snel en goed geholpen. zeer klantvriendelijk

erg tevreden

Snelle en accurate levering

Weer een bestelling gedaan van onze Verhuiscollege snoepjes. Prima verlopen. Zelfs eerder geleverd dan aangegeven.

Ziet er goed uit!

Goede service, zag er prima uit. Leuk om ons bedrijf op die manier te promoten

twee orders met beide een teleurstelling

Met veel enthousiasme over het product zijn we gestart met een order. Ook het goede eerste contact beviel. Echter na levering van het eerste product toch wat verontwaardig. Het aanleverdocument vanuit jullie is niet kloppend met de werkelijkheid. Er zit een verschil in millimeters. Hierdoor staat ons gecentreerde ontwerp niet centraal. Wel een fijne service gehad met een korting na deze klacht, waardoor we opnieuw een order hebben geplaatst. Ook dit keer was het aanleverdocument niet kloppend met de werkelijkheid. De maatvoering staat nergens genoteerd. Verder was de levering ronduit slecht. Veel te laat en we zijn hier ook niet op tijd over geïnformeerd. We zien veel mogelijkheden in de producten die jullie aanbieden, maar wij durven nu minder snel een order te plaatsen door deze ervaringen.

Nette service, zelfs geholpen vanuit iemand's vakantie-adres. En alles keurig op tijd ontvangen ondanks de strakke planning.

Snelle opvolging, goed product

Communicatie verliep door omstandigheden niet goed.

Levering was wel snel!

Prima service en levering

Prima service en uitleg. Goed advies bij ontwerp.

Persoonlijke hulp en leuk product!

Voor VDS Automotive hebben wij behoorlijk wat kilo's aan zuurtjes besteld bij PromoSnoepje. Met een witte folie en ons logo. Het logo moest iets aangepast worden om dit netjes op het snoepje te krijgen, PromoSnoepje heeft ons hier erg goed mee geholpen en stuurde digitale voorbeeldjes toe. Ook ontvingen wij samples van de snoepjes, om te zien hoe deze eruit zien maar uiteraard ook om te proeven! Netjes op tijd binnen, perfect.

Uitstekende service

Op maandag gebeld, op vrijdag in huis. Hele fijne service!

Fijne communicatie, snel en flexibel

De lolly's die we hebben besteld met ons eigen logo zijn precies wat we zoeken voor een leuke extra touchpoint naar onze klanten toe.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Heel klantvriendelijk wanneer er gebeld wordt of de levering goed bevonden was.

Een service- en klantgerichtbedrijf dat afspraken nakomt en snel levert.

Vriendelijke medewerkers, dachten steeds goed mee om tot een goed eindproduct te komen. Waren altijd bereid om het ontwerp aan te passen en een nieuwe sample te leveren. Het eindresultaat is mooi geworden.

Fijne meewerkende houding en komen met verschillende ideeen

Wij hebben voor onze klanten een leuke actie bedacht en Promosupply heeft voor de presentjes en verspreiding gezorgd. Dit is allemaal in goed overleg gegaan en zij namen een actieve en meedenkende houding aan en durven 'out of the box' te denken. Fijne eerste ervaring!

goede service, vriendelijk personeel

prima jammer dat je akkoord moet gaan met de verwerking van persoonsgegevens etc. om review te kunnen versturen

Vriendelijk personeel, goede service en snelle levering

Goede informatie, vriendelijk te woord gestaan en snelle levering.

Goede en snelle service

Herbestelling van chocolaatjes met logo, opnieuw een zeer snelle opvolging en levering! Helaas was wel de prijs (behoorlijk) omhoog gegaan, maar ook uitleg waarom.

Uitstekende ervaring!

Contact opnemen met PromoSnoepje bleek een goede zet. Dinsdagmiddag gebeld voor eens spoedopdracht (chocolaatjes met twee verschillende logo's) en donderdagochtend netjes op tijd geleverd. Chapeau!

Vriendelijk personeel!!

Helemaal top

Buiten een vriendelijke en goede service ook een heel mooi product.

Buiten een vriendelijke en goede service ook een heel mooi product. Wij waren zeer tevreden met de druk van het logo op de chocolade.

Goede service!

Goede service!

Goede service, erg meedenkend naar klanten toe

Fijn om te zien dat er naar een oplossing wordt gezocht. Wij zijn goed geholpen door de medewerkers. Onze lekkere chocola is altijd netjes geleverd.

tevreden

wij zijn tevreden

Meedenken, snel schakelen, snelle levering!

Goed bereikbaar, meedenken, snel schakelen en snelle levering!

Goed, snel, goede prijs

Fijne ervaring.