Prima Service

Ik vind de service prima

probleemloos en meedenkend

Fijn telefooncontact, goede levering en meedenken met de klant.

Goede service en goed geholpen

Er werd geluisterd en een passende offerte gemaakt naar onze wensen. Het zag er goed uit en precies wat we ervan hadden verwacht!

Snel geleverd, chocola was top!

Top! Goeie service.

Enthousiaste Klanten

Als kleinigheidje namens het bedrijf aan alle klanten uitgedeeld. Iedereen was super blij!

Uitstekende service

Het bestelde product is naar tevredenheid afgeleverd.

Zeer tevreden op de manier hoe de bestelling tot stand is gekomen, dankzij een betrokken medewerker!

Mooi product

Mooi product met lekkere pepermuntjes.

Top (spoed) service

Binnen een week meer dan 15.000 gepersonaliseerde pakjes mint leveren is een topprestatie. Verder zeer prettige samenwerking, waarbij de leverancier goed meedenkt en adviseert. Adviseer zeker PromoSnoepje aan wanneer je (last minute) gepersonaliseerde items nodig heb!

Promosnoepje heeft ons goed geholpen met onze bestelling. Ze hebben ons netjes te woord gestaan en goed geholpen met onze wensen. Ook als dit buiten het assortiment viel.

Team "PromoSnoepje" doet wat ze beloven!

Order chocoladeletters met eigen logo: denken mee, leveren op tijd en bieden goede kwaliteit, top.

Prima geregeld!

Prima geregeld!

Goede service, uitstekende producten

Omnidots heeft nu voor het tweede jaar relatiegeschenken besteld bij Promosnoepje. We zijn uitstekend geholpen bij onze keus en de producten worden netjes aangeleverd en zijn van goede kwaliteit. www.omnidots.com

Service en snelle levering

Nadat ik het contactformulier had ingevuld, had ik vrij snel telefonisch contact met promo-snoepje. Werd goed geadviseerd welke mogelijkheden er waren. 2 proefmodellen werden toegestuurd, zodat we zelf de juiste keuze konden maken. Blikjes waren netjes verpakt en zonder enige beschadiging geleverd

ik ben een tevreden klant

Alles op tijd geleverd, ontwerp en drukwerk mooi, persoonlijke aandacht

De laagste prijs garantie!

Altijd fijn om een product voor de laagste prijs te mogen ontvangen. Daarnaast ook nog eens heerlijke Belgische chocolade!

goede service en er wordt prima meegedacht

Vriendelijke mensen, wordt goed gereageerd en alles is goed geregeld

Fantastisch

Vriendelijke mensen en snel geleverd!

Snel en servicegericht in bestelling, traag in nazorg

Bij de bestelling is goed meegedacht, ze hebben een mooie prijs geboden en er werd snel gereageerd. De bestelling werd wel later bezorgd dan was beloofd, ook de nazorg liet even op zich wachten. Er waren steeds nieuwe medewerkers waardoor de overdracht niet goed ging en het bleef liggen.

prima verlopen aanvraag, offerte, drukproef en bestelling!

na wederzijds overleg een aantal keer de offerte aan gepast en dit gaat op een digitale klantvriendelijke manier. prima offerte en bestelproces.

Fantastisch

Snel geleverd en goed geleverd

Vlotte samenwerking en levering

Vlotte samenwerking en levering

Een echte aanvulling op de beurs!

Het contact met PromoSnoepje was super fijn. Ik heb telefonisch en per mail contact gehad en werd goed geadviseerd over de snoepjes die wij zouden kunnen inzetten op onze internationale beurzen. We hebben een duidelijke drukproef ontvangen en na akkoord werd het productieproces snel in gang gezet. We hadden alles op tijd binnen en de snoepjes vielen intern ook in de smaak.