Netjes

Mijn reis omgeboekt de andere reis was goedkoper keurig netjes is mijn geld terug geboekt ! En aardige telefoon meisjes ! Ik ga al 14 jaar met Kras weg !

Fijne vakantie

Reis Venetië, Florence, Cinque Terre heel mooi, maar wel erg druk, overvol programma. Enorm veel gezien en top reisleidster Karin Woudstra. Veel km gelopen, gem. 9 km/dag! Matige hotels, vooral hotel Ambrosiano in Montecatini Terme, erg luidruchtig en matig eten. Zelf had ik een bezemkast als slaapkamer, er kon net een 1 pers. bed staan, laat staan een koffer openklappen en het zgn badkamertje bestond uit wastafel met toilet met in de hoek een douchekop opgehangen, waardoor je zonder afscherming moest douchen staande voor wc, waardoor alles onderliep. We hebben geprobeerd voor een andere kamer, maar alles was vol. Ik maak veel rondreizen, maar dit had ik nog nooit meegemaakt, was eigenlijk schandalig, terwijl ik ook nog altijd een fikse eenpersoonstoeslag betaal! Overigens de reis is wel een aanrader m.n. in het naseizoen.

Gemakkelijk en snel

Veel keuze. Gemakkelijk boeken

makkelijk en duidelijk

makkelijk en duidelijk te boeken

Prachtige Land gezien, maar toch domper door misleiding van Kras

Sinds 1992 maken wij rondreizen , voor het grootste gedeelte altijd met Kras. Wij zijn altijd tevreden geweest en ook Japan is een reis die echt de moeite waard is.Schoon, georganiseerd en veel mooie plekken en plaatsen te zien. Echter na de huidige reis waarvan wij nu op 21.09.2019 net een week terug zijn, moet men zich echter niet 2 x maar 5 x afvragen om deze reis met Kras te doen. Wij bereiden onze reis minutieus voor, checken de reisprogramma's, routes en ja hoor ook de hotels, via de overbekende Hotel check site's Het Land krijgt een 8 maar Kras krijgt echt een dikke onvoldoende Bij Kras krijgt u niet wat ze beloven bij een rondreis. Dat eens een hotel verandert van wat men op de website publiceert kan, maar dat 90% van de hotels verandert is verbazing wekkend In plaats van de hotels op de site krijg je dus andere hotels met veel minder faciliteiten.. een hotel zonder restaurant daar waar je een 5* zou krijgen met 5 restaurants etc etc.. Terwijl ze beloven dat als er een hotel verandert dit minimaal gelijkwaardig is maar meestal beter. het blijkt du een holle frase. Dus vraag je de klanten-service waarom 90 % van de hotels verandert zijn? komt er een antwoord van mw Chantal.. de hotels gebruiken we al jaren en nog nooit klachten over gehad... !!? we melden ook geen klacht we willen alleen weten waarom de hotels niet gelijkwaardig zijn aan de hotels op de website. en als de daad werkelijke hotels zo goed zijn, waarom vermeld je die dan niet op de website? Als je deze vragen stelt aan de klantenservice, krijg je geen antwoord op je vraag en ook geef respons meer. De meeste hotels waren NIET gelijkwaardig aan wat ze op de site publiceren. Het grenst bijna aan bewuste misleiding! En de reactie van MW Chantal van de klantenservice is ronduit bedroevend... geen antwoord geven op de vraag en dan maar helemaal niet meer reageren, ronduit slecht en stuitend. Volgens mij hebben klanten recht op een degelijk antwoord! en nog meer klopt niet

• Kras website

Beoordeling kan ik pas na en niet voor mijn reis bepalen

Deze enquete wordt te vroeg gestuurd. Hoe kan ik de prijs/kwaliteit bepalen voordat ik op reis ben geweest

Gemakkelijk en snel

De Kras site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, dus makkelijk en snel voor het boeken van een reis bij Kras.

slecht toezeggingen niet nagekomen

In eerste instantiewas reis geboekt tegen een bepaalde prijs. Later werd een andere {hogere} prijs opgegeven. Toen we niet accoord gingen kregen we een optie voor een iets lagere prijs waarvoorwel uitgebreid moest worden gecorrespondeerd via e-mail. Stukken zouden per post worden toegezonden. Werd toegezegd door Michéle en door Ellis en is nog steeds niet gebeurd. Wanneer krijgen we de stukken? Ik hoop, dat de verdere afwikkeling beter gaat. BOEKINGSNUMMER 3344152

redelijk makkelijk

• Kras website

De boeking ging erg gladjes

De boeking via Kras ging van een leien dakje. Je ging heel makkelijk van de ene naar de andere vraag en je kreeg ook duidelijk een beeld van de boeking die was gemaakt. Ook de betaling verliep soepel en ook de bevestiging werd snel per mail gestuurd.

• Kras website

Kiezen van een reis éénvoudig

Ik mis wel hoeveel mensen er zich evt. al voor een reis aangemeld hebben. De procenten zeggen mij weinig, 100% van een bepaalde leeftijdscategorie, zegt niets over het aantal personen. Dus ik moet nog steeds maar afwachten of de reis door gaat of niet en als er een aantal personen bij staat dan is dat duidelijker of een idee van kans dat hij doorgaat krijg je meer een idee van.

Goede prijs kwaliteitverhouding

Ik ben diverse keren met Kras op vakantie geweest. Iedere keer was het prima. Bij de ene reis was de reisleider wat enthousiaster dan de andere keer, maar over het algemeen ben ik erg tevreden.

Top service

Uitstekende ervaring met |Kras, helder, eerlijk en volledige info

Makkelijk te boeken.

Voor de eerste keer bij Kras geboekt. Tot nog toe ging dat vlot.

telefonisch informatie gekregen

Vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster. Zij heeft onze boeking gekoppeld aan een boeking van vrienden zodat wij de stedentrip Rome samen met hen kunnen maken. De trip is in november en wij zijn erg benieuwd. Definitieve boeking en betaling via de website gedaan en is tot nu toe naar wens verlopen. Voor de prijs kwaliteit verhouding moet we wel eerst de trip ervaren hebben.

Overzichtelijk

Duidelijk geen poes pas

Top geregeld

Altijd correct afgehandeld en de reis altijd top

Overzichtelijk en duidelijk

In orde. Duidelijke taal

Goede prijs kwaliteit

Afwisselend reis. Goed samengesteld.

GOED

Gemakkelijk, Duidelijk, geen probleem

Ging heel gemakkelijk

Okay

Moet ik nog meemaken na de reis.

12 de reis met Kras, zegt genoeg denken ik

12 de keer met Kras weg, zegt genoeg denken ik. Was naast me zelf ook medereiziger van s.wiegersma en p.honders. Jullie hebben mij aan een jaarlijkse verslaving geholpen met het leren kennen en ontmoeten van onze prachtige planeet. Bedankt daar voor! Straks Vietnam...

Kra

Kras is fijn om mee te gaan.

Over Kras

In 1922 begon de onderneming Kras met een lijndienst per paard en wagen tussen Ammerzoden en Den Bosch. Vandaag de dag is Kras een allround reisorganisatie die reizigers naar meer dan tachtig landen over de hele wereld brengt. Het brede en scherp geprijsde aanbod van Kras omvat autoreizen, stedentrips, zonvakanties, culturele rondreizen, fly-drives, zee- en riviercruises en gespecialiseerde producten als fiets- en wandelvakanties, vakanties voor singles en culinaire arrangementen.