Lekker vlot

Goede service Snel en duidelijk

twee verbeterpuntjes: website niet geheel duidelijk hoe te bestellen. Ik probeerde links aan te klikken die er niet waren track&trace melding zonder dat de lading als is verzonden gaf enige verrwarring

Alles is naar wens verlopen

Goed te woord gestaan, snelle reactie en snelle levering. dit alles was dus naar tevredenheid

Servicegericht en snel!

Snelle en vriendelijke service en levering

We hadden 'een spoedje', wat super snel opgepakt werd en geleverd kon worden. Top!

Mooi product

Levering was moeizaam i.v.m. feestdagen maar product bevalt zeer goed.

Netjes en goed

Uitstekende service

Ben een kritische klant met lastige vragen. Er werd goed meegedacht en geadviseerd. Dit heeft geleid tot een eerste opdracht die naar volle tevredenheid is afgerond. Er zullen naw nieuwe opdrachten volgen.

Hele lekkere snoepjes Heel mooi bedrukt

Prima Service

Ik vind de service prima

probleemloos en meedenkend

Fijn telefooncontact, goede levering en meedenken met de klant.

Goede service en goed geholpen

Er werd geluisterd en een passende offerte gemaakt naar onze wensen. Het zag er goed uit en precies wat we ervan hadden verwacht!

Snel geleverd, chocola was top!

Top! Goeie service.

Enthousiaste Klanten

Als kleinigheidje namens het bedrijf aan alle klanten uitgedeeld. Iedereen was super blij!

Uitstekende service

Het bestelde product is naar tevredenheid afgeleverd.

Zeer tevreden op de manier hoe de bestelling tot stand is gekomen, dankzij een betrokken medewerker!

Mooi product

Mooi product met lekkere pepermuntjes.

Top (spoed) service

Binnen een week meer dan 15.000 gepersonaliseerde pakjes mint leveren is een topprestatie. Verder zeer prettige samenwerking, waarbij de leverancier goed meedenkt en adviseert. Adviseer zeker PromoSnoepje aan wanneer je (last minute) gepersonaliseerde items nodig heb!

Promosnoepje heeft ons goed geholpen met onze bestelling. Ze hebben ons netjes te woord gestaan en goed geholpen met onze wensen. Ook als dit buiten het assortiment viel.

Team "PromoSnoepje" doet wat ze beloven!

Order chocoladeletters met eigen logo: denken mee, leveren op tijd en bieden goede kwaliteit, top.

Prima geregeld!

Prima geregeld!

Goede service, uitstekende producten

Omnidots heeft nu voor het tweede jaar relatiegeschenken besteld bij Promosnoepje. We zijn uitstekend geholpen bij onze keus en de producten worden netjes aangeleverd en zijn van goede kwaliteit. www.omnidots.com

Service en snelle levering

Nadat ik het contactformulier had ingevuld, had ik vrij snel telefonisch contact met promo-snoepje. Werd goed geadviseerd welke mogelijkheden er waren. 2 proefmodellen werden toegestuurd, zodat we zelf de juiste keuze konden maken. Blikjes waren netjes verpakt en zonder enige beschadiging geleverd