Gewoon goed!

Gewoon goed

goede service, mooi produkt

goed advies, zorgvuldige montage, planning kan iets beter.

Zorgvuldige uitvoering..planning kan beter

Zorgvuldige en nette uitvoering door Joep en Stoijan. Bij de afdeling Planning daar kan nog punten behaald worden.

Prima, netjes werk

Telkens weer netjes werk. Kwaliteit is heel goed en ook de afwerking en snelheid waarmee geplaatst wordt is prima.

Ik ben blij met mijn ramen van dreumel

Deskundig advies in een prettige sfeer. Monteurs werkten zorgvuldig en netjes. Resultaat. Heel mooi!

Echt top!!

Een vouwwand in mijn achtergevel laten zetten. Vanaf het eerste contact tot de laatste groet was alles zeer duidelijk. Alles is besproken en gepland en ook uitgevoerd volgens planning. Ben zeer tevreden.

Goede service en mooi product

Denken mee in het ontwerp waarbij desgewenst ook aan de kosten wordt gedacht. Klantgericht en goede service achteraf. Montage verliep vlekkenloos, ook de monteurs dachten mee en niets was te veel. Zou zeker opnieuw kiezen voor Van Dreumel ramen en deuren.

Kwaliteit, netjes en een prachtige vouwwand

Wij hebben bij Dreumel eerder kozijnen gekocht, wat uitstekend verliep. Dus toen we aan het kijken waren naar een vouwwand, was de keuze heel snel gemaakt. Het verkoopproces liep via de mail en telefoon ivm met corona. Wij kende Thijs, de verkoopadviseur, al van eerder, dus dat ging soepel en alles was snel geregeld. Het inmeten was wat moeilijker omdat er nog geen achtergevel was, dus veel gebaseerd op tekeningen en aannames, en ik neem aan miscommunicatie. Alles zou voor de bouwvak worden gemonteerd, en dat is uiteindelijk toch gelukt. De vouwwand was snel gemonteerd en Peter was super vriendelijk, netjes, hulpzaam en een echte vakman. De Solarlux vouwwand is een supermooi product en een aanrader. Mochten we in de toekomst de voordeur vervangen, dan komen we zeker terug.

Erg netjes gewerkt door de monteurs.

Monteurs hebben erg netjes gewerkt, waren vriendelijk en dachten mee en/of kwamen met oplossingen. Minpuntje was dat de metalen stelling voor het glas nog 2 weken na oplevering voor de deur heeft gestaan.

Buitengewoon netjes

De jongens werken geordend netjes Vakmannen zijn het We hebben geen aanmerkingen. Alles mooi afgewerkt.

Prima behandeling, dus! een heel tevreden klant....

Wij wilden kunstof deuren & kozijnen en kwamen bij Dreumel terecht. Wij zijn in de showroom gaan kijken om een keuze te maken. Hebben onze keuze bepaalt en afspraken gemaakt en opdracht geven voor het plaatsen van kozijnen/deuren etc. En toen was het moment daar dat alles zou worden geplaatst, en dat is naar onze tevredenheid gedaan op een paar kleine onevenheden maar die worden spoedig opglost. Dennis en zijn collega’s hebben perfect werk geleverd. En weet je in elk bedrijf gaan dingen soms niet zoals zij zouden moeten gaan. Maar wij zijn tevreden met het geen zij hebben gedaan. En wat er nog moet gebeuren daar zijn afspraken voor gemaakt.

Vriendelijke behandeling. Goed advies en professioneel gemonteerd.

Bovendien afspraken goed nagekomen.

Een prima ervaring, kundig personeel en een uitstekend eindresultaat

Betrouwbare en goede partner

Afspraken werden nagekomen. Zelfcontrole op het werk, bij afwijkingen werden deze direct verholpen, volgens de afgesproken opdracht.

Van begin tot het eind zeer tevreden

Vanaf het moment dat we bij Dreumel binnenkwamen en geholpen zijn met de keuze van het vervangen van alle kozijnen, het slopen en plaatsen van de kozijnen tot en met het verhelpen van een foutje zijn wij erg tevreden. We hebben hen alleen een tip gegeven m.b t. het opleveren. Mochten we in de toekomst nog de voordeur moeten vervangen dan komen we zeker terug.

Zeer tevreden met onze nieuwe dakkapelkozijnen

Na eerst goed en prettig advies in de showroom van verkoopadviseur Thijs gekregen te hebben, heeft Jeroen nauwkeurig de inmeting gedaan. Hij had ook nog een goede suggestie voor een aanpassing. De kozijnen zijn door Ben en Danny zoals afgesproken geplaatst, alles zit recht en werkt zoals het hoort en de afwerking is perfect. Na afloop hebben ze alles keurig opgeruimd. Als we in de toekomst de rest van ons huis van kunststof kozijnen willen voorzien gaan we zeker weer naar Dreumel.

Denken met klant mee en hele goede service en kwaliteit

We zijn erg tevreden met het werk van Dreumel.

We zijn erg tevreden met het werk van Dreumel. De monteurs (Joep en Joey) hebben erg secuur werk afgeleverd.

Een net bedrijf met goede service en goede afwerking.

Goed geholpen bij het maken van de offerte en opdracht. Keurige werklui: alles werkt na afloop van de werkdag netjes opgeruimd, ze waren zeer beleefd en hebben netjes gewerkt. De oplevering is zeer goed gedaan.

Prima kozijnen, uitstekende dienstverlening!!!

Doe nu al een aantal jaren zaken met de firma Dreumel. Intussen zijn er heel wat kozijnen, een voordeur en een dakkapel geplaatst. Naast de uitstekende planning is de afwerking altijd prima verzorgd door prima eigen vaklui en is ook de nazorg uitstekend.

Snel en professioneel

Kozijn was binnen een dag geplaatst. Nalevering van ontbrekende ruit is snel gebeurd. Prima service!

Kwaliteit, netjes en goede service

Wij hebben een vouwwand afgenomen in binnen 48 uur zat deze er keurig en strak in. De vakmannen zijn vriendelijk en werken netjes. Wij hadden 1 opleverpuntje dat in de afwerking naar boven kwam. Dit was niet van te voren in te schatten. Ze hebben dit vervolgens op een later tijdstip onder service alsnog opgelost.

Prachtige kozijnen

In het begin hebben wij een oriënterend gesprek gehad met Thijs,er is toen een offerte gemaakt. Uiteindelijk akkoord gegeven. In de showroom verdere details o.a. screens in het glas verder uitgewerkt met Thijs. Goede monteurs en de nazorg van de servicemonteur René was prima. Kortom mooie kunststofkozijnen en niet van hout te onderscheiden en goed isolerend.

Een Top bedrijf

Mooie toonzaal ruime keus. Deskundig verkoopadvies. Inmeten en een geweldige montage team. Toppers!!!!

Vlotte, voortvarende en efficiënte behandeling

De keuzebepaling in de winkel, en het inmeten in ons huis werd zeer deskundig aangepakt. Ook de plaatsing van de ramen werd vlot gedaan door vakkundige monteurs.