Top velgen incl banden

Top velgen incl banden professioneel geplaatst, oude wielen afgevoerd en ook nog eens als service geattendeerd op gebrek aan de uitlaatdemper Kortom bedankt voor de super service.

Geweldige service

Snel duidelijk welke velgen er op mijn auto pasten. Afspraak gemaakt en binnen een weer gemonteerd.

Erg goed !!!

Gewoon goed geen onzin gelijk goed

Correct

Netjes behandeld

Zeer prettig en duidelijke uitleg op vragen Zeer snel reageren op mail Ook snel met afspraak voor montage GEWOON TOP

Uitstekend.

Je wordt goed en vakkundig geholpen.

Dank u wel!

Fijne en vriendelijke service.

Ik had voor mercedes-benz de velgen besteld voordat ik de auto gekocht had. Toen is de deel niet doorgegaan vanwege de schade in de auto. Ik had wheelpoint gevraagd naar velgen voor volvo die ik ipv mercedes-benz had gekocht. Hoewel ze de velgen en banden voor mercedes-benz klaar hadden gezet voor monteren in mercedes-benz, heeft Wheelpoint zonder discussie en zonder moeite de nieuwe velgen en banden in mij auto gemonteerd.

Bedankt voor de positieve review!

Geweldig echt een super service.

Ik had online een set JP racing wheels besteld. Maar dit bleek een verkeerde voor mijn auto en huidige banden. Hier kwam natuurlijk een zeer kundige medewerker achter. Na wat suggesties van hem een andere prachtige set gevonden en na 10 dagen bij wheelpoint gemonteerd.

Bedankt, veel plezier met uw set!

Bezorging precies volgens afspraak.

Velgen snel bezorgd inclusief wielmoeren. Ook de centreerringen waren via een ander bedrijf mooi op tijd. Velgen waren goed verpakt en onbeschadigd. Een aanrader.

Goed aanbod

Mooie velgen tegen prima prijzen. Ontvangst heel goed, alleen de afwerking was matig. Heb 4 banden erop laten zetten en teruggaande merkte ik dat het stuur trilde. Had geen tijd om terug te gaan en heb de wielen elders na laten kijken. Alle 4 uit balans. Spijtig want ik had graag een perfecte score willen geven voor de rest.

Top !

Zeer klantvriendelijk, mails worden snel beantwoord.

Super blij

Nieuwe velgen hier bestelt na overleg over de maat zitten nu onder mijn vito helemaal top

Denken mee en snelle levering

Snel en vakbekwaam nieuwe set velgen met banden geregeld

Goede website, prettig telefonisch contact en advies. Afspraak voor montage van een set op korte termijn kunnen maken en de montage was snel klaar. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Vriendelijk hulpzaam en snel!

Eerst wat informatie op vragen, geen probleem Ze staan je graag te woord. Snel geregeld en mooi resultaat!

Duidelijke site

Duidelijke bestel site. Goede uitleg over wiel maten en geschiktheid. Mooie keus in de beschikbaarheid op auto merk en type. Snelle en goede levering van de order.

Goede advies

Website overzichtelijk, mijn bestelling was snel geleverd. Technisch gegevens wiel+bandenmaat was precies wat ik in gedachten had.Telefonisch contact gehad voor mijn bestelling ook zelfde advies gehad. Dus gewoon een top bedrijf en ik raad aan om ook hier even langs te gaan of de site te bezoeken.

De velgen in het echt zijn nog mooier dan op de foto. Snel en netjes geleverd!

Haalt ontbrekende data boven dat maakt heel makkelijk te bestellen.

Levering wascompleet en heel snel.

Super veel keus

Werd goed geholpen in het maken van mijn keus

Vriendelijke en goede service

Mooie velgen voor nette prijs. De service is van een hoog niveau. Contact met Wheelpoint is vriendelijk, makkelijk en service gericht.

Edvin - Vlijmen

Zeer goed bedrijf met super goed ervaren mensen op werk. Top tevreden met banden en velgen..

Top bedrijf met top service

Als eerste wil ik zeggen, dat ik nog nergens zo een goede service heb ervaren als bij wheelpoint. De Website is mooi overzichtelijk, en de juiste banden en velgen op kenteken zoeken is een mooie toevoeging, bestellen gaat ook simpel en makkelijk, en je word netjes via WhatsApp op de hoogte gehouden van het lever proces, ook het laten monteren in uden gaat heel netjes en vlot. Helaas had ik door een productiefout last van een band die leeg liep ( gaatje in de velg), wheelpoint heeft dit probleem netjes en snel opgelost door een nieuwe velg te bestellen, helaas bleken er vanuit de fabrikant leverproblemen te zijn, en hebben we samen naar een passende oplossing gekeken, het werden 4 nieuwe velgen, die wederom heel snel werden geleverd, en na een apje dat ze binnen waren, kon ik meteen komen om ze te laten monteren. Kortom, niks dan lof voor dit bedrijf, voor hun uitmuntende service, goede en snelle communicatie. Ze denken echt met de klant mee. Ik zal hier dan ook zeker weer terug komen voor nieuwe banden en of velgen in de toekomst.

top

Heel vriendelijk en niet lang wachten Was het waard om van Belgie naar Nederland te komen was top

Heel duidelijk en goed geholpen

De app op de website was doorslaggevend om voor deze partij te kiezen, heel duidelijk en daarna top geholpen in de zaak. Aanrader

Over Velgen & banden | Wheelpoint.nl

Wheelpoint.nl is de one-stop online winkel voor een uitgebreide selectie van velgen van bijna 100 merken. Wij specialiseren ons in het bieden van hoogwaardige velgen die perfect passen bij bijna elk automerk. Of u nu op zoek bent naar klassieke, sportieve, of hedendaagse stijlen, we hebben een assortiment dat aan al uw wensen voldoet. Naast ons uitgebreide assortiment bieden we u ook een keuze voor verzending of gratis montage bij ons in Uden. Wij geloven in het bieden van een naadloze service die verder gaat dan de aankoop. Ons deskundig team zorgt voor een professionele installatie, terwijl u zich kunt ontspannen en genieten van een kopje koffie. Bezoek onze website vandaag nog om uw perfecte velgen te ontdekken. Bij Wheelpoint.nl is uw auto onze passie, en we kijken ernaar uit om u te helpen bij het personaliseren van uw rit. Wees zeker van topkwaliteit producten en een uitzonderlijke klantenservice wanneer u kiest voor Wheelpoint.nl, de nummer één keuze voor autoliefhebbers in heel Nederland.