Geweldig mooi geworden

Ik ben enorm tevreden over de werknemers van Dreumel. Zeker hun professionele aanpak en manier van werken. Enorm vriendelijk en klantgericht!! Ook het opruimen en schoon achterlaten van hun werkplek stel ik enorm op prijs.

Prima geadviseerd en goed geleverd

Tijdens de oriëntatie prima geadviseerd door Michael Swaida. Het nadien inmeten door Ton Smits verliep heel prettig en voorspoedig. Ook de montage verliep heel goed, netjes en vlekkeloos. Bij ons was er een grotere kraan nodig om de dakkapel aan de achterkant van het huis te kunnen tillen, wat de levering nog spectaculairder maakte! Wij kunnen de firma Dreumel van harte aanbevelen.

Echt fantastisch goed

Professioneel, goed geregeld snel en erig mooi!

Top kwaliteit in materialen en afwerking.

Alweer mijn 3e project via Dreumel, kwaliteit is echt top! Dreumel is duurder dan sommige andere leveranciers, maar de prijs/kwaliteit is helemaal oké. Goede kwaliteit ramen en de afwerking is prachtig.

fantastisch

Ik ben bij heel wat zaken geweest en daar sprongen 2 zaken boven uit en dat was Dreumel en Schippers Gouda niet de goedkoopste maar wel de degene die het meest vertrouwd op mij overkwamen de uitleg was goed en wisten waar zij het over hadden het is natuurlijk ook heel wat geld wat erbij komt kijken en wil je kwaliteit en waar voor je geld ik heb uiteindelijk gekozen voor Dreumel omdat het contact heel erg goed was met de verkoper en ook echt zijn best deed mij te overtuigen dat ik bij jullie de beste keus zou maken ik ben daar nu heeel blij mee degene die de klus geklaard hebben daar moeten jullie zuinig op zijn dat soort hardwerkende mensen zijn er niet zoveel meer dus lof voor alle betrokken mensen en een vriendin van mij heeft ook plannen om in het voorjaar over te gaan tot het plaatsen van kunststof ramen en wil dat dan ook doen bij Dreumel omdat zij ook erg vriendelijk waren naar andere mensen en wat zij bij mij heeft gezien natuurlijk groetjes Willy Wulz.

correcte uitvoering

Oorspronkelijk was plaatsing beloofd in week 46. Het werd uiteindelijk week 3. Goed resultaat van deze order. Helaas is de tocht bij de keukendeur (vorige order, twee jaar geleden) nog steeds niet helemaal verholpen.

Harde werkers leveren een prachtig product

We zijn zeer tevreden over het geleverde werk, precies zoals in de offerte was beloofd.

Hele goede service

Deskundig en vriendelijk geholpen bij de bestelling en de aflevering.

Zeer tevreden over de geplaatste kozijnen

Ik ben zeer tevreden over het resultaat van de geplaatste kozijnen. Medewerkers werkte zeer goed samen waardoor de kozijnen snel waren geplaatst. Aan de binnenkant werd alles netjes afgewerkt met kunststof latjes. Vooraf werd alles netjes afgedekt en na afloop alles netjes opgeruimd. De kwaliteit van met materiaal is zeer goed. Net als vorige keren een topprestatie geleverd.

Top bedrijf

Mijn ervaring van beslissen tot oplevering is dat alles heel soepel is verlopen. Ook de plaatsing is door net en vakkundige medewerkers probleemloos verlopen.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid

De week voor Kerst zijn bij ons diverse kunststof kozijnen geplaatst. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en ook met de wijze waarop dit tot stand kwam, van showroom tot oplevering. Het plaatsen verliep zonder problemen. De medewerkers deden hun best de overlast tijdens de werkzaamheden te beperken.

Kwaliteit voorop

Kost wat maar dan heb je ook wat! Onze prachtige dakkapel stond er in ruim een halve dag op. Onze ervaring is dat ook de nazorg prima is. Mocht er iets niet helemaal in orde zijn, dan wordt dat gefixt.

