mooie meubels prijs kwaliteit

Goed geholpen in de winkel kundig advies. Kwalitatief mooie meubels ook het plaatsen en leveren word vakkundig uitgevoerd. Vriendelijke monteurs.

Heel goed en prettig geadviseerd door Piet Donkers, meegedacht en zelfs bezoek aan huis voor de kleurstelling. De aflevering is ook prima verlopen. Deze zaak is zeker een aanrader in het hogere segment.

Nette lui en deskundig

Zowel in de winkel als bij de levering zijn wij heel goed geholpen.

Klantvriendelijk en betrokken

Prima geadviseerd, wederzijds vertrouwen. Aflevering is prima verlopen en de mensen dachten mee in de indeling Heel tevreden gevoel

Een fijn bedrijf waar contact met klanten, meedenken, perfectionisme en liefde voor het vak hoog in het vaandel staan! De passie straalt ervan af! Marc en Birgit hebben ons fantastisch geholpen.

Prima geholpen in de winkel, goede service bij levering

Mooie winkel met top collectie in het betere segment. Persoonlijk, vriendelijk, duidelijk en eerlijk verhaal. Netjes volgens afspraak geïnformeerd mbt levering. Echte aanrader om daar langs te gaan wanneer je wat moois voor in huis zoekt

Goed advies en goede meubels

Ruime keuze, veel meubels die ons aanspraken, en qua uiterlijk en qua zitcomfort. Goed advies Goed meedenken Fijn dat de inrichting in schets op de computer beeldend gemaakt kan worden Je kan meteen naar Bastiaansen gaan, daar kan je slagen!

Vakmanschap

Klantvriendelijk. Extra service is mogelijk. Bezorging is correct. Kennis van zaken. Dit alles heeft natuurlijk wel zijn prijs.

Zeer tevreden over product en levering

Goed advies, flexibiliteit in aflevering, prachtige slaapkamerraam.

Prima, kan niet beter.

Beste lezer, We zijn heel blij met onze nieuwe banken en het vloerkleed. Onze wensen en de adviezen van uw medewerkers hebben voor een mooie uitkomst gezorgd waar we heel blij mee zijn. Alles past goed samen. De bezorgers hebben hun best gedaan alles op de "gewenste" of "juiste manier" te plaatsen. Zelfs het vloerkleed werd verschoven en verschoven totdat "de vleug" in de juiste richting lag. Dat vloerkleed blijft ons nog blij verbazen over de verschillende kleuren tijdens de verschillende tijdstippen van de dag. Eerst twijfelden we of het juiste model was geleverd, inmiddels weten we dat het goed is.

Zeer goede service !

Goed en duidelijk advies, plezierige samenwerking. Snelle oplossing bij ‘pech’… Een zaak waar wij vertrouwen in hebben , waar dit waar gemaakt wordt. Een ouderwetse service.

De aandacht bij de verkoop en de prima bezorging, alleen maar lof.

Ervaring zoals boven beschreven.

Goed advies, een echt familiebedrijf met professionele en betrokken medewerkers.

Netjes geholpen in de winkel. Bankstel is keurig afgeleverd door vriendelijke medewerkers.

Mooie meubelen en top service

Bastiaansen Wonen heeft een mooie collectie. Wat in deze tijd spannend is zijn de levertijden en daar hebben ze zelf niet altijd vat op. Wel hebben ze steeds goed gecommuniceerd wat de verwachting was. Het afleveren werd uiteindelijk wel iets later, maar door twee professionals vlot geregeld. Wij zijn super tevreden met onze aankoop.

Goed geholpen bij de leuze en prima levering

Top aanbod, top service

Hele mooie showroom, zeer goed geholpen met het maken van keuzes. En de vriendelijke heren die alles kwamen afleveren hebben alles keurig geïnstalleerd. Wij komen zeker terug!

Tevreden

Fijn geholpen bij de aankoop. Levertijd klopte met de inschatting. Melding van aflevering was slechts anderhalve dag tevoren. Dat was nogal kort om de oude kast te ontmantelen. Aflevering en plaatsing prima. Fijne beleefde mensen die de kast keurig hebben geplaatst.

Prima geadviseerd en geleverd

Bij uitzoeken bankstel en fauteuille zijn wij prima geadviseerd mbt model en uitvoering. Uiteindelijk bij levering bleek eea goed uit te pakken en in te passen in bestaand interieur

Stipt, correct, deskundig!

Supervriendelijk en deskundig

Fijn dat je alle tijd krijgt om keuzes te maken

Zoals verwacht prima service!

Uitstekend!!

Geweldig.

We wisten dat we meubels besteld hadden die helemaal naar onze zin waren, maar nu alles er staat is t beter en mooier dan we ooit gedacht hadden.

Super ervaring

Het tweetal mannen die kwamen werken waren erg goed op elkaar ingespeeld. Beschaafd en bescheiden en zeer vakkundig

Kerkstraat 33

4854CD Bavel