Goede klantenservice maar minder goede chocola

We hebben logochocolade besteld. De witte chocolade heeft echter een gele tint die bij de productie niet werd gecorrigeerd, zodat ons blauwe logo er groener uitzag. De chocolade smaakte meer naar suiker dan naar cacao.

Prima ervaring,

Prima ervaring, snelle service en goede opvolging

Goed en snel

Vriendelijk contact, goede service en snel geleverd

Snel en zeer servicegericht!

Goeder service, heldere communicatie.

Vragen worden snel beantwoord. Er wordt meegedacht over bestelling.

Erg netjes en denken met je mee

Wij hebben relatiegeschenken besteld en waren ontzettend tevreden. goede kwaliteit, netjes in communicatie en houden zich aan afspraken. Zeker een aanrader.

Persoonlijk en snel!

Wat vragen m.b.t. de tot stand komen van het product werden heel snel persoonlijk beantwoord . Er werd goed mee gedacht, dit verwacht je eindelijk niet van een webwinkel dus ik was zeer aangenaam verrast! Producten snel en keurig in huis.

Kundig en snel

Wij zijn zeer tevreden met PromoSnoepje. Hadden last minute 160 chocolade letters nodig die verzonden per adres moesten worden en dit werd keurig opgepakt en verwerkt. Tevens is het bedrijf goed te bereiken.

Vriendelijke en correcte service.

Lekkere chocolade.

helaas konden de repen niet meer geleverd worden, wel meedenkend en alternatief netjes verzorgd

zie hierboven

Uitstekende service en kwaliteit

Direct na aanvraag van de offerte heeft Promosnoepje ons persoonlijk benaderd om ons te voorzien van product tips en ideeën welke aansluiten bij onze wensen. De logochocolade is een opvallend extraatje welke zeer gewaardeerd wordt door onze klanten. Desalniettemin is de smaak ook fantastisch!

Vriendelijk en goed

Vriendelijk te woord gestaan en de gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Makkelijk bereikbaar.

Netjes geholpen, Mooi product, Snel geleverd

Er is vlot geschakeld met het contact. De bestelling ziet er netjes uit en was vlot uitgeleverd. Erg tevreden!

aardig en behulpzaam

Snelle service en levering.

Erg snelle service en levering.

Collega bestelling geplaatst, zonder verpakking. Nagebeld of dat wel klopte, niet dus. Uiteindelijk dus met verpakking besteld. Top gedaan!

Snel en goed geregeld. Prima kwaliteit en snelle levering.

Moest snel een artikel met logo. Werd snel geholpen met keuze, goede prijs en bedrukking. Daarna snel en netjes geleverd. Prima leverancier.

Snel, gemakkelijk en super service!

Snel, goede prijs en kon het sneller laten leveren! Uitstekende service en lekkere lolly's

Goede service, goede kwaliteit!

Prettig contact, snelle en goede service. De kwaliteit van de chocolade is erg lekker en dat voor een klein prijsje!

Snel, lekker en mooi!

Levering was snel (categorie: spoedje), de chocolaatjes waren mooi bedrukt en bovendien erg lekker.

Prima product voor een goede prijs, en eindelijk een bedrijf die iets aan z'n after-sales doet.

Ik zal jullie zeker aanraden bij anderen!

snel en goed geregeld

goede communicatie snel geregeld en goede kwaliteit . Prima meegedacht door een leuk idee aan te dragen.

Uitstekende kwaliteit, en snel met de levering!

Ik ben erg te spreken over de levering van de bestelde blister. De kwaliteit is zoals verwacht en de leveringssnelheid was boven verwachting. Bedankt voor jullie goede zorgen en tot de volgende bestelling!

Zoals afgesproken, en zoals verwacht!!

Vriendelijk en behulpzaam

Mijn ervaring is heel prettig. Zal Promosnoepje dan ook zeker aanbevelen.