8

4 sterren: goede service, goed behandeld

altijd advies
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs N.v.t.
  • Ik ben: zakelijk
  • Omschrijf uw negatieve ervaring voor als nog niet
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

één van de partijen waar wij mee samen werken in de zwambestrijding in Amsterdam. Deze partij ontzorgt het meest van allemaal. Elke (onverwachte) uitdaging wordt aangegaan. zeer flexibel in het schakelen van adres naar adres
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
  • Omschrijf uw negatieve ervaring ik kan niet zo snel iets bedenken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij Lagerwey werken bekwame mensen, die mee willen denken met de klant en kwaliteit nastreven. Prettige club!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: particulier
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed bedrijf. Sterk in communicatie met bewoners. Komt gemaakte afspraken na. Uitstekende opvolging van vragen / klachten na oplevering van het werk. Denkt mee met de opdrachtgever. Kan specifieke wensen / afwijkende aanpak goed inpassen in de uitvoering.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs N.v.t.
  • Ik ben: zakelijk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij een acuut probleem geeft Lagerwey zeer snelle en effectieve oplossingen en komt zij haar afspraken na!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Problemen worden serieus genomen. Goede inspecties. Snel handelen. Komen afspraken na. Fijne communicatie.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is een bijzonder prettig bedrijf dat zich ook maatschappelijk verantwoordelijk inzet.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Prettig dat er een email gestuurd wordt voor een bezoek. Problemen worden serieus genomen en snel opgelost.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De plattegrond van de lokaas locaties die momenteel gebruikt wordt in het digitale logboek kan verbeterd worden, wellicht door een interactieve versie.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Lagerwey heeft een inspectie van de beganegrond vloer uitgevoerd en geconstateerd dat deze vervangen moest worden inclusief een aantal balken. Dit hebben ze netjes uitgewerkt in een rapport inclusief foto's en offerte. Tijdens de uitvoering werd goed meegedacht om de lambrisering te kunnen behouden. Er werd netjes en snel gewerkt. Oplevering was uiteindelijk eerder dan gepland.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring -
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De uitvoering van de werkzaamheden in huis i heel plezierig verlopen. De inspanning van de heer Klinkhamer om de gerezen misverstanden op te lossen heb ik als zeer positief ervaren.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het telefonische contact met de administratieve begeleiding, uitleg van de uit te voeren werkzaamheden en de wijze van facturering heb ik als denigrerend en onjuist ervaren.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijk en kundig personeel naar bewoners toe, duidelijk in uitleg en snelle afwerking van opdracht.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Conform afspraak afgehandeld.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs N.v.t.
  • Ik ben: particulier
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Keurig netjes en snel afgehandeld. Zeer aardig personeel. Denkt mee met het verbeteren van bestaande omstandigheden. Bereid om extra werk te leveren. Nauwelijks gemerkt dat er de hele week 2 medewerkers in huis waren en de vloer in de hal opengebroken lag. Zeer fijn!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: particulier
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn bedrijf met korte lijntjes.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik zou het waarderen als er bij de planning ruimer vantevoren afgestemd kan worden wanneer de rondes in ons gebouw plaats moeten vinden!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Doen wat ze zeggen. Lossen netjes op.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben superpositief over de professionaliteit en kennis van Lagerwey. Ik belde het bedrijf Lagerwey en binnen korte tijd waren ze thuis voor een inspectie om het schimmel probleem te beoordelen. Met zeer nauwkeurige metingen, diagnose en advies, zijn we tot oplossingen gekomen en het beste: het kost me helemaal niets!!!. Ze hebben een mondelinge evaluatie zonder schriftelijk verslag gemaakt en daarom hebben ze geen kosten in rekening gebracht. Fantastisch! Daarom raad ik aan Lagerwey als partner in de preventie, bestrijding en bescherming van uw huis of kantoor.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: particulier
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vakkundig en betrokken. Denkt verder dan de eigen werkzaamheden.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Volgende keer minder verhuisschades.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke communicatie, goed bereikbaar, alle afspraken goed nagekomen. Prettig verrast waren we door een korting op de afgesproken prijs omdat het werk wat sneller was uitgevoerd dan verwacht.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede service, klantgericht en vriendelijk
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negatieve ervaringen, wel aandachtspunt dat tijdens inspectie door Lagerwey specialist bij de constatering van houtworm in de kruipruimte niet gekeken is naar mogelijke houtworm in aangrenzende delen op begane grond (zoals dorpel, deur en deurpost toilet en kelderkast) en de daar aanwezige houtworm later door mijzelf geconstateerd moest worden. Maar dankzij de goede service is dit zeer welwillend en slagvaardig door Lagerwey opgepakt.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle en goede service, vriendelijk personeel. Over de kwaliteit kan ik nog geen oordeel geven, dat zal op termijn moeten blijken.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Afspraak werd eerst niet geheel nagekomen, na telefonisch contact wel.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In woningen en winkels kom ik regelmatig kruipruimten en vloeren tegen, waar aantasting aanwezig is van de houten vloerconstructie. Door Lagerwey laat ik vervolgens een inspectie uitvoeren voor een offerte op maat, die na opdracht doelmatig en zorgvuldig wordt uitgevoerd. Ook hebben ze onlangs in zware zeeklei onder de funderingen door gegraven om inspecties uit te voeren in de kruipruimten (betonvloeren) en bodemisolatie aan te brengen. Zwaar werk door sterke mannen uitgevoerd! De kwaliteit van het uitgevoerde werk en professionaliteit van het personeel van Lagerwey is bepalend geweest dat ik graag met Lagerwey werk.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vriendelijk personeel, men wordt gehoord
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Karwei niet goed ingeschat, waardoor alles langer duurde en duurder werd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Idealis en Lagerwey zijn een samenwerking aangegaan voor de duur van 2 jaar. In de aanbesteding kwam Lagerwey als de Economisch Meest Voordelige Inschrijving uit de bus. In het verleden heeft Lagerwey al een paar succesvolle projecten voor Idealis uitgevoerd en weten daarom ook wat we in huis halen. Lagerwey gaat preventieve controles aangaande ongedierte doen op alle studentencomplexen van Idealis in Wageningen en Ede. Tijdens deze controles (of direct daarna) kunnen de nodige maatregelen genomen worden. Verder voert Lagerwey gedurende deze tijd alle andere werkzaamheden uit aangaande bestrijdingen en ter voorkoming van ongedierte bij Idealis. Idealis heeft alle vertrouwen in een goede samenwerking!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs
  • Ik ben: zakelijk
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn werkvloer is op een professionele wijze vervangen, alles wat daar bij kwam kijken is goed verlopen.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Bereikbaarheid
  • Prijs N.v.t.
  • Ik ben: particulier

Filter op taal