Topkwaliteit en snelle service!

Voor het eerst hebben we gepersonaliseerde gevelvlaggen besteld voor de geslaagden. We hebben leuke reacties mogen ontvangen. Super tevreden!

Meedenkend, leuke producten, goede service

Goed geholpen, medewerkers denken goed mee. en de producten worden conform afspraak geleverd. Goede aftersales.

Geweldige snelle service, mooi product

Heel goed, deskundig en plezierig telefonisch en mail-contact. Bestelling in één week geleverd. Bestelde blikjes met pepermunt zien er mooi uit, goede kwaliteit, goed verpakt

Leuk gepersonaliseerde attentie

Leuk klein doosje, voorzien van eigen boodschap. Gevuld met lekkere chocolade.

Snelle service!

Helpen goed meedenken en geven verschillende opties. Zowel de samples als het uiteindelijke product snel ontvangen!

prima en snelle levering

alles is prima in orde geleverd zoals afspraak. super vriendelijke mensen bij dit bedrijf.

Vlotte en correcte service !

Vlot geholpen en ook voor de lay-out van mijn persoonlijk tekstje bij het geschenk werd ik goed geholpen.

Kwaliteit en service 100%

Zeer tevreden met het eindresultaat!

Promotie materiaal

Beste service ooit

Fijn contact!

Vriendelijk geholpen en product snel geleverd helemaal naar wens!

Meedenken en snelle levering

Snel contact, meedenken en proeflevering gehad. Top kwaliteit en unieke items.

Super geregeld

Goed geadviseerd en op tijd geleverd. Heel fijn, dank.

Fijn bedrijf wat flexibel is én meedenkt

klantvriendelijk bedrijf, persoonlijk contact en denken mee daar waar het nodig is. Bezorging is op tijd en netjes verzorgd.

prima geholpen.

Bij het uitzoeken van een artikel twijfelde ik tussen twee opties. Telefonisch contact gehad waarbij ik prima werd geholpen. De samples die ik thuis gestuurd kreeg, waren fijn om tot een goede keuze te komen. Ook na het plaatsen van de opdracht werd ik gebeld. Ze hadden nog even een vraag. Blij dat ze dat hebben gedaan. Daardoor mn keuze iets aangepast zodat m'n logo beter zichtbaar werd op het bestelde product.

Ik werd onwijs goed geholpen, er werd meegedacht en het werd op tijd geleverd.

Snelle communicatie en levering

De communicatie was snel en de levering ook. Heel tevreden!

Goede klantenservice maar minder goede chocola

We hebben logochocolade besteld. De witte chocolade heeft echter een gele tint die bij de productie niet werd gecorrigeerd, zodat ons blauwe logo er groener uitzag. De chocolade smaakte meer naar suiker dan naar cacao.

Wij vinden het ontzettend jammer dat u dit zo heeft mogen ervaren. Witte chocolade is helaas nooit spierwit. Hierdoor zullen kleuren zoals blauw wat groeniger overkomen. Betreft de chocolade maken wij gebruik van Barry Callebaut chocolade en het is 100% chocolade...

Prima ervaring,

Prima ervaring, snelle service en goede opvolging

Goed en snel

Vriendelijk contact, goede service en snel geleverd

Snel en zeer servicegericht!

Goeder service, heldere communicatie.

Vragen worden snel beantwoord. Er wordt meegedacht over bestelling.

Erg netjes en denken met je mee

Wij hebben relatiegeschenken besteld en waren ontzettend tevreden. goede kwaliteit, netjes in communicatie en houden zich aan afspraken. Zeker een aanrader.

Persoonlijk en snel!

Wat vragen m.b.t. de tot stand komen van het product werden heel snel persoonlijk beantwoord . Er werd goed mee gedacht, dit verwacht je eindelijk niet van een webwinkel dus ik was zeer aangenaam verrast! Producten snel en keurig in huis.

Kundig en snel

Wij zijn zeer tevreden met PromoSnoepje. Hadden last minute 160 chocolade letters nodig die verzonden per adres moesten worden en dit werd keurig opgepakt en verwerkt. Tevens is het bedrijf goed te bereiken.

Vriendelijke en correcte service.

Lekkere chocolade.

Rivium Boulevard 156 2909 LK Capelle aan den IJssel

Over Promosupply

Haal alles uit je merk met branded artikelen waar je mee opvalt!