Top bedrijf

Alles heel vlot en perfect geleverd . Mag ook eens in de verf gezet worden als alles verloopt hoe de klant het zou willen . Dikke pluim !

set = tire + rim

The set was issued on the recommendation of the seller and is 100% matched to VW. Advice and fast delivery, and most importantly, telephone and e-mail contact without any complaints. Everything as it should be - I highly recommend this seller.

Zeer net bedrijf

Ik had een afspraak voor nieuwe velgen en banden. Ik ben gelijk geholpen en daardoor stond ik snel weer buiten.

Mooie velgen voor een schappelijke prijs

Prima service,snelle levering

Heel vriendelijk en behulpzaam.

Ze hebben mij onmiddellijk gecontroleerd nadat ik velgen had besteld die er wel opgingen, maar te breed waren.

Bij aankoop wintervelgen en banden voor mijn X1. Voldoende professionele uitleg met het kiezen van velg en band. Deze mensen hebben kennis van zaken Bij de levering werd ik verwittigd welke dag de velgen zouden aankomen.

Klantvriendelijk , Goede service , snel antwoord op mijn mail , echt een aanrader

Veel keuze, goede service

Velgen met Banden besteld. Echter klopte de maat niet voor de auto. Binnen 20 minuten een whatsapp berichtje gekregen en meteen aangepast! Top service!

Wheelpoint heeft verstand van velgen en banden maar ook verstand van omgaan met klanten. Goede service en kwaliteit.

Helemaal top

Erg blij met de service

Zeer Goede communicatie en service

Super mooie zaak vriendelijke mensen en ze geven goed advies. Wij zijn dik tevreden

Vriendelijke monteurs werken netjes

Super bedrijf

Top geholpen

Kan niet beter

Had al eerder een set velgen en banden compleet bij wheelpoint besteld en nu weer geweldig hoe alles verloopt van bestelling tot levering echt top ben meer dan tevreden ga zo door en hou deze qualiteit en service vast Mvg Eise

zeker aan te bevelen

uitstekend geholpen. Ik kom in de toekomst zeker terug

Prima service!

Ruime keuze in velgen en goed geslaagd voor nieuwe velgen. Oude velgen ingeruild en nieuwe velgen ter plaatse gemonteerd. Helemaal top!

Super goed geregeld ook goed contact gehad via whatsapp.

Vriendelijke en snelle service

De communicatie gaat heel vlot. Heel vriendelijk, snel en duidelijk antwoord via whatsapp. Prijzen zijn top. Levering in België na drie dagen. Ook goed verpakt. Kortom TOP.

Makkelijk bestellen en vlug en vriendelijk levering

Online bestelling geplaatst en velgen netjes geleverd binnen aangegeven levertijd.

Goed behandeld alles naar wens verlopen,zeer tevreden.

Na contact te hebben gehad velgen en banden besteld bij Wheelpoint Alles keurig geregeld, en in de werkplaats netjes gemonteerd.

Prettig en professioneel geholpen.

Bestelling voor winterbandenset geplaatst. Voorkeur voor montagedatum en -tijd aangegeven. Snelle bevestiging via Whatsapp. Eén uur later waren de wielen gemonteerd en de ventielen ingeregeld. Kortom: prettig en goed geholpen.

Snelle levering

Snel geleverd goedeservice klantvriendelijk en kennis van techniek.

Na eerst telefonisch advies gekregen te hebben, werd mij uitgelegd wat elders niet uitgelegd werd. Daarom ook besloten om bij Wheelpoint mijn velgen en winterbanden te bestellen. Ik ben blij met mijn keuze. Prijs was voor mij niet meer zo relevant. Liggen nagenoeg dicht bij elkaar. Afhankelijk wat je wilt..

Goede service. Product tijdig geleverd en in goede kwaliteit.

Goede service. Product tijdig geleverd en in goede kwaliteit.

Over Velgen & banden | Wheelpoint.nl

Wheelpoint.nl is de one-stop online winkel voor een uitgebreide selectie van velgen van bijna 100 merken. Wij specialiseren ons in het bieden van hoogwaardige velgen die perfect passen bij bijna elk automerk. Of u nu op zoek bent naar klassieke, sportieve, of hedendaagse stijlen, we hebben een assortiment dat aan al uw wensen voldoet. Naast ons uitgebreide assortiment bieden we u ook een keuze voor verzending of gratis montage bij ons in Uden. Wij geloven in het bieden van een naadloze service die verder gaat dan de aankoop. Ons deskundig team zorgt voor een professionele installatie, terwijl u zich kunt ontspannen en genieten van een kopje koffie. Bezoek onze website vandaag nog om uw perfecte velgen te ontdekken. Bij Wheelpoint.nl is uw auto onze passie, en we kijken ernaar uit om u te helpen bij het personaliseren van uw rit. Wees zeker van topkwaliteit producten en een uitzonderlijke klantenservice wanneer u kiest voor Wheelpoint.nl, de nummer één keuze voor autoliefhebbers in heel Nederland.