Helder interview naar mijn wensen en goede voorstellen van mogelijkheden

Fijn, snel en overzichtelijk

zeer plezierig

ik wordt vriendelijk te woord gestaan en alle vragen worden netjes beantwoord. daarnaast wordt er mee gedacht en goed geadviseerd

Erg prettig contact

Bij het zoeken naar een (nieuwe) leaseauto ben ik erg prettig geholpen door Jaap. Keer op keer maar antwoord geven op de steeds extra vragen ;-). Meedenken en zo samen op zoek naar de juiste keuze.

Snel, behulpzaam en transparant

Ik ben super geholpen door Elise van Leaselinq. Neemt de tijd, zoekt alles snel uit en communiceert helder! Tot nu toe super service.

Goed en duidelijke communicatie.

Leaselinq is telefonisch makkelijk bereikbaar. Goede en duidelijke communicatie en bij vragen altijd behulpzaam. Geven goed advies en daarnaast ook een goede sparringpartner!

Super behulpzaam!

Binnen 3 weken een nieuwe leasewagen uit voorraad geregeld. Super blij mee!

Zeer snelle, persoonlijke, vriendelijke en deskundige service!

Zeer snelle, persoonlijke, vriendelijke en deskundige service! Meest te maken met Jaap Dwarshuis, hij is altijd bereid om mee te denken, nog even een extra optie of auto door te rekenen of aanpassingen te doen, vragen te beantwoorden en daarna heel snel en volgens afspraak de bestellingen te verwerken. Heel fijn!

Prettig contact

Vanwege een tijdelijke voorloopauto en de lease auto heb ik een aantal keer contact gehad met dit bedrijf. De medewerkers komen heel betrokken en behulpzaam over.

Fijn contact!

Voor het bestellen van mijn nieuwe auto heb ik fijn contact gehad en advies ontvangen van Leaselinq.

Snel en vakkundig

Contact snel en vakkundig, duidelijk en meedenkend.

Heel fijn en goed geholpen. Het voor mij de zorgen uit handen nemen door te kijken welke auto de beste prijs is en de communicatie verliep prima.

Kort, duidelijk en krachtig tegen de meest voordelige aanbieding en beste voorwaarden.

In een fijn gesprek met Perke Pelles de behoefte duidelijk kunnen maken. Grote kennis en ervaring is aanwezig bij Perke hetgeen mij en ons bedrijf maximaal support op dit vlak vanaf dit moment.

Persoonlijk, snel contact en scherp.

Persoonlijk, meedenkend, snel contact en scherp.

Specialist in autoleasing en klantbeleving is hoog in het vaandel

Ik kan met al mijn vragen terecht bij Leaselinq. Ik heb altijd het gevoel dat ik ontzorgt word. Daarnaast is het advies altijd in het belang van de klant. Top bedrijf. En voor mij een top partner om mee samen te werken.

Hele fijne service

We zijn tijdens het aanvraag en in ontvangst nemen van de leaseauto zeer goed begeleid door Ruben van Leaselinq, die altijd paraat stond om vragen te beantwoorden, mee te denken en snel kon schakelen. Enorm fijn om deze service te krijgen.

In èèn zin… WOW effect!

De klantvriendelijkheid, snelheid, kennis en het meedenken hebben gezorgd voor een juiste keuze qua voertuig. Waar ik veel aan het probleemdenken was, was Mark ervoor om hier juist oplossingsgericht te denken en mij te voorzien van de juiste informatie. Elektrisch rijden? Mede hierdoor ben ik overstag gegaan en is het de Audi e-tron geworden waar ik erg blij mee ben! Mijn dank hiervoor!

Alles goed geregeld!

Voor zowel tijdens de leaseperiode (pech onderweg, tankpas kwijt...), als bij het uitzoeken van de juiste auto wordt je volledig ontzorgt.

Snel contact, heldere communicatie, geen fratsen

Er is heel netjes gehandeld, geen poes pas, duidelijke taal.

Ik ben heel goed geholpen door Bas. Goed advies, proefrit geregeld, auto snel geleverd gekregen, binnen de gewenste termijn en auto helemaal naar wens.

Geweldig geholpen en zeker aan te raden!

Zeer professioneel, snel en behulpzaam geholpen bij het bestellen van een nieuwe auto.

Zeer goede service, direct reageren en niets is teveel.

Van A tot Z begeleid to juiste keuze van auto t.a.v. Maximum leaseprijs. Goede persoonlijke benadering, direct, duidelijke communicatie en komen met oplossingen om tot een zeer bevredigend resultaat te komen.

Goed geholpen en snel alles geregeld

Ik heb met 3 medewerkers contact gehad. De was er langere tijd niet waardoor een dame het contact tijdelijk overnam. Zij belde een aantal keer wat ik enigszins vervelend vond, gezien ik me even rustig wilde oriënteren op een auto. Uiteindelijk ben ik verder geholpen door Jaap en die heeft een zeer positieve indruk achtergelaten. Hij heeft op meerdere punten meegedacht en we hebben uiteindelijk een mooie deal kunnen sluiten waarbij ook een lokale autodealer betrokken is, voor mij een voorwaarde omdat ik daar goed en netjes geholpen was. Aan Jaap heb je een super goede!

Uitstekende en prettige communicatie

De communicatielijnen zijn heel kort met één contactpersoon. Op vragen wordt heel snel gereageerd en je wordt goed op de hoogte gehouden van alles.

Prettig en persoonlijk contact

Prettig en persoonlijk contact. Leaselinq zoekt naar oplossingen in geval van problemen aan de kant van de leverancier, en denkt mee in het proces.

Stroef

Weinig info om de kosten zo veel mogelijk te beperken!!

Over Leaselinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke intermediair in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). U krijgt bij ons de aandacht die u verdient. En wij geven eerlijk en transparant advies. Want als onafhankelijke intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij. Dit betekent dat u wij u altijd de leaseauto en het leasecontract adviseren die het best passen bij uw specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden. Wij zijn specialist in full operational lease en shortlease. Van nieuwe auto’s en gebruikte auto’s.