Fantastisch

Snel geleverd en goed geleverd

Vlotte samenwerking en levering

Vlotte samenwerking en levering

Een echte aanvulling op de beurs!

Het contact met PromoSnoepje was super fijn. Ik heb telefonisch en per mail contact gehad en werd goed geadviseerd over de snoepjes die wij zouden kunnen inzetten op onze internationale beurzen. We hebben een duidelijke drukproef ontvangen en na akkoord werd het productieproces snel in gang gezet. We hadden alles op tijd binnen en de snoepjes vielen intern ook in de smaak.

Super service en fijn dat jullie zo meedenken!

Super service en fijn dat jullie zo meedenken!

x

x

Goede service, en een mooi systeem!

Van aanvraag, naar offerte, naar order, naar levering werkt het supergoed! Het product zelf is ook aan te bevelen. Enige nadeel is dat we andere chocolade (betere kwaliteit en meer smaken) in de sample kregen dan bij de echte bestelling. Dit was ook niet aangegeven.

Netjes geholpen , duidelijk antwoord op mijn vragen

Ruimte voor verbetering

Tussentijds prijzen verhogen en daar niet over communiceren, levertijden zoals op de website, worden bij lange na niet gehaald. Na accordering van de drukproef misschien, maar als je dan 1,5 week op een drukproef moet wachten, wordt de levertijd als snel weer lang. Gelukkig wel tegemoetkoming in de kosten, maar geen order op basis van de oude prijzen en een opmerking van "ja, de prijzen op de site zijn al lang niet actueel meer, die hadden we al moeten aanpassen" komt de kwaliteit van dienstverlening niet ten goede. Ook de sample, die je volgens de website bij het plaatsen van je order zou moeten ontvangen, krijgen we nu pas na levering van alle chocolade. Kortom ruimte voor verbetering. De chocolade is overigens wel erg lekker.

Fijn bedrijf

Flexibel, meedenkend, vriendelijk, goede service en een mooi assortiment.

Prima geholpen

Erg goed geholpen door dhr. Mukremin. Goed mee gedacht over het uiteindelijke product.

Prettige, duidelijke communicatie. Snelle levering!

Mijn ervaring met Promosnoepje bestaat uit een goede, fijne communicatie. Er werd snel gereageerd en alles is keurig, snel en volgens afspraak geleverd.

Hartelijk dank voor zo'n proffessionele service ! top top top...

Eerst beetje getwijfeld ! Maar na het besluit en bestellen van producten hebben wij ervaren hoe het is om je bedrijfslogo op juiste manier te promoten. Wij danken team Promosupply van harte>>>

Super klantgericht bedrijf met snelle service

De verkoop afdeling van promosnoepje is zeer klantvriendelijk en snel van begrip... We kregen zeer snel een concreet voorstel met een duidelijke leverdatum. Zeer vriendelijk met correcte nazorg. Aanrader!

Snel en klantvriendelijk geholpen!

Mijn offertevraag werd vlot opgepakt en telefonisch contact met medewerker was prettig. Promo snel en correct ontvangen. Goede service en navolging.

Uitstekende en snelle service!

Goede kwaliteit, mooie producten

Ik had 100 st xylifresh kauwgompakjes besteld met mijn logo erop voor mijn nieuwe mondhygiëne praktijk in Ermelo. Werkelijk super verwerkt, ik was trots dat ik ze aan relaties kon uitdelen! Mooi design, goed meegedacht en snelle levering.

snel en goed geholpen. zeer klantvriendelijk

erg tevreden

Snelle en accurate levering

Weer een bestelling gedaan van onze Verhuiscollege snoepjes. Prima verlopen. Zelfs eerder geleverd dan aangegeven.

Ziet er goed uit!

Goede service, zag er prima uit. Leuk om ons bedrijf op die manier te promoten

twee orders met beide een teleurstelling

Met veel enthousiasme over het product zijn we gestart met een order. Ook het goede eerste contact beviel. Echter na levering van het eerste product toch wat verontwaardig. Het aanleverdocument vanuit jullie is niet kloppend met de werkelijkheid. Er zit een verschil in millimeters. Hierdoor staat ons gecentreerde ontwerp niet centraal. Wel een fijne service gehad met een korting na deze klacht, waardoor we opnieuw een order hebben geplaatst. Ook dit keer was het aanleverdocument niet kloppend met de werkelijkheid. De maatvoering staat nergens genoteerd. Verder was de levering ronduit slecht. Veel te laat en we zijn hier ook niet op tijd over geïnformeerd. We zien veel mogelijkheden in de producten die jullie aanbieden, maar wij durven nu minder snel een order te plaatsen door deze ervaringen.

Nette service, zelfs geholpen vanuit iemand's vakantie-adres. En alles keurig op tijd ontvangen ondanks de strakke planning.

Snelle opvolging, goed product

Communicatie verliep door omstandigheden niet goed.

Levering was wel snel!

Prima service en levering

Prima service en uitleg. Goed advies bij ontwerp.