Denken mee en goede service

Bij het stofferen van onze 2 stoelen werd er proactief meegedacht wat de beste oplossing zou zijn. Stofferen was niet in 1 keer goed gegaan maar de (herstel)service was prima.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Ietwat snellere reactie via e-mail
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Persoonlijke aanpak

Men heeft bij ons fijn gewerkt. Er waren geen minpunten

• Wat zijn de sterke punten van TMC? klantgericht

Uiterst service gericht.

Zeer vriendelijk en service gericht.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Zoals altijd goede service en kennis van zaken

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Klant gerichtheid

We zijn goed geholpen in de winkel. De zonwering is volgens afspraak opgemeten en gemonteerd. Aanbevolen!

• Contact met vestiging: TMC Goes

Uitstekende service en voldoende keus

We werden door een medewerkster prima geholpen en hadden ruime keuze uit verschillende modellen en stoffen. Er werd ruim tijd genomen om alles wat er mogelijk was en wat we wilden door te spreken. Ook bij het afhalen van de meubels prima geholpen. De meubels zitten heerlijk en kwaliteit is super!!

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Geen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantenservice en kwaliteit

Hele fijne en persoonlijke sfeer met kennis van zaken

Alles nieuw kopen van raam tot vloer voor een huis dat je alleen nog van papier ken is leuk maar ook best ingrijpend. Bij TMC werd ik persoonlijk door Nelleke begeleid. Ze dacht goed mee en dit heeft er zeker toe bij gedragen dat ik nu heel blij ben met de gemaakte keuzes. Ook de afhandeling van het leggen en monteren van vloer en raam bekleding verliep prettig.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Persoonlijke aandacht, kennis van zaken

Niet-opdringerig!

Uitgebreid en dicers assortiment aanwezig in smaakvol winkel-interieur. Vriendelijke verwelkoming. Meedenkend, geduldig en geïnteresseerd , naar oplossingen zoekend ,personeel, dat in deze tijd uitzonderlijk, blijk geeft van kennis van zaken. ( Én indien níet helemaál op de hoogte, roepen ze beleefd een collega/familielid erbij) Kortom: zeér tevreden. En dit zowel in Goes als ook Kruiningen. Blij dat jullie er zijn !

• Contact met vestiging: TMC Kruiningen
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? ?
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Gemotiveerd personeel met individuele benadering van klanten

Geweldig!!

Wat hebben wij een super goede ervaring met TMC!! Alles is keurig op afspraak verlopen. Wat een fijne mensen werken daar en zeer kundig. Heel het huis gestoffeerd en alles is perfect. Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan. Ook de interieurstylisten Martine, en team geweldig!! Super bedankt voor het advies, en mooie inrichting.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Vertrouwen, advies, mooie producten.

Fijne zaak

Bij TMC een nieuwe parketvloer en nieuwe meubels gekocht. Het proces van keuze naar vloer leggen en meubels leveren is perfect verlopen. Goede en duidelijke communicatie over bestelling, levertijden, e.d.. De vloer is prachtig gelegd en de meubels zijn netjes geleverd. Al met al zeer tevreden.

Kennis en kunde is top

Prima geholpen met uitzoeken van behang. Kennis en kunde is top.

Zoals verwacht bij TMC perfect

wij zijn ook deze keer weer meer dan tevreden op de wijze waarop we in de winkel zijn geholpen, ze hebben alle tijd voor je en geven graag advies. Ook de levering enige tijd later was hartstikke goed; keurig en vriendelijk personeel, tot op heden is onze mening dan ook: een zaak met een gouden randje.

• Contact met vestiging: TMC Kruiningen
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? de service en kennis, geduld, advies en rust bij de keuze in de winkel

Genieten

Luxaflex powerview duette' s voor in de woonkamer uitgezocht, bedienbaar via de app en met losse afstandsbediening, met duidelijke uitleg en advies van Thirsa die blijk gaf te weten waar ze het over had, binnen drie weken na bestelling geplaatst door een wat oudere monteur, ik dacht: oei, als dat maar goed gaat, maar mijn bedenkingen bleken ongegrond ze hangen keurig en werken perfect, we zijn er erg blij mee.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? kennis van zaken en uitstekende service

Het was goed .Vriendelijke verkoper.

