Overzichtelijk en makkelijk

Snel en makkelijk boeken

• Kras website

boeken bij Kras gaat altijd prima. Graag nog een opmerking: mijn naam graag wijzigen in Van der Graaf

Fluitje van een cent.

Het boeken was goed te doen.

• Kras website

wij hebben tel. geboekt,en dat ging prima

Aanvraag voor een brochure verliep stroef

• Kras website

overzichtelijk en prettig om te boeken

staat hierboven.

Het boeken geen eenvoudig

goed vriendelijk informatief

Ik werd vriendelijk en goed geinformeerd

Eenvoudig stappenplan

Het stap voor stap invullen van de gegevens verloopt soepel. Wel je paspoort bij de hand hebben. Het wachten op de bevestiging duurde enkele dagen. Hierdoor hebben we het park & fly arrangement uitgesteld. Na de bevestiging alsnog het hotel op de luchthaven (Eindhoven) geboekt, daardoor nu 2 boekingsnummers.

• Kras website

Overzichtelijke website en makkelijk te volgen procedure.

Het zoeken en boeken van een reis bij Kras gaat makkelijk en de procedure is helder. De website is overzichtelijk. Preferenties, die niet boekbaar waren via de website werden telefonisch goed afgehandeld.

heel makkelijk

het boeken is erg makkelijk

vlot geregeld

De website is duidelijk en de reservering verliep vlot.

• Kras website

Je krijgt wat ze beloven

Heb al vele malen geboekt via Kras en ben nog niet teleurgesteld geweest.

het ging prima

Het ging allemaal goed, weinig problemen

Altijd goed

Boek al jaren bij kras altijd goed.

Makkelijk en snel

Boeken bij kras was makkelijk en ging snel. Wel was het even zoeken waar ik alle reisgegevens kon terugvinden. Je krijgt niet alles in de mail, maar ook een aantal zaken van de boeking op de site van kras.

Duidelijke site en informatie

• Kras website

Hetzelf boeken ging prima maar .....

Omdat wij direct na de boeking de opstapplaats wilden wijzigen hebben wij gebeld: de eerste keer 21 minuten in de wacht, de 2e keer na 15 minuten neergelegd en de derde keer na 22 minuten iemand aan de telefoon. Geen goede zaak. De wijziging kostte nog geen 2 minuten !. Overigens hebben wij over de vorige reis een klacht ingediend, nooit weer iets opgehoord of van gehoord. Jammer, gemiste kans.

Kras... gewoon doen!

Ik ga al jaren met regelmaat en veel plezier een trip maken met Kras. Kan het iedereen aanbevelen, goede prijs kwaliteit verhouding en altijd goed verzorgd en gezellig!

Kras is prima!

Prima hotels, snel en goed via de site te boeken.

Positief

Geen negatieve ervaring!

• Kras website

Al jaren goede ervaringen in service reizen en begeleiding

3x geweest en een fijne vakantie gehad

Prima georganiseerd

Overzichtelijk

Kon snel vinden wat ik zocht, middels de zoekfunctie. Ook boeken verloopt snel en probleemloos. Bevestiging van de boeking kwam per kerende post.

• Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Kras website

Overzichtelijke (misleidende) website met ruimte voor verbetering voor de aftersales

Ik heb zojuist een rondreis geboekt naar Kenia. In de samenvatting stond dat we naar een erg leuk park gingen(incl gamedrive) waarbij bekend is dat er een vrij hoge entreeprijs gehanteerd word. Kras is 1 van de weinige die dit aanbied, en heb daarom ook geboekt bij Kras. Echter toen ik na het boeken naar het dagpromma keek bleek dat hij er niet bij stond, ik heb dit vervolgens aangekaart en dit stond niet goed op de website. Als compensatie gaan we die dag naar een ander gratis park zonder gamedrive. Hier was ik dus niet erg content mee en heb dan ook contact gezocht via Facebook. Helaas was niemand daar enigszins geschikt voor klantenservice want het is veranderd op de website en er is geen enkele compesnatie naar mij toe gegaan. Ik voel me dus erg misleid door de website. Nadat ik na meerdere keren geen feedback ontving op mijn Facebook bericht heb ik maar zelf iemand gebeld, en heb ik nota bene zelf een bescheiden compensatie voorgesteld die uiteindelijk is gehonoreerd.

Over Kras

In 1922 begon de onderneming Kras met een lijndienst per paard en wagen tussen Ammerzoden en Den Bosch. Vandaag de dag is Kras een allround reisorganisatie die reizigers naar meer dan tachtig landen over de hele wereld brengt. Het brede en scherp geprijsde aanbod van Kras omvat autoreizen, stedentrips, zonvakanties, culturele rondreizen, fly-drives, zee- en riviercruises en gespecialiseerde producten als fiets- en wandelvakanties, vakanties voor singles en culinaire arrangementen.