Prima club om iets samen mee te doen!
Klantgerichte, snelle service, goede producten
afspraken worden nagekomen
Erg klantgericht, snelle service!
Altijd te bereiken, hulp bij vragen. snel ter plaatsen bij calimiteiten
Werkzaamheden zijn prima verlopen. Helaas dat de klant hier anders over denkt omdat er in dagsituatie alarmen zijn binnen gekomen omdat de installatie niet in onderhoud stond. Monteurs gaven aan dat zij de installatie wel in onderhoud hadden gezet, maar dat deze door een ander er is uitgehaals
Installatie en respons van de meldkamer zijn uitstekend. Maar de nazorg is vrij negatief. Een probleem is ontstaan na de installatie. Dit werd meteen verholpen maar ik kreeg meteen factuur toegestuurd terwijl dit probleem gerelateerd is met de installatie. Dit probleem heb ik aangekaart bij de verkoopadviseur maar nog niks van hem vernomen. Andere zaak heeft betrekking tot de borgcertificaat die is vereist door de verzekeraar AON. Dit was de aanleiding dat ik naar een nieuw systeem heb overgestapt. Helaas is de borgcertificaat nog niet is opgeleverd. Ik heb de verkoopadviseur een paar keer gemaild maar geen respons.
Na ontvangst van de beoordeling, is direct contact opgenomen met de klant. Door door vakantieperiode heeft de nazorg en de respons op zich laten wachten. Dit is in goed overleg uitgesproken met de klant. De factuur is gecrediteerd en het Borgcertificaat is inmiddels verstuurd.
Zeer tevreden
er is totaal geen persoonlijk contact geweest of een en ander naar tevredenheid geleverd was, alleen dit vragenlijstje! de monteurs waren weliswaar zeer vriendelijk, maar fatsoenlijke uitleg heb ik niet gehad. ik kreeg alleen een map in mijn hand gedrukt. toen ik vroeg of ik ook kon inzoemen, bleek dit niet mogelijk, terwijl de jongens van de bewaking van ons winkelcentrum lieten zien dat dit wel mogelijk is. van hun heb ik alle uitleg moeten krijgen hoe een en ander werkt, terwijl ik voor die 3000 euro toch iets meer service en uitleg van jullie kant had verwacht! daarbij werd een van de camera's op een plek geplaatst waar geen goed beeld verkregen kon worden ( net boven een stelling, volgens mij omdat dat daar nét iets makkelijker te monteren was ). mede hierdoor zit ik nu met een beschadigd plafond. graag zou ik U willen verzoeken dat dit alsnog netjes wordt gerepareerd. al met al scoort Hofland dus een onvoldoende helaas.
Naar aanleiding van deze beoordeling is contact opgenomen met de klant en zijn de klachten naar tevredenheid uitgesproken. De beschadigde plafondplaat wordt gratis gerepareerd.
Prettig en deskundig advies.
MME is zeer tevreden over Hofland en zijn medewerkers. Er wordt vaak meegedacht om tot een juiste oplossing te komen. Ook de monteurs op locatie hebben een goede kennis en denken vaak mee met de klant.
Hebben twee weken moeten wachten op nieuwe installatie. Niet echt acceptabel om twee weken zonder alarm te zitten
De gangbare levertijd is 2 tot 4 weken. Onze projectbeheerder is u ter wille geweest om de bestaande planning aan te passen. Het vervangen van de installatie is uiteindelijk op de 7e werkdag na opdracht uitgevoerd, eerder was echt niet mogelijk.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd