Gedegen informatie en vasthoudend

dankzij goede onderbouwing en vasthoudende argumenten bereikt dat woz is bijgesteld met 75.000

onduidelijke club

ik krijg geheel niet inzichtelijk wat ik zou moeten betalen als vergoeding

Beste heer/mevrouw, In de uitspraak staat aangegeven hoeveel de proceskosten zijn. Deze krijgt u op uw rekening van uw gemeente gestort. Vervolgens krijgt u van ons een factuur om de vergoeding over te maken zodra u deze van uw gemeente ontvangen heeft. Indien u hier nog vragen over heeft kunt u mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Succesvol bezwaar!

OZB verlaagd. Bezwaarmaker heeft alles geregeld.

Heeft flink geholpen!!!

Het duurde wel even maar ik heb een grote vermindering op de WOZ waarde toegekend gekregen!

Succesvol

Door no cure no pay bezwaar in te dienen, kwam het succes tevredenstellend binnen. als ik echter proceskosten moet gaan betalen, is de app niet meer interessant.

helder en doeltreffend

Helder en snelle afwikkeling zonden poespas en ook nog eens positief resultaat!

Geweldige ervaring

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zou lukken, maar dankzij Bezwaarmaker is de WOZ voor ons huisje zowel voor 2023 als voor 2024 naar beneden bijgesteld. Onze dank daarvoor is groot.

Vertroulijk

Duurt wel lang, maar daar kan bezwaarmakers niks aan doen.

Professionele organisatie

Bezwaar aangetekend en netjes afgehandeld

Correcte informatie

Bezwaarmakers heeft mij telkens goed op de hoogte gehouden over mijn bezwaar betreffende te hoge WOZ aanslag van de gemeente.

Het duurt te lang

na een jaar nog geen duidelijkheid!

Beste heer/mevrouw, Wij hebben uw gemeente daarom ook in gebreke gesteld. Inmiddels hebben wij de uitspraak ontvangen en naar u gemaild. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Super geregeld en gecomuniseerd

Gewenste resultaat behaald, super! Het was wel fijn geweest als er bij iedere update ook een kopie geplaatst zou worden van de handeling, zodat je als klant ziet wat/wanneer is ingediend en met welke argumentatie.

Onduidelijke comunucatie

Geen antwoord op laatste mail

Beste heer/mevrouw, Wij doen ons best om zo snel mogelijk te reageren. Inmiddels heeft u een reactie ontvangen op uw vraag. Vriendelijk vraag ik u uw e-mail te controleren. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker

Duidelijk

goede communicatie

goede hulp bij voor een normaal mens moeilijke zaken

goede instructies om een bezwaar in te kunnen dienen

Tevreden

Fijn dat er moeite wordt gedaan om mensen bij te staan die zelf, door de vele regeltjes, niet altijd de juiste weg weten te vinden.

Uitstekend geholpen

Hebben de zaak duidelijk gezien

Golfbewegingen die niet verdwijnen

Je hoeft hier geen ervaringsdeskundige te zijn om dit werk te doen. Zoals zo veel dingen is de overheid bezig om geld binnen te harken en uiteraard gaat dat gepaard met tunnelvisies. Bijna alles wat de overheid doet gaat gepaard met problemen. En die zijn op te lossen maar dan gaat dat wel gepaard met zeer grote kosten. Reken eens uit wat de overheid kwijt is aan kosten die alle bezwaarmakers in rekening brengen. Reken ook een uit wat middels bezwaarmakers aan bezwaarschriften gegrond is verklaard. Maak daar eens de balans van op. Ik ben 40 jaar bankier geweest maar zou de uitslag van dit onderzoek best eens willen zien. Daar waar de overheid steken laat vallen zie je commerciële bureaus als paddenstoelen uit de grond schieten. Zeker als de bijdragen aan de lagere overheid gaan dalen. gten wat os

Goed, echter mist wel dat stukje extra

Het resultaat was 2% minder WOZ waarde dan de oorspronkelijke aanslag Dit resultaat viel mij eerlijk gezegd tegen, Pas begin 2024 werd pas bekend wat het resultaat was van het bezwaarschrift uit 2023 Dit vind ik persoonlijk erg laat

prima contact en goede resultaten

goede ervaring met dit bedrijf, meerdere keren.

Zeer goed en ik ben tevreden

Ik ben zeer tevreden over bezwaar maker en ik heb mijn doel behaald

Redelijk

Ik vind het niet klantvriendelijk dat ik niet telefonisch kan kommuniseren

Na het indienen van het bezwaar zeer goede uitleg gekregen van de procedure. Ook na het afwijzen van het bezwaar door de gemeente zeer goede uitleg gehad over de vervolgstappen. Uiteindelijk heeft het voor mij tot het gewenste geleid. Ik ben zeer tevreden .

Ontzettend goed werk geleverd.

Zelf heb ik niet echt veel tijd eraan te hoeven besteden en het is ze gelukt om ons pand qua waarde flink naar beneden te krijgen. Ik raad het iedereen aan.