zeer slecht

zodra ze door hebben dat de zaak kansloos wordt schuiven ze de zaak aan de kant dat kost hun te veel moeite met als gevolg zit ik met een veel te hoge woz waarden . ik krijg dan het verzoek meneer u mag het zelf uitzoeken met uw gemeente. ik had ze uitgenodigd op mijn kantoor ruim van te voren aangekondigd gewoon niet op komen dagen he. tot op heden geen reactie van ze vernomen. mijn advies is aan dit bedrijf schrijf jezelf uit bij de kamer van koop handen, zulke bedrijven mogen niet meer verder. p.s er komt nog een pagina grote bericht in alle grote dagbladen met de namen van die personen .

Beste Pieter, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben op 16 augustus de WOZ-waarde van uw woning beoordeeld n.a.v. het taxatieverslag van uw gemeente en de toelichting die u ons gegeven heeft. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat uw gemeente uw WOZ-waarde correct heeft vastgesteld en hebben aangegeven het proforma bezwaarschrift in te zullen trekken bij uw gemeente. U heeft dezelfde dag bij ons aangegeven het hiermee niet eens te zijn. Op 22 augustus hebben wij u gemaild dat wij de intrekking zullen annuleren, zodat u het zelf verder kunt afhandelen met uw gemeente, aangezien wij al hadden beoordeeld dat bezwaar indienen voor uw woning niet zinvol is. U heeft ons op 22 augustus weer terug gemaild dat u het hier niet mee eens bent en het alsnog door ons wilt laten afhandelen. Op 26 augustus hebben wij u nogmaals gemaild met de uitleg waarom bezwaar indienen in uw geval niet zinvol is. U heeft ons op 29 augustus weer terug gemaild dat u een spoed afspraak heeft ingepland op uw kantoor in Midwolda. Wij dachten dat u contact met uw gemeente had opgenomen en dat zij bij u langs zouden komen voor een inpandige opname, echter bedoelde u dat wij met spoed moesten langskomen. U stuurde ons een dreigend bericht. U zult begrijpen dat wij niet ingaan op dreigende uitnodigingen en hebben hier dan ook niet meer op gereageerd. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker.nl

Bla, bla, bla!!!!

Een keer maar NOOIT meer. Veel beloven. Elke keer dezelfde vragen waar al eerder op geantwoord is maar niets mee gedaan is. Uiteindelijk maar zelf de stekker eruit getrokken, omdat ze hun mooie verhalen aan de telefoon blijkbaar niet kunnen waarmaken.

Beste heer Schreurs, U heeft uitvoerig uitleg gehad van een van onze taxateurs waarom het niet zinvol is om het bezwaar door te zetten. Wij dienen alleen bezwaar in als een WOZ-waarde daadwerkelijk te hoog is. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker.nl

Bezwaar ongegrond...

Bij mijn appartement is de WOZ-waarde van 205.000 gestegen naar 312.000. Desalniettemin geeft bezwaarmaker aan dat bezwaar maken geen zin heeft....

Beste Hans, Bedankt voor uw reactie. Klopt inderdaad, de WOZ-waarde wordt ieder jaar opnieuw bepaald, op basis van het marktniveau rond de waardepeildatum is uw WOZ-waarde correct vastgesteld. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker.nl

Vreemde lieden

Via bezwaarmaker bezwaar tegen WOZ aangetekend. Gemeenteambtenaar komt op bezoek en verklaard bezwaar gegrond. Een week later krijg ik email van bezwaarmaker met vermelding dat hun experts mijn bezwaar ongegrond verklaren. Dit zonder uitleg van reden hunnerzijds. Ook na vragen uitleg geen reactie van bezwaarmaker. Rijst de vraag waarom ze bezwaar aangetekend hebben in de eerste plaats. Uitsluitend om de €350 te vangen die de gemeente aan hen verplicht moet betalen?

Beste heer Kuzee, Bedankt voor uw reactie. Hier is sprake geweest van een miscommunicatie. Heel vervelend en nogmaals onze excuses. Uiteindelijk is de zaak succesvol afgerond. Met vriendelijke groet, Team Bezwaarmaker.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vlotte behandeling, overzichtelijk op de site. Nadeel is dat er geen communicatie plaatsvindt over het bedrag van de WOZ-waarde zou moeten zijn. Nu is de Gemeente akkoord gegaan met het voorstel van bezwaarmaken.nl zonder dat ik als eigenaar heb kunnen aangeven of de waarde in overeenstemming is met mijn gevoel.

• Website

Snelle afhandeling en communicatie. Top!
  • Website

Heb goede ervaringen met bezwaarmaker.nl en uiteraard een heel goed resultaat behaald
  • Website

Goed en duidelijk in hun werk. Top

Ga zo door!
  • Website

Zeer goede deskundigheid en communicatie. Details info over mijn huis die ik heb gegeven zijn dacht ik niet allemaal gebruikt. Gelukkig wel de info over mijn huis tussen studentenhuizen. De maten van de diverse oppervlakten in mijn huis worden in de WOZ niet duidelijk weergegeven en zijn in de basisgegevens niet allemaal juist geweest
  • Website N.v.t.

Goed en zonder gezeur.

• Website

perfekt geregeld, weinig woorden(mails) gewoon doen heel erg tevredend, in elk opzicht

• Website

Super professioneel, en omdat het vrij lang duurt voor er een uitspraak is, voelt het na een aantal maanden als een cadeautje.
  • Website

Ik had aanvankelyk myn bedenkingen over procedures en haalbaarheid. Ben verrast door vasthoudendheid, deskundigheid en correcte afwikkeling van de gevolgde procedures.
  • Website

Zeer positief, goede communicatie , ben tevreden over eindresultaat. Zal zeker wanneer nodig wederom gebruik maken van de diensten van de bezwaarmaker.
  • Website

heeft lang geduurdt maar dit licht aan de overheid denk ik maar met gewenst resultaat
  • Website

Bezwaarmaler.nl kan meer bereiken bij een gemeente, dan als je het zelf doet.

• Website

Je moet wel iets geduld hebben maar het resultaat was er dan ook uiteindelijk Zeer duidelijke communicatie over de uit te voeren handelingen ten aanzien van Aanleveren van gegevens. Ik ben positief verrast met de uitslag c.q. resultaat
  • Website

Alles prima gegaan. WOZ waarde met 20000 gedaald.