Zeer goed bedrijf

In anderhalve dag van 2 kamers mijn oude houten raamkozijnen verwijderd en zeer mooie kunststof kozijnen hiervoor teruggeplaatst. Zeer vakkundig gedaan en alles netjes achtergelaten.

Mooie kozijnen en vakkundige mensen

Ik wilde kunststof kozijnen en ben met Dreumel on zee gegaan. De levertijd was i.v.m. corona vrij lang, maar het is het wachten waard! Het is supermooi geworden! Met dank ook aan Jan en Jos voor het vakkundige plaatsen!

Prima werk!

Prettig personeel van Dreumel, netjes werkend,

Erg goede mensen bij de montage en super kwaliteit

De communicatie was helder en we waren erg te spreken over de kwaliteit van de monteurs die de kozijnen hebben geplaatst. Er was 2 keer ewn quality checken (tijdens en na montage) wat ik erg goed vond. Bedankt Dreumel!

De montage en de kwaliteit is een 8. De voorbereiding was matig omdat de ondersteunende balken te kort waren. (6) Deze zijn later vanuit Den Haag aangeleverd. Het werk heeft daarom langer geduurd.

Prima service en mooi resultaat

Jammer dat het zo lang duurde voordat er geleverd kon worden maar daar heeft ieder bedrijf nu mee te maken... Fijn dat er ook tijdens het plaatsen iemand langs kwam om even te kijken hoe het ging.

PEREFECT

Dreumel heeft bij ons diverse kozijnen en deuren geplaatst. Het team wat bij ons bezig was had 4 dagen gepland maar waren in 3 dagen klaar. Snel netjes en secuur werkte zij als team. Alles was gelijk goed en netjes en mooi afgewerkt.. Ook de nazorg en controle toppie. Een aanrader. Wij zijn zeer tevreden.

Er werd geluisterd naar de klant bij bijvoorbeeld het afwerken

Van Dreumel levert kwaliteit met een glimlach

Prima proces en uitvoering

De offerte fase en implementatie van het schuifpui is prima verlopen. Dat de eveneens bestelde plisséhordeur pas na plaatsing wordt ingemeten en besteld was een teleurstelling.

Heel erg tevreden. Dreumel is een aanrader!!!!

Wij zijn erg tevreden. Vanaf het eerste bezoek tot aan de nazorg is alles tot in de puntjes verzorgd. De medewerkers zijn allemaal zeer kundig, vrolijk en denken mee. Ik raad dreumel zeker aan. Dank jullie wel voor deze positieve ervaring!!!

Proffesioneel

Top bedrijf, betrouwbaar, eigen showroom en bestaan al meer dan 30 jaar. Monteurs spreken je taal, zijn nauwkeurig, werken snel en denken mee. Als er toch een punt van aandacht is, dan zou ik zeggen: denk mee met de klant mbt subsidie aanvraag, help actief mee hierin.

Correcte levering en installatie

Met Dreumel goede afspraken gemaakt voor een prima installatie van goede kwaliteit kozijnen.

Ok

Ok

Topkwaliteit zowel qua materiaal als vakmanschap

Aantal jaar geleden de achterzijde voorzien van kunststof kozijnen door Dreumel. Dat beviel heel goed! Dit jaar was de voorzijde aan de beurt. Door de goede ervaringen uit het verleden kwamen we weer bij Dreumel uit. En weer was alles perfect naar wens. Goed advies, net weer wat tips van Thijs waar je zelf niet aan zou denken, zoals luxaflex in je dubbel glas bij de keuken. helemaal top. Ze zijn misschien niet de goedkoopste maar je krijgt wel waar voor je geld. Ik beveel Dreumel zeker aan. Groet Johan Sebel

Probleemloos en keurig behandeld

Alles naar wens verlopen vanaf het maken van keuzes, goede en duidelijke communicatie, en vlekkeloze installatie. Wij zijn blij met onze keuze voor Dreumel en genieten van onze openslaande dubbele tuinder.

Zeeeer tevreden

Vorige week zijn de kozijnen en deuren geplaatst. Ben zeer tevreden. Goede begeleiding, goed advies en medewerkers die meedenken. En goed werk afleveren

Klantvriendelijk en ervaren

Wij hebben 2 dakkapellen laten plaatsen. Dreumel nam het hele proces van ontwerp, vergunningaanvraag tot en met plaatsing volledig op zich. We werden vervolgens tussentijds steeds goed en regelmatig geïnformeerd over het vervolg. De plaatsing verliep - ondanks een kleine tegenvaller - soepel en voortvarend. Al met al zijn wij dus heel tevreden!

Betrouwbaar, netjes en goede kwaliteit

Wij zijn goed geadviseerd en goed geholpen. Alles wat moest gebeuren is gedaan. Netjes ontvangen in de showroom en goede uitleg gekregen. Aardige werklui, netjes gewerkt.

Prima dienstverlening, prachtig resultaat.

Voor de vierde keer Dreumel ingeschakeld; eerst 3 x tot volle tevredenheid voor een nieuw kozijn en nu voor een nieuwe grote dakkapel. Eerst de mogelijkheden besproken en bekeken, waarbij duidelijke adviezen werden gegeven. Na de offerte werd alles ingemeten, waarna in de fabriek de dakkapel werd geprefabd. Na verloop van tijd is de plaatsing afgesproken en dit is door ervaren vakmensen uitgevoerd, die echt hun vak verstaan! Al met al een duidelijk traject met een uitstekend resultaat!

Top Kwaliteit en Service

SolarLux vouwwand laten plaatsen en een kunststof kozijn aan de voorkant van het huis. Alles goed voorbereid en uitgevoerd. Vakwerk!

Degelijk en efficiënt

Hoewel de werkzaamheden op een later tijdstip plaatsvonden dan aanvankelijk was aangegeven, is het werk snel en degelijk uitgevoerd. Er waren ervaren en deskundige mensen voor het karwei gekomen.

Een heel goed bedrijf wat topkwaliteit leverd!

Vanaf het moment dat je de showroom inloopt merk je gelijk dat dit een goed georganiseerd bedrijf is! Het vertrouwen was er gelijk en het eind resultaat is fantastisch! Wij hebben ons hele huis voorzien van nieuwe kozijnen en deuren en een dakkapel laten plaatsen! De monteurs werken zeer goed en netjes! Wij zijn meer dan tevrede en blij dat we voor Dreumel hebben gekozen!

Topproducten maar slechte communicatie vanuit afdeling planning

Goed geholpen in de showroom, bedankt Thijs! Zowel bij het oriënteren / kopen als de aftersales.. De heren die alles geïnstalleerd hebben, hebben dit ook keurig gedaan. Vakkundig en erg netjes. Aanmerkingen van onze kant worden opgelost. Wat wel erg jammer was, was dat de bestelde screenlines helaas niet binnen waren op het moment van installeren. Dit was vooraf niet gecommuniceerd, maar werd even tussen neus en lippen door gezegd door één van de monteurs. Die wisten niet dat dit niet doorgegeven was door de planning. Er heeft een maand een houten plaat in één van de kozijnen gezeten. Hiervoor zijn later wel tijdelijke ruiten besteld en geplaatst. Afdeling planning is niet altijd goed bereikbaar, tenminste niet degene die we moesten hebben. We zouden twee keer teruggebeld worden, maar dit gebeurde maar niet binnen een paar dagen.

professioneel, goed bedrijf met nette bekwame werknemers

Onze ervaring was prima. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam. Men kwam de afspraken na en leverden prima werk af

Rhone 34 2491AP