UItstekende ervaring met resultaat!

Alle gegevens aangeleverd. Woz waarde is verlaagd

goede begeleiding bij het indienen van het bezwaar

Zelf hoefde ik niks te doen. Alleen de gegevens aandeagen. Voor de rest werd alles gedaan, met, meestal, een goed resultaat.

moeilijk toegangkelijke site;resultaat oke

de gemeente heeft de belastingen aangepast en uw nota bij mij op de rekening gestort, wat moet ik hiermee doen? mnvrgr R.vleerbos [email protected]

Beste heer/mevrouw, Zoals u wellicht weet, heeft het kabinet besloten om de proceskostenvergoeding in WOZ-procedures te wijzigen. De vergoeding voor nieuwe zaken wordt met driekwart teruggebracht, en de gemeente zal de vergoeding met ingang van 2024 alleen nog rechtstreeks uitbetalen aan de huiseigenaar. De gemeente mag niet meer rechtstreeks naar ons overmaken. U ontvangt de factuur per e-mail. U kunt de factuur binnen 14 dagen na ontvangst betalen. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker.nl

Fijne communicatie

Fijne ervaring

Altijd goed geholpen

Ik heb een aantal malen gebruik gemaakt van de diensten van Bezwaar.nl en heb tot nu toe goed ervaringen met hen. Ze zijn duidelijk in hoe de procedure gaat lopen en het verdere verloop delen ze ook mee. Ik heb van de keren dat ik gebruik heb gemaakt altijd of gewonnen of gedeeltelijk mijn gelijk gekregen. Ik vind het een aanrader.

waargemaakt wat ze beloven

Bij de taxatie van mijn woning was voorbij gegaan aan nieuwbouw / hoogbouw die voor mijn huis gaat plaatsvinden. verkoopbaarheid is daardoor lastig en dat heeft een negatieve invloed op de waarde. Daar is gehoor aangegeven bij de hoorzitting.

Fijn dat je als klant volledig wordt ontzorgd!

Gewenste resultaat!

Met behulp van bezwaarmaker.nl een mooie verlaging van onze WOZ.

Het bedrijf snel op vragen en laat duidelijk weten wat zij nodig hebben om een procedure te starten. Na indiening van alle stukken houdt men de klant snel en dossier aangemaakt, waar je als klant eenvoudig en snel kunt inloggen om alles door te lezen of reactie te geven. Bij een telefonisch contact wordt je beleefd en correct te woord gestaan.

boven verwachting

duurde lang maar goed tevreden met resultaat. WOZ was niet, maar is nu wel, realistisch.

Was niet nodig geweest

Om vermindering van 36,- euro te krijgen bij het gblt was het niet essentieel om de waarde te verminderen.

Beste heer/mevrouw, Ik begrijp dat u alleen de besparing op de OZB vermeld, niet de besparing op de waterschapsheffing en inkomstenbelasting. Deze dient u nog bij de totale besparing op te tellen. Daarnaast wordt de verlaagde waarde de komende jaren weer mee geïndexeerd. Waardoor u de komende jaren op alle 3 de belasting vlakken een besparing heeft. Het doel is dan ook zeker bereikt, u bespaart uiteindelijk 100-en Euro’s, hebt er niets voor hoeven doen en het heeft u ook nog eens niets gekost! Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Ik heb een fijn gevoel over gehouden van hoe jullie mijn aanvraag behandeld hebben

Goede en duidelijke communicatie en een goed resultaatr

Zoals boven aangegeven een goede communicatie over de gevolgde procedures

Prima, gewonnen, mocht wel een lager bedrag zijn

Gemakkelijk en goede communicatie

Snel, goed en duidelijk

Duidelijk bericht omtrent de afwikkeling en de tussentijdse melding dat de uitspraak wat later zou komen.

Zeer effectief en daadkrachtig!

is heel positief jammer dat jullie niks doen wat betreft waterschap belastingen

Duurt allemaal lang maar is denk ik ook logisch

Nvt

Duurde wel lang

Is gelukt

Met duidelijke instructies en gerichte aanpak!

Na goede uitleg werd het gehele procedé correct uitgevoerd. De status van de bezwaarprocedure werd steeds goed aangegeven in de verdere voortgang. Als opdrachtgever derhalve steevast goed op de hoogte van de gang van zaken.

Prima uitmuntend

Geweldige service en succes verzekerd

Bezwaarmakers heeft zich bewezen en mijn Woz waarde is verlaagd. Dankbaar hiervoor.

Erg goed geholpen

Ik wil bezwaarmaker.nl hartelijk bedanken wat ze voor mij gedaan hebben en kan het iedereen aanraden.

Heel fijn dat jullie om een laagdrempelige manier bezwaar maken.

Zonder veel moeite van de bewoners en beetje informatie gevraagd bj ons , en de rest gaat vanzelf . Het duurt langer tot dat een beslissing komt , maar het is na een jaar Well rond . Dankjewel.

Klieftstraat 48 48 1777GD Hippolytushoef