Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Heel klantvriendelijk wanneer er gebeld wordt of de levering goed bevonden was.

Een service- en klantgerichtbedrijf dat afspraken nakomt en snel levert.

Vriendelijke medewerkers, dachten steeds goed mee om tot een goed eindproduct te komen. Waren altijd bereid om het ontwerp aan te passen en een nieuwe sample te leveren. Het eindresultaat is mooi geworden.

Fijne meewerkende houding en komen met verschillende ideeen

Wij hebben voor onze klanten een leuke actie bedacht en Promosupply heeft voor de presentjes en verspreiding gezorgd. Dit is allemaal in goed overleg gegaan en zij namen een actieve en meedenkende houding aan en durven 'out of the box' te denken. Fijne eerste ervaring!

goede service, vriendelijk personeel

prima jammer dat je akkoord moet gaan met de verwerking van persoonsgegevens etc. om review te kunnen versturen

Vriendelijk personeel, goede service en snelle levering

Goede informatie, vriendelijk te woord gestaan en snelle levering.

Goede en snelle service

Herbestelling van chocolaatjes met logo, opnieuw een zeer snelle opvolging en levering! Helaas was wel de prijs (behoorlijk) omhoog gegaan, maar ook uitleg waarom.

Uitstekende ervaring!

Contact opnemen met PromoSnoepje bleek een goede zet. Dinsdagmiddag gebeld voor eens spoedopdracht (chocolaatjes met twee verschillende logo's) en donderdagochtend netjes op tijd geleverd. Chapeau!

Vriendelijk personeel!!

Helemaal top

Buiten een vriendelijke en goede service ook een heel mooi product.

Buiten een vriendelijke en goede service ook een heel mooi product. Wij waren zeer tevreden met de druk van het logo op de chocolade.

Goede service!

Goede service!

Goede service, erg meedenkend naar klanten toe

Fijn om te zien dat er naar een oplossing wordt gezocht. Wij zijn goed geholpen door de medewerkers. Onze lekkere chocola is altijd netjes geleverd.

tevreden

wij zijn tevreden

Meedenken, snel schakelen, snelle levering!

Goed bereikbaar, meedenken, snel schakelen en snelle levering!

Goed, snel, goede prijs

Fijne ervaring.

Perfecte service met waardering voor de klant!

Mukremin is een zakenman in hart en nieren. Adviserend, perfecte afspraken en duidelijke tijdlijnen vind ik zijn credo. Hij heeft er voor gezorgd dat mijn eindproduct exact is wat ik voor ogen had, met bovendien een lage prijs!

Denkt mee met de klant.

Dit in combinatie met een vriendelijke en uitstekende service.

Wij hebben altijd goede zaken gedaan en we streven ernaar om nog meer zaken te doen met PromoSnoepje, omdat de prijs/kwaliteit verhouding geweldig is.

stipte levering - Goede service

Heldere en duidelijke werkwijze, servicegericht en heerlijke chocolade

duidelijke en goede opvolging, correct en de opdracht conform afspraak afgehandeld. Kortom prettig om mee samen te werken.

Goede service en vriendelijk persooneel!

Vriendelijk, professioneel en goed geholpen!

De service is optimaal en erg vriendelijk.

Er wordt zo goed mogelijk gezorgd dat de klant heel tevreden is! Heel prettig!

Fijn contact. Duidelijk en snel. Levering volgens afspraak en alles zat ook keurig verpakt. Eindresultaat ziet er schitterend uit!

Fijne en goede service. Bij onze externe locatie werd te bestelling geweigerd. Dus bestelling is terug gestuurd. Maar omdat we deze wel op tijd moesten hebben zij hem zelf bij ons gebracht i.p.v. met de post. Bij aankomst hebben zij ons gebeld zodat wij naar beneden konden lopen om hem op te halen. Dus echt een hele fijne service.

Prima service, goed meedenkend, uitstekende producten en snelle levering

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de snelle service, maar vooral over het eindresultaat van het product! Nogmaals bedankt voor de levering van onze pennen.

Over PromoSnoepje

Filter op Taal