Dreumel is echt een aanrader!

Onze ervaring met Dreumel is heel goed verlopen. Vanaf de uitleg in de showroom tot het plaatsen en afwerken van de kozijnen en deuren verliep alles prima. Dreumel heeft zeer ervaren en meedenkende medewerkers, de monteurs werken netjes en overleggen goed. Dit project, het vervangen van al onze deuren en kozijnen was best spannend maar vanaf de eerste dag was die spanning weg. Één puntje feedback; de restpunten oplossen werd goed gedaan, René is een echte vakman. Echter met onze ervaring van klantbegeleiding door Jeroen en Bas is René net wat slordiger; hij vertelt net wat minder wat hij gaat doen.

Zeer positieve ervaring zowel qua planning, uitvoering en product.

Het werk betrof de vervanging van een oude schuifpui en een raam in onze aanbouw. Offerte bespreking en toezending verliepen vlot; de offerte zelf was duidelijk. Alle afspraken en producten zijn geheel conform de offerte uitgevoerd / geleverd. De vervanging van de schuifpui en raam is vlot en bekwaam in een dag gedaan. Schade door de vervanging was minimaal en kon eenvoudig hersteld worden. De kwaliteit van de twee producten is goed. Comfort in huis is toegenomen door een veel betere isolatie.

Goede vaklui die meedenken

Netjes gewerkt. Kozijn van prima kwaliteit. We hebben het verdiepte Hollandse kozijn genomen. We zijn zeer tevreden.

nieuwe dakkapel is vakkundig en snel geplaatst

Zoals van te voren afgesproken is aan de voorzijde de nieuwe kunststof dakkapel in november geplaatst. Een enkele regenbui vormde daarbij geen probleem. Zoals verwacht was de dakkapel kwalitatief gelijkwaardig aan de dakkapel die Dreumel vorig jaar aan de achterzijde heeft geplaatst. We zijn dik tevreden met het eindresultaat!

Goede service en (na)zorg; prima mensen werken er.

Goede service en (na)zorg; prima mensen werken er.

klant is koning

duidelijke afspraken bij offerte en tijdens plaatsen werd ook steeds de mening van de klant gevraagd. mooi product met zeer nette afwerking binnen en buiten zeer tevreden met eindresultaat.

Prima dienstverlening door een gedegen ramen- en deurenspecialist

Vanaf moment één, kreeg ik een goed gevoel bij ramen- en deurenspecialist Dreumel: kennis van zaken, goede klantbeleving, ervaren werkkrachten en keurige afwerking. Wat wil een klant nog meer?

Duidelijke uitleg, uitstekende montage en afwerking.

Duidelijk uitleg in showroom, niets was te veel, duidelijke planning. De installateurs ware zeer bekwaam, netjes en raffelden het niet af. Top.

Prima vakmensen

Mooie afwerking en de mensen van Dreumel nemen de moeite om kleine afwerkingen spoedig te vervangen. Goed contact met Thijs. top

Wij zijn dik tevreden over het eindresultaat en de wijze waarop gewerkt wordt.

Wat een kwaliteit en een vakmensen!

Wij vinden de kozijnen van een erg hoge kwaliteit! Wat een mooi product. Dat word geplaatst door vakmensen wat goed op elkaar zijn ingespeeld! En dat levert een prachtig eindresultaat op binnen en buiten! Team DREUMEL bedankt!!!!!

Alles is prima verlopen en mooie dakkapel geplaatst

Mensen die de kapel plaatsten waren ervaren ! Ze lieten. de ruimte netjes achter. Wel jammer dat we ruim 2 uur moesten wachten op de kraan met dakkapel. Maar zodra die er was is alles vlot verlopen

👍👍

Zijn super geholpen. Hebben mooie kunsstof houtlook kozijnen.

Rhone 34 2491AP