Men was wel erg snel afgehaakt

Veel ging er mis in communicatie. Er was geen gesprek alleen via een website. Men zag er hele in en dit leek een makkie. Punten van onderbouwing konden niet worden toegelicht en toen de gemeentelijke taxateur de luxueuze uitstraling zijn rapport opnam was alle steun direct weg.

Leuk maar we zijn er niets mee opgeschoten.

Het voordeel, de winst gaat geheel naar Bezwaarmaker.nl. Oplichting dus.

Beste heer/mevrouw, Uw bezwaar is gegrond verklaard. Het doel is dan ook zeker bereikt, u bespaart uiteindelijk 100-en Euro’s, hebt er niets voor hoeven doen en het heeft u ook nog eens niets gekost! Daarnaast wordt de verlaagde waarde de komende jaren weer mee geïndexeerd. Waardoor u de komende jaren op alle 3 de belasting vlakken een besparing heeft. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Prettige manier van werken

Bezwaarmaker.nl heeft voor mij een goed resultaat bereikt. Zij hielden mij geregeld op de hoogte van de stand van zaken.

mooi resultaat

Het heeft even geduurd maar het resultaat is prachtig

Fijne ervaring

Bezwaarmaken.nl heeft ons goed geholpen

Bezwaar gehonoreerd. Dank voor uw tussenkomst

zelf geen omkijken naar

zijn goed

goede ervaringen

Slecht

Ik ben hersenbloeding patiënt en ze hebben bezwaar gemaakt zonder foto’s en beschrijvingen….,,en toch hebben ze wat voor elkaar gekregen. Ze hebben zo 620 euro verdiend!!

Klantvriendelijk, behulpzaam en goed resultaat.

Goede dienstverlening: stellen duidelijke vragen die goed te beantwoorden zijn, alles gaat per mail, geven duidelijk advies en behalen een bevredigend resultaat.

Weinig contact en duurt lang

Rechtstreeks contact opnemen met BsGw gaat sneller en kost je maar 1 telefoontje

Bezwaarmaker loont!

Bezwaarmsker ontzorgt. Onze aanvraag bij Bezwaarmaker heeft 50000euro verlaging van de WOZ opgeleverd. Hier hoefde we zelf vrijwel niets voor te doen! Dit is al de tweede keer dat wij hun hulp inroepen en al de tweede keer dat het ons veel oplevert!

Super geholpen

Bedankt bij het helpen van het verlagen van mijn woz waarde

Prima geregeld

Bezwaarmaker heeft alles van begin tot einde geregeld en onze WOZ waarde met succes verlaagd.

Prima resultaat

Geweldig geholpen.

Zonder veel moeite mijn aanslag verlaagd.

zeer slecht

we zijn inmiddels een jaar verder en er is nog steeds niets gebeurd.

Beste heer/mevrouw, Wij hebben u op 25 januari de uitspraak welke gegrond verklaard is gemaild. Het kan voorkomen dat onze e-mails in de spam terecht komen. Zojuist is de uitspraak nogmaals naar u gemaild. Indien u niets ontvangen heeft kan het misschien komen door een foute e-mailadres. U kunt ons dan mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Gemeente heeft niets ermee gedaan

Volgens jullie ging mijn woz omlaag,zie niets ervan staat bij mijn rekening van de gemeente nog net zo hoog. Dus leuk verhaal maar 0 resultaat.

Beste heer/mevrouw, Het bezwaar is gegrond verklaard. In de uitspraak staat de verminderingsbrief verwerkt. Daar kunt u nalezen hoeveel de woz is verlaag en hoeveel er verminderd is op uw aanslag. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

H

J

Mijn waarde is aangepast bij de gemeente

Tevreden

Een correcte werkwijze.