Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afspraken worden nagekomen. Levering keurig op tijd. Deskundig en klantvriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Speciaal Drukkrij Kranenburg
  • Ik ben: vaste klant
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Een lang verhaal kort: Ik heb me zelden zo geschoffeerd gevoeld. Onze printer gaf vreemde vlekjes en via google waren we deze dienst tegengekomen. Bij de belafspraak met telefonist Hans duidelijk doorgesproken dat zij niet van te voren konden aangeven wat de kosten zouden zijn, omdat dit afhangt van wat de monteur zou aantreffen. Begrijpelijk, maar wel de afspraak gemaakt dat als reparatie economisch niet rendabel zou zijn dit zo vroeg mogelijk zou worden gemeld. Het zou immers zonde zijn om reperatietijd, lees kosten te maken aan een machine die toch niet meer te redden zou zijn. De monteur is keurig aan de slag gegaan en was druk aan het bellen. Na een uur bezig geweest te zijn, bleek toch dat er iets van de transferbeld af was gebroken. Vervanging van de gehele transferbeld zou kostbaar worden, dus de monteur heeft met een collega bij ons op kantoor afgesproken dat er contact zou zijn of we dit nog wilden laten repareren. Inmiddels hebben we een factuur gekregen voor de tijd die er al door de monteur is besteed en uiteraard netjes betaald. We waren er zelf nog niet aan toe gekomen om contact op te nemen en net teruggebeld door telefonist Hans of en wat we als vervolg zouden kunnen doen. Vervolgens krijg ik een goed telefonisch advies van hem dat het inderdaad niet verstandig is om de transferbeld te vervangen en het misschien verstandiger is om een nieuwe machine aan te schaffen en of ze een offerte mogen sturen. Ik geef aan dat ik dit op prijs stel. Als laatste wilde ik nog wel als feedback meegeven dat ik het wel jammer vind dat er pas na een uur werk van de monteur was aangegeven dat verdere reparatie onverstandig is. En toen begon het: er werd mij verteld op een nogal dominant norsige toon dat dit is omdat wij geen idee hebben hoe zo'n machine in elkaar zit en waar zo'n transferbeld zit. Ik geef aan dat wij daar inderdaad geen notie van hebben en dat ik het alleen jammer vind dat de monteur tijdens zijn werk niet wat eerder aangaf wat zijn vermoeden was, aangezien we dit wel expliciet van te voren hebben afgesproken. Hier krijg ik direct een boze reactie van de telefonist op, met de opmerking dat wat driekwartier nou is en dat hij eigenlijk ook geen zin meer had om een offerte te sturen. Dit ging allemaal op zo'n bijzonder vijandelijke manier, dat ik me echt oprecht afvraag wat er precies bij Hans in zijn hoofd gebeurde. Want in mijn beleving gaf ik gewoon op een vriendelijke toon feedback naar aanleiding van wat ik met hem had afgesproken en gaf ik zelfs aan dat als dit te verklaren is doordat het nou eenmaal een bijzondere reparatie is, dat dat prima is maar het handig was om ons tijdens de reparatie op de hoogte te houden. Kortom, als je als organisatie zo slecht met feedback om kan gaan, dan wens ik jullie heel veel succes!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Screw the Line
  • Ik ben: eerste keer klant

Reactie van het bedrijf

Beste Vincent, Helaas is het een en ander tijdens ons bezoek volledig in overleg gegaan met uw collega. Onze feedback is dan ook om eerst intern te informeren alvorens onwaarheden te publiceren.

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Problemen zijn opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Optima Farma
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Blueland Consultancy
  • Ik ben: vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prettig en snelle service, zou volgende keer weer gebruik maken van de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Hesselink Koffie
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima en het was snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Personal Design Interior
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

heel prettig. snel geholpen. aardige monteur met kennis van printers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: j van der vlugt en zn bv
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snel ter plaatse volgens afspraak. site wat onduidelijk mbt kosten overzicht en binnen 4 uur een monteur. Niet goedkoop maar ben wel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: AK Kozijnen
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

was ervaren en prettig in omgang

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: mtsellermann
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Correcte service houden zich aan de afspraken. Nette en beleefde behandeling en dit geldt ook voor de monteur. Zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Bambology Group
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Probleem is snel opgelost! We kunnen weer streeploos printen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Alltech Gas Solutions
  • Ik ben: vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn heel tevreden over De Printermonteur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: De Jong Van Leeuwen advocaten
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De printermonteur 2 keer voor onderhoud aan onze OKI printer gehad. Zijn zeer tevreden over het onderhoud gedaan door de Printermonteur. Beveel de Printermonteur zeer aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Historische Vereniging Wormerveer
  • Ik ben: vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende service en advies. Helaas nooit meer een Xerox. Onderdeeltje van printer (2 jaar oud) niet meer leverbaar dus een dikke duim omlaag voor Xerox. Moet er een nieuwe printer komen ...

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Studio Incognito BV
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is al even geleden. Het was de eerste keer. Service uitstekend. Aardige kundige monteur. Zo goed gerepareerd dat mijn printer het nog steeds doet! Next time zeker weer een belletje naar jullie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Human Sources
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super goede, snelle en vakkundige service! Erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Ik ben: vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle service. De onderdelen die besteld moesten worden waren snel geleverd. Daar werd ook goed over gecommuniceerd. Zeer positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Duijster Carrosserie en Wagenbouw
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Safe2lock
  • Ik ben: vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb heel goede ervaring monteur die ons was geweest was prof. Ik was tevreden met resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Thuiszorg Het Baken
  • Ik ben: vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De monteur is bij ons geweest en na enige uitleg vooraf zijn de meeste problemen opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: DRZM
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel veel begrip en mee denken met het bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Mulder grafische Producties B.V.
  • Ik ben: vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was zo klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Hobo Hydrauliek
  • Ik ben: eerste keer klant
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Kreeg van de directie deze email na een onvriendelijk telefoontje. Had de beste man nog nooit gesproken. Jan, ------------------------------------------------- Ga golven ,doe iets met je leven en ga vooral er mee door om de zaak van je geliefde zoon te slopen. Wat ben jij lomp.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Haba b.v - Westacc b.v. Batist vastgoed
  • Ik ben: vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: stm aandrijftechniek Bv
  • Ik ben: eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Sniep 25 1112 AC Diemen

020-6686622

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.