Goed en vakkundig geholpen!

Goed advies, snelle levering en montage.

Erg tevreden over Wheelpoint; Ze hebben goed advies gegeven over bandenkeuze die om mijn nieuwe velgen zitten. Ook kon ik mijn oude velgen bij ze opslaan om die in de winter eronder te laten leggen.Ik was onder de indruk hoeveel mooie velgen ze in de showroom hebben kortom; een mooie ervaring en ben superblij met de velgen & banden. Bedankt Wheelpoint! André Nieuwenhuizen.

Snel en vakkundig geholpen. Zeer tevreden en genoeg keuze.

Prima service !

Verzendingen keurig op tijd en contact met whatsapp over de bestelling is uitstekend

Zeer mooie velgen voor de Hyundai Coupe van 2002. Stuurt beter en staat prachtig. Zeer tevreden. Had nog even gebeld en keurig geholpen.

Goede service!

Banden besteld online. Hier via de mail contact over gehad en een afspraak gemaakt om ze te laten monteren. Dit ging allemaal soepel en ik ben blij met mijn nieuwe velgen.

Super goed meedenkend bedrijf

Top bedrijf

Alles verliep vlot en keurig

Wheelpoint merkte terecht op dat bij een Toyota Rav4 bandenspanningssensoren horen. Ik bestelde deze bij en ze werden met dezelfde levering door Wheelpoint geplaatst op de velgen. Prima service!

Uitmuntend

Doen wat ze vertellen niet meer niet minder gewoon vakwerk en belangrijk ze weten waar ze over praten niet alleen maar verkoop praat Super bedankt Met vriendelijke groet Sandrino Blom

Super service

Everything was perfect.

Supersnel geleverd en aardig personeel

Set wielen vrijdag besteld en maandag al telefoon dat die dag gemonteerd kon worden

Zeer snelle en correcte levering.

Zeer snelle levering.

Snel en vriendelijk

Ik kwam eraan en werd meteen vriendelijk aangesproken of ik geholpen wou zijn Met al top service

Prima bedrijf.

Als je daar komt wordt je vriendelijk ontvangen en terwijl je koffie zit te drinken worden je wielen gemonteerd door personen die weten wat ze doen.

Correcte informatie en goede afhandeling.

Perfect!

Goed advies, mooie wielen en alles netjes afgeleverd op de afgesproken tijd.

Goede service en duidelijke communicatie

Perfecte service en duidelijke communicatie, bovendien heel meedenkend.

Super goed bedrijf

Banden en velgen via de website besteld, kon nog in dezelfde week terecht. Dat vond ik al goed. Het bedrijf zelf is fantastisch, de keuze in velgen in het bedrijf zelf verbaasde mij enorm. Het personeel is vakbekwaam, zeer vriendelijk en je hebt het gevoel dat ze alleen voor jou bezig zijn. Al met al een super goed bedrijf dat ik iedereen, banden of/en velgen nodig heeft, zeker kan aanbevelen. Bedankt voor de goede service.

Alles goed

Duidelijk advies, telefonisch bereikbaar , duidelijk website. Heb je problemen kun je naar Uden komen. Maar alles was goed en correct afgeleverd bij Belgisch adres.

Perfecte service en goed geholpen

Vòòr de aankoop per e-mail wat vragen gesteld. Elke keer snel en duidelijk antwoord, erg fijn. Velgen zijn snel gemonteerd door vriendelijke medewerkers. Prijzen zijn prima en veel keuze.

Netjes en snel

Leuke velgen met 4 seizoenen banden besteld voor een Renault Megane. Keurig verpakt geleverd, bijpassende naafringen en nieuwe wielbouten. Banden waren goed gemonteerd en loodjes netjes geplakt.

Vrijdag bestellen en week later binnen en zo hup er onder geen probleem

Vlotte service

Vlotte service, prima geholpen!

Gewoon Perfect

Omdat het allemaal perfect verlopen is en, aardige mensen en vaklui. Gr. Loek uit Harderwijk

Gelijk geholpen prima service vriendelijk personeel

Prima service vriendelijk personeel zeer mooie zaak

Vluchtoord 25

5406 XP Uden

Over Velgen & banden | Wheelpoint.nl

Wheelpoint.nl is de one-stop online winkel voor een uitgebreide selectie van velgen van bijna 100 merken. Wij specialiseren ons in het bieden van hoogwaardige velgen die perfect passen bij bijna elk automerk. Of u nu op zoek bent naar klassieke, sportieve, of hedendaagse stijlen, we hebben een assortiment dat aan al uw wensen voldoet. Naast ons uitgebreide assortiment bieden we u ook een keuze voor verzending of gratis montage bij ons in Uden. Wij geloven in het bieden van een naadloze service die verder gaat dan de aankoop. Ons deskundig team zorgt voor een professionele installatie, terwijl u zich kunt ontspannen en genieten van een kopje koffie. Bezoek onze website vandaag nog om uw perfecte velgen te ontdekken. Bij Wheelpoint.nl is uw auto onze passie, en we kijken ernaar uit om u te helpen bij het personaliseren van uw rit. Wees zeker van topkwaliteit producten en een uitzonderlijke klantenservice wanneer u kiest voor Wheelpoint.nl, de nummer één keuze voor autoliefhebbers in heel Nederland.