snel en goed geregeld

goede communicatie snel geregeld en goede kwaliteit . Prima meegedacht door een leuk idee aan te dragen.

Uitstekende kwaliteit, en snel met de levering!

Ik ben erg te spreken over de levering van de bestelde blister. De kwaliteit is zoals verwacht en de leveringssnelheid was boven verwachting. Bedankt voor jullie goede zorgen en tot de volgende bestelling!

Zoals afgesproken, en zoals verwacht!!

Vriendelijk en behulpzaam

Mijn ervaring is heel prettig. Zal Promosnoepje dan ook zeker aanbevelen.

Fijn, persoonlijk contact om bestelling tot een succes te maken!

Wij hadden wat extra elementen die toegevoegd moesten worden. Dit werd direct uitgezocht en vervolgens met goed bericht teruggekoppeld. Het fijne is, dat je elkaar persoonlijk spreekt. Dat maakt het doornemen van een grote bestelling prettiger. Wij zijn ontzettend blij met het product, het ziet er ontzettend strak uit!

Topservice!

Top! Moest met spoed geleverd worden en dat is gelukt! Top!

Goed en vriendelijk geholpen

Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid

Fijne communicatie, en we kregen wat beloofd was.

Fijne communicatie, en we kregen wat beloofd was.

Zeer correct, snel en vriendelijk

Zeer correct bedrijf. Werken snel, en helpen waar nodig. Alleen maar lof!

Creatief meegedacht

Heerlijke chocolaatjes ontvangen met een boodschap voor de medewerkers.

Tevreden

Hoi Ik heel blij met de geleverde producten

Goede ervaring

Onze ervaring met PromoSnoepje is erg goed. De producten zijn tijdig geleverd zoals we deze hebben besteld. Als je ergens niet uitkomt zijn zij ook telefonisch goed bereikbaar en helpen zij je goed. Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben zou ik hier zeker weer wat bestellen.

Vlotte samenwerking

Ze schakelden snel voor mijn bestelling die enigszins haast had. Ze zijn flexibel en hielpen mij met het ontwerp.

Snel, goed en simpel

Er wordt snel gereageerd op een verzoek, de oplossing die geboden wordt is de juiste en de prijs is prima

Duidelijke, klantvriendelijke organisatie die goed met je meedenkt!

goed snel en netjes geregeld

Ik heb een partij blisters besteld bij Promosnoepjes voor een pr campagne. Goed verzorgd, drukwerk prima en alles op tijd.

Goede service, snelle levering!

Fijne en snelle service!

Ben goed geholpen en heb de bestelling snel ontvangen. Het resultaat ziet er super leuk uit!

Snel en efficiënt

Ik dringend nodig branded chocolade voor een groot evenement. PromoSnoepje had een grote verscheidenheid, geweldige service en tegen een goede prijs.

Lekker vlot

Goede service Snel en duidelijk

twee verbeterpuntjes: website niet geheel duidelijk hoe te bestellen. Ik probeerde links aan te klikken die er niet waren track&trace melding zonder dat de lading als is verzonden gaf enige verrwarring

Alles is naar wens verlopen

Goed te woord gestaan, snelle reactie en snelle levering. dit alles was dus naar tevredenheid

Servicegericht en snel!

Snelle en vriendelijke service en levering

We hadden 'een spoedje', wat super snel opgepakt werd en geleverd kon worden. Top!

Mooi product

Levering was moeizaam i.v.m. feestdagen maar product bevalt zeer goed.