat ik nu een super gaaf en uniek pak heb. Enorm blij mee. Dankjulliewel!

Het was echt top! Linda is echt een topper, ze help met alles. Denkt over alles mee en maakt fantastische pakken op maat. Ze hebben mijn echt super geholpen en ben er echt gigantisch blij mee. Ook hebben ze nog een collectie bijpassende schoenen voor bij het pak. Ik ben heel blij dat ik hier ben geweest voor mij pak!

geweldig geslaagd

Suits and Ties had ik online gevonden en was meer dan de moeite waard om de reis naartoe te maken vanuit de andere kant van het land. Vriendelijke en gastvrij ontvangst, alle tijd om kennis te maken en de gelegenheid om alle wensen op tafel te leggen voor een trouwpak. Zeer goede hulp & adviezen uit nagenoeg eindeloze mogelijkheden. Voor ieder wat wils, ook zeker als je op zoek bent naar iets unieks. Gister mijn maatpak mogen afpassen en mee kunnen nemen naar huis. Perfecte service voor het naleveren per post van de nog aan te passen pantalon en de uitgekozen schoenen. Ook voor de kleintjes denken ze mee, want er lag een heel mooi klein strikje klaar in dezelfde stof als mijn colbert. Suits and Ties (Linda) is absoluut een aanrader om te bezoeken voor een zeer mooi, uniek en perfect zittend maatpak!

Geweldig pak en geweldige service

Super netjes en goed geholpen. Je wordt niet veroordeeld om wat je kiest en krijgt goede adviezen. En het pak zelf is ook super!

Goede service! Mooi pak!

Je wordt goed geholpen bij het uitzoeken van een mooi maarpak!

Vriendelijke mensen, goed advies én een uniek trouwpak!

Vriendelijk ontvangen door Linda tijdens onze eerste afspraak voor een trouwpak. Door het ruime assortiment stoffen en kleuren kon ik een mooi en uniek trouwpak samen stellen! Het pak is volledig op maat gemaakt, waardoor het perfect zat. Een echte aanrader!

Perfecte service voor perfecte plaatje

Ontzettend vriendelijk en vakkundig ontvangen. Ruime opties en meedenkend advies gekregen. Net het eindresultaat opgehaald en het staat echt fantastisch! Het hele plaatje klopt. Ben echt enorm blij met deze ervaring en kan het iedereen aanraden!

Goed en vriendelijk geholpen

Wij zijn hier erg vriendelijk geholpen, werd ook echt de tijd voor ons genomen. Alles werd heel rustig uitgelegd, zowel over de keuzes die we konden maken, als over advies geven over bepaalde keuzes van waarom niet of juist wel. Veel opties mogelijkheden. Het eindresultaat zijn we erg tevreden over. Erg fijne stof, mooi gemaakt en goed passend.

Geweldige service!

3-delig pak uitgezocht voor eigen bruiloft. Super geholpen, zeker aan te raden! Denken goed met je mee, nemen ruim de tijd voor je en helpen je met de (vele) keuzes die gemaakt moeten worden. Ook tijdens het passen nemen ze ruim de tijd voor je om te kijken of alles naar wens is.

Ik ben zeer prettig en netjes geholpen, hier stond echt een vrouw met verstand van pakken en liefde voor haar vak!

Super geholpen!

Voor mijn bruiloft heb ik een maatpak aan laten meten. Voor mijn werk draag ik nooit pakken, dus ik had totaal geen idee waar ik allemaal aan moest denken en op moest letten. Ik ben super goed geholpen en ondanks de oneindige keuzemogelijkheden waarvan ik het bestaan niet eens wist heb ik een heel mooi en perfect passend pak waarin ik me goed voel!

Zeer goed geholpen met een super mooi pak.

De eerste keer is een uitdaging veel kleuren diversen materialen maar je wordt er zonder problemen doorheen geholpen. Tweede keer passen van het pak super bijna in een keer passend paar kleine aanpassingen. Derde keer is raak daar sta ik dan in een super mooi pak. Linda is een topper en is erg behulpzaam.

Super !

Super vriendelijk en veel mooie dingen te verkrijgen .

Uitstekend maatwerk

Medio december kwam mijn bestelling binnen - drie maathemden plus twee bijpassende door Linda geadviseerde dassen - en ik was er zo enthousiast over, dat ik er impulsief nog eens vier maathemden bijbestelde. Tot mijn stomme verbazing arriveerden die al drie weken later terwijl ik ze pas begin februari verwachtte. Zo snel zal het niet altijd gaan, en dat kun je ook niet verwachten bij maatwerk als dit, maar ... ik was (weer) erg onder de indruk. De kwaliteit en het comfort van de overhemden van Suits & Ties zijn fantastisch. Ik bestel elk jaar wel wat, altijd naar volle tevredenheid. En nou nog eens een pak aanschaffen daar.

Het was gewoon goed voor elkaar

Goede service. Het paste allemaal goed. En zeer tevreden.

Perfect en erg leuk

Ik heb met perfecte hulp een erg mooi pak uit kunnen kiezen en de hulp was super!! Erg spontaan, totaal niet ongemakkelijk en erg gezellig!! Goede professionele hulp en erg fijn!

In een woord geweldig!!@

Via internet kwam ik bij Suits and Ties terecht. De eerste ontvangst is super vriendelijk en hartelijk. Er is een mooie collectie kostuums aanwezig, maar ook schoenen met bijpassende riemen. De schoenen die ik zag bij binnenkomst staan nu geduldig te wachten op onze trouwdag. Het systeem wat gehanteerd wordt geeft je direct inzicht in de kosten die je kunt verwachten. De stof uit de vele monsterboekjes bepaalt de prijs van je kostuum. Alles wat verder gekozen wordt, van voering tot naden, knoopjes etc. is dan incl. de prijs. Ook het afpassen ging werkelijk uitstekend. Linda en collega's zijn hele hartelijke dames met verstand van zaken. Als je op zoek bent naar bijvoorbeeld een trouwpak, zoek niet verder en maak een ritje naar Hardenberg.