Het was goed. Vriendelijke verkoper

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? vriendelijke en behulpzame verkoper

super

:evering zou 10 weken wachttijd duren, maar na 1 week hadden wij de stoel al!

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Goed, duidelijk en flexibel.

Kwaliteit en goed menselijk contact.

in een woord : prima

Correct , deskundig ,meedenkend en vriendelijk.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? zie boven

Wij zijn dik tevreden over Gerjanne en de afwikkeling van de bestelling. De uitvoering was correct door de medewerkers en zijn vriendelijk.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Correcte aflevering enz.

Wij hebben een ontzettend goede ervaring met TMC al vanaf het eerste winkelbezoek. De winkel is ontzettend sfeervol en je hebt een ruime keus. Bij alles word je kundig geholpen en nemen ze alle tijd voor je. Wij hadden veel pech, afspraken moesten vaak verschoven of veranderd worden door overmacht. In alle situaties waren ze zeer flexibel, vriendelijk, geduldig en meedenkend. Voor alles was wel een oplossing of even een gesprekje om ons gerust te stellen. Als je op een persoonlijke manier begeleid wilt worden of je vindt het moeilijk om keuzes te maken, zou ik TMC zeker aanraden. Maar ook in allerlei andere situaties ben je bij TMC aan het goede adres.

• Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Eén verkoopmedewerker koppelen aan een klant. Dit voorkomt onnodig gezoek in het systeem (wat soms niet te vinden is) en gemaakte afspraken zijn hierdoor duidelijk.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? Klantvriendelijkheid, bereidheid om te helpen, kennis van alles wat in de winkel te koop is, nemen echt de tijd voor je.

goed, fijn geholpen.

goed.

word altijd keurig geholpen

ik ben al 45 jaar klant. TMC komt ook aan huis en wordt dan goed geadviseerd en denken mee wat er mogelijk is. Zijn altijd klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar.

• Wat zijn verbeterpunten voor TMC? N.v.t.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? luisteren goed wat je wil en denken mee

Goed geholpen netjes afgewerkt

• Wat zijn de sterke punten van TMC? N.v.t.

Over het algemeen goed, m.u.v. de planningswijziging.

Altijd prettig ontvangen in de winkel. Als tip wil ik wel meegegeven om wijzigingen in de planning niet 's-morgens kort na 07:00 uur in een email te versturen. Niet iedereen heeft zijn email op zijn telefoon en leest de hele dag door email. Bel wijzigingen op de dag zelf even door. In ons geval heeft de wijziging, die pas om 10:00 uur ontdekt werd, toen er nog niemand was verschenen, voor veel irritatie gezorgd.

• Contact met vestiging: TMC Goes
  • Wat zijn verbeterpunten voor TMC? Wijzigingen in de planning op de dag zelf telefonisch doorgeven.
  • Wat zijn de sterke punten van TMC? We zijn altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan in de winkel en door de mensen die bij ons thuis zijn geweest.

Beste Jan, Bedankt voor je reactie en review op Klantenvertellen. Fijn om te lezen dat je iedere keer goed ontvangen werd in de winkel en netjes te woord gestaan bent. We gaan dat zeker doorgeven aan de betreffende collega's. Wat betreft je punt over het wijzigen van de planning: helemaal eens! Wijzigingen voor op de dag zelf moeten telefonisch worden doorgegeven. Waarom het in dit geval niet gedaan is, ga ik uitzoeken. Nogmaals veel woonplezier gewenst van de aankopen en natuurlijk graag tot ziens! Jewannes Witte TMC Wonen

Er wordt meegedacht zonder opdringerig te zijn.

• Wat zijn de sterke punten van TMC? Inzicht

goede service en communicatie, vriendelijk personeel

we zijn tevreden met de kwaliteit van het geleverde en de vriendelijkheid van het personeel

• Wat zijn de sterke punten van TMC? communicatief

Marconistraat 13 4461HH Goes