Afspraken worden nagekomen. Levering keurig op tijd. Deskundig en klantvriendelijke behandeling

• Bedrijfsnaam: Speciaal Drukkrij Kranenburg

2 sterren: slechter dan verwacht

Een lang verhaal kort: Ik heb me zelden zo geschoffeerd gevoeld. Onze printer gaf vreemde vlekjes en via google waren we deze dienst tegengekomen. Bij de belafspraak met telefonist Hans duidelijk doorgesproken dat zij niet van te voren konden aangeven wat de kosten zouden zijn, omdat dit afhangt van wat de monteur zou aantreffen. Begrijpelijk, maar wel de afspraak gemaakt dat als reparatie economisch niet rendabel zou zijn dit zo vroeg mogelijk zou worden gemeld. Het zou immers zonde zijn om reperatietijd, lees kosten te maken aan een machine die toch niet meer te redden zou zijn. De monteur is keurig aan de slag gegaan en was druk aan het bellen. Na een uur bezig geweest te zijn, bleek toch dat er iets van de transferbeld af was gebroken. Vervanging van de gehele transferbeld zou kostbaar worden, dus de monteur heeft met een collega bij ons op kantoor afgesproken dat er contact zou zijn of we dit nog wilden laten repareren. Inmiddels hebben we een factuur gekregen voor de tijd die er al door de monteur is besteed en uiteraard netjes betaald. We waren er zelf nog niet aan toe gekomen om contact op te nemen en net teruggebeld door telefonist Hans of en wat we als vervolg zouden kunnen doen. Vervolgens krijg ik een goed telefonisch advies van hem dat het inderdaad niet verstandig is om de transferbeld te vervangen en het misschien verstandiger is om een nieuwe machine aan te schaffen en of ze een offerte mogen sturen. Ik geef aan dat ik dit op prijs stel. Als laatste wilde ik nog wel als feedback meegeven dat ik het wel jammer vind dat er pas na een uur werk van de monteur was aangegeven dat verdere reparatie onverstandig is. En toen begon het: er werd mij verteld op een nogal dominant norsige toon dat dit is omdat wij geen idee hebben hoe zo'n machine in elkaar zit en waar zo'n transferbeld zit. Ik geef aan dat wij daar inderdaad geen notie van hebben en dat ik het alleen jammer vind dat de monteur tijdens zijn werk niet wat eerder aangaf wat zijn vermoeden was, aangezien we dit wel expliciet van te voren hebben afgesproken. Hier krijg ik direct een boze reactie van de telefonist op, met de opmerking dat wat driekwartier nou is en dat hij eigenlijk ook geen zin meer had om een offerte te sturen. Dit ging allemaal op zo'n bijzonder vijandelijke manier, dat ik me echt oprecht afvraag wat er precies bij Hans in zijn hoofd gebeurde. Want in mijn beleving gaf ik gewoon op een vriendelijke toon feedback naar aanleiding van wat ik met hem had afgesproken en gaf ik zelfs aan dat als dit te verklaren is doordat het nou eenmaal een bijzondere reparatie is, dat dat prima is maar het handig was om ons tijdens de reparatie op de hoogte te houden. Kortom, als je als organisatie zo slecht met feedback om kan gaan, dan wens ik jullie heel veel succes!

• Bedrijfsnaam: Screw the Line
  • Ik ben: eerste keer klant

Beste Vincent, Helaas is het een en ander tijdens ons bezoek volledig in overleg gegaan met uw collega. Onze feedback is dan ook om eerst intern te informeren alvorens onwaarheden te publiceren.

Problemen zijn opgelost

• Bedrijfsnaam: Optima Farma

• Bedrijfsnaam: Blueland Consultancy
  • Ik ben: vaker klant geweest

Prettig en snelle service, zou volgende keer weer gebruik maken van de service.

• Bedrijfsnaam: Hesselink Koffie
  • Ik ben: eerste keer klant

Prima en het was snel verholpen

• Bedrijfsnaam: Personal Design Interior
  • Ik ben: eerste keer klant

heel prettig. snel geholpen. aardige monteur met kennis van printers.

• Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: j van der vlugt en zn bv
  • Ik ben: eerste keer klant

Snel ter plaatse volgens afspraak. site wat onduidelijk mbt kosten overzicht en binnen 4 uur een monteur. Niet goedkoop maar ben wel goed geholpen

• Bedrijfsnaam: AK Kozijnen
  • Ik ben: eerste keer klant

was ervaren en prettig in omgang

• Bedrijfsnaam: mtsellermann
  • Ik ben: eerste keer klant

Correcte service houden zich aan de afspraken. Nette en beleefde behandeling en dit geldt ook voor de monteur. Zeker een aanrader.

• Bedrijfsnaam: Bambology Group
  • Ik ben: eerste keer klant

Probleem is snel opgelost! We kunnen weer streeploos printen.

• Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Alltech Gas Solutions
  • Ik ben: vaker klant geweest

Wij zijn heel tevreden over De Printermonteur!

• Bedrijfsnaam: De Jong Van Leeuwen advocaten
  • Ik ben: eerste keer klant

De printermonteur 2 keer voor onderhoud aan onze OKI printer gehad. Zijn zeer tevreden over het onderhoud gedaan door de Printermonteur. Beveel de Printermonteur zeer aan.

• Bedrijfsnaam: Historische Vereniging Wormerveer
  • Ik ben: vaste klant

Uitstekende service en advies. Helaas nooit meer een Xerox. Onderdeeltje van printer (2 jaar oud) niet meer leverbaar dus een dikke duim omlaag voor Xerox. Moet er een nieuwe printer komen ...

• Bedrijfsnaam: Studio Incognito BV
  • Ik ben: eerste keer klant

Het is al even geleden. Het was de eerste keer. Service uitstekend. Aardige kundige monteur. Zo goed gerepareerd dat mijn printer het nog steeds doet! Next time zeker weer een belletje naar jullie!

• Bedrijfsnaam: Human Sources
  • Ik ben: eerste keer klant

Super goede, snelle en vakkundige service! Erg blij mee!

• Ik ben: vaker klant geweest

Snelle service. De onderdelen die besteld moesten worden waren snel geleverd. Daar werd ook goed over gecommuniceerd. Zeer positief.

• Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Duijster Carrosserie en Wagenbouw

• Bedrijfsnaam: Safe2lock
  • Ik ben: vaker klant geweest

Ik heb heel goede ervaring monteur die ons was geweest was prof. Ik was tevreden met resultaat.

• Bedrijfsnaam: Thuiszorg Het Baken
  • Ik ben: vaste klant

De monteur is bij ons geweest en na enige uitleg vooraf zijn de meeste problemen opgelost

• Bedrijfsnaam: DRZM

• Ik ben: eerste keer klant

Heel veel begrip en mee denken met het bedrijf

• Kennis en vakmanschap
  • Bedrijfsnaam: Mulder grafische Producties B.V.

Was zo klaar.

• Bedrijfsnaam: Hobo Hydrauliek

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Kreeg van de directie deze email na een onvriendelijk telefoontje. Had de beste man nog nooit gesproken. Jan, ------------------------------------------------- Ga golven ,doe iets met je leven en ga vooral er mee door om de zaak van je geliefde zoon te slopen. Wat ben jij lomp.

• Bedrijfsnaam: Haba b.v - Westacc b.v. Batist vastgoed

goede service